۱۳۸۹ اسفند ۱۸, چهارشنبه

آغاز آخوند کشی در ایران ؟ /آخوند سوم در اسلام شهر تهران بر اثر انفجار اتومبیل آتش گرفت


بعد از ترور یک آخوند در روز ۲۹ بهمن ماه در محله قره باغی تبریز، و بستن یک آخوند به ضریح امامزاده هاجر – واقع در جاده چرمشهر ورامین و به آتش کشیدن وی در روز یکشنبه گذشته ،15 اسفند ماه ، اکنون خبری مبنی بر آتش زدن آخوند سوم در اسلام شهر توسط آذر پرس به شرح زیر انتشار یافته است.
سایت ایران آذر نوشت :شاهدان عینی گزارش دادند دو نفر بعد از اینکه یک آخوند از اتومبیل سمند نقرای پیاده و به مغازهای داخل شد، بنزینی به روی شیشه و کاپوت اتومبیل او پاشیده و به سرعت متواری شدند. دقایقی بعد آخوند نگونبخت به محض استارت زدن قسمت موتوراتومبیل منفجر شد و خود ایشان نیز بر اثر انفجار ناگهانی بی هوش و به بیمارستان منقل گشت. در پی این انفجار عجیب و به شیوه بسیار فراگیر و آسان پلیس حاضر در محل نیز حیرت زده بود...
و از شاهدان عینی نحوه انجام این انفجار را می پرسید.
خبر های قبلی را در زیر میخوانید:
...............
منبع حکومتی:رسول برگی، واعظ تبریزی و كارشناس امور مذهبي، جمعه شب در تبريز مورد اصابت گلوله قرارگرفت.
به گزارش ایسنا، حجت الاسلام برگی ساعت 21.41 دقیقه دیشب، ۲۹ بهمن ماه در محله قره باغی تبریز، هنگام خروج از منزل پدرزن خود توسط سه سرنشين پرايد مورد اصابت گلوله قرار گرفت. براساس این گزارش آقای برگی ابتدا به بیمارستان امام رضا منتقل شد و در حال حاضر در بیمارستان شهدا بستری است.
آقای رسول برگی علاوه بر سخنراني‌هاي مذهبي به عنوان كارشناس مذهبي با صدا و سيماي مركز آذربايجان شرقي هم همكاري داشته است.
براساس گزارش ایسنا تيم تحقيقاتي به بررسي موضوع پرداخته و هنوز اطلاعاتي در خصوص جزئيات اين سوءقصد منتشر نشده است.
....................
یک آخوند را در ورامین سوزاندند
منبع حکومتی: یکشنبه گذشته چند فرد ناشناس با مراجعه به منزل حجت الاسلام والمسلمین "شیخ مهدی اسناوندی" از روحانیون سرشناس منطقه ورامین در استان تهران از وی تقاضا می‌کنند برای اقامه نماز میت بر جنازه یک شخص بی‌بضاعت با آنان همراه شود.
به گزارش "شیعه‌نیوز‌"، حجت‌الاسلام" اسناوندی" دعوت آنان را پذیرفته و با آنان به طرف محل اقامه نماز حرکت می‌کند. جنایت‌کاران در مسیر حرکت وی را ربوده و به امامزاده هاجر واقع در جاده چرمشهر به ورامین منتقل نموده و ایشان را با طناب به ضریح امامزاده بسته و با ریختن بنزین به آتش می‌کشند و از محل متواری می‌شوند.
با شعله‌ور شدن آتش و دود ناشی از آن چند فرد که از نزدیکی امامزاده عبور می‌کردند توجه آتش‌سوزی داخل امامزاده شده و پس از مراجعه با صحنه دل‌خراش و بدن نیمه جان این روحانی مواجه می‌گردند.
پزشکی قانونی اعلام نموده است این روحانی پیش از به آتش کشیده شدن مورد ضرب‌و‌شتم شدید قرار گرفته است.
پیکر این شهید مدافع مکتب حقه تشیع روز دوشنبه گذشته با حضور پرشور علاقمندان به خاندان عصمت و طهارت طی مراسم باشکوهی به خاک سپرده شد.
برخی از افراد محلی از دست داشتن وهابیون در این جنایت هولناک خبر می‌دهند.

هیچ نظری موجود نیست: