۱۳۸۹ آبان ۲۲, شنبه

بيانيه نصر بلوجستان درمورد تروريست خواندن جنبش جندالله

                   ارم نصر بلوچستان                               
دولت آمريكا جنبش جندالله را تروريست خواند اين خبري بودكه در سراسر جهان پيچيد وبار ديگر سياهي براي آخوندها ي سياه رو ماند.
براثرتبليغات مسموم آخوندها افراد زيادي جنبش راوابسته به آمريكا ميدانستندودر محافل ومجالس خصو صي وعمومي اين موضوع را مطرح مي كردند بعضي هاهم از روي ساده لوحي دراثرتبليغات منفي رژيم باورشان شده بود وبعضي هم ازطرف اطلاعات رژيم ماموريت داشتندكه در محافل عمومي وخصو صي برعليه جنبش تبليغات براه اندازند. دولت آمريكا براي خشنودي آخوندها مبارزين ومجاهدين را تروريست خواند وبا اين كارش ميخواست خدمتات آخوندهارابه اربابشان(آمريكا)جبران كند ولي ناخواسته خدمتي بزرگ به مجاهدان كرد وتبليغات چندساله رژيم خنثي شد.
بااين اقدام آمريكا چهره واقعي رژيم آخوندي برملاشد رژيمي كه خود راضد آمريكا ميداند بزرگتر ين خدمات را  به آمريكا در دوجنگ عراق وافغانستان انجام داده است اگر همراهي رژيم آخوندي باآمريكانمي بودآمريكا به هيچ وجه به اين دو كشور اسلامي حمله نمي كرد
رژيم آخوندي چون در هر دوكشور جيره خواران زيادي داشت خصوصادر ارتش عراق شيعيان زيادي در رده بالاي ارتش حضور داشتند وبا چراغ سبز ولايت سفيه در خدمت ارباب خود قرار گرفتند
درافغانستان هم جيره خواران ولايت سفيه در خدمت اربابشان برعليه ملت مظلوم افغان وارد جنگ شدند اگرتاريخ راورق بزنيم متوجه ميشويم كه درطول تاريخ شيعيان آلت دست دشمنان قسم خورده اسلام بوده اند،درجنگهاي صليبي كه چندين سال طول كشيد سردار رشيد اسلام سلطان صلاح الدين ايوبي توانست لشكر صليبيون راتارومار واز سرزمين اسلام بيرون براند شيعيان كه در خدمت صليبيون بودند درچندمورد طرح ترور سلطان صلاح الدين را داشتند كه توطئه شان خنثي شد،درزمانيكه خلافت عثماني كه در سرزمين اسلام حكومت ميكردند صفويان ملعون توسط انگليسها درايران به قدرت رسيدند لشكراسلام درقلب اروپا پيشروي ميكرد كم مانده بود كه تمام اروپا فتح شود ولي شيعيان صفوي به مرزهاي اسلام حمله ميبردند لشكر اسلام مجبور ميشد براي حفاظت از مرزهاپيشروي را متوقف كند.
دربار صفوي سفارتخانه انگليس شده بود شيعيان در طول تاريخ هيچ افتخاري جز خيانت  واز پشت خنجر زدن براي اسلام ومسلمين نداشتند صليبيها بار ديگر به سرزمين اسلام حمله كردند ودو كشور عراق وافغانستان را با كمك  شيعيان اشغال كردند  اينها يكي هستند وبراي گمراهي مردم  درظاهر عليه يكديگر خط ونشان ميكشند ولي درباطن يكي هستند عمده اختلاف اينها فقط درمورد هسته اي است امريكا چون ميداندرژيم پوسيده ولايت سفيه در حال فروپاشي است از حكومت بعد از آخوندها نگران است كه مبادا حكومت ضدآمريكائي روي كار آيد.
آري نبايدگول عوامفريبي آخوندها را خورد اينها صدها مجاهد رابه آمريكا تحويل داده اند ودر عوض آمريكا هم شهيد اميرعبدالمالك راتحويل آخوندها داد وامروز هم برچسب تروريست رابه آزاديخواهان كه براي آزادي دين ومذهب بپا خواسته اند ميزند.

كشته شدن پنج جوان بلوچ از طايفه شه بخش توسط مزدوران ولايت فقيه


بسم الله الرحمن الرحيم
 پنج جوان بلوچ از طايفه شه بخش به نامهاي

 خدارحم فرزند حاجي عبدالحكيم
رحيم فرزند حاجي پيرداد
ولي محمد فرزند حاجي پيرداد
محمد عظم فرزند حاج محمود
وفيض محمد
چهارشنبه شب در مسير زاهدان خاش توسط مزدوران خون آشام ولايت فقيه كشته شدند.
شاهدان عيني مي گويند ماموران بدون اينكه به ماشين ايست بدهند شروع مي كنند به تير اندازي و هرپنج نفر را به شهادت مي رسانند.
                               
  شاهين بلوچستان   

شهید عبدالرحیم براهویی (عبدالحمید جان)

حدیث پیامبر (ص
جنت در سایه شمشیر جا دارد
یعنی شهید به مجرد شهادت داخل جنت می شود
توقف ندارد
(مسلم .نسايی.انوار)
مردان خدا چه با صفامی میرند
جان داده ودر راه خدا می میرند
ای خوشا بافرق خونین در دیار یار رفتن
سرجدا پیکر جدا در محضر یار رفتن
خرم آنروز کزین منزل ویران بروم
راحت جان طلبم کز پی جانان بروم
بسا کس اندوه فردا کشیدند
کی دی مردند و فردا را ندیدند
نه پنداری که مرد اامتحان مرد
نمیرد گر چه زیر آسمان مرد
تو را شایان چنین مرگ است ورنه
ز هر مرگی که خواهی می توان مرد

دوستدارشهدای جندالله

۱۳۸۹ آبان ۲۱, جمعه

دستگیری مخبر رژیم آخوندی توسط مبارز ملاکمال بلوچ در کوهستانهای بلوچستان


به گزارش خبرنگار آژانس خبری تفتان : مخبر مرادخان صلاح زهی یکی از مزدوران رژیم آخوندی برای به شهادت رسانیدن ملا کمال بلوچ مبلغ هنگفتی از اطلاعات رژیم آخوندی دریافت میکند.
و اطلاعات رژیم نقشه ای برای کشتن ملا کمال مبنی بر انداختن قرص کشنده در لیوان آب یا چای طرح ریزی میکند و برای عملی کردن نقشه ی شومشان مخبر مرادخان که معتاد کریستال است ، به کوهستانهای بلوچستان به پایگاه مبارز ملاکمال میفرستند.
به سبب قرابتی که مخبر مرادخان با مبارز ملاکمال داشته است به طور مهمان در مهمانخانه ی ملاکمال مدتی را سپری میکند و در یکی از جلسه ها که تعدادی از ریش سفیدان حضور داشته بودند و مخبر مرادخان فرصت را غنمیت میشمارد و در کنار ملا می نشیند و به طور پنهانی وقتی ملا در جلسه محلی با مردم بومی برای حل مشکلات مردم مستضعف درد دل میکند ، مخبر مرادخان قرص کشنده ای را در استکان چای ملاکمال بلوچ می اندازد ، به طور ناگهانی برای ملاکمال تماس تفنی می آید و مدت زیادی با تماس خود مشغول میشود و ناگهانی یک مگس در استکان چای ملا می افتد هنگامیکه یکی از نزدیکان استکان چای را صاف میکند متوجه میشود که قرصی در استکان چای کسی انداخته است ، و بعد از تفتیش کسانی که در محفل حضور داشتند متوجه میشوند که تعداد زیادی از قرص های کشنده در جیب مرادخان پنهان است ، به از بازجویی مخبر مرادخان اعتراف میکند که برای شهادت ملاکمال به کوهستانهای بلوچستان آمده است.
به فضل خدای متعال مبارز ملاکمال از نقشه ی شوم جنایتکاران رژیم آخوندی جان سالم به در می برد و الله رب العزت نصرت و مددگار مبارزین است .
والله خیرالحافظین.

تداوم فشار بر اهل سنت در مناطق کردنشین

در ادامه موج جدید فشار بر اهل سنت در مناطق کردنشین روز جمعه هفته گذشته نیروهای سپاه پاسداران مسجد جامع شهر کامیاران را محاصره کرده و اقدام به بازرسی نمازگزاران این شهر کردند.
بنابه اطلاع گزارشگران هرانا، روز جمعه هفته گذشته زمانی که مردم اهل سنت این شهر جهت برگزاری نماز جمعه به مسجد جامع شهر مراجعه می کنند با محاصره مسجد از سوی نیروهای انتظامی و امنیتی روبرو می شوند. این نیروها تمام نمازگزاران اعم از زن و مرد را مورد بازرسی بدنی قرار می دهند، که این رفتار با نمازگزاران سبب اعتراض آنها می شود. بعد از برگزاری نماز جماعت امام جمعه این شهر اعلام کرد که وی از امام جمعه یی این شهر کنار کشیده است و ملا توفیق قربانی به جای وی به عنوان امام جمعه این شهر انتخاب شده است.
گفته می شود به دلیل کشمکشهای جناحی سیاسی در این شهر امام جمعه این شهر برکنار شده است
لازم به ذکر است دوشنبه هفته گذشته نیز قرار بود مراسم عمامه گذاری دکتر سید حسن هاشمی با شرکت جمع کثیری از پیروان طریقت نقشبندی در مسجد این شهر برگزار شود ولی در زمان برگزاری نیروهای انتظامی و امنیتی مسجد را محاصره کرده و مانع از برگزاری این مراسم مذهبی می شوند و اقدام به پراکنده کردن مردم این شهر در اطراف مسجد جامع می کنند.

اين حکومت دست نشانده است و برای حفظ منافع غرب آمده است

۱۳۸۹ آبان ۲۰, پنجشنبه

چهار تن از دراویش گنابادی در شهرستان پل دختر

خبرگزاری هرانا - پس از گذشت مدت کوتاهی از سخنان رهبر نظام در قم مبنی بر برخورد با پیروان عرفانهایی که وی آنها را کاذب و بدلی نامید، ماموران اداره اطلاعات لرستان اقدام به بازداشت غیر قانونی دراویش شهرستان پل دختر کردند .
به گزارش سایت مجذوبان نور نیروهای امنیتی در روز سه شنبه 18 آبان با مراجعه به منزل عبدالرضا دائمی مجلس دار شبهای دوشنبه دراویش گنابادی در پل دختر، او را بازداشت وبا اقدام به توقیف و ضبط غیر قانونی شماری از وسایل شخصی وی ، زمینه های برخورد سازماندهی شده علیه دراویش گنابادی ساکن این شهرستان را فراهم آوردند. در این روز سه نفردیگر از دراویش با نامهای رضا قوامی، رحیم فرجی و نعمت حیدری در محل کار خود، دستگیر شدند و در روز چهارشنبه 19 آبان نیز به منزل مرحوم هوشنگ دائمی مجلس دار شبهای جمعه دراویش حمله ور شده و برخی از وسایل و اقلام فرهنگی مانند کتابهای عرفانی و مذهبی وی را توقیف کردند . حمله به منزل هوشنگ دائمی در حالی صورت گرفت که فقط پیرزنی تنها در منزل حضور داشت .
همچنین در روز چهارشنبه 4 درویشی که در پل دختر بازداشت شده بودند به اداره اطلاعات خرم آباد منتقل شدند.
یادآور می شود دستگیری دراویش پل دختر با سومین سالگرد حمله نیروهای امنیتی و لباس شخصی به حسینیه بروجرد و تخریب آن مصادف شده است .

6 کانال مذهبی ایران از اسرائیل پخش میشود

 گزارشی را که سایت (Sat age) متخصص در نظارت بر حرکت ماهواره های سراسر جهان منتشر ساخت حاکی از آن است که 6 کانال مذهبی مرتبط با ایران از داخل اسرائيل (رژیم اشغالگر صهیونستی) علیه کشور های اسلامي برنامه های شان را پخش می کنند که در پشت این کانال ها یکی از بزرگترین شرکت های مخابراتی اسرائیل قرار دارد. مرگ بر اسراییل
روز نامه الاهرام  چاپ مصر این شش کانال را معرفي نموده است كه عبارتند از: (کانال آل البیت، الانوار، فدک، الحسین، العالمیه ، الغدیر) كه در ماهواره اسرائیلی Amos (آموس) از طریق شرکت RR sat اسرائیلی در لباس تشیع و دوستی اهل بیت بخاطر جذب مسلمانان خاصتا عربها و متقاعد کردن آنها به آرا و نظریات ایران تلاش مي ورزد.
شرکت RR sat یکی از شرکت های ويژۀ اسرائیلی متعلق به یک تاجر یهودی بنام David Riva"" میباشد که در سال 1981 با مجوزی از سوی وزارت مخابرات و ارتباط جمعی اسرائیل تأسیس گردید و از ژانویه سال 2002 به بعد به ارایه خدمات تجارت الکترونیک رادیویي و تلفزیونی از طریق ماهواره ها مشغول میباشد.
مدیریت این شرکت از اپریل سال 2001 تا به حال بدست "راموت جلعاد" سرهنگ احتیاط در نيروي هوایی رژیم اشغالگر قدس میباشد.
لکه دار کردن مذهب اهل سنت:
یکی از اهداف این کانال های شیعه، زیبا جلوه دادن چهرۀ ایران و لکه دار ساختن مذهب اهل سنت بوده و به وجود قرآنی در ایران غیر از قرآنی که در دسترس مسلمانان سنی مذهب سایر نقاط جهان قرار دارد اشاره می نماید و نیز  ادعا مي كنند که مصحف حضرت عثمان رضی الله عنه که پیش از 1400سال در بین مسلمانان وجود دارد دارای اشتباهاتی آشکاری است در حالی که مصحفی که در ایران هست خالی از این اشتباهات می باشد.
همچنان این کانال ها تلاش دارند تا اذهان مردم را بمنظور پذیرش تفکر شیعه در چارچوب آنچه خمینی در ابتدای انقلاب ایران پیش از سی سال وعده داده بود که باید انقلاب ایران به تمام نقاط جهان صادر گردد آماده سازند!
این روزنامه اشاره کرده است كه همکاری و تماس میان ایران و اسراییل در زمینه رسانه ای وجود دارد که بخش جدیدی از ائتلاف سری و مشکوک میان این دو کشور میباشد که قبلا توسط نویسنده امریکایی "تریتا بارسی" استاد روابط بین المللی در دانشگاه "جان هاپکینز" در کتابی بنام "ائتلاف خاینانه" گوشه هایی از آن  افشا شده بود.
لازم به ذکر است که ایران دومین کشور در خاورمیانه بعد از اسراییل است که تعدادی زیادی از یهودیان و زیارتگاه های آنها را در خود جا داده و نیز نمایندگان یهود در مجلس شورای اسلامی!! ایران بطور فعال حضور دارند درحالیکه اهل سنت ایران از داشتن یک مسجد در پایتخت جمهوری به ظاهر اسلامی ایران محرومند و حتی در خانه ها هم به آنها اجازۀ برپایی نماز جماعت داده نمی شود و تا همین چند ماه قبل اهل سنت تهران در مدرسه سفارت پاکستان نماز جمعه می خواندند که آن هم به امر کوردلان ولایت فقیه تعطیل شد.  
سنی نیوز

کانال امام حسین


کانال الغدیر

کانال العالمیه

جماعت جهادی انصارالاسلام از کشته شدن 8 نفر از اعضای سپاه پاسداران و انهدام 2 اتوبوس خبر داد

پایگاه انترنتی نزدیک به مجاهدان انصارالاسلام " مرکز رسانه ای فجر " گزارش داد که کمیته نظامی جماعت انصارالاسلام روز گذشته با انتشار بیانیه ای مسئولیت به هلاکت رساندن و رخمی نمودن تعدادی از عناصر سپاه پاسداران ایران در استان دیالی را بر عهده گرفت. در بخشی از بیانیه این جماعت که مرکز رسانه ای فجر آن را منتشر کرده است، آمده است: "در عملیاتی موفق و مثال زدنی که خداوند منان توفیق و انجام را بر آن نگاشت، و پس از کسب معلومات اطلاعاتی، در تاریخ 7 / ذي القعدة / 1431 برابر با 14 /10 /2010، مشخص شد که مجموعه ای از عناصر سپاه پاسداران ایران تحت عنوان زائران مرقدها وارد عراق خواهند شد، لذا برادران مجاهد و شیرمرد و پهلوان و شیران اسلام در منطقه مقدادیه اقدام به کارگذاری مین نمودند و پس از انتظار و مراقبت، شیرمردان اقدام به منفجر نمودن مین بر اتوبوس اول نمودند و به لطف خداوند هدف گیری دقیق بود و اتوبوس از حرکت ایستاد و اتوبوس دوم آمد و با شدت و از پشت به اتوبوس اول برخورد نمود که نتیجه عملیات هلاکت 8 تن و زخمی شدن بیش از نیمی از سرنشینان اتوبوس بود.
سایت دووربیـن

۱۳۸۹ آبان ۱۹, چهارشنبه

قراردادهای نفتی ننگين خامنه‌ای و احمدی‌نژاد با چين

سنی نیوز: چرا بازار ايران روز به روز از کالاهای بنجل چينی پرتر می شود؟ چرا کاميون ها و تريلرهای غير مجهز چينی که به "جلاد جاده ها" معروف شده اند در سال های اخير جاده های ايران را پر کرده اند و به رغم تلفات جانی و خسارات مالی شديدی که وارد ساخته اند، همچنان اجازه ورود می گيرند؟ گزارش تازه ای در پايگاه اينترنتی ندای سبز آزادی می کوشد با مرور پرونده معاملات ايران بر باد ده چين در ده ساله گذشته پاسخ اين پرسش ها را روشن کند. نظارت بر اين قراردادهای ننگين که بعضا قرارداد دارسی را در صد سال پيش تداعی می کند، مستقيما به دفتر سيدعلی خامنه ای منتقل شده است. از زمان روی کار آمدن محمود احمدی نژاد، اين قراردادهای نفتی حجمی بسيار بزرگ تر يافته اند و رئيس دولت های نهم و دهم با هدستی دفتر رهبری، قدم به قدم بر دامنه امتيازات چين افزوده اند. امتيازاتی که تنها در دوران استعمار بريتانيا تنها بريتيش پرتوليوم ممکن بود در منابع نفتی ايران کسب کند، اکنون به شرکت ملی نفت چين و شرکت وابسته به آن "سينوپک" انتقال يافته است.برپايه گزارش ندای سبز آزادی، در سال های ۲۰۰۰ و ۲۰۰۱ ميلادی، هنگامی که محمد خاتمی رئيس جمهور ايران بود، ملاقات هائی ميان مقامات ايرانی و چينی به عقد يک قرارداد ۴ ميليارد دلاری با سينوپک منتهی شد. در چارچوب اين قرارداد قرار بود چينی ها با توجه به وجود سفره های نفتی مشترک با کشورهای همسايه ايران در خليج فارس پژوهش های اکتشافی را برای بهره برداری از اين ذخائر انجام دهند. مدتی بعد، علی اکبر ولايتی مشاور بين المللی آقای خامنه ای از دولت خاتمی خواست که گزارش مذاکرات مربوط به اين همکاری ها را تسليم دفتر رهبری کند. از آن به بعد، روند تحولات زير نظارت مستقيم دفتر رهبری به مسيری کاملا متفاوت افتاد.ندای سبز آزادی می نويسد:" از سال ۲۰۰۵ ميلادی سطح مذاکرات زير نظر مستقيم دفتر رهبری از سينوپک به "چايناپتروليوم" يعنی شرکت دولتی نفت چين ارتقاء يافت. در ماه مارس سال ۲۰۰۵ ميلادی چاينا پتروليوم آمادگی خود را برای امضای نهائی قرارداد با ايران اعلام کردند. در چارچوب اين قرارداد چينی ها می پذيرفتند که روزانه ۸۰۰ هزار بشکه نفت خام از منابع خليج فارس استخراج کنند. اما شرايطی که چينی ها تعيين کردند کاملا شبيه شرايط شرکت های نفتی در دوران استعمار سياه بود: مدت قرارداد بايد ۲۰ سال می بود. از سوی ديگر برای تمام اين مدت چين نبايد بيش از ۱۰۰ ميليارد دلار به ايران می پرداخت.در چارچوب اين قرارداد، چين می توانست هر سال ۲۹۲ ميليون بشکه نفت ايران را برداشت کند. ظرف ۲۰ سالی که برای مدت قرارداد پيشنهاد شده بود، برداشت چين به ۵ ميليارد و ۸۴۰ ميليون بشکه بالغ می شد. حالا به فرض اين که ميانگين بهای هر بشکه نفت خام ظرف ۲۰ سال در سطح فعلی بماند و از ۸۰ دلار هم فراتر نرود. درآمد چين از نفت ايران جمعا به ۴۶۷ ميليارد و ۲۰۰ ميليون دلار می رسيد. از اين مبلغ می بايست حداکثر ۱۰۰ ميليارد دلار نصيب ايران می شد که کمی بيشتر از ۲۰ درصد کل درآمد است.برپايه گزارش ندای سبز آزادی، اين قرارداد عجيب و اسارت بار به تاييد دفتر رهبری رسيد، اما دولت خاتمی تا پايان ماموريت خود آن را امضا نکرد. سرانجام مقامات وزارت نفت در آوريل سال ۲۰۰۵ يکسال پس از پيروزی احمدی نژاد در انتخابات رياست جمهوری دوره نهم، آن را امضا کردند.اين قرارداد، پس از يک سال تهديد و تمهيد حدود ۵۰ نماينده مخالف آن در مجلس، در سال ۲۰۰۶ ميلادی با عنوان "طرح توسعه و بازسازی صنعت نفت و گاز" از تصويب مجلس فرمانبردار رهبری نيز گذشت. چينی ها، شادمان از تصويب نهائی قرارداد، بلافاصله نخستين پيش پرداخت آن را به حسابی که به همين منظور در يک بانک چينی گشايش يافته بود، واريز کردند. اما در بخشی از اين قرارداد قيد شده بود که ايران موظف است معادل ۲۰ درصد درآمد خود را صرف خريد کالاهای چينی کند.رسوائی به همينجا خاتمه نيافت. مدتی پس از تصويب قرارداد در مجلس، دولت ايران از چين خواست که سطح برداشت خود را از روزی ۸۰۰ هزار بشکه به روزی يک ميليون بشکه افزايش دهد. چينی ها اين پيشنهاد را پذيرفتند. اما متقابلا ايران را مجبور کردند که به جای ۲۰ درصد درآمد خود، ۴۵ درصد آن را صرف خريد کالاهای چينی کند. تعيير اين بند قرارداد در دسامبر سال ۲۰۰۶ به امضای طرفين رسيد و سال ۲۰۲۶ ميلادی به عنوان سال پايان قرارداد تعيين شد.مفاد اين قرارداد ننگين و ضمائم آن، به گزارش ندای سبز آزادی تا ماه مه سال جاری ميلادی مو به مو اجرا شد. نخستين نتيجه اجرای اين قرارداد، اشباع بازار ايران از کالاهای بنجل چينی و ورشکستگی عظيم توليد کنندگان داخلی بود.اما از ماه مه امسال، پس از اشکار شدن آثار تحريم های بين المللی، فاجعه ابعاد بسيار گسترده تری يافت. راه سبز آزادی می نويسد:"در ماه مه امسال گروهی به نمايندگی از سوی دفتر آيت الله خامنه ای و دولت، عازم شانگهای شدند تا اين قرارداد را مجددا مورد بازنگری قرار دهند."در جريان همين سفر بود که مدت قرارداد نفتی از ۲۰ سال به ۳۵ سال افزايش يافت، حوزه های نفتی "آزادگان جديد"، "ايلام" و "رستم جنوبی" نيز بر حوزه های استخراج چينی ها افزوده شدند.در همين سفر، يک بند الحاقی هم به امضای دو نفر رسيد. به موجب اين الحاقيه، چينی ها پذيرفتند که در حوزه های نفتی ابوذر، دارا و درود منابع جديد نفتی را کشف و استخراج کنند. اما شرط آن ها اين بود که برای ۳۵ سال آينده سهم ايران از اين منابع ۴۵ درصد و سهم چين ۵۵ درصد باشد. به نوشته راه سبز آزادی، فاجعه بارتر اين که ايران بايد در برابر دريافت ۴۵ درصد درآمدها ۶۰ درصد هزينه های اکتشاف و استخراج را بپردازد. اما چينی ها با ۵۵ درصد درآمد تنها ۴۰ درصد هزينه ها را می پردازند.يکی ديگر از توافق های ننگين حاصل شده ميان ايران و چين اين است که ايران حق دارد تنها ۳۰ درصد نفت استخراج شده در اين منابع را به صورت مستقيم بفروشد و انتخاب مشتری و تعيين قيمت فروش ۷۰ درصد بقيه ذخائر در انحصار چين خواهد بود. ارزش اين ذخائر در مجموع ۳۵۰ تا ۵۵۰ ميليارد دلار برآورد شده است.بندهای ديگری که در توافق های ماه مه امسال بر قرارداد قبلی افزوده بود، چنين است:- يک سوم نيروی انسانی و کالاهای سرمايه ای لازم برای اجرای قرارداد ايرانی و دو سوم آن چينی خواهد بود.- بر مبنای ارقام قراداد ۲۸ درصد ارزش افزوده اين قرارداد سهم ايران و ۷۲ درصد آن سهم چين است.در مذاکرات ماه مه امسال در شانگهای، ضمنا توافق شده است که سيستم موشکی چينی "يی.و.آ" به قيمت حدود ۱۲ ميليارد دلار در اختيار سپاه پاسداران قرار گيرد و از هم اکنون تا سال ۲۰۱۴ ميلادی حدود ۴ هزار و ۵۰۰ کارشناس و مستشار نظامی به استخدام نهادهای نظامی و امنيتی جمهوری اسلامی در آيند.يک نکته تکان دهنده ديگر به استناد گزارش ندای سبز آزادی، اين است که ۲۰ درصد درآمدهای ايران از قراردادهای تازه، هرگز به ايران باز نخواهد گشت. بخشی از اين سرمايه در حساب های ويژه ای که در دو بانک چينی گشايش يافته می ماند و بخشی از آن نيز صرف سرمايه گذاری در مناطق ويژه تجاری و اقتصادی چين می شود.کارشناسان اقتصادی معتقدند که توافق های اخير علاوه بر تاثير مخربی که بر بازار داخلی ايران نهاده، قدرت واحد پول چين (يوان) را ظرف دو سال آينده در معاملات ارزی ايران به شدت افزايش می دهد و سبب می شود که اين ارز، از يورو و دلار پيشی بگيرد.
منبع: خبرنامه گویا

اعلاميه جوانان پيرسوران

بسم الله الرحمن الرحيم
ما جوانان منطقه پيرسوران -حاجي آباد - شورو - و سرجنگل اتحاد و همبستگي خود را با جنبش مقاومت جندالله اعلام مي كنيم .
و تا اخرين قطره خون از دستورات رهبر عزيز حاج محمد ظاهر بلوچ اطاعت مي كنيم انشاه الله
اين باعث افتخار ماست كه در همچنين راه عظيمي كشته شويم.
مثلعا رهبر شهيد امير عبدالمالك ريگي و حاج خدابخش شق شهادتيم .
بخدا همانقدر كه شما مزدوران بزدل زندگي را دوست داريد ما مرگ را دوست داريم و عاشق شهادتيم انشاه الله الله (ج) نصيبمان كند .
اي مشركان بي دين بلوچستان مطعلق به ماست ما داخل خاك شما قدم نگداشتيم بلكه شما قدم نجستان را تو خاك ما گذشتيد .
و به شما اخطار مي دهيم كه هر چه زود تر قدم نجستان را از بلوچستان برداريد يا با بمب بيرونتان مي كنيم ما هم مثل شهيد حاج خدابخش تا اخرين قطره خون با شما مي جنگيم و انشاه الله پيروزيم.
امروز مردم بلوچستان بيدار شدند و روزگار شما را سياه مي كنند .
ايمل دريافتي
...................................................................................................
با عرض سلام و خسته نباشيد خدمت برادران مجاهد .
شهادت شهيد بزرگوار حاج خدابخش شه بخش را به شما تبريك و تسليت عرض مي كنيم و اميد واريم كه حالتان خوب باشد .
بنده م---فرزند---ك
ع---فرزند ---ن
م---فرزند ---ر
م---فرزند--ي
ا---فرزند---خ
از منطقه پيرسوران - شورو- و سرجنگل هبستگي خومان را با رهبر عزيز حاج محمد ظاهر بلوچ اعلام مي كنيم و تا اخرين قطره خون در كنار اين بزرگوار مي رزميم.
انشاه الله
شه بخش از پيرسوران
شاهين بلوچستان

گر دیوارها را اینقدر بلند کنید که پرنده از عبورشان عاجز باشد ، اما از دست مبارزین نمی توانید در امن باشید

حسين ذوالفقاري' فرمانده مرزباني رژیم آخوندی ازاستحكامات، تجهيزات و دیوارهای طویل و عریض ، سیم خاردارها و مین ها در نوار مرزي ايران و پاكستان در بلوچستان اشغالی - زاهدان ديدن كرد.
و مانور تبلیغاتی با دهها هلی کپتر دادند که ما با این دیوارها و سیم خاردارها از دست سرمچاران بلوچستان در امان خواهد بود.
ذوالفقاری و سایر مزدواران رژیم جمکرانی بدانند که امنیت از طویل بودن دیوارها در بلوچستان قائم نمیشود ، تا زمانیکه ملت بلوچ به حقوق ملی و مذهبی خود نرسیده اند ، رژیم آخوندی و زابلی های صیغه ای از دست مبارزین در امن نخواهد بود.
گر دیوار ها را اینقدر بلند کنید که پرنده از عبور دیوارهایتان عاجز باشد ، هزاران مین کشت کنید ، این مبارزین هستند که پر در می آورند و به سوی شما با واسکت های استشهادی شان پرواز خواهند کرد و شما را تکه تکه و صیغه خانه هایتان را ویران خواهند کرد.
ناکو وشدل

تکان دهنده: ازدواج مرجع تقلید حکومتی با دختري 18 ساله

مرجع تقلید حکومتی با دختر 18 ساله ازدواج کرده است.آیت الله نوری همدانی از مراجع تقلید حکومتی وطرفدار سرسخت خامنه ای ودولت کودتایی با یک دختر جوان ازدواج کرده است.براساس گزارش های بدست آمده آیت الله ن.ه که از مراجع حکومتی به شمار می رود درحالی اقدام به ازدواج با یک دختر جوان کرده است که سنش به هشتاد سال رسیده است.برخی شنیده ها حاکی از این است که این مرجع تقلید حکومتی با دختری 18 ساله ازدواج کرده است.در طول چند سال گذشته تعداد زیادی از اخوندهای حکومتی با استقبال از طرح ازدواج مجدد مردان،با جعل وبیان احادیث وروایت های دروغین اقدام به تبلیغ پدیده ی شنیع چند همسری در کشور کرده اند.این روند به گونه ای بوده است که حتی لایحه ای به لایحه خانواده در مجلس مطرح و به رای گذاشته شد تا پدیده ی شنیع چند همسری رسمیت و قانونی شود.مجلس دست نشانده آخوندی که مدافع منافع آخوندها ودولت کودتایی است, با این لایحه در عمل تیشه به ریشه بنیان خانواده زد. اما کانون های مدافع حقوق زنان وبرخی رساناها با روشنگری واعتراض موجب مسکوت ماندن این لایحه تا چند صباحی شده اند. با درز خبر ازدواج مرجع تقلید حکومتی با یک دختر جوان به خوبی روشن می شودکه چرا برخی از مراجع دست نشانده این همه از این طرح پشتیبانی می کنند.درحقیقت قشر آخوند در کشور تنها گروهی است که هم در رواج وهم درعمل به پدیده ی چند همسری گوی سبقت را از دیگر گروه ها واقشار ربوده است. زیرا بیشتر مردان مخالف داشتن چند همسر به طور همزمان هستند ویا از عهده ی مخارج سنگین زندگی برنمی آیند, بنابراین به مساله ای به نام ازدواج مجدد هرگز فکر نمی کنند. بررسی ها نشان می دهد که پدیده ی شنیع چند همسری تنها در بین برخی مردان روستائی ویا عشایری کشورمان هم درحد محدود وجود دارد.اما آخوندها برای آنكه به اعمال ضد بشری وضد زن خود رنگ دینی وقانونی ببخشند از چند سال گذشته وبه ویژه در دروان ننگین دولت احمدی نژاد اقدام به ترویج این نوع بی بندوباری در سطح خانواده واجتماع کرده اند.به هر حال اگر اخبار مربوط به ازواج مرجع تقلید حکومتی با دختر جوان صحت داشته باشد که براساس منابع موثق درست است, آیارواج این گونه ازدواج ها خیانت به آرمان های انسانی نیست؟اگر درپس این گونه ازدواج ها تنها عقده های جنسی یک طرف ونیازهای مالی طرف مقابل در بین نیست پس چه مساله ای باعث چنین پیوند بی منطقی آن هم در سده ی بیست ویکم می شود؟
آژانس ايران خبر

۱۳۸۹ آبان ۱۸, سه‌شنبه

بهر حال مرگ فرا می رسد پس بیا سر به بالین قرآن بمیریم.

امروزه امت اهل سنت مورد تاخت و تاز مشرکان ظالم قرار گرفته ،ودشمن در تهاجمی تازه با بهره گیری از تمام امکانات و اتحاد وبا تمام قوا و بعضأ نوکران و مزدورانی که در میان اهل سنت وجود دارند؛امت مسلم اهل سنت را هدف قرار داده اند وبه کشتارو اسارت مشغول هستند.آری دولت مشرک ایران بداند که هرگز نمی تواند ملت عاشق شهادت رااز مکتب جهاد دور کند .آری بپاخواسته اند انسانهایی پاک و مخلص ؛جوانانی عاشق که با عروس شهادت پیمان زندگی بسته اند؛ودر راستای تحقق آرمانهای اسلام و ندای شهیدان بخون خفته ؛و جوانان به بندکشیده . آری برادرم ما را این چنین مرگی آرزوست.
بهر حال مرگ فرا می رسد پس بیا سر به بالین قرآن بمیریم.
دوستدار شهدای جندالله

زابلي را بهتر بشناسيم

زابل كه نام قديمي اش سگستان بوده است.علت نامگذاري سگستان به خاطر اخلاق مردمانش كه به سگ شباهت دارند بوده است درزمان قديم چوپانها احتياجي به سگ نداشتند يك زابلي همراه  چوپان مي فرستادند كه كارسگ والاغ را انجام ميدادند اخلاقشان بسيار به سگ شبيه است مثل سگ به صاحبانشان وفادارند چنانچه مي بينيم از آخوندها كور كورانه اطاعت كرده و سگ آخوندها شده اند وسگ دربار خامنه اي شده اند وبرايش دم تكان ميدهند شهر سوخته قديمي ترين  شهرسگستان است كه باستانشناسان در حفاري كه درآنجا به گمان خويش اولين چشم مصنوعي جهان رايافتند وزابلي ها باآب وتاب فراوان به تبليغ اين موضوع پرداختند،اي بدبخت بيچاره هاشما تا بيست سال پيش به قول خود آخوندها با شربت سينه غذا ميخورديد وشربت معده بهترين دسر شما بود،اون يك تشله بود كه مادربزرگتان از رود خانه پيداكرد وفكركرد چه چيزگرانبهائي بدست آورده از دست شمادزدها آن تشله را جاسازي ومخفي كرد كه در آتش سوزي شهرمادر بزرگتون جزغاله مي شودوآن تشله در كنارش مي ماند،شماراچه به چشم مصنوعي؟همون شربت سينه ومعده  تون را بخوريد وشكرآخوندها را بجاآورده كه چند صباحي كه اين آخوندهاي احمق روي كارند شما هم برخر مراد سواريد،واي  بروزيكه آخوندهاجول وپلاسشونا جمع كرده وبروند فكر آنروزتان را بكنيد كه اگرزير سنگ هم بريد شماراپيداكرده واين سي سال ظلم و ستم ودزدي شمارا از حلقومتان بيرون ميكشيم امروزكه رژيم آخوندي باتمام توان شما را حمايت وحفاظت ميكند ولي مجاهدين جان بركف ضربات سنگيني بر پيكر منحوس تان وارد آورده اند واي بروزيكه حامي وپشتيباني داشته نباشيدآنروزچه خاكي برسرتان ميريزيد اي بدبخت بيچاره ها از همين حالاجائي براي خودتان دست وپا بكنيد كه فردا دير است اين آخوندها شما راخرگير آورده اند واز شما كار ميكشند شماهم خر آخوندهاشده ايدو نوكري آنهارا كرده وبا بلوچها خودتان رابد كرده ايد با بد كسي در افتاديد كه جنايت شماراهيچ وقت فرامو ش نمي فراموش نمي كند ودر فكر انتقام است آن هم چه انتقامي سختي كه در تاريخ ثبت وجاودانه شود به اميد آنروز
 مجاهد بلوچ

مسیر جاده فنوچ به مسکوتان جان 4نفر را گرفت که 3نفر از طایفه شیرانی در این حادثه فوت کردند و 4نفرشان به شدت زخمی شدند که علت این حادثه جاده غیر استاندار بوده

آياملت بلوچ راهي غير از مبارزه مسلحانه دارد؟؟؟
اگر حق را بگويند اعدام ميشوند،درخيابانها مورد سوءقصد قرار مي گيرند،به زندان مي افتند دريك صحنه سازي تصادف شهيد مي شوند،برچسب بيگانه وتروريست ميخورند، به بيدادگاه احضارمي شوند،اگرشغلي داشته باشند به بهانه قاچاق سوخت تيراندزي ميكنند و ميكشند،بادلايلي كه گفت شد چه راهي جز مبارزه وجهاد باقي مي ماند ثروت ومنابع معدني مان را به تاراج برده وميبرند جالب آنستكه اين جنايتكاران ادعاي خدمت دارند!!!
اين چه خدمتيست كه حتي يك جاده استاندارددر بلوچستان پيدا نمي شود وروزانه دهها تن در اين جاده هاي غير استاندارد جان خود را ازدست ميدهند پولي كه بايد صرف راهسازي مصرف شود از جيب اشغالگران زابلي سر در مي آورد که همین یک هفته پیش در حادثه  دلخراش رانندگی در مسیر جاده فنوچ به مسکوتان  جان 4نفر را گرفت که 3نفر از طایفه شیرانی در این حادثه فوت کردند و 4نفرشان به شدت زخمی شدند که علت این حادثه جاده غیر استاندار بوده که به خاطر این که این بودجه های که صرف این پروژه های راه سازه و غیره در بلوچستان شود به جیب این غارتگران زابلی میرود  و يا اين كه صرف ديوار كشي در مرز شرقي بلوچستان ومين گذاري در مرز غربي آن ميشود که ما بلوچهای بلوچستان از رفاه و اسایش محروم هستیم .
وبعضي ها هم اعتقادي به مبارزه  مسلحانه ندارند كه به آنها ميگوئيم از عقل خود كمك بگيرند بينديشند اين رژيم اگر منطق داشت اولا ما اين مشكلات رانداشتيم مانند مناطق شيعه نشين، وروز درخواست حل مشكلات را دارند چرا حل نميشودحالا شما خود قضاو ت كنيد چه راهي جزجهاد و مبازه مسلحا نه وجود دارد؟
رژيمي كه منطقش فقط زور وچماق است!
ما باید سرنوشت و حاکمیت بلوچستان را از دست این اشغالگران بگیردم تا  منابع ومعادن بلوچستان را برای رفاه واسایش بلوچ بلوچستانی استفاده کنیم .

قصرشیخ خزعل در جنوب ایران توسط یک نهاد نظامی تخریب شد

در جهت محو و نابودی فرهنگ عربی و تاریخ اقلیم عربستان(خوزستان)
سازمان میراث فرهنگی ایران اعلام کرده است قصرشیخ خزعل در منطقه فیلیه(محمره) خرمشهر که قدمت آن به دوره قاجاریه می رسد اخیرا توسط یک نهاد نظامی تخریب شده است. حسن محسنی سخنگوی سازمان میراث فرهنگی در گفتگو با خبرگزاری فارس تاکید کرد :"
سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری کشور از نهاد نظامی تخریب‌ کننده کاخ شیخ‌ خزعل شکایت کرده و موضوع به ستاد کل نیروهای مسلح اعلام شده است." بر اساس گزارشی که یک نهاد فعال در زمینه حفاظت ازآثار فرهنگی در استان عربستان خوزستان) (
منتشرکرده است علی رغم اینکه این اثر تاریخی در اداره میراث فرهنگی به ثبت رسیده بود " در نبود متولیان میراث فرهنگی " با بلدوزر تخریب شد. انجمن دوستداران میراث فرهنگیعربستان (خوزستان) اعلام کرد :" قصر عربی فیلیه در سال 1379 به شماره 2845 در فهرست آثار ملی به ثبت رسیده بود." این قصر بر ساحل شط العرب در سال ۱۹۱۷ در زم‍ی‍ن‍‍ی ب‍‍ا زی‍رب‍ن‍‍ا‌ی ۷۸۸ م‍ت‍رم‍رب‍‍ع‌ ساخته شده بود و علی رغم اینکه پیش از تخریب در محدوده تاسیسات بندر محمره (خرمشهر) بود توسط یک نهاد نظامی تخریب شد. در و پنجره های این بنا از چوب ساج و آبنوس ساخته شده و از آینه کاری ها و نقاشی های مجلل در سقف و داخل اطاق ها و طارم و ایوان های آن برخوردار بود. تخریب این اثر تاریخی درحالی به وقوع پیوست که پیش از این در سال 1387 مبلغ 4 میلیارد ریال اعتبار برای احداث و الحاق ساختمانی جدید به آن اختصاص یافت. سخنگوی سازمان میراث فرهنگی نیز تاکید کرده است " طی سالهای گذشته ده‌ها میلیون تومان برای مرمت این مکان تاریخی هزینه شده بود که به یکباره با ورود یک نهاد نظامی تخریب شد." به گفته حسنی :" سازمان میراث فرهنگی با هماهنگی با استانداری و فرمانداری برای جلوگیری از تخریب در این منطقه مکاتباتی انجام داد اما آنها موفق به جلوگیری از تخریب نشدند." درهمین حال منابع محلی در استان عربستان (خوزستان) اعلام کرده اند مدیرمیراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری عبدان (آبادان) و محمره (خرمشهر) در واکنش به این حادثه گفته است به وی اعلام شده حق مصاحبه در این خصوص را ندارد. شیخ خزعل فرزند جابر بن مرداو بین سال های 1897 – 1925 حاکم محمره ( خرمشهر کنونی ) بود. وی از خاندان بنی کعب از بزرگترین قبایل عرب در اقلیم عربستان و خوزستان کنونی بود و پدر وی شیخ جابر بن مرداو در سال 1857 توسط ناصرالدین شاه به حاکمیت رسید. پس از کشف نفت در جنوب ایران قلمرو حاکمیت شیخ جابر و فرزندان او اهمیت استراتژیک یافت و در دوره شیخ خزعل روابط گسترده ای بین او و بریتانیا برقرار شد.
انگیزه های تخریب اثر فرهنگی
یوسف عزیزی بنی طرف دبیرکانون مبارزه با نژادپرستی وعرب ستیزی دلیل تخریب این اثر تاریخی را " گرایش های شونیستی " ماموران دولتی در جنوب ایران اعلام کرد.وی در گفتگو با العربیه گفت :" بخشی از ماموران دولتی در استان خوزستان دارای گرایش های شونیستی هستند وبرای خوشایند همفکران خود در تهران به این جنایت دست زده اند."عزیزی بنی طرف افزود :" این قصر به دلیل قرارگرفتن بر ساحل شط العرب و در نقطه مرزی با عراق اهمیت استراتژیک دارد بنابراین انگیزه های سیاسی و مادی نیز می تواند در وقوع این حادثه تاثیرداشته باشد."او گفت : " میراث فرهنگی مردم عرب اهواز بخشی از میراث ایران است و تخریب این اثر تاریخی ضربه ای به میراث فرهنگی کشور وارد کرده است."دبیر کانون مبارزه با نژادپرستی درادامه گفت : " تخریب کنندگان شاید قصد داشته باشند به حافظه مردم عرب ضربه بزنند و حتی اگر موفق شدند این کار را انجام دهند و یک بنا را تخریب کنند اما علم تاریخ را نمی توانند نابود کنند. این آثار در دل مردم جای دارد."وی تخریب آثار تاریخی در استان خوزستان را دارای سابقه طولانی دانست و تاکید کرد پیش از این قصر شیخ عبدالحمید فرزند شیخ خزعل در شهر اهواز نیز تخریب وبه پارکینگ شرکت واحد تبدیل شد.اوگفت یکی دیگر از قصرهای شیخ خزعل درخفاجیه ( سوسنگرد ) نیز تخریب و به اداره دارایی تبدیل شد."بنی طرف گفت :" برای حفاظت از آثار تاریخی مردم ، روشنفکران ونیروهای دموکرات باید اینگونه جنایت ها را به اطلاع سازمان های بین المللی برسانند تا علیه این رژیم که آثار فرهنگی خود را تخریب می کند ، اقدام کنند."

جنایتهای مزدوران رژیم آخوندی در شهرستان جاسک - سیریک

سلام و خسته نباشید بر مجاهدان را حق به امید پیروزی بر ضحاکان ولایت فقیه آخوندی ایران یک عرضی مختصر داشتم که باید به عرض بزر گواران مجاهد برسانم شاید اسم شهر سیریک که یک شهر مرزی با اکثریت جمعیت 100 درصد سنی درمکران نزدیک به جاسک به گوش شما نخورده این شهر اخیرا دوسالی هستکه تبدیل به شهرستان شده وحکومت جنایت کار جور وفساد اخوندی اکثرا جمعیتی از شهرستانی ها وغیر بومی وشعیه های مجاور این شهرستان رابه بهانه های مختلف روانه این شهر وان ها را اسکان داده هست تا از همه حیث وفعالیت چه در زمینه مذهبی وچه در زمین اداری وغیره برای مرمان بومی وسنی مذهب این شهر دردسر درست کند هز زن ودختری بومی وسنی مذهب به بهانه کاری در این شهرستان که به ادرات مراجعه میکنند اکثرا مدیران ان ادارت ها وکارمندان شعیه مذهب وسرحدی میباشد که در جندین مسئله در مقابل حل مشکل کاری انها تقاضای ونیت سوء وپیشنهاد ناموسی برای انها میدهند (در مورد اول دو تن از کارمندان اداره اموزش وپروش این شهر به یک دختر17 ساله دبیرستانی در سالن همایش این شهر تجاوزکردنند واب از اب تکان نخورد(درمورد بعدی برادر رئیس اموزش وپرورش همراه با دو دختر با ماشین سواری پراید اقدام به نوشین مشروب وپس از مستی زیاد یک نوجوان 15 ساله بلوچ را درجاده میناب جاسک زیرکشیدن واین طفل نوجوان دم ضرب جان با خت واین قضیه هم با فشار وپارتی بازی زیر پا گذاشته شد)(ودر مورد بعدی معاون کمیته امداد امام خمینی این شهرستان اخیرا زنی که میخواسته بعد از فوت شوهر زیر پوشش این نهاد قراربگیرد از طرف معاون کمیته تقاضای مورد اهانت قرار گرفت و حل مشکل این خانم را مشروط یه هم خوابی یک شب با دختر 15 ساله اش گذاشته بود که ا ماجرا هم توسط مسولیین کثیف زیرپا گذاشته شد)واقعا عمق جنایت های حکومت به ظاهر اسلامی بر سر این شهرستان ومردم بومی با اکثریت جمعیت تسنن توسط اخوند های کثیف زیاد شده که در این بین شرف وناموس وجان ومال واصالت مردم از بین میرود (واخیرا وبلاگی را در این شهرستان موسوم به سپاه قدس شهرستان سیریک راه اندازی نمود ه اند که همه به عقاید و ارمان های اهل سنت به شدت توهین وخلفای راشدین را که مورد احترام اهل تسنن هستند را به تمسخر گرفته اند کسی هست که صدای دل من را بشنود کسی هست مطالب من را به گوش ازادی خواهان حقوق بشر برساند و خیلی مواردی دیگر هست که به عرض شما خواهیم رساند ببخشد مطالب من ویرایشی ونظم مناسبی ندارد .
عائیشه طاهری 19 ساله ازشهرستان سیریک

دفتر امام جمعه اهل سنت زاهدان، خبر منتشر شده در روزنامه رسالت را تکذیب کرد

روزنامه "رسالت" در شماره 7127، مؤرخه: دوشنبه 17 آبان 1389، طی ادعایی بی اساس، مولانا عبدالحمید، امام جمعه اهل سنت زاهدان، را متهم به صدور فتوایی مبنی بر اینکه "اهل سنت از انداختن صدقه در صندوق‌های جمع‌آوری صدقات كميته امداد امام خمينی خودداری نمايند." کرد، که این خبر از سوی دفتر امام جمعه اهل سنت زاهدان به شدت تکذیب شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سنی آنلاین، روزنامه "رسالت" با درج خبری تحت عنوان "بهانه تراشی عبدالحميد در تفرقه‌افكنی ميان شيعه و سنی" طی وارد کردن اتهامی واهی و بی اساس مدعی شد که مولانا عبدالحمید، امام جمعه اهل سنت زاهدان، "در سخنانی فتوا داده كه اهل سنت از انداختن صدقه در صندوق‌های جمع‌آوری صدقات كميته امداد امام خمينی خودداری نمايند."این ادعای روزنامه رسالت که متاسفانه دیگر خبرگزاری‏ها و سایتهای خبری نیز، بدون اینکه از صحت و سقم آن اطلاع حاصل کنند، آن را منتشر کرده اند، در حالی مطرح شده است که صندوقهای کمیته امداد امام خمینی که در مناسبتهای مختلف در نمازهای جمعه و عیدین به مسجد و مصلا آورده می شوند، نه تنها با استقبال نمازگزاران اهل سنت مواجه می‏شوند، بلکه مولانا عبدالحمید در خطبه های جمعه به کرّات مردم را نسبت به کمک به صندوقهای مذبور تشویق نموده اند.لذا این ادعای روزنامه رسالت، کاملا پوچ و بی اساس بوده و دفتر امام جمعه اهل سنت زاهدان آن را به شدت تکذیب می نماید.دفتر امام جمعه اهل سنت زاهدان در ادامه تکذیب خبر مذکور خاطرنشان کرد: این افترائات و اکاذیب که غالبا از سوی برخی روزنامه ها و سایتهایی که سنگ طرفداری و حمایت از دولت را به سینه می زنند، در حالی منتشر می شود که گردانندگان آنها هیچگونه خوف و هراسی از بازخواست و مؤاخذه قانون ندارند.معلوم نیست که اینگونه افراد که از مؤاخذه و بازخواست روز جزا در بارگاه الهی نیز غافل‏اند، با تهمت زدن به انسانهای برئ الذمة چه اهدافی را دنبال می کنند؟! پشت سر انسان مرده شاید بتوان دروغ گفت، اما دروغ گویان معاصر چقدر جسور و جری هستند که به زنده‏ها هم اتهامات دروغ و واهی نسبت می‏دهند!!دفتر امام جمعه اهل سنت زاهدان در پایان واکنش به این افترا و اتهام، خاطرنشان کرده است که ما شکایت خود را از این قبیل اقدامات، فقط به نزد الله تعالی مطرح می کنیم و فیصله اتهام زنندگان و دروغگویان را به خداوند متعال می سپاریم.

«و إلی الله المشتکی»

امیر جان رفتي ولي راهت ادامه دارد

امير جان دلمان تنگ شده دلم گرفته وخيلي شده براي پيامهاي روشنگرانه ات براي مصاحبه هاي روحيه بخش كه روحيه بخش مظلومان وستمديگان بود پيا مهايت وقتي مي آمد دست به دست ميگشت به وهر خانه اي مي رسيد جوانان رامي ديدي بسيار شادمان وباشورخاصي اخبارجنبش رادنبال ميكردند وازپيامهايت روحيه مي گرفتند.
تا اينكه آن مصيبت دردناك رخ داد باوركردني نبودهمه دوستا نت رامي ديدي گرفته وناراحت بودند درحالي كه دشمنان خدا جشن گرفته بودندولي قهرمانانه  در برابرشكنجه هاي دژخيمان مقاومت كردي شكنجه هاييكه بقول خودشكنجه گران سنگ رامجبوربه اعتراف مي كرد  نتوانستند تو رامجبور به اعتراف كنند.
شكنجه گران كه چند ملاي خودفروخته درباري اوردند كه ميخواستند باشمابحث كنندوبعد آن را براي فريب ملت پخش كنند مايوس كردي بقول يكي از مولويها يكي از اين ملاها به شما گفته بود چرابا كافران جهاد نمي كنيد وبا مسلمانان جهاد ميكنيد وبعد از آن آياتي از قرآن تلاوت كرده بود كه لفظي را اشتباه خوانده بود، گفته بودي ماشاءا...
مولوي هستي ولي قرآن بلد نيستي وبعد از آن باآواز دلنشين وزيبايت تلاوت وتفسير وترجمه كرده بودي وگفته بودي اينها مشرك واقعي هستندچه كسي گفته اين هامسلمانند وبعدبا دليل ومدرك ثابت كرده بودي و گفته بودي راه من جهاد است ومن يك وجب از راه خودم عقب نشيني نكرده ام واين اعترافات كه از من پخش ميكنند دروغين هستند گفته بودي من حرفهاي ديگري گفته بودم  وبقول يكي از مولويهادر اين جلسه تعداد زيادي از سران اطلاعات حضور داشتندكه از عصبانيت داشتند منفجر ميشدند ولحظه به لحظه ميگفتند آقاي ريگي قرارمون اين نبود وباعصبانيت ترا بردند ونتوانستند تحملت كنندتاحالا كسي نتوانسته بود در برابر شكنجه هاي اينها مقاومت كند ولي تو ثابت كردي وشكنجه گران راشكست دادي سرافرازانه به ملاقات خداشتافتي.
رفتي ولي راهت ادامه دارد همسنگرانت سنگرت راخالي نمي كنند وباعزمي راسختر به راهت ادامه ميدهند تابنيان ظلم وبيداد گري را ازسرزمينت برچينند.
انشاءالله
مجاهد بلوچ

نيروهاي دولت ايرانمولوي ملك محمد كرد (یکی اساتيد مسجد مكي)را كه عازم سفر حج بودايشان را از فرودگاه بازگرداندند

به گزارش اهوران نیوز:در هفته هاي أخير دولت فاشيستي ايران فشارهاي خود را بر اهل سنت بخصوص بر علماء به شدت افزايش داده است . دو تن از دامادهای مولانا عبدالحميد به اتهامهای واهي در زندان به سر مي برند . اكثر علماي اهل سنت ممنوع الخروج شدند . و جنايتي جديد ، که نيروهاي دولت ايران مولوي  ملك محمد كرد از اساتيد مسجد مكي را كه عازم سفر حج بودن دقايقي قبل ازپرواز ، از خروج منع كرده و ايشان را از فرودگاه بازگرداندند .  

۱۳۸۹ آبان ۱۷, دوشنبه

همه لب بگشائيم وحرفي كه حق است بدون ترس بگوئيم وقت آن رسيده كه همه خود را در برابر اين همه ظلمي كه به ملت مسلمان بلوچ روا داشته شده مسلح كنيم

وقت آن رسيده است كه به اين سكوت مرگبار پايان دهيم وهمه لب بگشائيم وحرفي كه حق است بدون ترس بگوئيم وقت آن رسيده كه همه خود را در برابر اين همه ظلمي كه به ملت مسلمان بلوچ روا داشته شده مسلح كنيم سكوت كردن هيچ چيزي جز همين مظلوميت ما وجنايت آنها در برندارد وقت آن رسيده كه به صفوف مجاهدين بپيونديم ودر سنگر حق قرار گيريم.
چه كسي از پيوستن به مبارزين ضرر كرده؟ به خدا هيچ كسي جز رژيم ومزدورانش ضررنكرده اند.
بنابر اين اگر شما واقعا ايمان به پروردگا ر ورسولش وكتابش داريد نبايد كه با دشمنان او همكاري و همفكري ومحبت داشته باشيد زيرا در غير اينصورت درليست وفهرست آنها قرار ميگيريد وشماهم مثل آنهاظالم بشمار مي اييد وظالما ن را خداوند هرگز به منزل مقصود يعني بهشت برين نمي رساند.
اگر گفته شود كه ما چاره اي جز اينكه ازآنها اطاعت وپيروي كنيم و باآنها يار و همكارباشيم زيرا درصورت عدم همكاري ما با آنها،آنان برما غلبه خواهند كرد ومسليمين از آنها شكست خواهند خورد .خداوند متعال در آيه 32سوره مائده اين شبهه آنهارا خوب جواب داده است كه كساني كه چنين تصوري دارند در حقيقت ايمان درقلوب آنهانفوذ نكرده است بلكه درون آنها دچار مرض نفاق و شك و ترديد ودر واقع آنها منتظر شكست مومنان اند.اين اميد هميشه وجود دارد كه خداوند متعال دروازه فتح و پيروزي را براي مومنين بگشايد واين مريضان برآنچه در فكر خود دارند كه مومنان شكست ميخورند،پشيمان و خاسر خواهند گشت.
همانگونه كه خداوند متعال اين مطلب را در قرآن مجيد چنين ميفرمايد:،(فتري الذين في قلوبهم مرض يسارعون فيهم يقولون نخشي ان تصيبنا دائره فعسي الله ان ياتي با لفتح او امر من عنده فيصبحوا علي ما اسرو افي انفسهم نادمين(مائده٥٢)
مي بيني كساني را كه بيماري به دل دارند بريكديگر سبقت ميگيرند ومي گويند: مي ترسيم كه روزگار برگردد وبلائي برسرماآيداميد است كه خداوند فتح پيش آورد وياازجانب خود كاري كند واين دسته از آنچه در دل پنهان داشته اند پشيمان گردند.
اي مسلمانان آيه شريفه به صراحت بر اين مطلب دلالت دارد كه بخاطر صندلي و رياست با كفار محبت ورفت وآمد نفاق ودر ايمان چنين افرادي شك وترديد وجود دارد وخداوند متعال آنها را در رديف منافقان حساب كرده است.
الله تعالي اين مطلب را در آيه138و139سوره نساءآشكارا بيان فرموده است.(بشرالمنافقين بان لهم عذابا اليما الذين يتخذون الكافرين اولياءمن دون المومنين ايبتغون عندهم العزه فان العزه لله جميعا) (النساء138و139)به منافقان مژده بده كه عذاب دردناكي دارند.اين منافقان كساني هستند كه كافران رابه جاي مومنان به سرپرستي ودوستي ميگيرند.
آياعزت رادر نزدكافران ميجويند(چنين چيزي محال است)چراكه عزت وشوكت جملگي از آن خداست وهركه از عزت جويدكامياب شودوهركس از غيرخدا عزت طلبد ذليل گردد.
آهوران نیوز

افراد بد تر از حیوان

بنام الله
ایمان صحابه از نظر حضرت علی ( رض )
1 – لَقَد رأَیتُ أَصحابَ مُحَمَّد (ص) فَما رَأی أَحَدَا مِنکُم یُشَبِّههُ لَقَد کَانُوا یُصَّحُونَ شَعثَا غَبرَا وَقَد بَاتُو ا سُجَّدَا وَ قِیَامَا یُرَاوِحُونَ جِبَاهُهُم وَخُدُودُهُم وَیَقِفُونَ عَلی مَثلِ الجَمَرِ مِن ذِکر هَمِلَت أعیُنُهُم رَکِبَ المُعزِی مِن طُولِ سُجُودِِهِم إذَا ذُکِرَاللهَ العَاصِفَ خَوفَا مِنَ العِقَابِ وَرِجَآءَ لِلثَّوَابِ .
( نهج البلاغه جلد 1 ص 190 )
وآن طوری که من اصحاب محمد ( ص ) را دیدم یکی از شما ها را آن طور نمی بینم آنان به هیئت ژولیده مویی وگرد آلودگی صبح می کردند زیرا که شب را به سجده وقیام بسر می آوردند میان رخسارها وپیشانی های خود نوبت گذاشته بودند ( گاهی رخ به خاک وگاهی پیشانی بر زمین می سودند وچنان در سوز وگداز ) وبه یاد قیامت ومعاد خود بودند که گویی بر سر آتش پاره های سوزان قدم نهاده اند وبین دو چشمان شان از طول سجده شان همچون زانوی بز ها پینه بسته بود همین که نام خداوند سبحان به میان می آمد ( از سوز عشق ودرد فراق ) چنان اشک از چشمان شان سیلان می کرد که جیب ودامان شان تر می گردید واز خوف ، عقاب وامید به ثواب خداوند همچون درختی که در روز تند باد می لرزد بر خویش می لرزیدند .
این جملات زیبایی است که حضرت علی در حق اصحاب پیامبر (ص ) به زبان می راند واز آنان تعریف می کند اما چرا کسانی که خود را عاشق حضرت علی می دانند به اصحاب پیامبر توهین می کنند وآیا چشم دیدن حق ویا گوش شنیدن حق را ندارند اینان کسانی هستند که خداوند در باره آنان می فرماید.
وَلَقَد ذَرأنا لِجَهَنَّمَ کَثیِرَا مِنَ الجِنِّ وَالإِنسِ لَهُم قُلُوبُ لَا یَفقَهُونَ بِهَا وَلَهُم أَعیُن لَا یُبصِرُونَ بِهَا وَ لَهُم آذَانُ لَا یَسمَعُونَ بِهَا اُو لَئِکَ کَاالأَنعَامِ بَل هُم أَضَلّ اُولئِکَ هُمُ الغَافِلُون .
وهر آیینه بیافریدیم برای دوزخ بسیاری از جنیان وآدمیان ایشان را دلهاست که نمی فهمند بآن وایشان را چشم هاست که نمی بینند به آن وایشان را گوشهاست که نمی شنوند به آن ایشان مانند چهار پایانند بلکه گمراه ترند ایشانند بیخبران .
( اعراف آیه 179 )
بله دوستان این افراد کسانی هستند که نه دلشان برای علی سوخته ونه برای اسلام بلکه چشم این گروه را فقط صیغه وتجاوز دختران مردم کور کرده است آیا هزاران جمله زیبای حضرت علی رل نمی بینند که اصحاب پیامبر را تعریف می کند ؟
چرا این جملات را می بینند ولی الله تعالی مهر ضلالت را بر قلب ،چشم .گوش آنان زده است همین گروه هستند که از حیوان هم پست ترند چون حیوان شعور ندارد واینان با وجود شعور حق را زیر پا می گذارند .
لعنت الله علیهم اجمعین الی یوم الدین
دوستدار شهدای جندالله

شهادت….

« ولا تحسبنّ الذّين قتلوا في سبيل الله امواتاً بل احياء عند ربّهم يرزقون »

شهادت چشمه آب حيات است كه شهيد از آن مي نوشد و جاودانه مي شود . چنانكه مجاهدی عقيده اش را اينگونه بيان كرده است : « تا حال مرده بودم و اين لحظه آغاز جهاد وشهادت است ، اين احساس را در خود مي بينم كه زندگي جاويدان را آغاز مي كنم ، شهادت انسان را به درجه اعلاء ملكوتي مي رساند ، چقدر شهادت در راه خدا زيباست .

شهيد مي داند به همه جا نوافشاني خواهد كرد ، راه رابه ديگران نشان خواهد داد و هميشه راهنما خواهد بود . پس به راستي رزمنده اي زيبا گفت : « ما مردگان تاريخ بوديم ، اگر شهادت و شهيدي نداشتيم ، شهيد شمع تاريخ است .»
رزمندگاني كه به درجه پرفيض شهادت نائل آمده اند ، مي دانستند كه شهيد با خدا معامله مي كند و بر اين عقيده است كه خداوند به پيمان خويش سخت وفادار است . « خداوند سبحان از مؤمنان جانها و اموالشان را خريداري مي كند و بهشت به آنها مي دهد . آنها در راه خدا پيكر مي كنند ، مي كشند و كشته مي شوند ، اين وعده حقي است بر او كه در تورات و انجيل و قرآن ذكر فرموده است چه كسي از خدا به عهد خود وفادارتر است ؟»
شهيد راهش را با آگاهي و بينش خود انتخاب كرده است ، لذا ، با جانش براي رسيدن به مقصود خويش مي كوشد و فداكاري مي كند و به مقصد مي رسد ، شهيدي ديدگاه والاي خويش را اينگونه به زبان آورده است : « خدايا تو شاهدم باش كه من در راه تو كور كورانه قدم برنداشتم ، به من صدها جان بده كه جانم را فداي تو و اسلام عزيز بكنم و دين خون شهدا را ادا كنم .»  شهادت مخصوص افراد برتر وبرگزيده حق و اولياي اوست ، شهادت زيباترين پيام كتاب هستي است ، شهادت زندگي و حيات و خلاصه اينكه ، « شهادت افتخار مردان است .»
پس با آگاهي از مقام والاي شهيدان ، رزمندگان اسلام به سوي ميدانهاي نبرد شتافتند ، زيرا براي رسيدن به اين مقام والا لحظه شماري مي كردند ، كه آنان عقيده داشتند ، « بزرگترين آرزوي يك جوان شهادت است .»

بدریان ایران

تربت و شستون، شال و پهره، دزآپ و نيمروز ، ميناب و گوادر، چهبار و پسنی را با هيچ ديواری نمی توان از هم جدا کرد


بلـوچستان تاريخی يکپارچه خواهد شـد. سرزمين اجدادی مردم بلوچ يعنی بلوچستان تاريخ چندهزار ساله و پر فراز ونشيبی را از سر گذرانده است.
آنچه دشمنان کينه توز، بی فرهنگ، زياده خواه و بدور از تمدن در طی سه دهه گذشته بر بلوچ و بلوچستان روا داشته اند در تاريخ ما بی نظير است. از آغاز حکومت جهل و جنايت آخوندی سياست مخرب فاشيستی و کشتار مردم بيگناه در دستورکار زمامداران ظالم قرارگرفت. در راستای ساستهای بلوچ ستيزانه بود که زابليهای انگل صفت چون نورا و شهرياری به حکام تاريک انديش تهران قبولاندند تا ديواری بر فلب بلوچستان بنا کنند.
وطن اجدادی ما يعنی سرزمين بلوچستان با بنای ديوار جهل و کينه و با صدها کيکومتر سيم خاردار تقسيم شد تا غرايز حيوانی اشغالگران رضايت يابد! و به مرزهای ساختگی انگليس برای هميشه رسميت داده شودـ امـا زهی خيال باطل. جنايتکاران جنگی مانند نورای زبون و شهرياری جنايتکار که معماران اصلی ديوار جهل هستند با حيف و ميل صدها ميليارد تومان از بيت المال مردم گرسنه و بدبخت ايران مدعی بودند که بنای « ديوار مرزی به امنيت، اشتغال، رفاه و آسايش» اشغالگران منجر خواهد شد.
ادعاهايی که هم اکنون شخص نورا به پوچ بودن شان اعتراف می کند و از فرط ياس و سرخوردگـی ساخت ديوار را دليلی بر خائن بودن خود می داند. برای ِ من ِ بلوچ ديوار و سيم خاردار هيچ گونه مفهومی ندارد. تربت و شستون، شال و پهره، دزآپ و نيمروز ، ميناب و گوادر، چهبار و پسنی را با هيچ ديواری نمی توان از هم جدا کرد. هر جای بلوچستان وطن من است. وطنی که اجدادم در آن تاريخ آفريده اند. انگلهايی بی تمدن چون نورا و شهرياری با ديوار و سيم خاردارهايشان، لحظه ای هستند و از بين رفتنی. آنچه ماندنی است ملت بلوچ و سرزمين بلوچستان است و سرزمين بلوچستان يکپارچه خواهــد شد.
بلـــوچ

افتخاروعزت امت محمد(ص)در نصرت دین خدا است .

Image and video hosting by TinyPic


افتخاروعزت امت محمد(ص)در نصرت دین خدا است
و به حمدالله اهل سنت ایران با توجه به تمامی محدودیت های موجود این مهمان خدا را وعزت دنیا وآخرت را با گرمی نوازش کرده اند ودر راه نصرت دین الهی قربانیهای فراوانی به اسلام عرضه داشته اند وملت مظلوم اهل سنت کردستان،خراسان،هرمزگان وسایر نقاط سنی نشین با تمام موجودیت وملیت خواهی خود را از عصر سعادت تا عصر به اصطلاح تمدن فعلی فدای ترویج وتثبیت مبانی دین وفرهنگ پر ارزش اسلام نموده اند وعزت وکرامت ،استقلال وشرف خود را درپایداری وعزت مسلمین دیده اند.
آری این ملیت ها با زعامت وصدر نشینی علمی که داشته اند اسوه خلاقیتها ومفکورهای دینی وسیاسی بوده اند و برای سعادت ونجات تمامی مسلمان علما وفرهنگیان این ملیت ها با تصنیفات وتالیفات علمی وحفظ سنگرهای حق علیه باطل مصدر پیدایش جدید بوده اند.
باید جهان اسلام در مقابل اندیشه ها وزحمات مغزهای متفکر ومصلح علماء کرد،فارس،عرب ومجاهدان توانمند این ملیت ها در راه رستگاری امت اسلامی از یوغ کفروشرک جهانی سر تعظیم فرودآورندوقدر واحترام این ملیت و قومیت های شریف را از واجبات انسانی واسلامی خود بدانند.
چرا که این قومیتها هرگز از موقف ایمانی وجهادی خود در هر عرصه ومیدان عقب نشینی نکرده اند وانشاءالله برای یاری دین خدا از هیچ قربانی در این راه دریغ نخواهند کرد وهم پای سایر اهل سنت ایران به مبارزه خویش ادامه خواهند داد.
دوستدار شهدای جندالله

آسیاب

آسیاب

مسلمان امروز وقت آن رسیده که با امید به خدا و در سایه قران و سنت

پیامبر (ص) راه عزت و آزادی را پیمود . برادر و خواهر مسلمان

اکنون وقت آن رسیده که به حقیقت ادعای مشرکین پی برده باشی .

کسانی که ادعای ام القرای جهان اسلام را داشتند دیدیم که چگونه از

قران مجید در عظیم آباد زابل و شیخ فیض مشهد رونمایی کردند .

چگونه این پیش قراولان سپاه دجال به استقبال علما و طلاب رفتند و

چگونه با علما و مدارس باقی مانده دارند سازش می کنند .

آری دیروزنوبت شیخ فیض مشهد و عظیم آباد زابل بود و امروز

حافظ اسلام و سایر علمای کردستان ، خراسان ،

بلوچستان به جرم حقیقت قال الله و قال الرسول مهمان شهادت هستند

فردا هم نوبت من و شما ، صبر کن اول نوبت آگاهان و حق گویان

است . فردا نوبت ملت بی سرپرست و فاقد علم و سیاست .

برخیز آیا وقت آن نرسیده که به خود آیی؟
دوستدار شهدای جندالله

اختلاف در افراطیون زابلی : انتقاد نورا از دیوار کشی مرزها ، شهریاری : امنیت مهم است

به گزارش سرویس اطلاعاتی آژانس خبری تفتان : ترس و وحشت از عملیاتهای مبارزین بلوچستان مزدوران رژیم آخوندی را فرا گرفته است و آنها را مجبور کرده است که هزینه ی چند مبلیاردی را بابت دیوارکشی مرزها خرج کنند ، نورا سرکرده ی یکی از افراطیون زابلی از رژیم خواسته است که این هزینه ی را صرف مردم زابل کنند ، تا بیشتر مردم زابل به اشتتغال روی آورند ، اما شهریاری جنایتکار که مورد تهدید مبارزین قرار گرفته است و جان خود را در خطره می بیند به درخواست نورا انتقاد کرده است و گفته است باید این هزینه خرج مرزها شود زیرا امنیت شرط اساسی است .
به اعتراض نورا که در رسانه های رژیم پخش شد و به شهریاری انتقاد کرده است که فقط امنیت را در نظر گرفته است ، توجه کنید که اختلاف در بین جمکرانی ها شدت گرفته است :
نماینده مردم زابل و زهک با تأکید بر اینکه دیوار کشی و انسداد مرز به خاطر جلو‌گیری از رفت و آمد‌ها و حرکت‌های غیر رسمی بنا نهاده شد، گفت: معایب این کار از محاسنش بیشتر است، هزینه‌هایی که برای انسداد مرز شد می‌توانست برای مردم استان ما ایجاد اشتغال کند و می‌توانستیم از این هزینه کرد جواب بهتری بگیریم."عباسعلی نورا" در گفت وگو با هفته نامه مندیل به 2 اشتباه بزرگ در احداث دیوار اشاره کرده و اظهار کرد: بخشی از زمین‌های مرغوب مردم ما دسترسشان خارج شده است و از سوی دیگر رودخانه‌ مشترک بین ما و افغانستان از دسترس ما دور شده و شاید نام فاجعه برای این مسئله کم است.
نورا افزود: ‌هیچ کشوری خودش را از یک رودخانه مشترک محروم نمی‌کند و این خیانتی است که ما در حق خودمان مرتکب شدیم.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مردم از دریچه‌هایی که در دیوار تعبیه شده است برای چند ساعت در روز اجازه سر کشی به زمین‌هایشان را دارند و چون برای کسانی که در آن طرف مرز هستند، دیوار مرز به حساب می‌آید، ‌مردم گاهی با تیراندازی مواجه می‌شوند.
وی گفت: مشکل دیگر این دیوار که برخی کارشناسان زیستی به آن نیز اشاره کردند اثرات تخریبی آن در اقلیم منطقه است.
نماینده زابل و زهک با تأکید بر این مسئله اظهار کرد: دیوار باعث شده توفان‌های شن که در مسیرش به افغانستان می‌رفت در مرز ما مهار شود و افغانستان از این بادها نجات پیدا کند اما مشکلات زیست محیطی ما افزایش یابد.
نورا در پایان تاکید کرد: آنها فقط امنیت را در نظر داشتند و دیگر مؤلفه‌ها را فراموش کردند.

خامنه‌ای جنایتکار امام جمعه اهل سنت كامیاران را عزل كرد

به گزارش آژانس خبری تفتان : بدنبال لغو مراسم عمامه گذاری دکتر شیخ حسن هاشمی مرشد طریقت قادری در كردستان، امروز خامنه‌ای طی حكمی حكومتی ملا سید محسن حسینی امام جمعه اهل سنت کامیاران را بركنار كرد و ملا توفيق قربانی كه یكی از چهره‌های منفور حكومتی است را به عنوان امام جمعه اهل سنت شهرستان كامیاران منصوب كرد.
لازم به یادآوری است كه روز دوشنبه گذشته برنامه‌ی عمامه گذاری دکتر شیخ حسن هاشمی مرشد طریقت قادری در كردستان، كه بنا بود در مسجد جامع شهرستان كامیاران برگذار شود از سوی مسئولین شورای تامین استان كردستان به بهانه‌ی مسائل امنیتی لغو گردید.
این برنامه که به دعوت ملا سید محسن حسینی امام جمعه اهل سنت کامیاران قرار بود با حضور 6 هزار نفر از علما اهل سنت، دانشمندان، مشایخ و دراویش کردستان در مسجد جامع کامیاران برگذار گردد یک روز قبل از برگزاری، از طرف ارگانهای امنیتی لغو گردید و تهدید شد که به هیچ وجه نباید این مراسم برگذار گردد و حتی به امام جمعه كامیاران اجازه پذیرایی از مهمانهای خصوصی خود در منزلش داده نشد و در مسجد جامع نیز بروی مردم بسته شد و نیروی انتظامی با مردم برخورد فیزیکی انجام دادند.
بدنبال این سلسله وقایع و تنها به دلیل دفاع و حمایت ملا سید محسن حسینی امام جمعه اهل سنت کامیاران از دراویش قادری و صوفیهای نقشبندی استان كردستان، خامنه‌ای تصمیم به عزل و جایگزینی ملا توفيق قربانی به این پست گرفته است كه دخالتی آشكار و عیان در كار حوزه‌های علمیه و مراكز اسلامی اهل سنت كردستان می‌باشد.
خبرگزاری فارس رژیم هم این خبر را تائید كرده است
ماموستا «توفيق قرباني» به عنوان امام‌جمعه اهل سنت كامياران منصوب شد
خبرگزاري فارس رژیم : با حكم نماينده ولي فقيه منطقه كردستان، ماموستا «توفيق قرباني» به مدت 3 سال به عنوان امام جمعه اهل سنت شهرستان كامياران منصوب شد.
به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از روابط عمومي شوراي برنامه‌ريزي مدارس علوم ديني اهل سنت، در حكم سيد موسي موسوي، نماينده ولي فقيه منطقه كردستان به امام جمعه جديد اهل سنت كامياران آمده است:
جناب ماموستا آقاي حاج ملا توفيق قرباني (زيدعزه)
با سلام؛ با توجه به مراتب معنوي و علمي جنابعالي و نظر به پيشنهاد دبيرخانه ائمه جمعه منطقه كردستان و مركز بزرگ اسلامي كامياران، حضرتعالي را از سوي رهبر معظم انقلاب اسلامي حضرت آيت الله خامنه اي(مدظله العالي) به مدت سه سال به سمت امام جمعه اهل سنت شهرستان كامياران منصوب مي نمايم.
اميد است با حضور گسترده مردم متعهد و همياري مسئولين آن شهرستان در انسجام هرچه بيشتر مردم حزب‌الله جهت نيل به اهداف مقدس انقلاب اسلامي و برگزاري هرچه باشكوهتر آئين عبادي، سياسي نماز جمعه موفق باشيد.
موفقيت روز افزون جنابعالي را در ارشاد و خدمت به مردم مسلمان آن شهرستان از خداوند منان مسئلت دارم.

بازداشت دو مامور نیروی انتظامی رژیم :: در ارتباط با قتل یک جوان در میدان کاج

چند روز پس از انتشار فیلم قتل یک جوان در میدان کاج تهران، دو مامور نیروی انتظامی به اتهام "سهل انگاری" در جلوگیری از مرگ او بازداشت شدند.
در حالیکه نیروی انتظامی از اجرای طرح "امنیت محله محور" از سوی این نیرو برای "گسترش احساس امنیت" در تهران خبر میداد، فیلمی به صورت گسترده در شبکه های اینترنتی منتشر شد که جان باختن یک جوان در مقابل چشم های مردم ونیروی انتظامی پس از یک دعوای ناموسی را نشان میداد. فیلمی که موجی از اعتراضات را برانگیخت.در نهایت روز گذشته فرمانده نیروی انتظامی تهران از بازداشت دو مامور نیروی انتظامی که در صحنه حاضر بودندخبر داد.
حسین ساجدی نیا، فرمانده نیروی انتظامی تهران همچنین گفته که این جوان 20 دقیقه بعد از حادثه زنده بوده است. این اتفاق در حالی رخ داده که نیروی انتظامی بعد از انتخابات سال گذشته، وظیفه ضرب و شتم مردم معترض به انتخابات مخدوش 22 خرداد را برعهده داشته است.
پنج شنبه سیاه
براساس فیلمی که منتشر شده، روز پنج شنبه، 6 آبان ماه، جوانی که بر اثر ضربات چاقو مجروح و به زمین افتاده بود، در مقابل دیدگان مردم وماموران نیروی انتظامی که در صحنه حضور داشته اندجان باخته. براساس این فیلم قاتل با چاقویی که در دست داشته از نزدیک شدن دیگران به این جوان جلوگیری کرده است.
این در حالیست که مهدی، فردی که اکنون به عنوان قاتل در بازداشت به سر می برد اعلام کرده است "پلیس در محل حاضر بود و خودشان محمدرضا را نبردند شاید زودتر می‌بردند زنده می‌ماند".

فعالیت مجدد وبلاگ دوستدار شهدای جندالله ایران

از آنجائیکه وبلاگ پرطرفدار دوستدار شهدای جندالله ، تصویری از جهاد و مبارزه دلاورمردان سرزمین بلوچستان و جنایتهای رژیم آخوندی و تندروهای زابلی را به استحضار ملت بلوچ و به جهانیان نمایش میدهد ، مدتی به علت بعضی از مسائل امنیتی نتوانستیم در خدمت کاربران گرامی باشیم ؛ از این بابت از دوستداران وبلاگ دوستدار شهدای جندالله پوزش می طلبیم .
باری دیگر دوستدار شهدای جندالله فعالیت مجدد خود را در عرصه ی جدیدترین اخبار از عملیاتهای سرمچاران بلوچستان و جهاد و مبارزه علیه رژیم آخوندی آغاز می نماید.
از تمام دوستان گرامی بالخصوص از صاحبان ویب گزارش میشود در انتشار اعلانیه ی ذیل و در هر چه بهتر بودن این سایت با ما همکاری و همیاری نمایند.
با سپاس : مدیریت دوستدار شهدای جندالله
http://www.shohada111.blogspot.com/

۱۳۸۹ آبان ۱۶, یکشنبه

من كل فارس ضرغام

تاج الروءوس وللديارحامي***
يافخرنا يا جندالله***
اهل البلوچستان يهللون لنصرك***
قدبايعتك الاهل والاعمام***
لم ينسي اهلونا صديصولاتكم***
رفعوا الروءوس بكم والهام ***
لن ينسي اعدانا كبير فعالكم*** 
بالقنص والغارات والالغام***
لله درشيو خكم فتيانكم***
من كل فارس ضرغام
مجاهد بلوچ

جهاد کنید و مشكلات جهاد را تحمل بفرماييد تاكه به سعادت دنيا وآخرت برسيد

(قاتلوهم يعذبهم الله بايديكم ويخزهم وينصركم عليهم و يشف صدور قوم مومنين ويذهب غيظ قلوبهم ويتوب الله علي من يشاءوالله عليم حكيم)(التوبه14-15)
قتال كنيد اي مومنين باكفار،خداوند متعال آنهارابدست شما عذاب مي دهد وآنها رادر ذلت مي كشد و شمارا درمقابل آنها نصرت مي فرمايد قلبهاي شما را شفاء عنايت مي فرمايد وغم واندوه قلوب مومنين را دفع مي كند و هر كسي را كه او بخواهد ايمان نصيب مي كندوخداوند متعال دانا و حكيم است.
چونكه خداوند متعال دانا وحكيم است وشما نادانيد بايد از او اطاعت كنيد ومشكلات جهاد را تحمل بفرماييد تاكه به سعادت دنيا وآخرت برسيد.

خامنه‌ای امام جمعه اهل سنت كامیاران را عزل كرد

گزارش دریافتی: بدنبال لغو مراسم عمامه گذاری دکتر شیخ حسن هاشمی مرشد طریقت قادری در كردستان، امروز خامنه‌ای طی حكمی حكومتی ملا سید محسن حسینی امام جمعه اهل سنت کامیاران را بركنار كرد و ملا توفيق قربانی كه یكی از چهره‌های منفور حكومتی است را به عنوان امام جمعه اهل سنت شهرستان كامیاران منصوب كرد.

خوشا آنانکه…….

خوشا آنانکه با اثبات ایمان             بساط کفر برچیدند و رفتند

خوشا آنانکه با عشق جهادی           شهادت را پسندیدند و رفتند

خوشاآنانکه فرمان الله را        بگوش خویش بشنیدندورفتند

خوشا آنانکه با ایثار هستی           زهستی دیده پوشیدند و رفتند

خوشا آنانکه بهر یاری دین             علیه کفر جنگدیدند و رفتند

خوشا آنانکه وقت دادن جان            بجای گریه‌‌ خندیدند ورفتند

خوشاآنانکه با گلبانگ تکبیر           چو شیر خروشیدند و رفتند

خوشا آنانکه بذر لاله با خون        به خاک تیره پاشیدند و رفتند

خوشا آنانکه درزندان طاغوت      زمرگ خود نترسیدند و رفتند

خوشا آنانکه در زندان طاغوت     زمرگ خود نترسیدند و رفتند

خوشاآنانکه پیروزی ما را

به چشم خویش دیدند و رفتند

بدریان ایران