۱۳۸۹ اسفند ۶, جمعه

شکنجه گر بدنام رئیس زندان‌های استان البرز شد(بنقل ايران پرس نیوز)


شکنجه گر بدنام رئیس زندان‌های استان البرز شد(بنقل ايران پرس نیوز)

کمیته دانشجویی دفاع از زندانیان سیاسی: طي حكمي از سوي رئيس سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربيتي كشور، «علي حاجي کاظم» رئیس بدنام زندان رجایی شهر و از عوامل اصلی فشار بر زندانیان سیاسی، با حفظ سمت به عنوان سرپرست اداره کل زندان‌های البرز منصوب شد.‏
به گزارش کمیته دانشجویی دفاع از زندانیان سیاسی (www.komitedefa.com)، علی حاجی کاظم رئیس زندان رجایی شهر کرج (گوهردشت) می‌باشد که طی سالیان گذشته با هماهنگی دستگاه‌های قضایی و امنیتی-اطلاعاتی جمهوری اسلامی نقش مستقیم و عمده‌ای در سرکوب و شکنجه زندانیان سیاسی تبعید شده به زندان رجایی شهر داشته است. شکنجه زندانیان سیاسی این زندان با دستور مستقیم و بعضاً با نظارت مستقیم وی انجام می‌شود.
زندان رجایی شهر کرج (گوهردشت) معروف به قتلگاه و تبعیدگاه زندانیان سیاسی است که توسط علی حاج کاظم رئیس زندان، علی محمدی معاون او، و همچنین نبی الله فرجی نژاد معاونت حفاظت این زندان و با هماهنگی دستگاه قضائی و امنیتی، علاوه بر تشکیل باندهای مافیایی و تهیه و توزیع مواد مخدر، از آن برای تحت فشار گذاردن و حتی حذف فیزیکی زندانیان سیاسی استفاده می‌شود.
بنا بر گزارش‌های موجود، باندهای مافیایی زندان رجایی شهر کرج که همگی تحت نظارت این شخص به فعالیت‌هایی همچون ورود و توزیع گسترده مواد مخدر در زندان مبادرت می‌ورزند، در مواقع لازم و برای رفع مسئولیت از مقامات زندان و همچنین پیشبرد اهداف مقامات امنیتی اقدام به حذف فیزیکی زندانیان این زندان می‌کنند.
وی چندی پیش نیز با همکاری نهادهای امنیتی جمهوری اسلامی، و به منظور وارد آوردن فشار بیشتر به زندانیان سیاسی این زندان، با انتقال آن‌ها به بند ویژه امنیتی تازه تاسیس این زندان، اقدام به حصر، و قطع تمامی ارتباطات ایشان کرده است.
انتصاب این فرد که بی شک با موافقت و توصیه مقامات امنیتی و به عنوان پاداشی برای سرکوب و شکنجه‌های بی حد زندانیان سیاسی توسط وی صورت پذیرفته است، به طور قطع چراغ سبزی است از جانب دستگاه امنیتی-قضایی جمهوری اسلامی برای تداوم و گسترش وضعیت موجود در زندان رجایی شهر کرج به سایر زندان‌های این استان.

هیچ نظری موجود نیست: