۱۳۹۰ فروردین ۲۰, شنبه

سپاه صحابه ايران با صدور اطلاعيه اي عمليات انفجار خطوط گاز قم را پذيرفت


به گزارش خبرگزاری اهوران نیوز:سپاه صحابه ايران با صدور اطلاعيه اي عمليات انفجار خطوط گاز قم را پذيرفت و متن اطلاعيه به شرح ذيل مي باشد:
بدینوسیله سپاه صحابه ايران به اطلاع عموم مردم بلوچستان و ایران می رساند که فرزندان ایمان و حماسه   در یک عملیات بمب گزاري سه خط لوله انتقال گاز در70 كيلومتري قم  رامنفجر كردند.
اين عمليات هشداري است براي رژيم ايران كه به دخالتهاي خود در امور ديني و مذهبي اهلسنت پايان دهد و دست از اعدام و جنايت بردارد و اسراي زنداني را آزاد كند در غير اين صورت عملياتهاي سپاه صحابه با شدت بيشتري ادامه خواهد يافت 
سپاه صحابه ايران براي دفاع از مردم آهل سنت بپاخواسته است و دفاع را حق مشروع خود مي داند  و رژيم آخوندي علماء و فرزندان اهلسنت  را بيگناه اعدام نموده است و مردم را از حقوقشان محروم نموده است و الان راهش اين است كه رژيم به تجاوز و تعدي پايان دهد تا جنگ پايان يابد.
فيلم  عمليات در اولين فرصت در دسترس عموم قرار خواهد گرفت 

تهدیدات و فشار علیه‌ علمای دینی مهاباد ادامه‌ دارد

اهوران نیوز به نقل ازسنی نیوز: طبق گزارشهای رسیده‌ از مهاباد آن دسته‌ از اساتید و عالمان دینی مهاباد که‌ در سالهای گذشته‌ در اطراف مهاباد اقدام به‌ برگزاری مراسم نماز جمعه‌ نموده‌اند، از طرف نهاد مرکز بزرگ اسلامی مهاباد تهدید شده‌ و احتمال دستگیری عده‌ای از آنان و محاکمه‌اشان در دادگاه‌ ویژه‌ی روحانیت وجود دارد.
عالمان دینی مهاباد جهت دفاع از حق مشروع و قانونی برگزاری مراسم و امور دینی مردم مهاباد -که‌ قریب به‌ اتفاق مردم کرد شافعی مذهب می‌باشند- طبق قانون اساسی جمهوری اسلامی اقدام به‌ ارسال و انتشار نامه‌های اعتراضی به‌ استاندار آذربایجان غربی، نماینده‌ی ولی فقیه‌ و مسئول مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور و نماینده‌ی مهاباد در مجلس شورای اسلامی و ... نموده‌اند. این عالمان تأکید نموده‌اند که‌ برگزاری نماز جمعه‌ حق قانونی و شرعی مردم است و هیچ نهاد یا دستگاه‌ دولتی و غیر دولتی حق جلوگیری از آن را ندارد. آنان همچنان تأکید نموده‌اند که‌ اصل دوازدهم قانون اساسی حق برگزاری مراسم مذهبی طبق فقه‌ رایج در منطقه‌ را برایشان مسجل نموده‌ است.


جنايات روافض كافر عليه اهلسنت در بحرين ، فريادها و گريه هاي يك خواهر مسلمان و مظلوم

سعد حریری: نه لبنان نه بحرین و نه هیچ کشور دیگری تحت الحمایه ایران نخواهد شد

به گزارش خبرگزاری آسوشيتد پرس، آقای حريری گفت: «ايران در امور لبنان، بحرين و کويت دخالت می‌کند اما اين دخالت‌ها ديگر به هيچ وجه قابل قبول نيست.»
پیش از آن کشورهای عربی خلیج نیز ایران را به دخالت در امور داخلی خود متهم کرده بودند.

حریری که در جمع حاضران در کنفرانس تجاری سعودی- لبنانی در بیروت سخن می گفت، اظهار داشت: "لبنان و بسیاری از کشورهای عربی در خلیج و غیر از خلیج، از نظر سیاسی، اقتصادی و امنیتی، از دخالت های بی حد و حصر ایران رنج می برند.

یکی از بزرگترین چالش هایی که جامعه های عربی از جمله لبنان از آن رنج می برند، اعمال نفوذ ایران در بافت اجتماعی منطقه عربی است."

وزرای امور خارجه کشورهای عضو شورای همکاری خلیج در جلسه روز یکشنبه خود در بیانیه ای، دخالت های ایران در امور داخلی بحرین را محکوم کردند.
همچنین دبیرخانه گروه چهارده مارس لبنان که حریری و همپیمانانش آن را تشکیل می دهند، چهارشنبه در پایان نشست هفتگی خود در بیانیه ای نسبت به اهداف منطقه ای ایران برای سلطه بر منطقه عربی که لبنان در کانون آن است هشدار داد و افزود: "مبارزه گروه چهارده مارس در لبنان برای آزادی، عدالت، حیات،سیاسی دموکراسی و قانون اساسی به دور از سلطه گروه های مسلح دیگر است."

گروه چهارده مارس حزب الشيطان لبنان را متهم می کند که با استفاده از سلاح سعی دارد سیاست های خود در داخل لبنان را پیاده کند.
اواكنش هاي جهان عرب به دخالتهاي ايران در كشورهاي اسلامي در حال رشد است و جهان عرب و اسلام به طول كامل در برابر رژيم رافضي شيعي موضع گيري نموده اند و نفرت عمومي در جهان اسلام از رژيم شيعي ايران در حال رشد است به طوري كه بيشتر رسانه هاي جهان اسلام اين روزها به شدت رژيم شيعي ايران را مورد حمله قرار داده اند و بسياري از تحليل گران از سران كشورهاي عربي خواسته اند كه در پاسخ به جنايات ايران در كشورهاي اسلامي از جنبش هاي اهلسنت و ملل ايراني حمايت كنند و اگر كشورهاي اسلامي و عربي از جنبشهاي اهلسنت و ملل بلوچ و كرد و عرب حمايت كنند قطعا ايران با مشكل بسيار بزرگي مواجه خواهد شد.

شخصيت سياسي بحريني : احمدي نژاد به جنايات خود عليه اهلسنت ايران و همچنين ديگر مردم ايران پايان دهد


به گزارش اهوران نیوز :يكي از شخصيتهاي سياسي بحرين در پيامي به احمدي نژاد از وي خواست كه به جناياتش عليه اهلسنت ايران اعم از كرد و بلوچ و عرب پايان دهد.
رئيس جمعيت وحدت ملي بحرين در پيامش به احمدي نژاد از وي خواست كه دست از كشتار و قتل عامل مردم عرب اهواز اعم از سني و شيعه و همچين از كشتار اهلسنت ايران اعم از كردم وبلوچ بردارد.
شيخ عبداللطيف آل محمود در اين پيام احمدي نژاد را متهم به دخالت در امور كشورهاي عربي نموده و افزود كه احمدي نژاد براي فرار از مشكلات داخلي و از تظاهراتهاي ايرانيان به دخالت در امور كشورهاي همسايه روي آورده است.
اين رهبر سياسي بحريني از احمدي نژاد خواست كه به قوانين حسن همجواري احترام گذاشته و كشتار مبارزان اهواز عربي را متوقف نمايد واو همچنين از احمدي نژاد خواست كه از كوچ اجباري اهلسنت از ايران باز آيد و همچنين از اعدام مخالفان دست بردارد.
منبع:آژانس خبري تفتان

جنايات مزدوران شيعه رژيم ايران در بحرين عليه كارگران اهلسنت







شيخ يوسف القرضاوي : تظاهرات در بحرين جنگ شيعيان عليه اهلسنت است

جنايات روافض كافر عليه اهلسنت در بحرين ، فريادها و گريه هاي يك خواهر مسلمان و مظلوم

بامداد پنجشنبه روی داد حمله نیروهای عراقی به اردوگاه اشرف در پی کشف سایت جدید هسته ای در ایران توسط مجاهدین خلق

چند ساعت پس از آن که سازمان مجاهدن خلق از وجود سایت هسته ای تازه ای در نزدیکی کرج خبر دادند، بامداد جمعه 8-4-2-11 نیروهای نظامی حمله به اردوگاه اشرف پایگاه نیروهای این سازمان در عراق را آغاز کرده و طبق آمار دریافتی تا کنون 28 نفر از ساکنان این اردوگاه، کشته و زخمی شده اند.
طبق گزارش های دریافتی، ساعت چهار و چهل ‌و پنج دقیقه بامداد روز جمعه، نیروهای نظامی نظامی عراقی مجهز به تجهیزان ضد شورش، و تجهیزات زرهی، حمله به اردوگاه اشرف را آغاز کردند.منابع سازمان می گویند برخی بخش های اردوگاه نیز مورد حملات توپخانه ای قرار گرفت. سازمان مجاهدین خلق در آخرین اعلام خود از کشته و زخمی شدن دست کم 28 نفر از اعضایش در پی این حمله خبر داده است.
سازمان مجاهدین خلق جز اولین گروه های شرکت کننده در انقلاب سال 1979 ایران است که با جدایی از جمهوری اسلامی، مبارزه مسلحانه با این نظام را برگزید.
پیش از آغاز حمله نیروهای عراقی، سازمان مجاهدین خلق در اطلاعیه ای خطاب به هیلاری کلینتون وزیر امور خارجه آمریکا، از قریب الوقوع بودن این حمله خبر داده بودند.
در این اطلاعیه آمده است: " دست کم تا غروب امروز (پنجشنبه) ۶۵خودرو حامل نیروهای جدید عراقی به اشرف وارد شده اند. شماری از ژنرالهای عراقی نیز به محل آمده اند و آماده باش کامل داده اند. طبق گزارشها شماری از پلیس ضد شورش با سگهای تعلیم دیده وارد اشرف شده اند."
این گزارش همچنین خواستار دخالت فوری وزیر خارجه آمریکا برای خروج نیروهای عراقی از اردوگاه اشرف شده بود.
رضا پهلوی ولیعهد سابق ایران نیز در بیانیه ای نسبت به حمله نیروهای عراقی به اردوگاه اشرف اعتراض کرد.در این بیانیه آمده است: "در این موقعیت ما باید به مسئولین عراقی یادآور شویم که هیچ انسانی را نمی توان به خاطر عقاید سیاسی و تعلقات مذهبی اش از حق انسانی و حمایت قانونی محروم کرد.
"سایت جدید هسته ای
علیرضا جعفرزاده از سخنگویان سازمان مجاهدین خلق، پنجشنبه 7-4-2011 در کنفرانسی خبری در واشنیگتن از وجود یک سایت هسته ای در نزدیکی کرج خبر داد که "تابا" نام داد. او ادعا کرد که مجتمع "تابا" برای چهار سال و نیم مشغول تولید "جدار آلومینیومی، مغناطیس، پمپ های ملکولی، لوله های کامپوزیت و پایه سانتریفیوژ بوده است."
سازمان مجاهدین خلق که می گوید این سایت توسط جاسوسان آن شناسایی شده، تعدادی عکس هوایی از این تاسیسات صنعتی ارائه کرد اما هیچ سندی در تایید این ادعا نداد.
جعفر زاده مدعی شد که "ده ها هزار سانتریفیوژ" که در غنی سازی اورانیوم به کار می رود را در آنجا تولید کرده است.
آژانس بین المللی انرژی اتمی از سال 2008 خواستار دسترسی به کارخانه های سانتریفیوژسازی ایران بوده که موفق به این کار نشده است.
ایران از ژوئن 2010 به دلیل برنامه هسته ای اش در معرض تحریم های شدید بین المللی قرار گرفته است. تهران می گوید که برنامه هسته ای مسالمت آمیزی را دنبال می کند اما غرب با تشکیک در این باره از احتمال تلاش ایران برای دست یابی به بمب اتمی سخن می گوید.
سونا صمصامی از اعضای سازمان مجاهیدن خلق نیز در آمریکا گفت که اعضای این گروه با پذیرفتن "خطرات جدی" اطلاعاتی درباره عملیات مجتمع تابا جمع آوری کرده اند.
مارک تونر، سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا روز پنجشنبه به خبرنگاران گفت که او گزارش سازمان مجاهدین خلق را دریافت کرده است. وی افزود: "ما همواره نگرانی هایی درباره این نوع اطلاعات داریم."
ازسوی دیگر علی الدباغ سخنگوی دولت عراق گفت مجاهدین حمله را آغاز کردند.
منبع:العربیه

۱۳۹۰ فروردین ۱۸, پنجشنبه

اشغالگران شيعه مقيم بلوچستان در حمايت از مزدوران شيعه بحريني تجمع چند نفره اي كردند

 

 
به گزارش آهوران نیوز: چند نفر از شيعيان اشغالگر و متجاوز و جنايتكار در بلوچستان به سركردگي سليماني جنايت پيشه نماينده طاغوت عصر و شيطان زمان خامنه اي دست به تجمعي چند نفره در زاهدان زدند تا به حساب از مزدوران جنايتكار شيعه در بحرين حمايت كنند.
اين در حالي است كه بلوچستان 80 سال است كه دراشغال شيعيان رافضي در آمده است و سي سال است كه نظام خميني بدترين جنايتها را در حق مردم بلوچ مرتكب مي شود و ملت بلوچ كه 95 در صد جمعيت اين سرزمين را تشكيل مي دادند رو به زوال هستند و هر روز بر جمعيت شيعيان اشغالگر كه بدتر از صهيونيست ها هستند افزوده مي شود و مردم بلوچ در سرزمين خود حتي براي رفته گري هم پذيرفته نمي شوند و در اين حال اشغالگران شيعه بلوچستان با بي شرمي تمام شعار مساوات در بحرين را سر مي دهند و بايد اين بي شرمان تاريخ از شرم و خجالت مي مردند.
بايد سليماني ها به جنايات خود در بلوچستان نگاهي بياندازند كه با مردم بلوچ چه كرده اند و او كه ديگران را از قهر الهي مي ترساند حتما مجوز جنايت از امام زمان خيالي و باطل خود گرفته است كه بر مردم مسلمان بلوچ جنايت كند.
واقعا كه زابلي هاي اشغالگر و جنايتكار شرم ندارند كه خودشان يك ملت را از تمامي حقوق محروم كرده اند و ملت بلوچ را در سرزمين خودشان برده خود قرار داده اند و امروز از بحرين مي گويند در حالي كه شيعيان بحرين بهترين امكانات و رفاهيات را دارند و حتي در يك كشور سني وزارت دارند اما اهلسنت و ملت بلوچ در سرزمين خود چه جايگاهي دارند .
مردم بلوچ به طور كامل از شيعيان اشغالگر متنفرند و خواهان برچيده شدن اشغال بلوچستان از دست متجاوزان و جنايتكاران هستند و بس و بايد شيعيان كافر و اولاد ابن سباي يهودي بلوچستان را ترك كنند و سوگند به ذات الله كه يهود به مراتب از شيعيان بهتر هستند و چنين جناياتي را در حق مسلمانان مرتكب نشده اند.
و مردم بلوچ ارتباط نزديك فرهنگي و ديني و مذهبي با مردم عرب بحرين دارند و خود را بسيار نزديك با عرب مي دانند و هشتاد سال اشغال نتوانسته است ارتباطي بين متجاوزان شيعه و ملت مسلمان بلوچ بيافريند.
منبع: آژانس خبري تفتان

فيلمي مستند از يك موذن كه توسط شيعيان مزدور و جنايتكار بحريني زبانش بريده شده و وحشيانه شكنجه شده است


«بنیان جمهوری اسلامی یک بنیان غیراخلاقی است. یعنی اساس این رژیم بر تبعیض استوار است»

حیدر مصلحی، وزیر اطلاعات جمهوری اسلامی، در گفت‌و‌گویی با خبرگزاری دانشجویان ایران، ایسنا، ضمن انتقاد از رواج هتاکی در ایران در سال گذشته، از فرستادن گزارش‌هایی از سوی وزارت اطلاعات به قوه قضائیه در ارتباط با هتاکان خبر داده است.
رهبر جمهوری اسلامی هم اسفندماه سال گذشته و در جلسه‌ای که پس از انتقال ریاست خبرگان از هاشمی رفسنجانی به مهدوی کنی با اعضای این مجلس داشت، از رواج هتاکی انتقاد کرده بود.
اما منتقدان این صحبت‌ها بر آن‌اند که هتاکی امری است که در همه ۳۲ سال گذشته در ارکان نظام جمهوری اسلامی علیه مخالفان و منتقدان در جریان بوده، نه فقط در سالی که گذشت.
محمدرضا نیکفر، فلسفه‌دان و نویسنده مقالات متعددی در باب تفکر دینی، در این باره بر این باور است که «بنیان جمهوری اسلامی یک بنیان غیراخلاقی است. یعنی اساس این رژیم بر تبعیض استوار است».
شاخص این تبعیض، تبعیض بین خودی‌ها و غیرخودی‌هاست. دست خودی‌ها برای هر کاری باز است، و دست غیرخودی‌ها برای هر کاری بسته.
این ماجرا از ابتدای شکل‌گیری جمهوری اسلامی وجود داشته است. یعنی از زمان انقلاب که یکباره یک عده بدون هیچ سابقه‌ای سبز شدند و برای خودشان حقانیت قائل بودند که به صف تظاهرات دیگران و به دگراندیشان حمله کنند، این رویه به همین شکل تا زمان قتل‌های زنجیره‌ای ادامه پیدا کرد، به آدم‌کشی دست زدند، حذف کردند، این اتفاق جدیدی نیست.
پس از هشدارهای آیت‌الله علی خامنه‌ایی درباره رواج هتاکی، برخی از امامان جمعه و مسئولان نظام نیز در این باره سخن گفتند.
احمد قابل با انتقاد از این روند و تاکید بر این که موضع‌گیری علیه هتاکی و رفتارهای رایج ضد اخلاقی در ایران، نباید صرفا تابع گفته‌های بالا‌ترین مقام سیاسی کشور باشد، گفت:
این که مجموعه کسانی که وابسته به حاکمیت هستند، از ائمه جمعه گرفته تا مسئولان حکومتی، این‌ها تا سخنی از سوی آقای خامنه‌ای مطرح می‌شود، جوری برخورد می‌کنند که انگار یک کشف تازه رخ داده یا یک مبحث جدیدی در مسیر شریعت کشف و ابداع شده است، و تازه آن موقع به یاد می‌آورند که بله، بحثی به نام اخلاق هم در جامعه و در شریعت اسلامی وجود دارد، برای آن‌ها ناخوشایند نیست.
این رویه تبدیل به یک عادت شده است. ۲۱ سال است که ما عادت کرده‌ایم که همه مباحث واقعی دینی فراموش شود، مگر این که اتفاقی بیفتد که رهبری از سر یک انگیزه خاص به آن مبحث اشاره کند، مثل مبحث امر به معروف و نهی از منکر، تا آقایان به یاد بیاورند که بله، چنین چیزی هم در اسلام وجود دارد.
محمدرضا نیکفر، فلسفه‌دان و نویسنده، هتاکی را نه تنها در کلام، بلکه در رفتار مسئولان جمهوری اسلامی، یک امر عادی می‌بیند.
نیکفر: در جامعه ما حتی در نگاه هم هتاکی وجود دارد. شما در نظر بگیرید، این‌ها فضای نا‌امنی برای زن ایرانی ایجاد کرده‌اند. با فحاشی‌های مدامی که علیه آن چیزی که خودشان به آن «بدحجابی» می‌گویند، می‌کنند، نگاه‌های عمومی را به چهره زن ایرانی تبدیل به نگاهی هتاک و شرارت‌بار کرده اند.
بنیاد آن اندیشه بر پایه هتاکی است. بنیاد آن اندیشه بر اساس تبعیض گذاشته شده است. این مسئله روال عادی یک جامعه را زخمی می‌کند. و متاسفانه شاید مدت بسیار طولانی طول بکشد تا ما بتوانیم این زخم‌ها را جبران کنیم.
این نکته‌ای است که احمد قابل هم بر آن تاکید می‌کند: اگر واقعا اخلاق مبنای شریعت است، که هست. و اگر آقایان ادعا می‌کنند که حکومت‌شان حکومت مبتنی بر شریعت است، باید در تمام صحنه‌ها، اخلاق مراعات شود.
این همه الان دارند به خانواده‌های بازداشت‌شدگان اهانت می‌کنند، در مجموع رفتارهایی که با بازداشت‌شدگان و خانواده‌های آنان انجام می‌دهند، حتی در رفتارهایی که با مردم عادی در گوشه و کنار خیابان انجام می‌دهند.
در صحنه‌هایی که از برخورد با معترضان در خیابان‌ها نشان می‌دهند، اگر اخلاق اصل است، یا می‌شود ادعای یک حکومت اسلامی داشت، پس علت بروز این رفتار‌ها چیست؟
اصلا پای‌بند نبودن به قانون به معنای پای‌بند نبودن به عهد و پیمان است که این خودش نوعی از بداخلاقی است.
هم رئیس قوه قضائیه جمهوری اسلامی و هم وزیر اطلاعات، افراد هتاک را نیروهای خودسر خوانده‌اند، نیروهایی که به گفته آنان، خود را به دروغ وابسته به شخصیت‌های نظام معرفی می‌کنند.
با این حال، هیچ یک از این دو از روزنامه‌های وابسته به دولت یا رهبری یا چهره‌های صاحب‌نام و بلندپایه‌ای که از تریبون‌های رسمی، مخالفان یا منتقدان دولت یا نظام را با الفاظ یا القاب توهین‌آمیز یاد می‌کنند، سخنی نگفته‌اند.

عکس / پخش سی دی با محتوای افشای رازهای زندگی خامنه ای و برخی از سران نظام دیکتاتور در مشهد


              

اعتراف فرمانده ناجا: درگیری پلیس با معترضان منجر به افزایش جرایم در کشور شده است

اهوران نیوز به نقل ازسنی نیوز: فرمانده نیروی انتظامی اعتراف کرد بعلت درگیری نیروهای پلیس با معترضان، میزان جرایمی چون آدم ربایی، سرقت و تجاوز به عنف به نحو معناداری افزایش یافته است.
در حالی که مقامات امنیتی کشور از کاربرد "بحران" برای شرایط پیش آمده پس از انتخابات اکراه دارند، فرمانده ناجا اعتراف کرد که بخش عظیمی از نیروی انتظامی صرف مسایل ناشی از اعتراضات شده و این امر منجر به افزایش جرایم در کشور شده است.
اعتراف مقام انتظامی در حالی صورت می گیرد که طی دو سال گذشته نیروهای انتظامی بجای انجام وظایف محوله، به نیرویی برای سرکوب اعتراضات مردم تبدیل شده اند.
به گزارش ایسنا، فرمانده نیروی انتظامی گفته است: “حوادث سال ۸۸ نیروی بسیاری از ما را صرف خودش کرد و به مرور دیدیم که از اواخر سال ۸۸ تا اواسط سال ۸۹ متاسفانه حدود ۹ ماهی با رشد سریع جرایم روبه‌رو شدیم، در واقع درگیر شدن نیروی انتظامی در صحنه‌های آشوب فرصتی را برای مجرمان ایجاد کرده بود که از این فرصت حداکثر استفاده را بردند”.
احمدی‌مقدم ادامه داده: “در این بازه زمانی، آمار جرایمی مثل سرقت، قتل، آدم‌ربایی و حتی برخی جرایم خشن نظیر کیف‌قاپی، سرقت به عنف و تجاوز به عنف در برخی از شهرها افزایش معناداری پیدا کرد که تا پیش از این حوادث برای مدت چهار پنج سالی بود که با کاهش پیوسته رشد جرایم روبه‌رو بودیم”.
در حالی که سرعت اینترنت در ایران به طور دوره‌ای کاهش می‌یابد، فرمانده نیروی انتظامی از فیس‌بوک و توئیتر به عنوان سایت‌هایی که “مجرمان و ناراضیان” را دور هم جمع می‌کنند، یاد کرد.
فرمانده نیروی انتظامی افزوده است: “شبکه‌های اجتماعی مثل فیس‌بوک و توئیتر امروز قدرت ایجاد کرده و ناراضیان پراکنده، مجرمان و سرویس‌های خارجی را جمع و سازماندهی می‌کنند؛ لذا داشتن اطلاعات صحیح و به موقع اهمیت بسیار زیادی دارد که در هر شرایطی شما بتوانید پیش‌بینی‌ کنید حریف می‌خواهد چه اقدامی کند. باید در فضای مدرن، قدرت رصد اطلاعاتی داشته باشید”.
وی در ادامه گفته: “در فضای مجازی، فضای ارتباطی و افکار عمومی جدید در جامعه ایجاد می‌شود که شما باید از این اقدامات مطلع باشید. در غیر این صورت شما پشت سر ماجرا راه می‌روید، مثلا در صحنه‌هایی لیبی، مصر و جاهای دیگر که این روزها اتفاق می‌افتد، حاکمان این کشورها وقتی می‌خواهند برای مردم پیام بدهند، شما احساس می‌کنید اینها ۱۰ تا ۲۰سال است که در جامعه خودشان نبوده‌اند و وقتی هم راجع به حوادث و مسایل داخلی کشورشان صحبت می‌کنند مورد تمسخر و خنده مردم خود قرار می‌گیرند”.
منبع: جرس

وزارت خارجه مصر: ثبات و امنيت و هويت عربي كشورهاي خليج خط قرمز ماست



به گزارش آهوران نیوز: نبیل العربی وزير خارجه مصر با صدور بيانيه اي از مواضع شوراي همكاري خليج حمايت نموده و امنيت و ثبات و هويت عربي كشورهاي خليج را خط قرمز مصر خواند.
در این بیانیه آمده است: «ثبات و هویت عربی کشورهای عرب حاشیه خلیج فارس خط قرمزی است که مصر عبور از آن را بر نمی‌تابد.»
این بیانیه پس از آن منتشر شده است که وزیران امور خارجه کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس در نشست روز دوشنبه خود یک بار دیگر جمهوری اسلامی را به دخالت در امور داخلی بحرین و کویت متهم کرده‌ بودند.
وزارت خارجه مصر از اعزام نيرو توسط عربستان سعودي و ديگر كشورهاي خليج به بحرين حمايت نموده و از آن با عنوان «اقدامی هماهنگ برای تامین امنیت بحرین‌» یاد کرده است.
بدنبال اغتشاش و فتنه انگيزي شيعيان مزدور ساكن بحرين كشورهاي شوراي همكاري خليج جهت حفظ امنيت به اين كشور نيروي نظامي اعزام كردند كه اعزام اين نيروها بر اساس توافقات و قرادادهاي شوراي همكاري خليج مي باشد.
ايران كه خواب يك كشور شيعي ديگر را مي بيند و خواهان رسيدن اغتشاشگران و فتنه گران مزدور خود در بحرين به قدرت بود از اعزام نيروهاي عرب به شدت عصباني و ديوانه شده است و الان نمي داند كه عصبانيت خود را چگونه كنترل نمايد و به هياهو روي آورده است و الان حمايت مصر از تحولات منطقه ايران را بيش از پيش منزوي خواهد كرد و الحمدلله علي ذلك

منبع: آ‍ژانس خبري تفتان

۱۳۹۰ فروردین ۱۷, چهارشنبه

ده اقدام حکومت جمهوری اسلامی برای مقابله با مخالفان


مجید محمدی (جامعه‌شناس)
جنگ پديده‌ دل ناچسب و ناخوشايندی است اما در جنگ نيز می توان اصولی را رعايت کرد مثل پرهيز از کشتن غير نظاميان، عدم شکنجه‌ی اسرا، مصون نگاه داشتن کودکان و معلولان، پرهيز از حمله به مدارس و بيمارستان‌ها، يا آلوده نکردن آب و غذای دشمن.
به همين ترتيب پديده‌ سرکوب مخالفان نيز می تواند با اصول حداقلی‌ای همراه شود مثل پرهيز از شکنجه، رعايت حريم خصوصی و عدم آزار اعضای خانواده‌ مخالفان، عدم تجاوز جنسی به زندانيان يا احترام به مردگان. سرکوبگران هم می توانند آستانه‌ ابتذال داشته باشند اما حکومت جمهوری اسلامی آستانه‌ ابتذال ندارد.
همه‌ مقايسه‌های ميان حکومت پهلوی و جمهوری اسلامی يا جمهوری اسلامی و ديگر حکومت‌های ديکتاتوری در منطقه‌ی خاور ميانه بر اساس همين اصول حداقلی انجام می گيرد.
ديکتاتورها هم با يکديگر فرق دارند
همه‌ی ديکتاتورها دروغ می گويند، استانداردهای دوگانه دارند، پرونده سازی می کنند، به راهزنی (در دنيای واقعی و مجازی) می پردازند، می کشند، شکنجه می کنند، بازداشت می کنند، دادگاه نمايشی راه می اندازند، کشتار مخالفان خود را به عهده‌ ديگران می گذارند، و مخالفان و منتقدان خود را ساکت می کنند. اما حکومت جمهوری اسلامی در اين حد متوقف نشده و کارهايی مرتکب شده که با خلق و خوی برخی از پليد ترين ديکتاتورها نيز سازگاری نداشته است.
اين اقدامات منتقدان و مخالفان را به اين نتيجه رسانده است که هر کاری از اين حکومت قابل تصور است. مخالفان در برابر اقدامات حيرت انگيز رهبر جمهوری اسلامی و عواملش مجبورند اين موضع را اظهار کنند که «از حکومت اراذل و اوباش بيش از اين نمی توان انتظار داشت.» آن دسته از مخالفان که به خدا باور داشته‌اند تنها نقطه‌ گريز از حکومت رهبر را پناه آوردن به خدا دانسته و به وی نامه نوشته‌اند.
فرياد بی اعتباری ولايت فقيه
ذيلا ده مورد را که يک حکومت ديکتاتوری و رهبر آن در شرايط بی اعتباری و عدم مشروعيت سياسی مرتکب می شود و اين بی اعتباری را فرياد می کشد ذکر می کنم. همه‌ موارد ذکر شده تنها دو سال اخير را پوشش می دهند:
۱. پخش همزمان پيام نوروزی رهبر جمهوری اسلامی در شش کانال تلويزيون دولتی (نوروز ۹۰) در عين خفه کردن کانال‌های بديل ماهواره ای (مثل فارسی وان، صدای آمريکا، بی بی سی) با پارازيت درست بعد از سال تحويل جهت زجر دادن مردمی که نمی خواهند او را ببينند؛ اين کار در شرايطی صورت گرفت که سال در ساعت ۲ و ۵۰ دقيقه‌ی صبح تحويل می شد و اکثر مردم ايران در داخل کشور در اين ساعت خواب بودند. سخنرانی رهبر جمهوری اسلامی در مشهد نيز همزمان از شبکه‌های خبر، قرآن، الکوثر، جام‌جم و شبکه استان های تلويزيون دولتی پخش شد اما در عين حال شبکه‌ی اول فيلم سينمايی در حال پخش را قطع کرده و به پخش سخنرانی وی پرداخت. حتی پس از پايان سخنرانی نيز دنباله‌ی فيلم پخش نشد. (تابناک، ۳ فروردين ۱۳۹۰) رسانه‌های شبه دولتی عدم تماشای کانال‌های ماهواره‌ای فارسی به هنگام سال تحويل را به جای پارازيت به پای موفقيت تلويزيون دولتی در جذب مخاطب گذاشته‌اند (لحظه سال تحويل، ماهواره ها خاموش شد، الف، ۳ فروردين ۱۳۹۰)
۲. توقيف گذرنامه و ممنوع الخروج کردن شاعر و شير زنی ۸۳ ساله (سيمين بهبهانی) که تنها می تواند شعر بخواند و کاری ديگر از دست وی ساخته نيست؛ اتهام اين شاعر هنوز اعلام نشده است.
۳. شهيد دزدی از مخالفان (با تدفين سريع جسد و سپس پيشنهاد حق السکوت به خانواده‌های آنان) و اعلام مقتولان به دست خود به نام شهيد حکومت. اين کار که از روز ۲۵ خرداد ۱۳۸۸ آغاز شد به سرعت و با حضور بسيجيان در به خاک سپردن اجساد انجام می گرفته است. بد تر از اين، اعلام خبرچين بودن شهيدی است که خود حکومت ادعای آن را دارد (توسط نماينده‌ ولی فقيه در روزنامه‌ی کيهان). رهبر جمهوری اسلامی يک تشييع جنازه و مراسم سوگواری ساده را از دوستان و خانواده‌ی قربانيان دريغ داشته است، کاری که سلطان بحرين، علی عبدالله صالح، بن علی و مبارک و بشار اسد نيز انجام نداده‌اند.
۴. اعزام اراذل و اوباش وابسته به نهادهای غير رسمی حکومتی برای هتاکی به دختر هاشمی رفسنجانی و بعد از کنار رفتن وی از رياست خبرگان، نصيحت رهبر جمهوری اسلامی به فرزندان «مخلص، مومن و خوب» که زياده روی نکنند؛
۵. فرستادن عوامل خود برای شکستن سنگ قبر مخالفان و منتقدان و ديگر باوران و تخريب قبرستان کسانی که خود رژيم آنها را به قتل رسانده است (خاوران و قبرستان بهاييان)؛ در رژيم حقارت و تحقير، مادران و خواهران و فرزندان کشته شدگان رژيم حق ندارند برای عزيزان خود گريه کنند يا به سر قبر عزيزان خويش برای التيام بروند؛
۶. دزدی مخاطب و به حساب خود گذاردن مسافران امام رضا در روز اول سال. رهبر جمهوری اسلامی هر سال روز اول عيد نوروز به مشهد رفته و وانمود می کند که صدها هزار نفر زائر ايرانی و خارجی حرم امام رضا همانا برای سخنرانی وی آمده‌اند.
۷. آوردن کودکان ۱۲ تا ۱۵ ساله (با فرض بلوغ عقلی و رسيدن پسران ۱۵ ساله به سن تشخيص درست از نادرست که مدعای اسلامگرايان است و در دنيای امروز وجهی ندارد) در هيئت بسيجی و نيروهای ضد شورش يا لباس شخصی به خيابان‌ها برای سرکوب معترضان و دادن باتوم و گاز اشک آور به دست آنها. اين کار نه تنها ناقض قوانين بين المللی و قوانين کشور بلکه ناقض هر اصل اخلاقی در جنگ و منازعه است. در دنيای امروز تنها گروهبان‌ها و سرهنگ‌ها در برخی کشورهای آفريقايی که در شرايط جنگ داخلی به سر می برند و کشورشان تجربه‌ اندکی از اداره‌ی يک دولت- ملت را دارند به اين کار غير اخلاقی دست می زنند.
۸. فشار آوردن بر همسران فعالان سياسی برای اعتراف به اختلافات خانوادگی جهت خرد کردن شخصيت مخالفان و دخالت در زندگی زناشويی آنان (به عنوان نمونه، بازجويان اين کار را با شوهر شيرين عبادی کردند)؛ کدام زوج در عالم واقع هستند که در همه‌ موارد با هم توافق داشته باشند يا در مقطعی اختلاف جدی پيدا نکرده باشند (در ميان افرادی که قرار نيست يک طرف خدا و طرف ديگر بنده باشد)؛ دستگاه اطلاعاتی جمهوری اسلامی از کارهای مشهور به «خاله زنکی» در فرهنگ عمومی برای اختلاف اندازی ميان همسران فعالان سياسی و بهره گيری از اين اختلافات ابايی ندارد؛
۹. گذاشتن عکس‌ها و فيلم‌های شامل بر زنان برهنه (پورنو) بر وسايل الکترونيک مخالفان و استفاده از آنها برای وارد کردن فشار بر زندانيان سياسی. حکومتی که خود را مبشر اخلاق می داند و نه تنها سايت‌های پورنو بلکه اندکی از زير گردن عکس سياستمداران اروپايی (خانم اشتون) را سانسور می کند و صدها نفر را در ادارات پست می گمارد تا عکس‌های زنان در مجلات غربی را خط خطی کنند خود به نشر اين گونه عکس‌ها و فيلم‌ها برای سرکوب مخالفان خود متوسل می شود: «آقايان اطلاعاتی و همه کسانی که بچه‌های ما اسير زندان‌های شما هستند و همه آنهايی که از تقلب و دروغ بيزاريد از اين دسته گل تازه تان در زندان رجايی شهر خبر داريد؟ می دانيد وقتی بچه‌های ما حاضر به اعتراف به کار نکرده نمی شوند عوامل شما در يک فرصت مناسب يک موبايل با عکس‌ها و فيلم‌های غيراخلاقی در وسايل آنها می گذارند تا با اين کار باعث بردن آبروی آنها و وادار کردن آنها به اعترافهای دروغين شوند؟» (نامه‌ی مادر زندانی سياسی، مهدی محموديان، به مقامات قضايی، امروز، ۳ فروردين ۱۳۹۰)
۱0. تشکيل و اعزام سازمان‌های حقوق بشری و غير انتفاعی قلابی به مجامع جهانی. با دهان باز کردن اعضای اين نهادهای قلابی مخاطبان متوجه دولتی بودن آنها می شوند اما حکومت همچنان از اين نيروها برای دفاع از مواضعش استفاده می کند. از اين نهادهای قلابی با دو هدف استفاده می شود: جذب بودجه‌های تخصيصی دول و نهادهای مدنی غربی به نهادهای مدنی در جوامع استبدادی و لشگر کشی به گردهمايی‌های بين المللی بالاخص مجامعی که ممکن است تصميمی نامطلوب (از نظر مقامات جمهوری اسلامی) عليه حکومت گرفته شود (مثل شورای حقوق بشر سازمان ملل).

اعترافات مزدور رژيم دادي زنگي زهي فرزند بهرام و به هلاكت رساندن تو سط مجاهدين سپاه صحابه ايران

دانلود ورژن 10.08 برنامه Ultrasurf

خصوصیات برنامه:
حفاظت از حریم شخصی کاربران اینترنت و گشت و گذار ناشناس در اینترنت - مخفی ماندن آدرس آی پی و مکان ، پاک کردن تاریخچه ، کوکی ها و . . . گشت و گذار با امنیت بسیار بالا در وببرای دانلود ورژن 10.08 برنامه Ultrasurf روی عکس زیر کلیک کنید

احمدی‌نژاد: من یکی از موسسان خبرگزاری فارس هستم

دیگربان:محمود احمدی‌نژاد در نشست خبری خود با خبرنگاران اعلام کرد یکی از موسسان خبرگزاری فارس بوده است.
خبرگزاری فارس در سال‌های اخیر گزارش‌های غیر واقعی و شایعات فراوانی علیه مخالفان دولت منتشر کرده است.
از احمدی‌نژاد و خبرگزاری فارس با عنوان دروغگو‌ترین رئیس دولت و خبرگزاری در جمهوری اسلامی یاد می‌شود.
پارس دیلی نیوز

صدور حکم زندان برای یک شهروند در مهاباد

 به گزارش خبرگزاری آهوران نیوز : یک شهروند مهابادی به نام "امیر امینی اعلم" توسط دادگاه انقلاب اسلامی مهاباد به یک سال زندان محکوم شد.
امینی اعلم که اهل روستای ایندرقاش از توابع شهر مهاباد است توسط دادگاه انقلاب اسلامی مهاباد به اتهام همکاری با احزاب غیرقانونی به یک سال حبس محکوم شده است.
به گزارش آژانس خبری موکریان، این شهروند که سال گذشته توسط نیروهای امنیتی بازداشت و پس از مدتی با قرار وثیقه آزاد شده بود، هم اکنون در زندان مرکزی مهاباد دوران محکومیت خود را سپری می‌نماید.
همچنین یک شهروند مهابادی به نام خالد قادرپور که حدود دو هفته پیش دستگیر شده بود اخیراً به زندان مرکزی این شهر منتقل شده است
گفته می‌شود اتهام خالد قادرپور همکاری با یکی از احزاب مخالف می‌باشد.
منبع:هرانا

در روزهای دوشنبه و سه شنبه سرگیری آتشبار توپخانه ارتش ایران علیه مناطق مرزی کردستان عراق

از سرگیری آتشبار توپخانه ارتش ایران علیه مناطق مرزی کردستان عراق
نیروهای نظامی جمهوری اسلامی ایران صبح امروز سه شنبه 5-4-2011، مناطق مرزی کرد نشین ایران با عراق را زیر آتش توپخانه گرفتند .
سایت خبری کردی روداو گزارش داده است که صبح سه شنبه روستا‌های منطقه‌ "باله‌كایه ‌تى" در نواحی شهرک قصره‌ در کردستان عراق هدف گلوله قرار گرفت. بر پایه این گزارش، در جریان این حمله هیچ گونه ضرر و زیان جانی به ساکنان مناطق مرزی وارد نشده است.
دوشنبه نیز مناطق مرزی کردستان عراق، مورد حمله توپخانه ارتش جمهوری اسلامی ایران قرار گرفته بود. روزنامه فرامنطقه ای "الشرق الاوسط" به نقل از منابع مطلع در این باره گزارش داده است که این حملات تلفات انسانی در پی نداشته اما باعث هراس ساکنان منطقه شد.
در سالهای گذشته، حملات توپخانه ای ارتش ایران به مناطق کردستان ایران که به طور روزانه صورت می گرفت، به کوچ صدها خانواده منجر شد که در روستاهای مرزی ساکن بودند. ایران می گوید در این حملات مقرهای گروه های مسلح کردی "پژاک" و "پ.ک.ک" را هدف قرار می دهند.
حزب حیات کردستان معروف به پژاک در بیانیه ای که روی سایت این حزب منتشرشد مسئولیت حمله به نیروهای مرزبانی و انتظامی ایران را در منطقه مریوان بر عهده گرفته است. در این حمله که هفته پیش روی داد، 9 نفر از نیروهای انتظامی جمهوری اسلامی کشته شدند. فشارهای دولت کردستان عراق باعث توقف حملات توپخانه ای ارتش ایران به این منطقه برای مدت بیش از یک سال شده بود.
همزمان با حملات توپخانه ای روز گذشته ارتش ایران، هواپیماهای جنگی ناشناس با پرواز بر فراز منطقه کردستان عراق، منطقه کوه قندیل را بمباران کردند. گفته می شود کوه قندیل پناهگاه نیروهای شبه نظامی پ.ک.ک و پژاک است.
جبار یاور سخنگوی رسمی فرماندهی نیروهای نظامی اقلیم کردستان به "الشرق الاوسط" گفت که حملات توپخانه ای ارتش ایران بیش از یک ساعت ادامه داشت اما هواپیماها کوه قندیل را هدف قرار دادند که هنوز خبری از خسارت های ناشی و هویت هوپیماها گزارش نشده است.
منبع:العربیه

تأسيس «حوزه علمیه رابطه مستقیم با خدا»! در شهر کرج

استاد عبدالله حيدريویژۀ سنی نیوز: جای شگفتی نیست که در محیط سرشار از خرافات و در میان بیروان کسانی که به دروغ خود را نمایندۀ مستقیم خدا و محب و پیرو اهل بیت می‌دانند کسانی هم پیدا شوند که خارج از کانال رسمی ادعاهای عجیب و غریب مطرح کنند.
یکی از شگفتها و البته خصوصیات مذهب شیعه اثناعشری این است که افراد مذهبی و پایبند آن همانند فرار کردن جن از بسم الله از قرآن فرار می‌کنند!! علتش این است که تمام خرافات و عقاید مزخرف و بی ریشه که شاخصه ها و ستون فقرات مذهب شیعه را تشکیل می دهند صد در صد مخالف قرآن و بر خلاف منطق و آموزه های قرآنی است. پس طبیعی است که قرآن در جامعه شیعه اثناعشری کاملا بیگانه و نا مأنوس می‌نماید.
البته مجموعه این خرافات منسوب به اسلام که در جامعۀ شیعی وجود دارد و هر کدام از عناصر آن به نوعی سعی شده برای مشروعیت بخشیدن به آن با قرآن پیوند داده شود که طبعا هیچگونه رابطه‌ای بین نور و تاریکی وجود ندارد تا بتوان تاریکی را به نور پیوند زد.
رابطه دیگری که جامعه تشیع اثناعشری با قرآن کریم دارد جنبۀ ریاکاری و تظاهر به دوستی با قرآن است که اخیرا ترویج داده می‌شود مانند مسابقات قرآن و محافل انس با قرآن و قراءتهای مجلسی و غیره.
گر چه عموم جامعه بادلهای پاکی که دارند طبیعی است که عملا با قرآن انس پیدا کنند, اما تئوریسین ها و جهت دهندگانی که از جامعه دینی نان می خورند و به نام دین و قرآن بر مردم سلطه می‌رانند و مال مردم را به نام خمس و حق خدا رسول می خورند و ناموس مردم را به نام دین و صیغه و متعه به تاراج می برند نفع شان در این است که مردم را ظاهرا با قرآن آشنا و مأنوس نگدارند!
اما عملا قرآن را تحریف نموده و مفاهیم آنرا طبق عقاید خرافاتی و مزخرفات ضد قرآنی خود تأویل و تفسیر نمایند! به همین دلیل حتی کسانی که از میان شیعیان با قرآن آشنا می شوند از تمام قرآن فقط چند آیه آنهم به گونه ناقص می شناسند!, که از سیاق و قرائن قرآنی جدا شده و بر حسب ظاهر به موضوع و خرافه‌ای ربط داده شده که کاملا بی ربط و نامأنوس است.
پس عجیب نیست که در چنین جامعه‌ای کسی خود را «قرآن ناطق معرفی کند و مدعی شود که علم فهم قرآن فقط در اختیار رسول الله صلی الله علیه وسلم و بستگانی وی بوده و بعد از آنها فقط در اختیار او می‌باشد»!!
این شیعة ساکن کرج مدعی است که فقط از طریق او «و حوزه علمیه رابطه مستقیم با خدا» که نام فعالیت های اوست می‌توان با قرآن آشنا گردید.
این مدعی جدید کرجی می‌گوید: «ای مردم من از خود خواهی به خدا و رسول و امام زمانش رسیده ام 21 سال اشک ریختم و از در خودخواهی رفتم تا به خدا شناسی رسیدم! بیایید که چهل شبه این راه را طی کنید تنها منم قرآن ناطق و تنها دانای قرآن!!»
او قول داده است که طی مدت 4 شبانه روز به عالم غیب و اسرار الهی شناخت پیدا نمایید. او می گوید: قرآن در شب قدر به صورت یکجا بر وی فایل فهم و درک شده است!!».
البته این چیزی است که در رسانه‌ها آمده است اینکه حقیقت چیست و الله اعلم.
به امید آنکه مردم آگاه و دانای جامعه ما بتوانند مستقیما با قرآن تماس بر قرار کنند و با خواندن قرآن کریم و اگر نیاز دارند با ترجمه فارسی ساده بتوانند با نور قرآن راه توحید و یکتا پرستی را تشخیص دهند و خطر شرک و خرافات و پیامدهای و خسارت اخروی آنرا درک کرده و خود را از آن نجات دهند که سعادت و رستگاری فقط در پرتو نور قرآن نهفته است و بس و صد البته احادیث صحیح رسول الله صلی الله علیه وسلم بدور از خرافات مبین و مفسر قرآن هستند.

دشمنی نظام خمینی با مسجد!

د. محسن نیشاپوری
ویژۀ سنی نیوز: مسجد نمادی است ملموس از اسلام، و بقول مفکر فرانسوی مسلمان "روجیه گارودی"؛ مسجد آینه اسلام است!
مذهب شیعه صفویه همواره در تلاش بوده با تغییراتی هر چند جزئی رموز و نمادهای دین مبین اسلام را شکلی دیگر بدهد تا شخصیت دینی خود را از سایر مسلمانان بگونه‫ای جدا سازد. در نظام ولایت فقیه مسجد روز بروز کمرنگتر و در مقابل "حسینیه‫ها" و "مهدیه‫ها" پررنگتر می‫شوند!!.. چرا که مسجد نمادی است از توحید و یکتاپرستی؛ جایگاهی برای سر سجده گذاردن در مقابل پروردگار یکتا، مرکزی که وجود فیزیکی آن داد می‫زند کسی را جز خداوند نپرستید و از کسی جز پروردگار مدد و یاری مجوئید.
این پیام کاملا با روح تشیع صفوی که بر پایه خرافات و قبرپرستی بنا شده است در تضاد است. از اینرو این مذهب ساختگی بسوی "حسینیه‫" به جایی که در آن به سر و صورت خود می‫زنی و در غم حادثه کربلا شب و روز گریه‫ و زاری می‫کنی، و "مهدیه" مرکزی که شب و روز در آن خودت را با خیالات بیرون پریدن "مهدی" افسانه‫ای از سوراخی در سامراء یا قم مشغول می‫داری... دعوت می‫کند.
مسجد در اسلام ناب محمدی که بخاطر شناخته شدن از مکاتب و مذاهب ساختگی از آن به "اهل سنت" ـ پیروان راه و روش پیامبر اکرم (صلی الله علیه وسلم) ـ یاد می‫شوند، جایگاه و منزلتی کاملا متفاوت دارد.
نظام ولایت فقیه طی سه دهه گذشته با برنامه‫های گوناگونی با مساجد اهل سنت که مراکزی برای نشر توحید و یکتاپرستی‫اند در ستیز بوده است. از جمله روشهایی که این نظام در از بین بردن مساجد اهل سنت به اجرا درآورده است عبارتند از:

