۱۳۹۰ اردیبهشت ۲۱, چهارشنبه

معرفی وی پی ان رایگان با محدودیت

یک سرویس دهنده وی پی ان برای تست و تبلیغ سرورهایش به مدت محدودی PPTP رایگان ۳۰ روزه می دهد. با این مزیت که هم دارای سرعت بالاییست ! و هم از رمزنگاری استفاده میکند .
بعد از ثبت نام در این سایت کم تر از ۲۴ ساعت اکانت رایگان به ایمیل شما ارسال می شود . یک هفته بعد از دریافت اکانت, ایمیل دیگری برای شما ارسال می شود که در آن از شما خواسته شده در صورت رضایت از این سرویس پاسخ Yes را ارسال کنید و اگر در ایجاد ارتباط با سرور مشکل دارید به آنها اطلاع دهید. توجه کنید که اگر ظرف ۴۸ ساعت هیچ جوابی به ایمیل ندهید اکانت شما لغو خواهد شد.
برای ثبت نام و دریافت اکانت ابتدا به آدرس زیر بروید :
http://vpnsolution.us/free_vpn_account.php
فرم ساده عضویت را تکمیل کنید و در انتها کنار گزینه I Agree تیک بزنید و روی دکمه Submit کلیک کنید . سپس صبر کنید تا ایمیلی برایتان فرستاده شود. داخل ایمیل دریافتی Username و Password وی پی ان و همچنین کانکشن وجود دارد که میتوانید با آنها از این سرویس بهره ببرید و از سد فیلترینگ عبور کنید.
پس از پایان دوره اکانت, شما میتوانید با یک ایمیل دیگر دوباره ثبت نام کنید و اکانت جدید بگیرید.

فیلترشکن 20 اردیبهشت

رامی نخله: دمشق روش سرکوب را از تهران آموخت


به گزارش آهوران نیوز : رامی نخله، مخالف ۲۸ سالۀ سوری که یکی از سرشناس‌ترین چهره‌های "مقاومت سایبری" شناخته می‌شود، برای رسانه‌های غربی توضیح داد که چگونه رژیم دمشق، با آموختن از تهران، سرکوب و کشتار کورکورانه و بی‌هدف را کنار گذاشت و روش‌های حساب‌شده را برای ارعاب و ساکت کردن مردم به کار بست. به گفتۀ او بازداشت و شکنجۀ یک مخالف، می‌تواند از کشتن همان فرد، مؤثرتر باشد.
رامی نخله که یکی از معتبرترین مخالفان دولت سوریه، به ویژه در دنیای اینترنت محسوب می‌شود، در گفتگویی با خبرگزاری اتریشی APA توضیح داد که در ابتدا، در سوریه، "برای ایجاد وحشت، آدم‌ها را کورکورانه می‌کشتند. اما پس از مدتی، نیروهای امنیتی فهمیدند که وقتی یک نفر را می‌کشند، حداقل ده نفر از دوستان او به خیابان‌ها می‌ریزند و به خاطر عزیز خود آمادۀ مرگ می‌شوند"...
رامی نخله افزود: "اما اگر یک نفر را بازداشت و شکنجه کنید، حداقل ده نفر از دوستانش وحشت می‌کنند. این همان روش نیروهای امنیتی سوریه طی چند هفتۀ اخیر بوده است".
رامی نخله که ۲۸ سال دارد، درگفتگوی تلفنی خود با خبرگزاری اتریش، به آخرین انتخابات ریاست جمهوری ایران و وقایع پس از آن اشاره کرد و افزود: روش اخیر سرکوب در سوریه را "از ایران تقلید کرده‌اند. جنبش اعتراضی مردم ایران در سال ۲۰۰۹ به همین شکل سرکوب شد. اینها در واقع نتیجۀ همکاری میان سوریه و ایران است"...
با وجود این، رامی نخله به سرانجام انقلاب سوریه ابراز خوشبینی کرد و گفت: "اعمال خشونت و کشتار و شکنجۀ مخالفان، خشم مردم را شدت می‌بخشد و میل به  سرنگون کردن رژیم را افزایش می‌دهد".
او همچنین سکوت جامعۀ جهانی را درقبال وقایع سوریه غیرقابل قبول دانست و گفت "دنیا باید کاری بکند".
منبع:رادیو فرانسه

دستگاه قضایی ایران 9 شهروند عرب را در اهواز اعدام کرد

تظاهرات مردم خوزستان بر عليه حكومت ملعون آخوندي 

به گزارش آهوران نیوز:دستگاه قضایی ایران اعلام کرده است 9 نفر را به اتهام قتل ماموران نیروی انتظامی و ارتکاب عمل منافی با عفت عمومی اعدام کرده است.
سایت خبری اهواز نیوز روز شنبه 8 – 5 – 2011 نام 8 تن از این افراد را منتشرکرده و تاکید کرده است سه تن از اعدام شدگان برادربودند و در ملاعام در سه راه حمیدیه در غرب اهواز به دار آویخته شدند.
نام اين سه برادرعلی حیدری ( 25 ساله ) ، جاسم حیدری ( 23 ساله ) و ناصرحیدری ( 21 ساله ) اعلام شده است.
بر اساس این گزارش 6 شهروند عرب دیگر نیز در زندان کارون اهواز به دار آویخته شدند که نام های آنها امیرمعاوی ، علی نعامی ، امیر بدوی ، احمد ناصری ( 22 ساله ) وهاشم حمیدی ( 16 عاما ) است ومتهم اخیر هنگام اعدام تن وی از بدن جدا شد.
مناطق عرب نشین در اهواز و شهرهای اطراف در نیمه آوریل گذشته شاهد اعتراضات مردمی گسترده ای بود که توسط نیروهای امنیتی سرکوب شد.
منابع حقوقی تعداد کشته شدگان این حوادث را که در سالگرد قیام مردم عرب اهواز در سال 2005 در اعتراض به آنچه که برنامه ریزی برای تغییرترکیب جمعیتی در استان خوزستان به زیان مردم عرب خوانده شد ، بیش از 15 تن اعلام کردند.
نیروهای امنیتی پیش از اعدام این افراد آنها را در منطقه ملاشیه در حاشیه اهواز گرداندند و سپس پلاکاردهایی در خیابان های شهر نصب کردند و از مردم خواستند برای شرکت در مراسم اجرای اعدام سه تن از آنها در سه راه حمیدیه در غرب اهواز حضور یابند.
نوری حمزه روزنامه نگار عرب اهوازی در گفتگو با العربیه نت دلیل اجرای این احکام را " ایجاد رعب وحشت بین مردم عرب خواند تا این پیام را برساند که دولت بر اوضاع مسلط است وبرای برخورد با مردم از هیچ سازمان بین المللی و کشورهای کوچک وبزرگ هراسی ندارد."
او تاکید کرد " یکی از دلایل درگیری های مسلحانه و خشونت در استان خوزستان تعطیلی همه فعالیت های مدنی از جمله حزب وفاق در سال 2005 است."
به گفته نوری حمزه :" دولت به توقف فعالیت های مدنی بسنده نمی کند و با این اعدام ها به شکل علنی به جنگ مردم عرب و هر کس که خواستار برقراری حقوق قومی است ، رفته است."
منبع:العربیه

ظلم و تبعیض در حیطه ی آموزش و پرورش رژیم در بلوچستان

بقلم : دکتر سعید بلوچ
همانگونه که قبلا گفتیم رژیم برای به اقلیت کشاندن اهل سنت وخذف فیزیکی آنان طرح های مختلفی را در مناطق سنی نشین پیاده نمود که هر طرح وسیاستی به جای خود نیاز به تحقیق دارد.
لذا ما به همه ی مردم اهل سنت می گوییم که ریشه ا یی به وقایع بنگرند وبا شروع صبحی جدید وطرحی جدید هرگز غروب ظلم های دیروز را فراموش نکنید بلکه آگاهانه مسایل را دنیال کنیم وتا رسیدن به اصل مقصد دست ازتحقیق برنداریم البته شرایطی در بین ما به وجود آمده که خود به خود ما را از آینده وتحقیق به دور می سازد اما باید در نظر داشت که این هم یکی از طرح های دشمن بوده که در طی سالهای استعمار بر ما تحمیل گشته است.
وقتی نبوغ واستعداد یک شخص در وجودش خلاصه شود وشخص به این نتیجه برسد که جایی برای شکوفایی استعدادهایش در جامعه وجود ندارد نسبت به آینده و برنامه ی زندگی خود دلسرد می شود ،همان گونه که میدانیم بخش آموزش و پرورش مهمترین بخش شوکوفایی و رشد محسوب می شود اما متاسفانه در مناطق سنی نشین با لخصوص بلوچستان این مساله بسیار نگران کننده است واکثر جوانان وملت بلوچ فاقد این بخش مهم آموزشی هستند ،با روی کار آمدن رژیم آخوندی این گونه مسایل با شدت وسرعت به مرحله ی اجرا در آمد تا جایی که امروز بلوچستان از نظر سواد فقیرترین استان محسوب می شود وتحصیلاتی که وجود دارد اکثرا درسطح ابتدایی است واگردرصدی هم تحصیلات دانشگاهی وجود دارد امیدی برای اینده تحصیلی خویش ندارند به همین دلیل است وقتی از رژیم تقاضای کار و استخدام درادارات و موسسات دولتی میشود به ما میگویند که شما هیچ تحصیل کرده ای نداریدکه بتواند در رشته های تخصصی و ........ از او استخدام بعمل اید. بنابراین ما مجبوریم از نیروی خودی {زابلیها}و افرادغیر بومی استخدام به عمل اوریم .حال اینکه بلوچستان با جمعییت 2000000 دو میلیونی تا این حد دارای افت تحصیلی است در چیست؟ در حالیکه طبق نظر سنجی جهانی هوش واستعدد مستعد ترین جوانان را بلوچستان دارد.علت این فقرتحصیلی بلوچستان درچیست؟میتوان گفت که علت شکست تحصیلی بلوچستان در این مسئله است که رژیم نوعی سیاست دلسرد کننده از تحصیل را در بلوچستان به اجرا دراورد .درمرحله اول کسانی را که به عنوان نسل اول بعد از انقلاب بودند ازکاربه نوعی برکنار کرد ویا بعد از فارغ التحصیلی از انان هیچ استخدامی به عمل نیاورد درنتیجه نسل دوم از فرزندان این ملت وقتی دیدند نسل اول که به مراتب از انان از نظر هوش و استعداد در درجه بالاتری قرار داشتند هیچ استخدامی به عمل نیامد دلسرد نسبت به اینده تحصیلی خود شدند وبه این نتیجه رسیدند که سالها سرمایه گذاری در وقت و مال در اموزش و پرورش و کسب تحصیل هیچ تضمینی برای اینده تحصیلی انان وجود ندارد.و این همان چیزی بود که رژیم خواسته بود ونتیجه ان شدکه بلوچستان در بعد سواد فقیر ماند وبدین طریق زابلیها با لهجه زابلی و تکلم شکسته فارسی بر سر کار امدند.
زابلیهایی که تاریخ گواه بر بی فرهنگ بودن انان است وقتی انسانهایی بر سر کار امدند که فاقد فرهنگ وشم انسانی هستند و حکومتی را دردست گیرند در نتیجه چیزی برتر از امروز نمی توان برای بلوچستان و ملتش رقم زد.حتی که تنها دیپلم و لیسانسه بلوچ نمیتواند با این مدارک تحصیلی در جایی به عنوان یک ابدارچی ویا یک نظافتچی در شهرداری استخدام شود .ام بالعکس تمام پستها ی کلیدی استان و.....در دست 5%اقلیت غاصب وچپاولگروقاتل است...

قطر از پذیرش نقش میانجیگری خودداری کرد و عربستان وزیر خارجه ایران را نپذیرفت

ویژۀ سنی نیوز: قطر از پذیرش نقش میانجیگری برای پایان دادن به اختلافات میان عربستان و ایران خودداری کرد و خواستار گره گشایی مستقیم و بدون واسطه شد.
مدتی است که روابط دیپلماسی ایران و عربستان بشدت دچار مشکل شده و نپذیرفتن وزیر خارجه ایران آقای علی اکبرصالحی از طرف عربستان بخوبی بیانگر عمق این اختلافات بود.
مصادر خلیجی درحالی این خبر را تایید می کنند که آنرا به حملات دیپلماتیک و رسانه ای ایران بر علیه عربستان سعودی بسبب دفاع از حکومت بحرین بهنگام اغتشاشات اخیر این کشور مرتبط می دانند.
مصادر بیانگر این است که مقامات عربستان بر آن اصرار دارند تا وقتی مسؤلین ایرانی از حوادث تخریب کنسولگری این کشور در مشهد و نیز حمله به سفارتخانه متبوعه در تهران عذرخواهی نکنند نمی توان زیارت وزیرخارجه ایران به عربستان را دوستانه قلمداد کرد، و امیدی به بهبود روابط این دو کشور در آینده داشت.
چندی پیش وزیرخارجه ایران از مقامات قطری خواسته بود برای بهبود روابط دیپلماسی ایران و عربستان نقش میانجی را بازی کنند که این پیشنهاد با جواب منفی مسؤلین قطر مواجه شد و مقامات این کشور تاکید کردند گفتگوی شفاف و بی پرده و مستقیم می تواند تنها گره گشای این روابط تیره باشد.
علی اکبرصالحی وزیرخارجه ایران اشاره کرد بود پیشرفت و تحسین روابط دیپلماسی مهمترین هدف وی در سفر چند روزه به کشورهای حاشیه خلیج فارس خواهد بود اما مقامات عربستان بسردی با این سخنان برخورد نموده تا جایی که از پذیرش آقای صالحی در این کشور خودداری کردند ، تا وزیر خارجه ایران سفر چند روزه خود را با دیدار از قطر ، عمان و امارات به پایان برساند.

با دستکاری عکس هم نشد؛ بحران عمیقتر از این حرفها است


سایت عصر ایران: اقدام غیرحرفه ای خبرگزاری ارگان دولت (ایرنا) در بریدن بخشی از یک عکس ( پائین گزارش) مربوط به مراسم حضرت فاطمه زهرا(س) در رسانه های خارجی بازتاب داشت و بهانه خوبی به دست آنان داد تا از منظر نگاه خود مسائل داخلی ایران را به رخ بکشند.
ایرنا پس از حضور محمود احمدی نژاد رئیس جمهور در مراسم عزاداری شهادت حضرت فاطمه زهرا در بیت رهبری انقلاب، با دستکاری در یکی از عکس ها، ماهیت آن را تغییر داد.
در عکس منتشر شده از سوی ایرنا، رهبری و رئیس جمهور در کنار یکدیگر بهم لبخند می زنند و این در حالی است که در عکس اصلی، مخاطب احوال پرسی رهبری، آیت الله محمود هاشمی شاهرودی است نه محمود احمدی نژاد!
این تحریف ، روز گذشته در فضای مجازی داخل کشور واکنش های منفی متعددی به دنبال داشت به گونه ای که ایرنا پس از مدتی عکس تحریف شده را حذف و عکس کامل را جایگزین آن کرد.
ایرنا پیش از این نیز در ماجرای حجه الاسلام مصلحی به انتشار ناقص اظهارات رهبری اقدام کرد که این اقدام با تذکر روابط عمومی دفتر مقام معظم رهبری روبه رو شد.
این بار نیز ایرنا با اقدام خود گزک به دست رسانه های خارجی داد . از جمله روزنامه کویتی الرای در جدیدترین شماره خود نوشت:" ایرنا با دستکاری در یکی از تصاویر آیت الله خامنه ای تلاش دارد تا نشان دهد اختلاف نظری با احمدی نژاد وجود ندارد."
این روزنامه اضافه کرد:" در راستای اقداماتی که خبرگزاری ایرانی ایرنا به ریاست مشاور احمدی نژاد در پیش گرفته است این خبرگزاری اقدام به انتشار تصویری بریده شده از آیت الله خامنه ای و احمدی نژاد کرد. در این عکس نشان داده شده است که دو طرف لبخند می زنند . این عکس مربوط به مراسم عزاداری حضرت فاطمه زهرا(س)ست. این در حالی است که عکس اصلی مربوط به خوش آمد گویی آیت الله خامنه ای به محمود هاشمی شاهرودی رئیس سابق قوه قضائیه است."
پایگاه خبری ایلاف نیز با انتشار این عکس و خبر نوشت: "عدم پذیرش دستورات ولی فقیه از سوی احمدی نژاد از نظر بخش های سیاسی، پارلمانی، دینی و رسانه ای در ایران به عنوان انحراف از مبانی انقلاب اسلامی تعبیر می شود که ممکن است عواقب بدی را به دنبال داشته باشد و آینده سیاسی احمدی نژاد و یارانش را پایان دهد."
ایرنا که زمانی قرار بود به تعبیر رهبر معظم انقلاب ،دست بزن نظام در عرصه اطلاع رسانی بین المللی شود ، با سیاست های غلط و گاف های پی در پی ، اینک تبدیل به نقطه ضعفی برای کشور شده است به گونه ای که حتی رسانه های عربی منطقه هم از سوتی های ان در راستای منافع خود بهره برداری می کنند.
مدیریت ایرنا ، هم اکنون در اختیار علی اکبر جوانفکر است که مشاور محمود احمدی نژاد نیز محسوب می شود. او به نوشتن مقاله در مدح احمدی نژاد و مشایی شهرت دارد.

۱۳۹۰ اردیبهشت ۱۸, یکشنبه

فیلم / راهزنی در روز روشن در تهران

تا زمانیکه بیکاری، فقر و دیکتاتوری وجود دارد ، به یک کلام تا زمانیکه حکومت اخوندی حاکم است شاهد هر چه بیشتر چنین صحنه هایی خواهیم بود.

شعار هر بسیجی .. شعار هر روحانی .... صیغه حق مسلم ماست

شهرزاد نیوز: حجت‌الاسلام موسی قربانی، عضو كميسيون حقوقی و قضايی مجلس، در نشست تخصصی کانون وکلا با موضوع "ازدواج موقت، تحكيم يا تزلزل خانواده"، صیغه موقت برای محرمیت زن با پزشک را مطرح کرد و گفت که برخی زنان به دلايل نامحرم بودن پزشك از نظر شرعی مشكل مراجعه به پزشك دارند.
به گزارش ملت آنلاین، وی ضمن بیان این مطلب اظهار داشت که 10 ميليون و 360 هزار زن مجرد در كشور داريم كه در سن ازدواج هستند و بايد برای آنها تدبيري انديشيده شود. او با اشاره به "روايات" افزود که هيچ يك از فقها ازدواج موقت را رد نمی کنند و علاوه بر 10 ميليون و 360هزار نفر در سن ازدواج، همچنين 1 ميليون و 891 هزار زن به دليل فوت همسر يا طلاق تنها هستند و 5/9 درصد خانوارهای كشور را زنان سرپرستی می ‌كنند.
قربانی ضمن بر شمردن فواید صیغه موقت، همچنین گفت که پزشکیان، وزیر پیشین بهداشت، گفته است که مادرش حاضر شد بمیرد اما پیش پزشک مرد نرود و چندی پیش هم از جراح همسرش خواسته است تا نوه شیرخواره اش را صیغه یک ساعته کند و دکتر به همسرش محرم شود.
وی در پاسخ به سوال یکی از حاضران که پرسید: اگر می ‌توان با "روايات" قانون تصویب كرد، ديگر مجلس به چه كار می ‌آيد؟، به شوخی پاسخ داد: اگر حقوق مان را بدهند، مجلس را تعطیل می کنیم.

بیانیه فرماندهی القاعده در مورد شهادت شیخ اسامه بن لادن رحمه الله: ستوده زیستی و با شهادت دنیا را ترک گفتی


ساعاتی پیش بیانیه ی فرماندهی القاعده در ارتباط شهادت شیخ اسامه بن لادن رحمه الله بر روی سایتهای جهادی قرار گرفت.
در این بیانیه که از سوی مرکز رسانه ای فجر و به تاریخ سه شنبه 2 می 2011 صادر شده است، خبر شهادت شیخ اسامه بن لادن در روز دوشنبه در پاکستان تایید شده است. متن این بیانیه به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
(جماعت قاعدة الجهاد – فرماندهی کل)
عشتَ حمیداً و متَّ شهیداً
ستوده زیستی و با شهادت از دنیا رفتی
بیانیه ای در خصوص نبرد شجاعت و مردانگی و شهادت شیخ اسامه بن لادن رحمه الله حمد و سپاس از آن خداوندی که فرمود: «وَلَئِن قُتِلْتُمْ فِی سَبِیلِ اللّهِ أَوْ مُتُّمْ لَمَغْفِرَةٌ مِّنَ اللّهِ وَرَحْمَةٌ خَيْرٌ مِّمَّا يَجْمَعُونَ‏» آل عمران 157.
و صلات و سلام بر پیام آورش صلی الله علیه و سلم، پیامبری که فرمود: «لوددت أنی أقتل فی سبیل الله ثم أحیا ثم أقتل ثم أحیا ثم أقتل»: « آروز داشتم که در راه الله کشته می شدم سپس زنده می شدم و باز کشته می-شدم دوباره زنده می شدم و باز کشته می شدم».
و صلات و سلام بر آل و اصحاب ایشان باد، کسانی که حق را با عدالت خویش گسترش دادند، و با جان خود از دین الله پاسداری کردند، و برای اعلای آن خون خود را تقدیم کردند «فَمَا وَهَنُواْ لِمَا أَصَابَهُمْ فِی سَبِیلِ اللّهِ وَمَا ضَعُفُواْ وَمَا اسْتَكَانُواْ» آل عمران 146
و صلات و سلام بر کسانی باد که تا روز واپسین، راه این بزرگواران را در پیش می گیرند و مانند ایشان جهاد کرده و صبر پیشه می کنند. اما بعد:
در یک روز تاریخی از روزهای عظیم امت اسلامی، و در شرایطی که هیچگاه برای مردان و قهرمانان این امت در طول حیات مبارک امت اسلام، تازگی نداشته و نخواهد داشت، و بر همان راه همواری که سابقین و گذشتگان برگزیده ی این امت آن را پیموده اند، شیخ مجاهد، رهبر زاهد و مهاجر فی سبیل الله، أبوعبدالله اسامه بن محمد بن لادن نیز جان خود را بخشید و در این راه کشته شد و در میدان صدق و راستی، حرفش را با عمل و ادعایش را با حجت، ثابت نمود تا بدینوسیله به کاروان عظیم این امت بپیوندد، کاروانی که با دسته های پیاپی از فرماندهان بزرگ و سربازان فداکار و سوارکاران سالار، امتداد یافته است، و او با پیوستن به این کاروان، اهانت و تحقیر علیه دینش را برنتافت، و زمام آن را تسلیم ـ دشمنان ـ نکرد و آن برای فرومایگان و خوارشدگان از مغضوب علیهم و ضالین (یهود و نصارا) ذلیل نگردانید. پاسخ سلاح را با سلاح و زور و قدرت را با زور و قدرت داد، در برابر سیاهی لشکر استبداد که با تمام وسائل و امکانات و هواپیماها و گروه ها و هوادارانش، در اوج غرور و خودستایی، بیرون آمده بود، ایستادگی کرد و جبروتش را به چالش کشاند و در مقابله با آن، عزم و اراده اش سست نگردید و توانش کم نشد. بلکه رو در رو همچون کوهی استوار در مقابلشان ایستاد و همچنان در سیل معرکه ای که به آن و امثال آن خو و الفت گرفته بود، غوطه ور گشت، و آن هنگامی بود که ـ نزد پروردگار ـ عذر یافت و امانت را ادا کرد تا آن لحظه که در مقابل گلوله های غدر و کفر سینه سپر کرد و روحش را تسلیم پروردگارش نمود، در حالی که زمزمه می کرد:
من یبذُلِ الروحَ الكریم لربِّه --- دفعاً لباطلهم فكیف يُلامُ
چگونه ملامت می شود، کسی که جان عزیزش را برای دفع باطل، تقدیم پروردگارش می کند.
و بدین سان حیات نورانیش، عزتمندانه خاتمه یافت، عزتی که سالها آرزویش را داشت و در حرص و شوق رسیدن به آن، زمین را جستجو کرد و سرانجام آن را دریافت و بشارت داد: که این شهادت در راه الله است، «‏وَمَا يُلَقَّاهَا إِلَّا الَّذِینَ صَبَرُوا وَمَا يُلَقَّاهَا إِلَّا ذُو حَظٍّ عَظِیمٍ» ‏ فصلت 35
‏ «به این خوی (و خلق عظیم) نمی‌رسند مگر كسانی كه دارای صبر و استقامت باشند، و بدان نمی‌رسند مگر كسانی كه بهره بزرگی (از ایمان و تقوا و اخلاق ستوده) داشته باشند.»
و هنوز هم این صدایش در افق ها طنین انداز است که: سعادتمند آن کسی است که خداوند او را به عنوان شهید برگزیند، و این گمان وی گمان عجز و ناتوانی نبود.
ومن ظن ممن یلاقی الحروب --- بأن لا یصاب فقد ظن عجزا
و هر که گمان برد کسی که با جنگ ها درگیر است، هرگز زخمی و یا کشته نمی شود، همانا گمانش، گمانش ظن و ناتوانی است.
بر امت اسلامی شهادت فرزند نیکش اسامه تبریک و تهنیت باد .. پس از زندگی مملوء از تلاش و صبر و عزیمت و تشویق به جهاد و بخشش و کرم و هجرت و سفر و نصیحت و حسن تدبیر و حکمت و تیزهوشی، عمر شیخ جهاد در این عصر به سر آمد تا خونش و کلماتش و موضع گیریشهایش و خاتمه اش همچون روحی در کالبد نسلهای امت اسلامی، دمیده شود و جاری گردد و امت اسلامی از او فراگرفت که عزت و پیروزی با خیالات و آرزوها محقق نمی گردد و رهبری، مقام و منصب نیست و عقائد و مبادی، تنها کلماتی زیبا نیستند که بر زبان جاری گردند و دین بوسیله اوقات فراغت و یا سخنان و اعمال پاره وقت پیروز نمی گردد و راه عزت در دنیا و آخرت برای هر آنکه بهایش را بپردازد و سختی هایش را تحمل کند، باز است و جز با صبر و یقین نمی توان به امامت در دین، دست یافت و سرمایه ی اصلی انسان صدق و اخلاص است.
اگر آمریکایی ها توانسته اند، اسامه را به قتل برسانند، این هرگز مایه ی شرم و عیب و عار نیست، مگر جز این است که قهرمانان راستین، تنها در میادین نبرد کشته می شوند، و مگر نه این است هر اجلی را تقدیری است؟ لیک ـ سئوال این است که ـ آمریکایی ها با تمام تبلیغات و مزدوران خود و وسایل و نظامیان و اطلاعات و دستگاه های امنیتی یشان، آیا می توانند آنچه را که شیخ اسامه بخاطرش زیست و در راه آن کشته شد، نابود کنند و به خاموشی کشانند؟ هیهات، هیهات، که شیخ اسامه، تشکیلات و سازمانی را بنا نکرد که با مرگش از هم پاشیده شود و با رفتنش متلاشی گردد.
«يُرِیدُونَ لِيُطْفِؤُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ كَرِهَ الْكَافِرُونَ ‏* هُوَ الَّذِی أَرْسَلَ رَسُولَهُ بِالْهُدَى وَدِینِ الْحَقِّ لِيُظْهِرَهُ عَلَى الدِّینِ كُلِّهِ وَلَوْ كَرِهَ الْمُشْرِكُونَ‏» صف 8-9
«می‌خواهند نور (آئین) خدا را با دهانهایشان خاموش گردانند، ولی خدا نور (آئین) خود را كامل می‌گرداند، هرچند كه كافران دوست نداشته باشند*خدا است كه پیغمبر خود را همراه با هدایت و رهنمود (آسمانی) و آئین راستین (اسلام) فرستاده است تا این آئین را بر همه آئینهای دیگر چیره گرداند، هرچند مشركان دوست نداشته باشند.» ‏
همانا این آیات، همچون نیزه هایی دقیق و مستقیم بر گردن این کران و لالان نفهم باقی خواهند ماند و دین خداوند الله تعالی ـ و جهاد فی سبیل الله ـ پیوسته استوار و پابرجا خواهد ماند و آرمان و عقاید آن را قلب هایی پاک حمل می کنند، و دست هایی پاک برای احیای آن کار خواهند کرد، و برای تمکین آن همواره گروهی صادق که از مخالفت مخالفان و خیانت فرومایگان متضرر نمی شوند، حرکت خواهند کرد تا آندم که وعده خداوند فرا می رسد.
شیخ اسامه بن لادن رحمه الله پیامبری نبود که در قرن بیست و یک مبعوث شده باشد، بلکه تنها مردی بود مسلمان از امت بزرگ اسلامی، کتاب خدا را محکم گرفت و دنیا را به قیامت فروخت و در این راه ـ ما او را چنین می پنداریم ـ آنگونه که شایسته بود تلاش کرد، دین خدا را رفعت بخشید و خداوند نیز او را رفعت و منزلت عنایت فرمود و چون کلمه و پرچمش را برافراشت، او را عزت و سربلندی داد و امت کفر را به واسطه ی او دچار رعب و وحشت نمود، زیرا او از کسی جز پروردگارش نترسید، و این امتی که اسامه را به دنیا آورد، امتی پربار و زاینده است و ـ بزودی ـ از رحم آن مردان و قهرمانانی امثال اسامه خارج خواهند شد از جانفشانی و فداکاری لذت می برند و صبر و پایداری به کامشان از هر چیزی شیرین تر است و زندگی را بر دشمنانشان تلخ و دروازه های آتش را به رویشان خواهند گشود. دانشگاه ایمان و قرآن و جهادی که اسامه بن لادن رحمه الله از آن فارغ التحصیل شد، درهایش هنوز باز است و هرگز بسته نخواهد شد، و کتاب پروردگار محفوظ است و آیات آن شامگاهان و در دل شب و در روز روشن تلاوت می شوند و هرگز محو نخواهند شد گرچه تمام دنیا برای محو آن جمع شوند.
چرا که امروز امت اسلامی بیش از هر زمان دیگری بسوی دین و فداکاری در راه عقیده و کسب قوت برای مواجهه با دشمنانش، روی آورده است، و بیش از هر زمان دیگری حقیقت مکر و نیرنگ های دشمنان را درک کرده است، و آن زمانی بود که نسلی پاک و متقی برای کاشتن نهال ـ جهاد و بیداری اسلامی ـ با شیخ اسامه رحمه الله و سایر برادرانش از فرماندهان و دعوتگران صالح، به نیکی همراه و سهیم شدند. نسلی که به ایمانش سربلند است و به اسلامش عزیز گشته و غرب کافر را خوار و ناچیز می شمارد و تمدن ساختگی و خیالی آن را زیر پا می گذارد، همان فرهنگ مسخرگی و پستی و بی بندوباری و دروغ. نسلی که کشته شدن رهبرانش نه تنها او را از دینش باز نمی گرداند و دچار تردید نمی کند، بلکه از آن غنیمتی می سازد برای تجدید و تحکیم عهد و پیمان با دین و عقیده اش، و با ایمان و یقین، این گفته ی پروردگار را تکرار می کند، که می فرماید:
«وَكَأَيِّن مِّن نَّبِيٍّ قَاتَلَ مَعَهُ رِبِّيُّونَ كَثِیرٌ فَمَا وَهَنُواْ لِمَا أَصَابَهُمْ فِی سَبِیلِ اللّهِ وَمَا ضَعُفُواْ وَمَا اسْتَكَانُواْ وَاللّهُ يُحِبُّ الصَّابِرِینَ ‏* ‏ وَمَا كَانَ قَوْلَهُمْ إِلاَّ أَن قَالُواْ ربَّنَا اغْفِرْ لَنَا ذُنُوبَنَا وَإِسْرَافَنَا فِی أَمْرِنَا وَثَبِّتْ أَقْدَامَنَا وانصُرْنَا عَلَى الْقَوْمِ الْكَافِرِینَ ‏* ‏ فَآتَاهُمُ اللّهُ ثَوَابَ الدُّنْيَا وَحُسْنَ ثَوَابِ الآخِرَةِ وَاللّهُ يُحِبُّ الْمُحْسِنِینَ» آل عمران 146-148
«و چه بسیار پیغمبرانی كه مردان خدای فراوانی به همراه آنان كارزار می‌كرده‌اند و به سبب چیزی كه در راه خدا بدانان می‌رسیده است (از قبیل: كشته‌شدن برخی از یاران و مجروح‌شدن خود و دوستان) سست و ضعیف نمی‌شده‌اند و زبونی نشان نمی‌داده‌اند (و بلكه شكیبائی می‌كرده‌اند) و خداوند شكیبایان را دوست می‌دارد * و (این عمل ایشان به هنگام سختی بود، و در این وقت) گفتارشان جز این نبود كه می‌گفتند: پروردگارا! گناهانمان را ببخشای و از زیاده‌رویها و تندرویهایمان صرف نظر فرمای و گامهایمان را ثابت و استوار بدار و ما را بر گروه كافران پیروز بگردان * پس خداوند پاداش این جهان را (با پیروز كردنشان بر دشمنان، و فراچنگ آوردن غنیمت و كرامت و عزّت) بدیشان داد، و پاداش نیكوی آخرت را (برای آنان تضمین كرد) و خداوند نیكوكاران را دوست می‌دارد.»
و اگر نور اسلام و جهاد با مرگ یا کشته شدن شخصی قابل خاموش شدن بود، مدت ها پیش با وفات سرور مخلوقات محمد صلی الله علیه و سلم خاموش می شد و اعراب جملگی مرتد می شدند، و یا همان روزی که امیرالمؤمنین عمر در محرابش غرق خون گشت، و عثمان در کنار مصحفش کشته شد و علی در راهش به قتل رسید، طومار آن پیچیده می شد. و چه بسیار رهبران و فرماندهانی که بر همین راه ایشان طی طریق کرده و شرق و غرب را با ذکر خود و فتوحات و جهادشان پرکردند، اما با کشته شدنشان نور حق خاموش نشد و پیروانشان در غیاب ایشان از دین و جهادشان بازنگشتند، بلکه کشته شدن رهبرانشان خشمشان را علیه دشمنان دو چندان کرد و بر اصرارشان برای گرفتن انتقام رهبرانشان افزود و در حالیکه پرچم حق همچنان در دستانشان بود، کلام پروردگار را تلاوت می کردند که می فرماید:
«مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُم مَّن يَنتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلاً‏» احزاب 23
«در میان مؤمنان مردانی هستند كه با خدا راست بوده‌اند در پیمانی كه با او بسته‌اند. برخی پیمان خود را بسر برده‌اند (و شربت شهادت سركشیده‌اند) و برخی نیز در انتظارند (تا كی توفیق رفیق می‌گردد و جان را به جان آفرین تسلیم خواهند كرد). آنان هیچ گونه تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود نداده‌اند (و كمترین انحراف و تزلزلی در كار خود پیدا نكرده‌اند.»
و ما بر همین اساس، در جماعت قاعدة الجهاد، با خداوند سبحانه و تعالی پیمان می بندیم ـ و از او یاری و ثبات و استقامت می خواهیم ـ که بر راه جهاد حرکت کنیم، همان راهی که فرماندهان ما و در رأس آنان شیخ اسامه، آن را پیمودند، بدون اینکه در این راه سهل انگاری کنیم و یا شک و تردیدی بخود راه دهیم، و هرگز از این راه منحرف نخواهیم شد و و از آن بدر نمی رویم، تا اینکه خداوند میان ما و دشمنانمان به حق حکم کند و همانا او بهترین حکم کنندگان است، و بعد از آن ما را آسیبی نمی رسد که پیروزی و نـصرت را با چشمان خود ببنیم و روز فتح را نظاره گر باشیم یا اینکه در این راه کشته شویم،
«فَلْيُقَاتِلْ فِی سَبِیلِ اللّهِ الَّذِینَ يَشْرُونَ الْحَيَاةَ الدُّنْيَا بِالآخِرَةِ وَمَن يُقَاتِلْ فِی سَبِیلِ اللّهِ فَيُقْتَلْ أَو يَغْلِبْ فَسَوْفَ نُؤْتِیهِ أَجْراً عَظِیماً» نساء 74
«باید در راه خدا كسانی جنگ كنند كه زندگی دنیا را به آخرت می‌فروشند (و فانی را با باقی معاوضه می‌كنند). و هر كس در راه خدا بجنگد و كشته شود و یا این كه پیروز گردد، (در هر دو صورت در آخرت) پاداش بزرگی بدو می‌دهیم.‏»
کما اینکه تأکید می کنیم که خون شیخ مجاهد اسامه بن لادن رحمه الله در نزد ما و در نزد هر مسلمانی، ارزشمندتر از آن است که بیهود هدر رود، بلکه به اذن خداوند سبحان این خون به نفرینی تبدیل خواهد شد که آمریکایی ها و مزدورانشان را در داخل و خارج سرزمینشان دنبال خواهد کرد و بزودی ـ به یاری خداوند ـ شادیشان را به اندوه مبدل خواهد ساخت، و اشک هایشان را با خونشان درهم می آمیزد، و سوگندی را که شیخ اسامه رحمه الله ادا کرد، بجای خواهیم آورد، که: فلن تنعم أمریكا ولا مَن یعیش فی أمریكا بالأمان حتى ینعمَ به أهلنا فی فلسطین: آمریکا و آنان که در آمریکا زندگی می کنند، هرگز طعم آسایش و امان را نخواهند چشید تا زمانیکه اهلمان در فلسطین این امن و آسایش را به خود نبینند. و بزودی سربازان اسلام فرد فرد و گروه گروه به دور از هر گونه خلل، خستگی، یأس، تسلیم شدن و یا ضعف و سستی، تدبیر کرده و نقشه خواهند کشید تا آنان را چنان به بدبختی و بیچارگی ای گرفتار سازند که از هول و شدت آن اطفالشان قبل از سالخوردگانشان، پیر شوند و سر سفید کنند.
و در اینجا ملت مسلمان پاکستان را که شیخ اسامه در خاک و دیارشان کشته شد، ندا می دهیم و فرا می-خوانیم که برخیزند و قیام کنند تا این عار و ننگی که مشتی از خائنان و سارقان بر پیشانی آنها گذاشته اند را بشویند و پاک کنند، همان خائنانی که همه چیز این امت را به دشمنان فروخته اند و احساسات این ملت شریف و مجاهد را پایمال کرده اند، آنها را فرا می خوانیم تا با انتفاضه ای محکم و فراگیر به پاخیزند تا سرزمینشان (پاکستان) را از لوث و نجاست آمریکایی ها که در زمین فساد به پا کرده اند، پاک بگردانند.
(إِنَّ اللّهَ لاَ يُغَيِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّى يُغَيِّرُواْ مَا بِأَنْفُسِهِمْ) رعد 11
«خداوند حال و وضع هیچ قوم و ملّتی را تغییر نمی‌دهد مگر این كه آنان احوال خود را تغییر دهند.»
اضافه می کنیم که شیخ رحمه الله گویا قبل از رحلتش از دنیا، اصرار داشته تا در شادی امت اسلامیش اش بخاطر قیام ها و انقلاباتی که علیه ظلم و ظالمان به ثمر رسانده، سهیم باشد، و یک هفته قبل از شهادتش پیامی صوتی با محتوای تبریک، نصیحت و توجیه از او ضبط شده است که ـ ان شاء الله ـ بزودی آن را منتشر خواهیم کرد، ایشان پیامش را با این ابیات به پایان می رساند:
فقول الحق للطاغی --- هو العز هو البشرى
در مقابل طاغوت حق را بگو، که این عزت است و بشارت
هو الدربُ إلى الدنیا --- هو الدربُ إلى الأخرى
و این راه (سعادت) دنیاست، و این راه (سعادت) آخرت است
فإن شئتَ فمتْ عبداً --- وإن شئتَ فمت حرّا
حال اگر خواستی با اسارت و بردگی بمیر، و اگر خواستی با آزادی و آزادگی جان سپرو به آمریکایی ها در مورد هرگونه اهانت به جسد شیخ رحمه الله و یا تعرض و برخورد ناشایست با هرکدام از اعضای خانواده گرامیش حال چه زنده باشند و چه مرده، هشدار می دهیم و اینکه اجساد را به خانواده-هایشان تحویل دهد در غیر این صورت هر نوع اسائه ی ادب، درهای بیشتری را از شر را بر رویتان خواهد گشود که بخاطر آن فقط خود را سرزنش خواهید کرد. و عموم مسلمانان را برای ادای واجبشان جهت احقاق این حق، فرا می خوانیم.
همانا کارها چه قبل و چه بعد به سوی خدا بازمی گردند، و ستمکاران بزودی خواهند دانست كه بازگشتشان به كجا و سرنوشتشان چگونه است!!
والحمد لله رب العالمین، وصلى الله على نبینا محمدٍ وآله وسلم تسلیما كثیراً.
تنظیم قاعدة الجهاد/ القیادة العامة
سه شنبه 29جمادى الأولى1432هـ
برابر با: 3 می 2011 م

