۱۳۹۰ خرداد ۱, یکشنبه

مانور نظامی یا قاچاق کالا


متن ارسال یکی از خوانندگان.
مدتی که بنده در جزیره قشم بودم سالی یک یا دو بار سپاه پاسداران در آب های تنگه هرمز و اطراف جزیره قشم و لارک وهنگام مانور نظامی برگزار می نمود. و همیشه سه هفته قبل و سه هفته بعد از مانور نظامی (مانور قاچاق) سپاه منطقه را قرق نموده و اسکله بندر پل در سر زمین اصلی و اسکله لافت در جزیره قشم را جهت امور لجستیکی و پشتیبانی تحت کنترل کامل خود می گرفت. بنده بعنوان یکی از تجار خرده پای بازار قشم شخصا شاهد بودم که دراین مدت یک و نیم ماهه، از سر جوخه سپاه گرفته تا سرداران و فرماندهان مانور، هر چه را قابل فروش در ایران بود، اعم از ده ها هزار تلویزیون، یخچال، جارو برقی، ویدئو و ... بار کامیون های سپاه می کردند و از طریق اسکله و براحتی، بدون ریالی هزینه حمل و پرداخت گمرک بصورت صلواتی و به حساب بیت المال به خاک اصلی قاچاق می کردند.
از این طرف در اسکله قشم زنان و کودکان دهات اطراف بندرعباس و قشم برای 5000 سود حاصل از حمل یک یا دو قطعه جنسی که از قشم خریده و در بندر عباس می فروختند می بایستی ده ها ساعت زیر آفتاب سوزان منتظر عبور و گمرک و سوار شدن به لنج می شدند.
خوانندگان محترم با خواندن مطالب فوق، خود براحتی می توانند قضاوت کنند که مافیای قاچاق چه کسانی هستند.
در ضمن دریکی از مانورها، یکی از تجار شبی میزبان و پذیرای سردارن بود که بنده از ذکر جزئیات وقایع آن شب عیش و عشرت خود داری می کنم.
منبع:دزک نیوز

هیچ نظری موجود نیست: