۱۳۸۹ دی ۱۸, شنبه

ترویج فحشای به نام اسلام تحت عنوان "خانه عفاف " "صیغه" در شاهرود با راه اندازی یک وبلاگ(حکومت اخوندی علی اقا)

دبی –العربیه.نت
برخی از فعالان درعرصه ترویج "ازدواج موقت" یا همان "صیغه" در شهر شاهرود واقع در استان سمنان، با راه اندازی وبلاگی به عنوان "خانه عفاف شاهرود" دست به فعالیت مجازی زده اند.

به گزارش سایت خبری "البرز" در این سایت از زنان و پسران مجرد برای ازدواج موقت دعوت و ثبت نام میشود.

گردانندگان این وبلاگ مدعی هستند که هدفی پاک و خدا پسندانه دارند و هرگونه برداشت غلط بر عهده مخاطب می باشد.

در این وبلاگ با ایجاد بخشهای مختلف، در خصوص چگونگی یافتن همسر موقت آمده است: "اگر ازدواج دائم برای شما در شرایط کنونی میسر نیست و اگر ازدواج نکنید احتمال ارتکاب خطا در شما هست، چاره ای جز ازدواج موقت نمی ماند. در این صورت برای یافتن همسر موقت فقط کافی است با کلیک روی لینکهای زیر فرمهای مربوطه را کامل نمایید".

این فرم ها مربوط به ثبت نام آقایان و خانم ها به شکل جداگانه و هر کدام در فرم مخصوص خود است.

یکی از قوانین این وبلاگ عدم پذیرش مردان متاهل است،گردانندگان این وبلاگ در بیان هدف خود از این قانون نوشته اند: "اهداف این وبلاگ جلوگیری از به فساد افتادن جوانان مجرد از طریق ازدواج موقت میباشد."

درادامه شرایط ثبت نام خانه عفاف مجازی شاهرودی ها آمده است : "پس از دریافت اطلاعات، ابتدا گزینه ای مناسب را برای شما با توجه به گزینه های موجود می یابیم و آن را به شما معرفی می کنیم. اگر دختر خانم آقا پسر را نپسندیدند یا بالعکس، باید دوباره همان ایمیل را بفرستند تا گزینه دیگری را برایشان معرفی کنیم."

در این وبلاگ آمده است: "به دلیل حیا و عفاف و حس پاکی که در نهاد زن به ودیعه گذاشته شده است، خانم ها کمتر از آقایان اقدام به ارسال مشخصات خود می کنند در حالی که اگر احتمال گناه برای شما باشد، ازدواج موقت بر شما واجب است. پس ، از ارسال مشخصات حیا نکنید چون اگر امکان ازدواج دائم برای شما مقدور نیست،
ازدواج موقت بهترین و پسندیده ترین و منطقی ترین راه است."

گردانندگان این وبلاگ برای تحریک خوانندگانش اقدام به انتشار مطالبی تحت عنوان خاطرات و گفتگو با افرادی کرده است که ازدواج موقت کرده اند.

مدیر وبلاگ در بخش معرفی خودش مدرک تحصیلی اش را کارشناسی عنوان کرده و یک ایمیل نیز برای برقراری ارتباط کاربران با خودش در این وبلاگ قرار داده است.

هیچ نظری موجود نیست: