۱۳۸۹ بهمن ۳۰, شنبه

بیل زدن شیخ اسلام مولانا عبدالحمید در ساخت ساز مسجد مکی

پس از يك وقفه كوتاه مدت كار در مسجد مكي آغاز شده صحنه بلوچستان به نداي رهبرشان لبيك گفتند و كار را آغاز كردند .

  به گزارش آهوران نیوز:پس از يك وقفه كوتاه مدت ، چند هفته اي است كه كار در مسجد مكي آغاز شده اما اين بار متفاوت تر از دفعات قبل . دفعات گذشته مردم فقط هزينه ساخت و ساز را مي پرداختند و كارهاي ديگر مثل خريد مصالح و استخدام مهندسين و كارگران را مسؤلين ساخت و ساز به عهده مي گرفتند اما اين بار به پيشنهاد شيخ الاسلام و طبق سنت پيامبر (ص) كه مسجد النبي را با كمك اصحابش ساخت ، مردم بايد خودشان مسجد را بسازند يعني كسانيكه توانايي مالي دارند مصالح را تهيه كنند و كسانيكه توانايي مالي ندارند خودشان بيل و كلنگ به دست بگيرند و مسجد را بسازند . پس از اين اعلام ، مردم هميشه در
صحنه بلوچستان به نداي رهبرشان لبيك گفتند و كار را آغاز كردند . از آنروز به بعد همه روزه دهها نفر ، از كارگر و بازاري گرفته تا دانشجو و طلبه و معلم و مهندس و حتي مدرسين و مديران ديگر مدارس ديني به مسجد مكي مي آيند تا در ساخت اين مسجد شريك شوند . شور و شوق مردم براي شركت در ساخت و ساز به حدي است كه حتي كودكان و پيرمردها هم به محل ساخت و ساز مي آيند و سعي مي كنند به نحوي در اين كار سهمي داشته باشند . طبق گفته يكي از مسؤولين ساخت و ساز ، مردم با چنان سرعت و اتحادي كار مي كنند ، كه كاري كه بايد طي سه ماه انجام مي گرفت را شش روزه تحويل دادند . اين
اتحاد و همبستگي مردم تيري است در چشمان دشمنان و بدخواهان اسلام و مشت محكمي است در دهان كسانيكه شبانه روز مشغول توطئه و دسيسه بر ضد اهل سنت هستند . مردم مي خواهند با اينكارشان به دشمنان خود بگويند : اگر روزي لازم شود ، حاضرند به جاي بيل و كلنگ ، اسلحه به دست بگيرند و در مقابل دشمنانشان از دين ، عقيده ، عزت و شرف و سرزمينشان دفاع كنند .
 تصاوير:





۱۳۸۹ بهمن ۲۶, سه‌شنبه

مرگ یک زندانی سیاسی کرد در زندان سنندج

روز جمعه 22 بهمن‎ماه، حبیب نادری، زندانی سیاسی کرد در زندان سنندج به طرز مشکوکی جان خود را از دست داد.
به گزارش خبرگزاری کردستان، حبیب نادری، اهل شهرک نورآباد شهر تازه‎آباد منطقه‎ی ثلاث باباجانی 8 سال قبل به اتهام اقدام علیه امنیت ملی بازداشت و به تحمل 10 سال حبس محکوم شده بود.
لازم به ذکر است که مسئولین حکومتی، مرگ این زندانی سیاسی را مرگ طبیعی اعلام نموده‎اند، این در حالی است که خانواده‎ی حبیب نادری پیش از این به دنبال ملاقات با وی اعلام نموده بودند که وی در وضعیت روحی و جسمی مناسبی به سر می‎برد. خانواده‎ی حبیب نادری طی یک تماس تلفنی از جانب مقامات رژیم برای تحویل گرفتن جسد وی مطلع شده‎اند.

بیانیه انجمن قلم کردستان ایران

بیانیه انجمن قلم کردستان ایران

به مناسبت جانباختن صانع ژاله عضو انجمن قلم کردستان ایران

با نگرانی و اندوە فراوان خبر جانباختن "صانع ژاله" عضو انجمن قلم کردستان ایران را دریافت نمودیم.

وی که روز ٢٥ بهمن ماه ١٣٨٩در حمایت از مردم مصر و تونس، در راهپیمای ای مسالمت آمیز بدین مناسبت شرکت نموده بود، در جریان ناآرامیها در تهران، مورد اصابت گلوله قرار گرفت و پس از جند ساعت دست و پنجه نرم کردن با مرگ، در سن ٢٦ سالگی جان خود را از دست داد.

"صانع ژاله" سال ١٣٦٣ در شهرستان پاوە در استان کرمانشاه متولد شد. تحصیلات ابتدایی تا مقطع دبیرستان را در همان شهر به پایان رسانید، و پس از آن توانست با پذیرش در رشته نمایش، در دانشکده هنر دانشگاه تهران بە تحصیل ادامە بدهد. وی همچنین در زمینه­های فرهنگی، دانشجویی و مدنی فعال بود. صانع کار ادبی خود را با نوشتن داستان شروع کرد.

"صانع ژاله" به عنوان یک فعال مدنی، از بکارگیری روشهای خشونت آمیز اجتناب می ورزید.

با توجه به علاقه و توانایی صانع ژاله، پیش بینی می­شد که وی بتواند در زمینه داستان نویسی موفقیتهای شایانی به دست آورده، و به یکی از داستان نویسهای توانا تبدیل شود.

ما ضمن تسلیت بە خانوادە و بازماندگان صانع ژالە، ترور این همیار عزیز خود را محکوم کردە، و در وحله اول نیروهای اننظامی و امنیتی جمهوری اسلامی ایران را مسئول مرگ این فعال مدنی می­دانیم. چرا که وظیفه این نیروها تآمین امنیت و آسایش هموطنان است.

شورای مدیریتی انجمن قلم کردستان ایران

حملۀ لباس شخصی ها به منزل مهدی کروبی

خبرگزاری هرانا - جمعی از لباس شخصی ها که گفته می شود از حامیان دولت اند بعدازظهر امروز سه شنبه، در برابر منزل مهدی کروبی تجمع کردند و شعارهایی بر ضد وی سر دادند.
این تجمع به دنبال فراخوان امروز یکی از وبسایت‌های منسوب به دولت مبنی بر تدارک تحصن در ميدان ارك تهران بر ضد مهدی کروبی و میرحسین موسوی از مخالفان دولت، شکل گرفته و گروه حاضران در میدان ارک، پس از ساعتی به سمت منزل دبیر کل حزب اعتماد ملی حرکت کردند.
به گزارش ادوار نیوز، این افراد در حال حاضر در برابر منزل وی تجمع کردند و اقدام به سر دادن شعارهایی بر ضد مهدی کروبی کردند.

تمامی فیلم های منتشر شده تا این لحظه (فیلم ها و عکس های دریافتی)

گزارش تکمیلی از کشته و زخمی شدن سه تن شهروندان

علت کشته شدن یک تن و مجروح شدن دو نفر از شهروندان در حوالی خیابان رودکی، بر اثر تیراندازی نیروهای امنیتی موتور سوار گزارش شده است.
تیراندازی توسط ماموران نیروی انتظامی و نه لباس شخصی و به وسیله ی سلاح کمری کلت صورت گرفته است. گفته می شود پس از این اقدام خشونت آمیز توسط سربازان نیروی انتظامی، مردم ایشان را متوقف کرده و ضمن به آتش کشیدن سه دستگاه موتور سیکلت، آن ها را خلع سلاح کردند.
هم چنین مسیرهای منتهی به میدان آزادی تماما از سوی نیروهای امنیتی مسدود شده و تا لحظه ی تنظیم خبر متفرق کردن مردم توسط ایشان به طرق مختلف ادامه دارد.
لازم به یادآوری ست که "خبرگزاری هرانا" پیشتر از کشته شدن یک نفر در حوالی خیابان رودکی-توحید خبر داده بود.
 فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران

ویدئوها و عکسهای تظاهرات حماسی 25 بهمن


مردم ایران 25 بهمن، بار دیگر پس از 13 ماه با فراخوان میر حسین موسوی و مهدی کروبی در چند شهر بزرگ ایران به خیابان ها آمدند و خواهان برکناری رژیم جمهوری اسلامی شدند. رسانه های خارجی میزان حضور مردم در تهران را "ده ها هزار نفر" تخمین زدند. این اعتراضات از ساعت 15 به وقت تهران آغاز شد و به گفته شاهدان عینی و با توجه به ویدئوهای ارسالی تا شب ادامه داشت.
لینک های زیر مربوط به تظاهرات حماسی 25 بهمن

دانشجوی هنر دانشگاه تهران در جریان تیراندازی ۲۵ بهمن کشته شد+ تصاویر جدید

فریاد آزادی در خیابان‌های تهران

مرگ بر خامنه ای؛ مرگ بر اصل ولایت فقیه

تهران یا قاهره ... دیکتاتور باید بره (خیزش سبز)

خیزش سبز ۲۵ بهمن،تهران:حکومت اسلامی نمی‌خوایم،نمی خوایم

۲۵ بهمن ۱۳۸۹ : جمعیت زیاد مردم

رفتار وحشیانه پلیس با یک دانشجو - 25 بهمن

حضور گسترده مردم در تظاهرات 25 بهمن تقاطع اسکندری و انقلاب

جمعیت معترض در نزدیکی میدان جمهوری: مبارکُ بن علی - نوبت سید علی

فیلم از 25 بهمن 1389 ساعت 11 و نیم شب: شعار الله اکبر، مرگ بر دیکتاتور، مرگ بر بسیجی و مرگ بر خامنه ای

۲۵ بهمن ۱۳۸۹ : مبارک، بن علی‌ نوبت سید علی‌ - این خشم مردم است

۲۵ بهمن ۱۳۸۹ : پول نفت چی‌ شده؟ خرج بسیجی‌ شده - تهران

اعتراضات خیابانی شبانه-بامداد ۲۶ بهمن: می کشم می کشم آنکه برادرم کشت

۲۵ بهمن ۱۳۸۹ : شعار مرگ بر دیکتاتور

CNN: گزارش از ایران، آتش زدن پوستر خامنه ای ۲۵ بهمن

۲۵ بهمن ۱۳۸۹ : خیابان انقلاب، زندانی سیاسی آزاد باید گردد

پاره کردن عکس خمینی و خامنه ای

تظاهرات 25 بهمن تقاطع اسکندری و انقلاب قسمت ۲

گزارش اختصاصی از راهپیمایی روز بیست و پنجم بهمن ماه در تهران + عکس و فیلم

انتقال یک زخمی به بیمارستان/ ۲۵ بهمن

تیر خوردن جوانی در رودکی

شیراز 25 بهمن 89؛ مرگ بر دیکتاتور

کتک خوردن یک ساندیس خور به دست مردم

تماس یک شاهد عینی از تهران با BBC و گزارش وضعيت اعتراضها

ویدئو 25 بهمن . خیابان انقلاب .حمله به مردم + 9 ویدئوی دیگر

فیلترشکن 26 بهمن

حماسه ی مردم شیراز در 25 بهمن


جو به شدت پلیسی بود.یگان ویژه, لباس شخصی ها, بسیجی ها و نیروی انتظامی در تمام خیابان های ملاصدرا ,زند, اول چمران ,قصردشت, فلکه ی الم, فلکه ی نمازی, فلکه ی ستاد موضع گرفته بودند در حالی که لحظه به لحظه تراکم جمعیت بیشتر می شد و هزاران نفر با خودروها و به صورت پیاده کل خیابان ها را به تصرف درآورده بودند در ساعت 3:30 جمعیت به اندازه ای به سمت میدان نمازی وملاصدرا روان شده بودند که از اول چمران تا فلکه ی ستاد و تپه ی تلوزیون تا نزدیکی دروازه قرآن و حتی خیابان های مشیرفاطمی و پارامونت و سینما سعدی ترافیک وحشتناکی حکمفرما بود .تمام خودروها بوق می زدند و مردم مرتبا و به صورت انفجاری و ضربتی یک جا تجمع می کردند و شعار می دادند و با حمله یگان ویژه و نیروهای لباس شخصی پراکنده می شدند.اغلب  شعارها مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای حیا کن مبارکو نگاه کن بود.در ضمن تعداد زیادی از دانشجوها در دانشگاه مهندسی تجمع یافته بودند و شعار می دادند اما نیروی انتظامی با محاصره ی دانشگاه از پیوستن دانشجویان به مردم جلوگیری می کردند.صحنه های جالب نجات کسانی که توسط نیروهای رژیم دستگیر می شدند و توسط حمله دوباره ی مردم آزاد می گشتند بارها تکرار شد مردم با شعار ولش کن ولش کن حمله ور می شدند و گروگانها را آزاد می کردند.کار بجای رسید که نیروهای لباس شخصی و یگان ویژه کارای خود را کاملا از دست دادند دلیل این مهم این بود که مردم با حضور گسترده ی خویش و ایجاد ترافیک سنگین ابتکار عمل را کاملا از نیروهای رژیم گرفته و آنها فلج کرده بودند .و این اهمیت حضور خودروها در این گونه تظاهراتها را کاملا مشخص می کند در همین راستا آنها شروع به بستن خیابان ها کردند و خیابانهای ملاصدرا و بخشی از قصردشت و ابیوردی را بستن تا ترافیک سبکتر شود با روان شدن ترافیک  در بعضی از خیابانها اقدام به رژه با موتور و خودروهای یگان ویژه کردند و در حالی که فریاد می زدند مردم را مورد ضرب و شتم قرار دادند تا باعث ایجاد وحشت در بین جمعیت شوند و این باعث شد که تجمع به خیابانهای دیگر از جمله زند کشیده شود که با حمله ی نیروی های رژیم تعدادی از مردم با همکاری پرسنل بیمارستان امام رضا به آنجا پناه برده و همزمان در خیابانهای اطراف تجمع های دیگری شکل گرفت .با وجود حمایت مردم از یکدیگر یگان ویژه دهها نفر را دستگیر کرد و تعدادبسیاری نیز در اثراصابت باتوم و گاز اشک آور و همچنین شوک الکتریکی آسیب دیدند یا زخمی شدند  .اما الان در ساعت 6:30 جمعیت همچنان در حال افزایش است.فیلم های این حماسه را به محض بالا رفتن سرعت اینترنت در یوتیوب قرار خواهم داد.
امروز به این واقعیت رسیدم که اگر مردم اراده کنند هیچ نیروی جلودار آنها نیست.به امید پیروزی نهایی جنبش سبز ایران و آزادی میهنمان.
نغمه سبز


























فیلم های اعتراضات خیابانی



مرگ بر خامنه ای؛ مرگ بر اصل ولایت فقیه 25 بهمن 

۲۵ بهمن ۱۳۸۹ : جمعیت زیاد مردم



مرگ بر دیکتاتور.. مرگ بر خامنه ای.. الله اکبر..   مرگ بر اصل ولایت فقی.. مبارک بن علی نوبت سید علی



اعتراضات خیابانی شبانه-بامداد ۲۶ بهمن: می کشم می کشم آنکه برادرم کشت



رفتار وحشیانه پلیس با یک دانشجو - 25 بهمن

در این ویدیو یکی از این ماموران به توهین و ضرب و شتم یک دانشجو را که قصد عبور دارد، می پردازد و به او می گوید تمام این شلوغیها زیر سر شما دانشجوهاست می خوای یه دونه بزنم از جات بلند نشی؟


یک بسیجی با کانال یک - ۲۵ بهمن ۱۳۸۹ (اگر صد ملیون هم بیارین توتهران همه رو قتل عام میکنیم)(سنی ها کثیف هستند)و.....

هویت دانشجوی هنر دانشگاه تهران کشته شد

صانع ژاله متولد سال 63 از هموطنان كرد زبان اهل پاوه و از اهل تسن، دانشجوی رشته نمایش دانشگاه هنر تهران روز گذشته در جریان راهپیمایی اعتراضی  با تیر مستقیم مورد هدف قرار گرفت كه پس از اعزام به بیمارستان به شهادت رسید.
فارس خبر داد: صانع ژاله متولد سال 63 از هموطنان كرد زبان اهل پاوه و از اهل تسن، دانشجوی رشته نمایش دانشگاه هنر تهران روز گذشته با تیر مستقیم مورد هدف قرار گرفت كه پس از اعزام به بیمارستان به شهادت رسید.

«دانشجوی هنر دانشگاه تهران کشته شد»

خبرگزاری فارس و سایت تابناک گزارش‌ها درباره شلیک تیر مستقیم به مردم در روز ۲۵ بهمن در تهران را تائید کردند. بر اثر این تیراندازی‌ها «صانع ژاله» دانشجوی رشته هنر دانشگاه تهران جان باخته است.
خبرگزاری فارس طبق معمول از کسانی که آن‌ها را «عوامل فتنه» و عضو سازمان مجاهدین خلق نامیده به عنوان عاملان این تیراندازی یاد کرده است.
آن‌طور که این خبرگزاری وابسته به بنیاد تعاون سپاه اعلام کرده بر اثر این تیر‌اندازی‌ها یک نفر کشته و چندین نفر دیگر زخمی شدند.
خبرگزاری دولتی ایرنا هم گزارش کرده که فرد جان باخته «صانع ژاله » دانشجوی دانشگاه هنر تهران است که بر اثر تیراندازی مستقیم جان خود را از دست داده است.
سایت تابناک نیز همسو با خبرگزاری فارس تیراندازی مستقیم به سوی مردم معترض در راهپیمایی روز گذشته تهران را اقدامی هماهنگ از سوی «سازمان مجاهدین خلق» اعلام کرده است.
این سایت ادعا کرده که اعضای سازمان مجاهدین خلق به منظور «ترور» از چند روز پیش وارد ایران شده و چند تن از آن‌ها نیز در شهرک غرب شناسایی و دستگیر شده‌اند.
در ناآرامی‌های سال گذشته نیز برخی رسانه‌های محافظه‌کار در آستانه هر یک از راهپیمایی‌های اعتراضی، اخباری از این دست منتشر می‌کردند که پس از آن بتوانند اتهام تیراندازی‌های مستقیم به سوی مردم را متوجه اعضای این سازمان و سایر مخالفین کنند.
وب‌سایت جوان آنلاین وابسته به سپاه پاسداران نیز با تکرار این سناریو چند روز پیش از آغاز راهپیمایی روز ۲۵ بهمن مدعی ورود یک تیم از سازمان مجاهدین خلق به ایران شده بود.
رسانه‌های وابسته به نهاد‌های امنیتی و اطلاعاتی وظیفه دارند با انتشار چنین اخباری که ساخته و پرداخته این نهادها است، مسئولیت تیراندازی‌ها و برخورد‌های خشونت‌بار یک سال گذشته علیه مردم معترض را از لباس شخصی‌ها و ماموران پلیس سلب کنند.
این رسانه‌ها تاکنون به این پرسش پاسخ نداده‌اند که ازچه طریقی از ورود مخفیانه «تروریست‌ها» به خاک ایران مطلع می‌شوند و در صورتی که نیرو‌های امنیتی از ورود این گروه‌های «ترور» آگاه هستند چرا به آن‌ها اجازه داده می‌شود دست به اقدامات مسلحانه بزنند.
در جریان ناآرامی‌های سال گذشته نیز نیرو‌های لباس شخصی و پلیس اقدام به تیراندازی مستقیم به سوی مردم کردند که بر اثر این تیراندازی‌ها دست‌کم ۳۰ تن کشته و ده‌ها نفر دیگر زخمی شدند.
جمهوری اسلامی با وجود انتشار فیلم‌های فراوان از این تیراندازی‌ها در اینترنت اعلام کرده است کسانی که با لباس پلیس به سمت مردم تیراندازی کرده‌اند از عوامل نفوذی بوده و جزء نیرو‌های پلیس نبوده‌اند.

کشته شدن دستکم يک نفر و زخمی شدن چند تن دیگر در جریان راهپیمایی ۲۵ بهمن

در جریان راهپیمایی اعتراضی روز دوشنبه ۲۵ بهمن ماه درگیری‌هایی میان نیروهای دولتی و معترضان بروز کرده است که در نتیجه آن در تهران حداقل یک نفر بر اثر شلیک مستقیم گلوله جان خود را از دست داده و چندین نفر دیگر مجروح شده‌اند. در حالیکه خبرگزاری های وابسته به حکومت ایران "اغتشاشگران" و "گروه منافقين" را متهم به شليک به سوی حاضرين در تجمعات شکل گرفته کرده‌اند، خبرگزاریهای دیگر کشته و زخمی شده‌ها را در پی شلیک گلوله از سوی نیروی انتظامی ایران دانسته‌اند. گفته میشود که فرد کشته شده دانشجوی دانشگاه هنر تهران بوده است.

۱۳۸۹ بهمن ۲۵, دوشنبه

25 بهمن؛ تظاهرات های امروز مردم شیراز


خیابانهای شیراز در تسخیر مردم 25 بهمن
ایمیل دریافتی: از نخستین ساعات آغاز تظاهرات امروز هموطنان شیرازی همگام با دیگر ایرانیان میهن پرست خیابانهای شهر را به تسخیر خود در آوردند، میزان جمعیت و تعداد مردم برای رژیم غیر قابل تصور بود و سیل خروشان مردم به سمت مسیر های اصلی از پیش اعلام شده روان می‌شد به اندازه ای که رژیم جهت جلوگیری از به هم پیوستن مردم و خروج اوضاع از کنترل به اجبار چهار راه ملاصدرا به سمت فلکه نمازی را مسدود کرد، با این وجود تعداد جوانان چندین برابر نیروهای سرکوبگر رژیم بود، انواع خودروهای نظامی و مینی بوس های خاص نیروی انتظامی به همراه انبوهی از موتورسواران بسیجی و لباس شخصی با چهره هایی خاص و مجهز به باتوم و گارد ضد شورش حضور داشتند ولی مردم ضمن حفظ آرامش بر تعداد خود اضافه می‌کردند.
چندین مورد صدای شلیک گلوله هم به گوش رسید و آمبولانسها به سمت میدان دانشجو در حرکت بودند، تعداد اتومبیل های مردم بسیار زیاد بود و برای همراهی با مردم صدای بوق خودرو ها به صدا در آمده بود و جوی بسیار ملتهب وجود داشت.
در انتها من به عنوان یک دانشجوی ایرانی پیامی برای سران رژیم دارم: ملت ایران شما را نمی‌خواهد، ما نه حکومت دینی شما را می‌خواهیم و نه هدفمندسازی هایتان را و تنها یک پیشنهاد برایتان داریم، آن هم کناره گیری شما از قدرت و بازگرداندن کشور ایران به مردم است. مرگ بر دیکتاتور، سرنگون باد جمهوری اسلامی.

یورش وحشیانه و شلیک گلوله علیه تظاهرکنندگان در شیراز

یورش وحشیانه و شلیک گلوله توسط نیروهای سرکوبگر علیه تظاهرکنندگان در شیراز
بنابه گزارشات رسیده به "فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران" یورش وحشیانه نیروهای ولی فقیه به تظاهر کنندگان در شیراز و صدای شلیک گلوله در خیابان ارم و نمازی و میدان ستاد و حرکت تعداد زیادی از آمبولانسها به آن نقطه جهت خارج کردن زخمی شدگان ادامه دارد.
دانشجویان دانشگاه مهندسی شیراز واقع در خیابان نمازی اعتراضات گسترده خود را از دانشگاه شکل دادند و وارد خیابان نمازی شدند. هنگام ورود دانشجویان به خیابان تعداد زیادی از مردم به آنها پیوستند و اعتراضات گسترده شکل گرفت و همزمان اعتراضات دیگری در میدان ستاد و ملاصدرا و خیابان ارم بصورت گسترده شکل گرفت و انبوهی در آن شرکت داشتند . مردم شیراز با شعارهایی مانند مرگ بر دیکتاتور تظاهرات خود را ادامه دادند.
حوالی ساعت 18:30 نیروهای سرکوبگر بسوی مردم یورش بردند و مردم را آماج باتونهای خود قرار دادند ولی وقتی که موفق به پراکنده کردن مردم نشدند اقدام به شکلیک تیر هوایی نمودند و بعضی از گزارشات تایید نشده حاکی از آن است که نیروهای سرکوبگر بسوی مردم شلیک نمودند و گفته می شود که تعدادی از مردم مجروح شدند.پس از شلیک گلوله تعدادی زیادی از آمبولانسها از بیمارستان شهر واقع در خیابان پارامونت بسوی آن نقطه حرکت کردند.
از طرفی دیگر حراست خوابگاه ارم از خروج دانشجویان ممانعت می کرد و آنها را تهدید می نمود تا از شرکت در تظاهرات خوداری کنند.
انبوهی از نیروهای سرکوبگر ولی فقیه تمامی نقاطی را که مردم در آن تظاهرات برپا کرده بودند به محاصرۀ خود در آورده وسعی داشتند که تظاهر کنندگان را متفرق نمایند. ولی مردم شجاعانه به تظاهرات خود ادامه دادند و به مقابله با نیروهای سرکوبگر برخواستند. تعدادی از دانشجویان توسط این نیروها مورد ضرب وشتم قرار گرفتند و تعداد دیگری دستگیر شدند.
این اعتراضات هچنان ادامه دارد. اخبار تکمیلی متعاقبا ارسال خواهد شد.

ایران پرس نیوز

تظاهرات امروز مردم شیراز

25 بهمن؛ شیراز فلکه علم ساعت 6:30 عصر