۱۳۸۹ مهر ۱۷, شنبه

ادعاهای کذب ، ضد و نقیص رژیم : کارمند هسته ای از راننده ی کامیون به جوشکار رسید

 آهوران نیوزبه نقل از آژانس خبری تفتان : رژیم آخوندی در جدیدترین ادعای خود درباره ی کارمند هسته ای خود که در یک عملیات پیچیده ی اطلاعاتی توسط مبارزین جنبش مقاومت جندالله ، دستگیر شده و به کوهستانهای بلوچستان انتقال داده شده است ، گفته که فرد مذکور جوشکار بوده است ، به ادعاهای رژیم که چندی پیش در سایت های خبری نشر گردید به خوبی دقت کنید که با زیرکی دروغ میبندند تا مزدور خود را معصوم و کاسب بدانند و بر دروغگویی خود بر یک کلام استوار نیستند همانطور از قدیم گفته اند دروغگوی کم حافظه میباشد.
آقای علي عبدالهي روز شنبه در گفت و گوي اختصاصي با خبرنگار سياسي ايرنا درخصوص اعلانیه جنبش مقاومت مردمی در سايت خود مبني بر دستگیری كارمند اتمي ايران در اصفهان گفته است : اين فرد تا سال 86 به عنوان جوشكار ساختماني در تاسيسات فرآوري اورانيوم اصفهان (UCF) كار مي كرده است كه در همان سال به دليل نداشتن كارايي از آنجا اخراج مي شود.
در حالیکه پیش از این غلامرضا انصاری، رییس كل دادگستری استان اصفهان با تایید خبر دستگیری امیر حسین شیرانی، : امیر حسین شیرانی چند سال قبل به عنوان راننده در یكی از شركت‌های وابسته به انرژی اتمی مشغول به كار بوده است.
همچنین محمدمهدي اسماعيلي دقايقي پيش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس رژیم در اصفهان در ارتباط با دستگیری کارمند هسته ای توسط مبارزین جنبش گفته است : فردی كه نامش اميرحسين شيراني است پيش از اين يكي از كارگران سازمان انرژي هسته‌اي بوده و از حدود چهار سال قبل نيز ارتباطش را با سازمان انرژي هسته‌اي قطع كرده است.
http://irna.ir/html/1389/13890717/30010145.htm
http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8907170918
http://www.rahesabz.net/story/25007 

معاون سياسي امنيتي استاندار اصفهان ربوده شدن يك كارمند هسته اي در يك نيروگاه هسته اي را پذيرفت


آهوران نیوز به نقل از  آ‍ژانس خبري تفتان: به نقل از خبرگزاري فارس معاون سياسي امنيتي استاندار اصفهان با طرفه رفتن از ارتباط فرد ربوده شده توسط جنبش جندالله با برنامه هسته اي ايران گفت : فردي كه در اصفهان ربوده شده دانشمند هسته‌اي نبوده و تنها يك كارگر نيروگاه هسته‌اي بوده است.
معاون استاندار ارتباط كنوني آقاي اميرحسين شيراني را با برنامه هسته اي انكار نمود و گفت چهار سال پيش در نيروگاه هسته اي مشغول به كار بوده است.
دروغگوئي هاي مقامات رژيم در اين مورد ادامه دارد و البته دروغگويان هميشه با تناقض سخن مي گويند به هيم دليل مي بينمي كه دادستان اصفهان مي گويد : فرد ربوده شده راننده نيروگاه هسته اي بوده است و معاون استاندار مي گويد كارگر بوده است و يكي ديگر مي گويد جوشكار بوده است و حقيقت غير از اين است و مقامات نظام حتي نمي توانند براي دروغ گفتن برنامه ريزي كنند تا اين همه تناقض به وجود نيايد.
اين در حالي است كه يكي از مسئولان جنبش مقاومت جندالله در تماس با خبرنگار تفتان گفت : اين فرد اسامي بسياري از فعالان هسته اي فعلي را اعتراف كرده است و همچنين كارگاهي كه اين فرد در آن مشغول به كار بوده است تاكنون مخفي است كه موقعيت جغرافيائي آن جنوب شرق اصفهان است.

وي افزود مبارزان چهارماه كامل در كمين براي دستگيري يكي از فعالان اتمي ايران بودند كه با نهايتا اين فرد توسط مبارزان دستگير شد و به زودي جهان متوجه خواهد شد كه ايران دروغ مي گويد و اطلاعات مهمي از برنامه هسته اي و فعالان مربوط به اين برنامه پخش خواهد شد

رییس کل دادگستری رژیم در استان اصفهان : امیرحسین شیرانی در یکی از شرکت های وابسته به انرژی اتمی مشغول به کار بوده است

اهوران نیوزبه نقل از آژانس خبری تفتان : رییس كل دادگستری رژیم دراستان اصفهان با تایید خبردستگیری امیر حسین شیرانی گفت : امیر حسین شیرانی چند سال قبل به عنوان راننده در یكی از شركت‌های وابسته به انرژی اتمی مشغول به كار بوده ، در حالیکه جنبش مقاومت مردمی ایران طی یک اعلانیه از دستگیری کارشناس اتمی توسط مبارزین گفته است که امير حسين شيراني فرزند محمد شيراني متولد24 /6 / 1350 با شماره شناسنامه 2428 كارمند كارگاه انرژي اتمي در جنوب شرقي اصفهان با سرپرستي آقازاده توسط مبارزان جنبش مقاومت جندالله دستگير شد و اكنون در بازداشت مبارزان و در كوههاي بلوچستان مي باشد.
جنبش مقاومت اطلاعات بيشتر همراه با فيلم اعترافات اين شخص را به زودي منتشر خواهد كرد.
رژیم برای سرپوشیده نهادن عملیات مبارزین مثل گذشته دست به دروغ افکنی پرداخته است ، و کارشناس خود را در رسانه های داخلی و خارجی راننده جلوه میدهد و این دلیل بر اینست که به مزدوران خود تا زمانی که در خدمت رژیم هستند به آنها درجه ی سربازان امام زمان ، کارشناسان ؛ محققان جمکران ، اهمیت میدهد.
اما هنگامی که مزدوران رژیم توسط مبارزین دستگیر میشوند ، رژیم به آنها اهمیتی قائل نمیشود و در نزد رژیم کارگر و یا راننده ای بیش نیستند.

صبح پنج شنبه، 3 مامور انتظامی در درگیری مسلحانه در قلعه گنج کرمان به هلاکت رسیدند

صبح پنج شنبه، 3 مامور انتظامی در درگیری مسلحانه در قلعه گنج کرمان به هلاکت رسیدند. به گزارش فرماندهی نیروی انتظامی استان کرمان، ماموران در حال انتقال فردی متهم به آدم‌ربایی، از قلعه‌گنج به استان هرمزگان بودند که اقوام و بستگان متهم به سوی ماموران تیراندازی کردند و 3 مامور و شخص متهم کشته شدند. این گزارش می‌افزاید که دو روز قبل نیز رئیس پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان رودبار در جنوب استان كرمان در درگيری مسلحانه به قتل رسیده بود.

فرار اخوند هاشمي رفسنجاني از ايستادن كنار احمقی نژاد در نماز عيد فطر مشاهده کنید که چگونه از هم نفرت دارن این هم نتیجه ظلم انان که الله ج انها را به جان هم دیگر انداخته




کشف رازی بزرگ در مورد کانالهای ماهواره ای فتنه، همچون کانال "اهل بیت"+عکس

به گزارش آهوران نیوزبه نقل از شبکه ی دفاع از سنت : اگر در شرکتهای پشتیبانی ارتباطی ماهواره ای دنبال شرکت پشتیبان کانالهای شیعه، که ردای تشیع بر تن خود کرده اند و شب و روز در مورد شهادت امام حسین رضی الله عنه، سخن می گویند و ادعای هولوکاست ابدی و ادعای حب اهل بیت می کنند _در حالیکه اهل بیت از آنها بری است_  به نتیجه ی بسیار عجیبی برخورد می کنی!!

انسان هنگامیکه در می یابد شرکت پشتیبان پخش ماهواره ای تعدادی از کانالهای شیعه به زبانها ی فارسی و عربی، یک شرکت صهیونیستی است که از فلسطین اشغالی برنامه ها را پخش می کند، بسیار متحیر می شود!!!.

اگر می خواهی این حقیقت را در یابی به سایت Satage.Com  مراجعه کن .

موج جدید استناد روافض به کتب اهل سنت وجماعت !

بسم الله الرحمن الرحیم

موضوع: موج جدید استناد روافض به کتب اهل سنت وجماعت !

الحمدلله نحمده ونصلی علی رسوله الکریم.

السلام علیکم ورحمة الله وبرکاته

سروران گرامی، موضوعی که این روزها توجه مرا به خود جلب نموده این است که اخیراً علمای رافضه ومعاندین اسلام وسنت ، با ابزار رسانه های جمعی و وب سایت های مربوطه ، شروع به مبارزه نوینی با اصل اسلام نموده اند، (آنهم با دلایلی از متون کتب اهل سنت وجماعت!!! ) بیان می دارند : تنها ما نیستیم که شما را محکوم می کنیم بلکه خود بزرگان شما هم این حرفها را بیان کرده اند!!!...

حال بنگریم وببینیم که چرا بعد از این همه مدت که با افتخار به کتب اشخاص معلوم الحالی چون مجلسی، امینی، صدوق، کلینی، ...  استناد می کرده اند ،اینک برای مبارزه با ارکان عقیده صحیحه ، به فکر استناد به مراجع اهل سنت وجماعت افتاده اند؟! .  چطور شد کتبی که این همه سعی در بی ارزش نمودن آنها داشتند ، یکدفعه برای شان عزیز وقابل استناد شد!؟  در این مبارزه ، شیوه ابتکاری شان چیست؟

با کمی تأمل ، جواب این پرسش  کاملاً واضح وآشکار می شود، پس از مدت مدیدی که مردم را با روایت های ساختگی وافسانه های رنگارنگ ، با دورغ های شاخدار مشغول ساخته بودند، متوجه شدند که مردم این دوره با دوره قبلی مقداری متفاوت هستند، رسانه ها واینترنت کار را برای آگاهی بیشتر مردم، آسانتر کرده اند، دیگر حد ومرزی برای آگاه شدن نیست، محدودیت دسترسی به منابع برداشته شده، وهرکسی براحتی می تواند به هر موضوعی دسترسی پیدا کند.

در یک اقدامی غیر منتظره بیش از نود معلم شیعه غیر بومی به شهرستان تایباد اعزام شدند.

آهوران نیوز به نقل از  اخبار جهان اسلام: متقاضيان و واجدين شرايط  اهل سنت براي خدمت درآموزش وپرورش شهرستان تايباد درآزمون كتبي شركت نموده و قبول شدند اما دريك اقدام تبعيض آميز وضد ديني ، تقريبا همه آنان در مصاحبه رد شده ويا جزء ذخيره ها اعلام شدند.اين درحالي است كه به تازگي بيش ازنود معلم شيعه غيربومي توسط حكومت شیعه ایران براي تدريس درمدارس اين شهرستان گماشته شدند.واين تبعيض وبي عدالتي  موج نگراني دربين مردم اهل سنت را به همراه داشته است.

جنگ بر سر ثروت امام زاده‫ها!...

تیمور امینی ـ شهر کردامام زاده و مزار و قبرپرستی از رسوبات دیانتهای هندی است که کمر کشور فقیر پاکستان را خم کرده است. در این کشور نیز چون کشور ما مردم نادانی که دین را بدرستی درک نکرده‫اند، و خدایشان را بخوبی نشناخته‫اند برای رسیدن به خواسته‫هایشان به درگاه دربارها و مزارها و امام زاده‫ها و امامان متوسل می‫شوند.
در پاکستان نیز چون کشور ما امام زاده‫ها یکی از پر درآمدترین مراکز تجارت به نام دین ومذهب به شمار می‫آیند. آدمهای دغل بازی چون آخوندهای جاه طلب ما این مزارها را بنا کرده، بر آنها چیره‫اند. وزارت اوقاف پاکستان نیز، چون بیت رهبری ما، در این میان چیزی به جیب می‫زند!
روز چهارشنبه 15/ سپتامبر، موافق با 24 شهریور 1389ش روزنامه خبرین پاکستان، پرده از جدلی پر سر و صدا برکشید؛
شرکت راه آهن در نظر دارد همه مزارهایی که در زمینهای این شرکت و در محوطه ریل آهن قرار دارند را بدست گیرد. و ادعا دارد چون این مزارها ـ یا دکانهای پول درآور ـ در زمینهای این شرکت قرار دارند، پس درآمد آنها باید به این شرکت تعلق گیرد، نه به وزارت اوقاف.
آقای ایاز لاشاری وکیل راه آهن گفتند که تنها از مزار "بابا معصوم شاه" وزارت اوقاف در طی چند ماه اخیر ملیونها روپیه بدست آورده است. "بابا معصوم شاه" از جمله مزارهایی است که هر هفته هزاران نفر برای دعا و مناجات بدان مراجعه می‫کنند و درآمد ماهیانه آن به بیش از چند ملیون برآورد می‫شود.
"شاه حسن بخاری" نیز از جمله امام زاده‫های پر درآمدی است که راه آهن در صدد است آنرا از زیر چتر وزارت اوقاف بیرون کشد.
بدون شک مزارها و امام زاده‫های کشورمان به دلیل سطح زندگی و میزان جهالت بیشتر به فرامین قرآن، به مراتب از کشور همسایه فقیرمان پردرآمدتر هستند. درآمد قبرهای منسوب به امام رضا، و حضرت معصومه، و چاه جمکران و غیره در میهن عزیزمان به صدها ملیارد دلار در سال می‫رسد.
حال که نظام غاشم صفویت بر گردن ملت ما سوار است. و آخوندهای متعصب و کج‫فهم رافضی به عقلهای ما مجال فکر کردن و اندیشیدن نمی‫دهند. و مزار و قبرپرستی در کشور بصورت بسیار فجیعی رواج دارد. آیا بهتر نیست درآمدهای هنگفت آنها بجای اینکه در شکمهای اقیانوس مانند آخوندها غرق شود، در راه سازی، و احداث بیمارستان و مدرسه و سد و رفاه عامه مصرف گردد؟!
آیا درآمد سالانه امام رضا، یا چاه جمکران نمی‫تواند "کویر لوت" را به جنگلی از درختان پسته و بادام بدل کند؟!
و آیا اگر یک صدم درآمد مزارها بر مستمندان میهن صرف می‫شد، در ایران نفت خیز ناداری بجای می‫ماند؟!
و آیا اگر یک هزارم درآمد امام زاده‫ها برای شغل آفرینی مصرف می‫شد، در بزرگترین کشور نفت خیز جهان جوان بیکاری می‫یافتی؟!
وآیا اگر یک ملیونم درآمد امامزاده‫ها بر دختران آوراه کشور مصرف می‫شد، زنانی می‫یافتی که بنام صیغه خودفروشی کنند و فاحشه‫گری را در کشور رواج دهند؟!!!...

سنی نیوز

عکس، ژست اقتدار ارازل و اوباش جیره خواران رژیم اشغالگر

مزدوران جیره خوار بزدل رژیم اشغالگر، با نقاب و تا دندان مسلح ، شهروندان بی دفاع را لخت کرده آنها را "ارازل و اوباش" خوانده و ژست اقتدار می گیرند.
این بزدلان حتی از نشان دادن چهره خود وحشت دارند.
آیا این عکس نشانگر اشغال یک کشور نیست ؟!رژیم ادعا می کند که با آزار و اذیت شهروندان ، صاحبان اصلی سرزمین اشغال شده ایران ، می خواهد امنیت ایجاد کند ، ولی این عکس نشان می دهد که این امنیت نیست ، بلکه ایجاد رعب و وحشت برای بقای حکومت ننگین اشغالگراست.

مزدوران زابلی ، اربابان تهرانی خود را وادار به جنایت بیشتردر بلوچستان میکنند

هر گاه حیاء انسان رو به تمامی شود ، و این پدیده کالعدم شود ، انسان از حیوانات درنده و وحشی بدتر میشود ، زیرا روح انسانیت و عطوفت محو شده است ، هنگامیکه چنگیزخان به شمال ایران حمله کرد ، لشکریان او حتی به گربه ها و حیوانات رحم نکردند ،به همین خاطر وقتی که نامی از بربریت میشود نام مغولان به زبان می آید.
آری ! در بلوچستان گروهی به نام زابلی افراطی ، تندرو که نسل شان به افغانی های هزاره میرسد ، جنایت و ظلم شان کمتر از لشکریان مغول نیست ، از دشمنان قسم خورده ی ملت بلوچ اند ، غم و فکرشان بلوچ و اهل سنت است ، هر وقت در تلاشند که چگونه ملت بلوچ و اهل سنت را از بین ببرند.
به همین خاطر در قتل و آدم کشی ، شکنجه های روحی و روانی زندانیان بلوچ ، همین زابلی ها شریکند ، از شکنجه بر جوان بیگناهی بنام شهید نصرالله گرفته تا اعدام سه دلاورمرد بلوچستان که چند روز پیش فیلمش در رسانه های دنیا نشر گردید ، و بربریت ، فاشیستی و جنایت زابلی ها را به اثبات رسانید.
زابلی ها در این خیالند که حکومت جمکرانی ها از آن ماست و ما هر چه دلمان بخواهد در بلوچستان انجام میدهیم ، اشغال زمین ها در زاهدان و پست های دولتی در تمام ادرات رژیم را از آن خود کرده اند و تمام اختیارات مردم بومی بلوچستان را سلب کرده اند.
زابلی های افراطی به خوبی موفق شده اند ارباب خود را در تهران براحتی بفریبند ، و آنها را مجبور به سرکوب و جنایت بیشتر علیه مردم بلوچ کنند.
حالا کشت و کشتار جای خود را دارد هیچ کس را شکی نیست که این زابلی ها هستند که جنایت و وحشت را در بلوچستان می آفرینند زابلی ها در جدیدترین جنایت خود از فعالیت مدنی و اطلاعات و خبری اهلسنت و بلوچ ها خیلی پریشانند ، همانطور که چند سال پیش یک نویسنده ی عالم در خاطرات روزانه ی خود مشکلات مردم بلوچ را مینوشت ، زابلی ها بر علیه این مرد فعال مدنی پرونده درست کردند و به او بر چسب وهابی ، همکار تروریست ها زدند و از اربابان خود خواستند که جلوی فعالیت اینترنتی ایشان گرفته شود ، بالاخره ابوعمار را مجبور کردند که از صحنه ی اینترنت دور بماند ، یا مهرنهاد که فقط یک فعال مدنی بود وبه یاری مستضعفان بلوچ می شتافت ، مظلومانه اعدام کنند.
حالیا تنها چیزی که زابلی ها تندرو را پریشان کرده است ، سایت مسجد مکی( سنی آنلاین) میباشد که مسائل و خطبات و مشکلات اهلسنت را در ایران وجهان به چهار زبان زنده دنیا ، می پردازد ، بعد از چندین بار فیلتریک بعدا از هکرهای گروه آشیانه کمک خواستند که این سایت را هک کنند.
این هکرها چند روزی با حملات تروریستی اینترنتی ، د ر پی هک کردن این سایت بودند ، اما این جنایتکاران ناکام ماندند .
تحلیگران درباره ی مسائل بلوچستان بر این عقیده و باورند تا زمانی که پدیده ای شوم به نام زابلی در بلوچستان ، حکمرانی کند ، امنیت در این استان به هیچ وقت قائم نخواهد شد ، بلکه روز به روز بدتر خواهد شد ، دلالی این زابلی ها است که حکومت دیکتاتور خامنه ای را وادر به سرکوب بیشتر ملت بلوچ میکند ، این زابلی ها هستند که پرونده ای جعلی ، بدون مدرک و اسناد ، به اربابان خود در تهران صیقل میدهند ، خواستار از بین بردن بیشتر ملت بلوچ هستند.
جنگ بین ملت مظلوم ، و بین ارباب و مزدور است ، ارباب و مزدور هر دو هم پیمان و اتحادی هستند که این ملت را با توپ و تانک از بین ببرند ، تا بتوانند به خوبی حکمرانی کنند
اما در این دیار گیتی مبارزان بلوچ به پا خواسته اند ، و خود را برای بیرون راندن این اشغالگران از سرزمین بلوچستان آماده و خون میدهند وندای پیروزی یا شهادت سر میدهند .
ناکو وشدل

بنرهای برافراشته در لبنان: "لااهلاً و لاسهلاً به ولایت الفقیه فی لبنان"

روزنامه الشرق الأوسط در گزارشی به مناسبت سفر محمود احمدی نژاد به لبنان در شماره ۸ اکتبر اين نشريه به تنش ها موجود در صحنه سياسی اين کشور پيرامون حضور محمود احمدی نژاد در لبنان پرداخته است . در اين گزارش که به قلم ثائر عباس گزارشگر اين نشريه پرتيراژ عربی از بيروت و طرابلس تهيه شده است به مخالفت های و نارضايتی های گروه ها و قسمتی از مردم لبنان به اين سفر اشاره شده است . روزنامه الشرق الأوسط اين گزارش را همراه با تصويری از خبرگزاری فرانسه منتشر ساخته است که بنرهای برافراشته شده در شهرهای مختلف لبنان از جمله طرابلس را نشان ميدهد، بنرهايی که در مخالفت با حضور احمدی نژاد و حضور ولايت فقيه، شعارهايی همچون "لااهلاً و لاسهلاً به ولايت الفقيه فی لبنان " و "لااهلاً و لاسهلاً به احمدی نژاد " نقش بسته است . اين در حالی است که کارنوال هايی در منطقه ضاحيه واقع در جنوب شهر بيروت پايتخت لبنان که منطقه تحت کنترل حزب الله لبنان قلمداد ميشود در حمايت از حضور احمدی نژاد برپا شده است .