عکس:برگزاری نماز غایب شیخ اسامه در بسیاری از کشورهای اسلامی










تروریست و خشونت گرایی، نتیجه استبداد و دیکتاتوریت است و با قتل افراد از بین نمی رود


شیخ الاسلام مولانا عبدالحمید، امام جمعه اهل سنت زاهدان، در بخشی از خطبه های این هفته نماز جمعه اهل سنت زاهدان به حادثه کشته شدن اسامه بن لادن، رهبر گروه القاعده، اشاره کرده و تشکیل چنین گروههایی را نتیجه استبداد و دیکتاتوریت در جهان دانست.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سنی آنلاین، مولانا عبدالحمید، ضمن اشاره به حادثه قتل اسامه بن لادن و اظهار خوشحالی و پایکوبی مردم آمریکا در قبال این حادثه خاطرنشان کرد: مردم آمریکا در جریان قتل اسامه بن لادن، با این ادعا که ما بزرگترین تروریست را از بین برده‏ایم و جریانات تروریستی بعد از این خاتمه پیدا خواهد کرد، به شادمانی و پایکوبی پرداختند.
امام جمعه اهل سنت زاهدان در انتقاد از اینگونه واکنشها و عملکردها، آن را نشانه کم عقلی دانست و خاطرنشان کرد: بسیاری از کسانی که به قدرت می رسند و صاحب قدرت و حکومت می شوند، با مشاهده امکانات و وسایلی که در اطراف خود می بینند، از لحاظ عقلی رکود می کنند. امروزه مردم آمریکا نیز گمان می کنند که از همه ملتها بیشتر می فهمند!
ایشان ادامه داد: سؤال این است که این تروریستی که امروزه در جهان موجود است، چگونه به وجود آمده است؟ اسامه بن لادن و دیگر گروهها در فلسطین و لبنان، که اسرائیل آنها را تروریست و خشونت گرا می نامد، و گروهی در افغانستان که می گویند مملکت ما به اشغال غربیها درآمده است و ما برای آزادی مملکت خود جهاد می کنیم، و غرب از آنها نیز به عنوان تروریست و خشونت طلب یاد می کند، از کجا به وجود آمده است؟
مولانا عبدالحمید خاطرنشان کرد: تمام جریانهایی که امروزه مسلمانان در آنها متهم به خشونت گرایی و تروریست پروری می شوند، همه اینها زاییده استبداد و دیکتاتوریت و ظلم و اجحاف هستند؛ وقتی که به حرف مظلوم گوش نکرده و به خواسته‏های آنان توجهی نمی‏کنند، بلکه با توسل به زور و قدرت اقدام به لشکرکشی و اشغال سرزمینهای مردم می‏نمایند، و اعلام می کنند که هر کس حرفی بزند یا اعتراضی بکند با او برخورد خواهد شد، مسلم است که در نتیجه چنین برخوردها و زورگویی‏هایی، چنین جریاناتی به وجود می آیند.
خطیب جمعه اهل سنت زاهدان ادامه داد: امروزه آمریکایی‏ها ادعا می کنند که در کشور آنان دموکراسی وجود دارد، البته در بعضی موارد در این کشور و برخی دیگر از کشورهای اروپایی آزادی موجود است؛ مثلا در مسأله انتخابات دموکراسی وجود دارد و انتخابات واقعا بدون تقلب و آزادانه برگزار می شود، ادیان و مذاهب از آزادی برخوردارند و به طور آزادانه نماز را اقامه می کنند و با هیچگونه ممانعتی مواجه نمی شوند، در مسکو که یک نظام کمونیستی است در 50 مسجد در ماه مبارک رمضان جلسات ختم قرآن و نماز تراویح برگزار کرده اند، همه اینها موارد بسیار خوبی هستند، اما همین آمریکایی‏ها و اروپایی‏هایی که ادعای دموکراسی دارند، چرا حرف فلسطینیانی که بیش از 50 سال است تحت اشغال و زیر ظلم و اجحاف قرار دارند، را نمی شنوند و از اسرائیل حمایت یکجانبه می کنند؟ چرا به حرف ملت افغان توجه نمی کنند و کشور آنان را اشغال نموده اند؟ در خاورمیانه و کشورهایی مانند تونس و مصر و سوریه و بحرین و لیبی و... به خواسته های ملت توجه نشد و حکام جواب خواسته ملت را با زور و قدرت دادند، لذا نتیجه این شد که با مشکلات مواجه شدند و ملتها علیه آنان قیام کردند. تمام حملات انتحاری و غیره در اثر این است که به حرف و خواسته مظلوم توجهی صورت نمی گیرد.
مولانا عبدالحمید در ادامه تاکید کرد: پیش‏بینی بنده این است که استبداد و دیکتاتوریت در خاورمیانه تمام خواهد شد، و این نکته را هم تاکید می کنم که تا زمانی که استبداد و دیکتاتوریت از جهان برچیده نشود، اگر هزاران بن لادن را هم بکشند، این جریانات خاتمه پیدا نخواهند کرد؛ جهاد، حملات انتحاری و تروریستی زمانی پایان می یابند که دیکتاتورها و متکبران از تکبر خودشان باز بیایند و حرف مظلوم را بشنوند. این حکامی که امروز با ملتهای خودشان درگیر شده اند و آنها را در خیابانها قتل عام می کنند، باید با ملت خودشان کنار بیایند و حرف آنان را گوش کنند، آن زمان است که خشونت و خشونت طلبی پایان می‏پذیرد؛ اگر رؤسای جمهور تونس و مصر حرف ملت خودشان را گوش می کردند با این رسوایی مواجه نمی شدند، و اگر رؤسای لیبی و یمن و سوریه حرف ملت را گوش می کردند با مشکلات مواجه نمی شدند.
ایشان در ادامه ضمن حمایت از وجود فضای انتقاد صادق و سازنده، و نکوهش تهمت و دروغ‏پردازی در جامعه خاطرنشان کرد: نباید جلوی انتقاد سازنده گرفته شود، اگر جلوی انتقاد گرفته شود، انفجار به وجود می‏آید. بنده بدون اینکه فرد خاصی را مدنظر داشته باشم، همه را مخاطب قرار می دهم و می گویم که بگذارید انتقاد خوب و سازنده در جامعه صورت گیرد، زیرا تنها چیزی که تا حدودی استبداد را کاهش می دهد، فضای انتقاد است، اگر جلوی انتقاد گرفته شود، فضای استبداد به وجود می آید که این فضا برای هر مملکتی خطرناک است.
مولانا عبدالحمید در بخش پایانی سخنان خود به ایام وفات حضرت فاطمه رضی الله عنها اشاره کرد و در توصیف این بانوی بزرگوار اسلام گفت: حضرت فاطمه رضی الله عنها از بانوان بزرگ اسلام است و بنا به فرموده آنحضرت صلی الله علیه وسلم، ایشان سیده زنان بهشت هستند. حضرت فاطمه زهرا رضی الله عنها و دیگر دختران و همسران پیامبر اکرم صلی الله علیه وسلم بهترین نمونه و الگو برای زنان می باشند که زنان جامعه ما باید از آنها الگو بگیرند و سیرت آنها، که همان اخلاص و بندگی پروردگار متعال است، را در زندگی و در وجود خودشان پیاده نمایند.

دستگیری رئیس روابط عمومی دادگستری زاهدان هنگام قاچاق مواد مخدر "



زاهد شیخی، رییس روابط عمومی دادگستری زاهدان به دلیل حمل ۵٠٠ کیلوگرم مواد مخدر با خودروی دولتی دستگیر شده است.
به گزارش منابع خبری ایران شیخی مواد مخدر را که شامل ۴۵٠ کیلوگرم تریاک و ۵٠ کیلوگرم هرویین بوده با خودروی دولتی و حکم ماموریت و اسلحه حمل می کرده که در پاسگاه سهل آباد متوقف و مواد فوق کشف گردیده است.
سایت "سی میل" به نقل از یک منبع آگاه نوشته است که این موضوع بی‌ارتباط با تنش‌های اخیر میان آیت الله خامنه ای رهبر جمهوری اسلامی و محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور این کشور نیست چرا که به گفته وی، زاهد شیخی و برادرش از روسای ستادهای انتخاباتی احمدی‌نژاد در استان سیستان و بلوچستان بوده‌اند.
این منبع گفته است که این نخستین بار نیست که زاهد شیخی اقدام به قاچاق می کرده است. هنوز منابع رسمی گزارشی از دستگیری زاهد شیخی منتشر نکرده‌اند.
اختلاف بین رهبر جمهوری اسلامی ایران و احمدی نژاد پس از آن صورت گرفت که آیت الله خامنه ای با برکناری حیدر مصلحی وزیر اطلاعات مخالفت کرد.
در روزهای اخیر هواداران آیت الله خامنه ای به شکلی علنی به احمدی نژاد و نزدیکانش تاختند.