۱۳۹۰ فروردین ۱۵, دوشنبه

منبع حکومتی:افزایش میزان تولید ساندیس در کشور

منبع حکومتی:در ایران بسیاری «ساندیس» را یک برند می‌دانند درحالی این نوشیندنی، نام یک شیوه تولید است. «ساندیس» نوشیندی است که با استفاده از اسانس‌های استاندارد خوراکی تولید می‌شود.
سایت حکومتی آفتاب:این روزها «ساندیس» به شدت خبرساز شده است. سایت‌های ورزشی گرفته تا گزارش‌های اقتصادی مرکز آمار ایران و بانک مرکزی مملو از گزارش‌هایی در مورد ساندیس شده است.
سایت‌های ورزشی می‌نویسند که مدیرعامل یک باشگاه ورزشی برای حضور هوداران در مسابقات این تیم از ابزار توزیع ساندیس میان مردم بهره گرفته است. این موضوع با تمسخر شدید رسانه‌ها همراه شده بود ولی تاثیری در پرونده ساندیس نداشت.
گزارش‌های رسمی بانک مرکزی نشان می‌دهد که در سال 1389 میزان تولید نوشیدنی‌ها و بخصوص ساندیس در کشور افزایش داشته است.
این خبر در شرایطی شگفتی فعالان صنعت غذایی را به همراه داشت که تا میانه سال 1388 اصلی‌ترین کارخانه‌های تولیدکننده ساندیس در استانه ورشکستگی قرار گرفته بودند.
براساس انچه از سوی رئیس کمیسیون کشاورزی و صنایع غذایی اتاق بازرگانی و صنایع و معادن اعلام شده بود، ساندیس تا میانه سال 1388 دیگر محصولی مهم در صنایع غذایی کشور نبوده است ولی در سال 1389 این نوشیدنی نسبتا «منسوخ» شده به عنوان یک کالایی پرمصرف معرفی شد.
آمارها چه می‌گویند؟
گزارش بانک مرکزی نشان می‌دهد تولید نوشیدنی‌های خوراکی که ساندیس در صدر آن قرار داد در آذر ماه سال 1389 به قیاس آذرماه سال 1388 بیش از 25.5 درصد رشد داشته است. آبان‌ماه هم شرایط تولید چنین محصولاتی بسیار مناسب بوده است.
براساس گزارش بانک مرکزی تولید اینگونه محصولات در آبان‌ماه سال 1389 به نسبت ابان ماه سال 1388 بیش از 25.2 درصد رشد داشته است. این درحالی است که در آبان‌ماه سال 1388 در قیاس با مدت مشابه در سال 1387 تولید این نوع نوشیدنی تنها 5 درصد رشد داشته و در همین سال میزان تولید در قیاس با ماه قبل تر4 درصد کاهش داشته است ولی به نظر می رسد که روزهایی خوب ساندیس در سال 88 و 89 آغاز شده باشد. براساس آمار بانک مرکزی در مهرماه سال 89 هم میزان تولید در قیاس با مهرماه سال 88 بیش از 19 درصد رشد داشته است. این رقم برای سال 88 به نسبت 87 تنها 5 درصد بوده است.
همین شاخص‌ها نشان می‌دهد در شهریور ماه سال 89 میزان تولید در قیاس با شهریور ماه سال 88 حدود 20 درصد افزایش داشته است. مرداد ماه هم اگرچه ماه پرفروغی برای تولید نبوده است ولی در مرداد ماه سال 89 میزان تولید 13.2 درصد بیش از مرداد ماه سال 88 بوده است. در تیرماه سال جاری میزان تولید 12.1 درصد بیش از تیرماه سال 88 بوده است. خرداد ماه سال 89 هم تولید چنین نوشیدنی هایی به 12.5 درصد بیش از سال 88 بوده است. نکته جالب در این امار به ماه فرودین مربوط می شود. در فرودین سال 88 میزان تولید 33.8درصد بیش از سال 87 بوده است ولی در فرودین سال 89 بازهم میزان تولید در قیاس با سال 88 کاهش پیدا کرده و رقم تولید5 درصد کاهش داشته است.
خط تولید ساندیس چند است؟
هرچند که ساندیس‌سازی صنعتی رو به افول بوده است ولی اوج‌گیری در تولید چنین نوشیدنی سبب شد تا بازهم بازار فروش کارخانه‌هایی تولیدکننده رونق بگیرد. براساس آنچه از سویی یکی از تولیدکنندگان مطرح این محصول اعلام شده یک خط تولید ساندیس که توان تولید 6 هزار بسته ساندیس در هر ساعت را داشته باشد در حال حاضر به قیمت 600 میلیون تومان به فروش می‌رسد. همین خط در سال 87 به بهای 400 میلیون تومان فروخته می‌شد. صنعت «ساندیس» سازی مخاطبان جدیدی پیدا کرده است و به نظر می‌رسد که مشتری‌هایی تازه زمینه‌ها را برای اوج‌گیری تولید مهیا کرده باشند.
هدایتی ساندیس می‌دهد؟
در میان تولیدکنندگان ساندیس نام چند کارخانه مهم به چشم می‌خورد. پس از فراگیر شدن نوشیدنی‌های نسبتا مدرن‌تر مانند اسانس‌ها و همچنین نوشیدنی‌های متنوع بدون الکل خارجی، ساندیس از سبد مصرف بسیاری از ایرانیان خارج شد. در ایران بسیاری «ساندیس» را یک برند می‌دانند درحالی این نوشیدنی، نام یک شیوه تولید است. «ساندیس» نوشیدنی است که با استفاده از اسانس‌های استاندارد خوراکی تولید می‌شود. کارخانه‌های مختلفی نیز «ساندیس» را تولید می‌کنند. در میان کارخانه‌های ایرانی یک تولیدی در ارومیه بیشترین سهم را در تولید این نوشیندنی در اختیار دارد. این کارخانه حاضر نشد تا گزارشی از آمارهای تولیدی خود در سال 1388 و 1389 ارائه دهد ولی منابع مطلع اعلام می‌کنند که کارخانه مذکور در سال 1387 در آستانه توقف خط تولید «ساندیس» خود بوده است ولی در سال 1388 و 1389 خط تولید را با تیراژه هر ساعت 6 هزار «ساندیس» همچنان پایدار نگاه داشته است. یکی از دلایل گسترش فعالیت‌های این کارخانه و دیگر تولیدکنندگان «ساندیس» خریدهای عمده از این کارخانه‌ها بوده است. سایت‌های ورزشی در میانه سال 1389 خبر می‌دادند که باشگاه‌های فوتبال استیل‌آذین و همچنین ذوب‌آهن اصفهان به صورت انبوه برای هوداران خود «ساندیس» خریداری کرده‌اند.
این تقاضایی جدید در شرایطی در بازار این محصول ایجاد شده بود که کمی پیش‌تر تولیدکنندگان صنایع غذایی خط های تولیدی کارخانه‌های خود را از حرکت انداخته بودند. هوداران باشگاه پرسپولیس تهران در آستانه بازی این تیم با استیل‌آذین در وبلاگ گروهی خود نیز نوشته بودند: «هدایتی مشوقان ساندیسی استخدام می‌کند.» چنین کنایه‌هایی به یکی از متمول‌ترین باشگاه‌های فوتبال کشور بیش از آنکه در فضایی رسانه‌های ورزشی مورد توجه قرار گیرد، نظر فعالان اقتصادی را به سویی خود جلب کرد.
تقلب به سبک ساندیسیاما ساندیس حاشیه‌های بسیاری نیز دارد. براساس گفته‌های رئیس انجمن تولیدکنندگان آب‌میوه این نوشیدنی با ابهام بزرگی در قیمت‌گذاری مواجه است. در شرایطی که بهایی ثبت شده برروی هر بسته ساندیس 150 تومان ذکر شده این نوشیدنی به قیمت 80 تومان هم فروخته می‌شود. هزینه‌های پایین تولید و کیفیت مبهم این نوشیدنی سبب شده تا تولیدکنندگان فرصت مناسبی را برای مانور قیمتی پیدا کنند. برروی بسته‌های ساندیس ذکر شده که در این نوشیدنی 20 درصد آب‌میوه موجود است ولی دبیرانجمن صنایع کنستانتره ایران خبر می‌دهد که هیچ ساندیس ایرانی چنین میزان آب‌میوه‌ای ندارد. براساس توضیحاتی که او ارائه می‌دهد به نظر می‌رسد که استفاده از ساندیس عاقبت خوشی برای مصرف‌کنندگان آن نداشته باشد.

زمین‌لرزه 3.4 ریشتری کرمان را لرزاند

زمین لرزه‌ای به شدت 3.4 ریشتر ساعت 13 و 47 دقیقه ظهر دوشنبه شرق کرمان را به لرزه در آورد.
به گزارش موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران مرکز این زمین‌لرزه مسجد ابوالفضل در مرز استان کرمان و استان سیستان و بلوچستان اعلام شده است.
کانون این زمین‌لرزه در عمق 10 کیلومتری زمین و در مشخصات جغرافیایی 59.06 درجه طول جغرافیایی و 28.20 درجه عرض جغرافیایی ثبت شده است.
صبح امروز نیز یک زمین لرزه 3 ریشتری در فاریاب در جنوب کرمان و همچنین یک زمین لرزه 2.6 در راور در غرب کرمان روی داد.
بنا به اعلام مسئولان محلی هیچ یک از این زمین‌لرزه‌ها خسارتی در برنداشته است.

پژاک مسئولیت حمله علیه نیروهای سپاه در کردستان را برعهده گرفت

به گزارش آهوران نیوز:حزب حیات کردستان معروف به پژاک در بیانیه ای که روی سایت این حزب منتشرشد مسئولیت حمله به نیروهای مرزبانی و انتظامی ایران را در منطقه مریوان بر عهده گرفت .
در این بیانیه که به امضای " فرماندهی قرارگاه مرکزی نیروهای شرق کردستان" رسیده اعلام شد " روز 11 فروردین پایگاه نظامی واقع در ما بین آسکول و سیاناو وابسته به شهرستان مریوان در پاسخ به اعدام وحشیانه رفیق حسین خضری در زندان ارومیه و ایجاد فشار بر خلق کرد مورد هدف یک تیم از گریلاهایمان قرار گرفت."
پژاک دربیانیه خود نیروهای موجود در این پایگاه را " بخشی از نیروهای مستقرشده در منطقه جهت تدارک یک اپراسیون (عملیات) نظامی" علیه گریلاهای نیروهای مسلح خود توصیف کرد.
در ادامه آمده است " این نیروها روزانه مواضع گریلاهایمان را زیر آتشبار توپخانه گرفته و نیروهای اطلاعات و مزدوران محلی ( جاش ) بطور مداوم در این پایگاه در تردد بودند.
در جریان این عملیات 9 تن از نیروهای رژیم کشته و تعداد زیادی زخمی شدند پایگاه کاملا منهدم گشته و 4 قبضه اسلحه به دست نیروهای گریلا افتاده است. در این عملیات هیج زیانی متوجه گریلاهایمان نگشته است."
از سوی دیگر فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران ایران روز دوشنبه 4-4-2011 از کشته شدن دو نیروی مسلح در 4 فروردین ماه در شهر سنندج مرکز استان کردستان در شمال غرب این کشور خبر داد.
به گزارش خبرگزرای رسمی جمهوری اسلامی ایران (ایرنا) سردار پاسدار محمد پاکپور در این باره گفت : " پس از اقدام های تروریستی اخیر گروهک های تروریستی وابسته به استکبار جهانی در 4 فرودین ماه جاری در شهر سنندج که به شهادت دو تن از کارکنان خدوم و شجاع فرماندهی انتظامی کردستان منجر شد نیروهای قرارگاه حمزه سید الشهداء(ع) نیروی زمینی سپاه طی یک عملیات دقیق اطلاعاتی عوامل اصلی این جنایت را شناسایی و با اجرای کمین، آنان را به هلاکت رساندند. "
در این گزارش افزوده شده که در جریان دو درگیری با یک گروه مسلح کرد روز چهارم فروردین ماه در دو نقطه از شهر سنندج روی داد دو تن از کارکنان فرماندهی انتظامی کردستان کشته و سه نفر نیز زخمی شدند.
حزب حیات آزاد کردستان (پژاک) در کوه های صعب العبور قندیل در نقطه مشترک مرزی میان ایران، عراق وترکیه مستقر هستند و با نیروهای حزب کارگران کردستان ترکیه معروف به پ ک ک همکاری تنگاتنگ دارد .
این منطقه بارها مورد حمله توپخانه ای از سوی ایران وترکیه قرار گرفته است .
منبع:العربیه

نابودی یک پایگاه در عملیات پاسخدهی نیروهای شرق کردستان ه.ر.ک

به گزارش آهوران نیوز:یک تیم از گریلاهای پژاک طی عملیاتی و در پاسخ به ‌اعدام حسین خضری در منطقه ‌مریوان با حمله ‌به ‌یک پایگاه نظامی آنرا بطور کامل منهدم کردند.
تیمی از گریلاهای نیروهای شرق کردستان ه.ر.ک در مورخه‌11 فروردین پایگاهی نظامی در حد فاصل روستاهای اسکول و سیاناو در منطقه‌ مریوان را مورد حمله ‌قرار داده‌اند.
فرماندهی قرارگاه مرکزی نیروهای شرق کردستان ه.ر.ک در بیانیه‌ خود با اشاره ‌به ‌اینکه ‌این اقدام در پاسخ به‌ اعدام حسین خضری بوده ‌است، گفته ‌است که‌ نیروهای موجود در این پایگاه بخشی از نیروهای مستقرشده در منطقه جهت تدارک یک اپراسیون نظامی علیه گریلاهای آنها بوده‌اند و مرتبآ کوهستانهای منطقه ‌و مواضع آنان را زیر آتشبار توپخانه‌ قرار می‌دادند.
دربیانیه‌ قرارگاه مرکزی نیروهای شرق کردستان با اشاره‌ به ‌اینکه ‌نیروهای اطلاعاتی و مزدوران محلی بطور مرتب در این پایگاه تردد داشته‌اند، آمده ‌است که‌ در نتیجه ‌این عملیات 9 تن از نیروهای نظامی رژیم کشته‌ و تعدادی نیز زخمی شده‌اند .
گریلاها در این عملیات 4 قبضه سلاح به ‌غنیمت گرفته‌ و بدون هیچگونه ‌آسیبی از منطقه‌ دور شده‌اند.‌

تاجیکستان مستعمره ی ایران است

به گزارش خبرگزاری آهوران نیوز:ایران طی دو دهه اخیر به طور برنامه ریزی شده حضور خود را درمنطقه آسیای میانه بویژه تاجیکستان گسترش داده است.
تاجیکستان تنها کشورمنطقه آسیای میانه است که با ایران روابط نظامی دارد. این نوع همکاری بر تبادل دائمی هیاتها و رایزنی در خصوص مشکلات امنیتی مبتنی است و تنها کاردار نظامی ایران درمنطقه در دوشنبه قراردارد.تمایل ایران به همکاری نظامی با تاجیکستان خیلی قابل توجه است.
به گفته برخی کارشناسان ایران مایل است پایگاهی نظامی درتاجیکستان ایجاد کند .
ایران وامهایی برای رفع نیازهای ارتش تاجیکستان و خرید تجهیزات نظامی و ارتباطی دراختیار دوشنبه قرار می‌دهد و همچنین مشاورانی نظامی برای آموزش سربازان تاجیک با هزینه ی ایران به تاجیکستان فرستاده است و با این ترفندها توانسته است در ارتش تاجیکستان نفوذ کند. ایرانیها همچنین آمادگی خود را برای بازسازی فرودگاه نظامی آینی در نزدیکی دوشنبه اعلام کرده‌اند.
نفوذ فرهنگی ایران درتاجیکستان و نشر تشیع خیلی قابل توجه است و در عین حال نفوذ تجاری واقتصادی ایران نیز روزانه درحال گسترش است.
علاوه بربخش دولتی بخش خصوصی زیر نظر سپاه پاسداران هم حضور فعالی در آن دارد. شرکتهای خصوصی ایرانی درساخت مراکز تجاری، خانه های مسکونی، کارخانه های صنعتی، دوزندگی و بخش کشاورزی از جمله پرورش طیور و تولید لبنیات در تاجیکستان مشارکت فعالی دارند. علاوه بر این کمیته امداد ایران نفوذ فراوانی در تاجیکستان دارد. حمایت از تجارت خرد و متوسط ، ایجاد کارخانه‌های مشترک تولید مواد خام و فراوری محصولات کشاورزی یکی از عرصه‌های جدید نفوذ ایران میباشند.
احتمال گنجاندن همکاری در زمینه انرژی هسته‌ای در فهرست عرصه های جدید همکاری ایران و تاجیکستان میباشد زیرا زمینه های مناسب برای این فعالیت درتاجیکستان وجود دارد و مهمترین آنها میادین غنی اورانیوم است که براساس آمار مختلف بین چهارده تا چهل درصد ذخایر اورانیوم جهان را تشکیل می دهند و در حال حاضر بهره برداری از آنها به خاطر مشکلات مالی متوقف است.
منبع:اخبار جهان اسلام

بیانیه هشدار آمیز شورای همکاری خلیج فارس به ایران

به گزارش آهوران نیوز به نقل ازسنی نیوز: همزمان با هشدارهای شدید اللحن وزرای امور خارجه امارات متحده عربی و عربستان سعودی به جمهوری اسلامی در مورد "عدم مداخله در امور داخلی کشورهای منطقه"، وزیران خارجه کشورهای عرب حوزه خلیج فارس نیز، عصر یکشنبه سوم آوریل- ۱۴ فروردین ماه، پس از نشستی اضطراری در ریاض، با صدور بیانیه مشترکی از آنچه "دخالت ایران در امور داخلی" و "توطئه چینی علیه امنیت ملی" خود خواندند، به شدت انتقاد کردند.
این واکنش ها بعد از آن صورت می گیرد، که مقامات سیاسی و مذهبی جمهوری اسلامی، نسبت به اعزام نیروهای نظامی و انتظامی از سوی عربستان و امارات برای مقابله با ناآرامی های شیعیان بحرین اعتراض کرده و آنرا محکوم نموده بودند.
به گزارش خبرگزاری فرانسه، در بیانیه شش کشور عضو شورای همکاری خلیج فارس (بحرین، کویت، قطر، عمان،‌عربستان سعودی و امارات متحده عربی)، همچنین از "ادامه دخالت های" ایران در امور داخلی بحرین عمیقا ابراز نگرانی شده و آمده است: "وزرای خارجۀ این شورا، دخالت ایران در امور داخلی بحرین را که ناقض معاهدات بین المللی است به شدت محکوم می کنند."
گفتنی است به دنبال اعتراض‌های پی در پی جمهوری اسلامی به اعزام سربازان عربستانی و اماراتی به بحرین، این دو کشور هفته گذشته به ایران هشدار داده بودند که در امور داخلی کشورهای حاشیه خلیج فارس مداخله‌ نکند.
اخطار امارات
بر اساس گزارش فوق، شیخ عبدالله بن زاید آل نهیان، وزیر خارجه امارات، طی مصاحبه با روزنامه کویتی «القبس»، ضمن محکوم کردن و "غیر قابل قبول" خواندن آنچه "مداخلات ایران در امور شش کشور عضو شورای همکاری" ذکر کرد، اخطار داد که هر گونه اقدام خصمانه ایران علیه هر یک از کشورهای این شورا با پاسخ تمامی این کشورها روبرو خواهد شد.
وی به مقامات ایران توصیه کرد که اساسنامه کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس را مطالعه کنند تا متوجه شوند که "این کشورها تن واحدی را تشکیل می‌دهند و امنیت تک تک آن‌ها، بخشی از امنیت کلیه این کشورها محسوب می‌شود."
هشدار عربستان
همزمان، نمایندگان مجلس عربستان، در واکنشی تند نسبت به بیانیۀ کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ایران، ضمن "غیر مسئولانه" خواندن اظهارات این کمیسیون، بیانیه آنرا را حاوی "ادعاهای دروغین" و به منزله "حمله آشکار" به پادشاهی عربستان سعودی ذکر کردند.
گفتنی است در بیانیه هشدار آمیز مجلس ایران، که روز پنجشنبه گذشته منتشر شد، خطاب به عربستان آمده بود "عربستان بهتر از هر کشوری می‌داند که در منطقه حساس خلیج فارس، بازی با آتش به نفع آن‌ها نیست."
در واکنش به این بیانیه، مجلس شورای سعودی طی بیانیه ای آورده است که "ادعاهای کمیسیون امنیت ملی مجلس جمهوری اسلامی موجب مشتعل شدن شعله‌های اختلافات فرقه‌ای است که همه باید از ایجاد این اختلافات پرهیز کنند و ایران در حالی که عربستان سعودی را به دخالت متهم می‌کند که خود بیشرمانه در امور منطقه مداخله می کند."
مجلس شورای عربستان سعودی در ادامه به جمهوری اسلامی هشدار داده است که ناخرسند کردن هر یک از اعضای شورای همکاری خلیج فارس به منزله ضربه زدن به امنیت و ثبات تمامی کشورهای عضو است.
گفتنی است روزنامه الشرق الاوسط (خاورمیانه) نیز، به نقل از یک مقام ارشد سعودی نوشته است که ایران "حق ندارد تمامیت ارضی بحرین را نقض" و در امور کشورهای حاشیه خلیج فارس دخالت کند.
نشست تهدیدآمیز شورای همکاری خلیج فارس
در ادامه این بحران ها، و در حالیکه بحرین و کویت در چالشی دیپلماتیک، سفرای خود را از ایران فرا خوانده اند، دبیر کل شورای همکاری خلیج فارس اعلام کرده بود که روز یکشنبه، ۱۴ فروردین این شورا در ریاض، پایتخت عربستان سعودی
جلسه‌ای را پیرامون "دخالت ایران در امور داخلی کشورهای عضو" تشکیل می‌دهد، که این نشست روز یکشنبه با صدور بیانیه ای شدیداللحن علیه جمهوری اسلامی برگزار گردید.
وزیران خارجه کشورهای عرب حوزه خلیج فارس، روز یکشنبه پس از نشست اضطراری ریاض با صدور بیانیه مشترکی از آنچه "دخالت ایران در امور داخلی" و "توطئه چینی علیه امنیت ملی" خود خواندند، به شدت انتقاد کردند.
بر اساس این گزارش، در جلسه ریاض که به ریاست شیخ عبدالله بن زاید آل نهیان، وزیر خارجه امارت متحده عربی برگزار شد، همچنین "دخالت آشکار ایران در کویت از طریق ایجاد شبکه های جاسوسی" در خاک این کشور محکوم گردید.
شیخ عبدالله مدعی شده است "شورای همکاری یک تشکیلات ادغام شده است که امنیت هر یک امنیت بقیه تلقی می شود. شورای همکاری در مواجهه با تهاجم عراق به کویت، متحد بود و در مقابل هر تهدید دیگری علیه مردمش باید متحد باقی بماند. موضع شورای همکاری در قبال وقایع بحرین بسیار روشن است و باید یک درس تلقی شود."
هنوز از واکنش های اولیۀ دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی در قبال مواضع و اظهارات روز یکشنبه مقامات ارشد کشورهای عرب حوزه خلیج فارس، خبری منتشر نشده است.
منبع: جرس

اعتراض رسمی بحرین علیه رژیم تهران در سازمان ملل

به گزارش آهوران نیوز: یک مقام ارشد بحرینی از اعتراض رسمی این کشور علیه جمهوری اسلامی در سازمان ملل متحد خبر داد.
فرمانده ارتش بحرین در گفت وگو با روزنامه الشرق الاوسط چاپ لندن اعلام کرد: منامه به طور رسمی یادداشت اعتراضی را علیه ایران تسلیم نهادهای بین المللی از جمله سازمان ملل متحد کرده است.
این مقام نظامی بحرین گفت: پس از اظهارات اخیر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور ایران و دیگر مقامات این کشور درباره بحرین، که با اصول احترام حسن همجواری، عدم دخالت در امور داخلی، حاکمیت ملی و منشور سازمان ملل متحد در تناقض بود منامه به سازمان ملل متحد، اتحادیه عرب و سازمان کنفرانس اسلامی یادداشت های رسمی اعتراض را علیه دخالت ایران در امور داخلی بحرین تسلیم کرده است.
وی همچنین در این مصاحبه اتهام زنی های پیشین مقامات بحرین علیه ایران را درباره دخالت در امور داخلی منامه تکرار کرد و گفت: حوادث اخیر بحرین در ادامه و امتداد حوادث 30 سال پیش این کشور است.
رئیس ستاد مشترک ارتش بحرین همچنین خواستار تشکیل ارتش مشترک شورای همکاری خلیج فارس شد.
پیش از این نیز معاون وزیر امور خارجه بحرین از قصد این کشور برای اعتراض به ایران در نهادهای بین المللی و گفت و گو در این باره با اعضای دائم شورای امنیت سازمان ملل متحد خبر داده بود.
این مقام ارشد بحرینی همچنین ایران را متهم کرد که از کودتای سال 1981 در بحرین برای سرنگونی حکومت، حمایت کرده است.
این در حالی است که وزیران خارجه کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس در نشست دیروز خود در ریاض آنچه را که دخالت ایران در امور داخلی این کشورها به ویژه بحرین و کویت توصیف کرده بودند محکوم کردند.
شورای همکاری خلیج فارس متشکل از شش کشور بحرین، قطر، کویت، عربستان، امارات و عمان است.
منبع:ایران پرس نیوز

شعار دادن مزدوران رژيم ايران : با خون و با جان بحرين را خواهيم گرفت


به گزارش آهوران نیوز به نقل ازآژانس خبري تفتان: مزدوران رژيم در اهواز با برپائي راهپيمائي در حمايت و پشتيباني از جنايتكاران مزدور شيعه در بحرين شعار بالدم و بالروح نفديك يا بحرين سر دادند و اين مزدوران رژيم ايران در شعارهايشان از فداي جان و خون خود براي اشغال بحرين سخن گفتند.
ايران باري ديگر قصد اشغال بحرين را دارد و بايد جهان عرب بيدار شود و در برابر آمال پليد و خبيث ايران بايستند زيرا كه آخوندهاي خبيث همانگونه كه سابقا ناطق نوري گفته بود مي خواهند بحرين اسلامي را تبديل به يك استان شيعي براي ايران رافضي كنند و تنها راه در برابر جوانان مسلمان بحريني جهاد و مبارزه با سر مار يعني خود ايران مي باشد كه امروز جوانان جندالله اين جهاد را دارند انجام مي دهند و نياز به كمك و همكاري برادران خود دارند تا سر مار را قطع نمايند.

شورای همکاری دول عربي خلیج 'دخالت' ایران را قویا محکوم کرد

 به گزارش آهوران نیوز به نقل ازآژانس خبري تفتان: وزیران خارجه کشورهای عرب حوزه خلیج عربي روز یکشنبه پس از نشست اضطراری ریاض با صدور بیانیه مشترکی از آنچه دخالت ایران در امور داخلی و توطئه چینی علیه امنیت ملی خود خواندند، به شدت انتقاد کردند.شش کشور عضو شورای همکاری خلیج فارس از "ادامه دخالت های" ایران در امور داخلی بحرین عمیقا ابراز نگرانی کردند.
در این بیانیه آمده است: "(نشست وزرای خارجه) دخالت ایران در امور داخلی بحرین را که ناقض معاهدات بین المللی است به شدت محکوم می کند."
شوراي تعاون خليج عربي متشکل از کشورهای عربستان سعودی، کویت، قطر، بحرین، عمان و امارات متحده عربی است که سه دهه پیش بدنبال انقلاب ايران و جنگ ایران و عراق تشکیل شد.

این بیانیه "اتهام های بی پایه در بیانیه غیرمسئولانه مجلس ایران درباره عربستان سعودی را محکوم می کند و آن را اقدامی خصمانه و دخالتی تحریک آمیز می داند."
شست شورای همکاری خلیج فارس همچنین "دخالت آشکار ایران در کویت از طریق ایجاد شبکه های جاسوسی در خاک این کشور را محکوم کرد." شیخ محمد الصباح وزیر خارجه کویت روز پنجشنبه اعلام کرد که سه دیپلمات ایرانی را به اتهام جاسوسی، عنصر نامطلوب شناخته و اخراج می کند.
وی گفت که این دیپلماتهای ایرانی جزئی از شبکه جاسوسی هستند که دادگاهی در کویت روز سه شنبه سه عضو آن را به مرگ محکوم کرد.
شیخ عبدالله به روزنامه کویتی القبس گفت: "من به برادران ایرانی توصیه می کنم که اساسنامه شورای همکاری خلیج (فارس) را پیش از آنکه در امور داخلی هر یک از دولت های عضو دخالت کنند، به دقت بخوانند."
وی افزود: "شورای همکاری یک تشکیلات ادغام شده است که امنیت هر یک امنیت بقیه تلقی می شود. شورای همکاری در مواجهه با تهاجم عراق به کویت، متحد بود و در مقابل هر تهدید دیگری علیه مردمش باید متحد باقی بماند. موضع شورای همکاری در قبال وقایع بحرین بسیار روشن است و باید یک درس تلقی شود."

وحشت تهران از بيانيه اخير جنبش مقاومت جندالله


به گزارش آهوران نیوز به نقل از آژانس خبري تفتان: بيانيه اخير جنبش در محكوميت جنايات مزدوران تهران در بحرين و اعلام آمادگي براي مقابله نظامي با رژيم ترس و وحشت در سران تهران انداخته است و مسئولان بلند پايه رژيم از اين بيانيه وحشت كرده اند.
و برخي از مزدوران منطقه اي رژيم مانند شهرياري براي خامنه اي و احمدي نژاد پيام داده اند كه در صورت تداوم جنايت روافض در بحرين امكان دارد با حمايت و پشتيباني مسلمانان عرب از جنبش جندالله بلوچستان از دست رژيم خارج شود و شهرياري به رئيس مجلس متذكر شده است كه بيش از اين در امور كشور بحرين دخالت نكنند و فضا را بيش از اين تنش آلوده نكنند كه اين دخالت ها به ضرر تمام مي شود و بهتر است راهي ديگر دنبال نمائيد.
شهرياري و باند مزدورش در سايت خود ترس و وحشت عميق خود را از بيانيه و همچنين مصاحبه سخنگوي جنبش جندالله ابراز نموده اند كه نشان مي دهد كارگزاران رژيم سخت به وحشت افتاده اند چون مي دانند كه در صورت همكاري مسلمانان منطقه و در صورتي كه جنبش جندالله از نظر مالي و تسليحاتي و سياسي و رسانه اي حمايت شود روزگار مزدوران رژيم در بلوچستان و هرمزگان و خراسان سياه خواهد شد.
خبرنگار تفتان در گفتگو با يك كارشناس امنيتي اين مسئله را مطرح نمود كه اين كارشناس وضعيت ايران را شكننده توصيف نمود و گفت كه اگر جنبش جندالله كه بدون هيچ كمكي توانسته است رژيم ايران را در منطقه به چالش بكشد از سوي مردم مسلمان عرب و كشورهاي عربي حمايت شود جنوب ايران از دست رژيم ولايت فقيه خارج خواهد شد و فقط كافي است جندالله به امكاناتي از قبيل موشك هاي زمين به هوا دست يابد و مناطق و شهرها را از تصرف اشغالگران ايراني خارج نمايد.
اين كارشناس امنيتي افزود كه فقط اگر كشورهاي منطقه از نظر رسانه اي و با اختيار قرار دادن ايستگاه راديوئي جنبش جندالله را كمك كنند قطعا اين امر موجب قيام بزرگ و قطع پاي رژيم در بلوچستان خواهد شد.
بلوچستان آمادگي كامل براي قيام را دارد و فقط حمايت و پشتيباني كشورهاي منطقه را مي طلبد كه امروز ايران با آنها اعلام جنگ كرده است و بايد همانگونه كه ايران شيعيان بحرين را كمك مي كند و تمامي امكانات خود را در اختيار آنان گذاشته است بايد كشورهاي عربي و اسلامي از اهلسنت ايران حمايت كنند تا مردم اهلسنت بتوانند رژيم ايران را لگام زنند كه از جنايت و قتل و كشتار در كشورهاي اسلامي باز آيد.