پسر خواهر خامنه ای: دایی من یا بازیچه دست احمدی نژاد و سپاه است و یا شریک جنایات آنها

علی خامنه ای که دایی من است یا اینکه مثل اسباب بازی است در دست احمدی نژاد(آیت الله مصباح یزدی) و سپاه پاسداران و یا شریک جنایات آنها است. او در حقیقت هیچ چاره دیگری ندارد. اگر از موضع خود حتی یک پله پایین بیاید رهبریت را از دست خواهد داد و در این صورت کل جناح اصولگرایان متلاشی خواهد شد.
Mahmud Tehrani, the nephew of Iran's Supreme Leader Ayatollah Ali Khamenei, says he thinks President Mahmud Ahmadinejad and the Revolutionary Guard are running the show in Iran, not Khamenei.
Tehrani, who lives in Paris and is the son of Khamenei's brother-in-law, dissident Sheikh Ali Tehran, spoke to RFE/RL's Radio Farda broadcaster Mahin Gorji on September 9.
RFE/RL: What's behind the crackdown against those who disputed the results of the June 12 presidential vote?
Mahmud Tehrani: Unfortunately, until recently a significant number of Iranians thought that this regime could be reformed and it's possible to do it with some discussions and policies. But the [presidential vote], particularly with the coming to power of Ahmadinejad, it has become clear that they can't be reformed with civic discussions and political talks.

جندالله بلوچستان يک کارمند اتمى را در اصفهان گروگان گرفت

العربیه : جنبش موسوم به مقاومت مردمى ايران و معروف به جندالله بلوچستان طى بيانه اى که امروز جمعه 8/10/2010 منتشر کرد، اعلام نمود که يک کارمند اتمى ايرانى را در شهر اصفهان به گروگان گرفته است.
در اين بيانيه که نسخه اى از آن به "العربيه نت" رسيده است، اين تشکيلات سُنى بلوچى اعلام داشته است که افرادى از اين سازمان با عملياتى اطلاعاتى- امنيتى در شهر اصفهان واقع در مرکز ايران توانسته اند اين فرد فعال در امور اتمى ايران را بازداشت کرده و به کوهاى بلوچستان منتقل کند.
بنابر بيانيه جندالله عمليات بازداشت اميرحسين شيرانى کارمند اتمى ايران چند روز پيش صورت گرفته است. تاريخ دقيق اين رويداد ذکر نشده ليکن در بيانيه مشخصات فرد مذکور اعلام گشته است.
گروه جندالله که به عمليات مسلحانه عليه تأسيسات و تشکيلات لشکرى و کشورى دولت ايران اقدام مى کند اعلام کرده است که از اهل سنت ايران و به ويژه مردم بلوچستان دفاع مى کند.
در بيانيه جندالله مشخصات فرد گروگان به اين شکل آمده است: نام: امير حسين شيرانى، نام پدر: محمد شيرانى، متولد: 1971(1350 هـ ش)، و اطلاعات ديگرى به جز شماره کارت شناسايى او ذکر نشده است.
با اين حال جندالله در بيانيه خويش گفته است که طى روزهاى آينده نوارى ويدئويى از اعترافات اين شخص در باره موقعيت و فعاليتهايش منتشر خواهد کرد.
هنوز در تأييد يا تکذيب اين خبر از سوى منابع مستقل اظهار نظرى نشده است. مقامات دولتى ايران نيز در تأييد يا تکذيب خبر اين گروگان گيرى هنوز واکنشى نشان نداده اند.
اگر صحت محتواى اين بيانيه که از سوى روابط عمومى تشکيلات جندالله منتشر شده است، تأييد شود مى توان گفت که عمليات مذکور، يک اقدام ويژه و بى سابقه بشمار خواهد آمد. زيرا شهر اصفهان مرکز استان اصفهان واقع در قلب ايران است و صدها کيلومتر از مناطق نفوذ جندالله در استان سيستان و بلوچستان دور مى باشد.

http://www.alarabiya.net/articles/2010/10/08/121596.html 

تصاویری تکان دهنده از شکنجه های وحشیانه و قتل جوان اهلسنت مهابادی توسط سربازان جنایتکار خامنه ای

توضیحی پیرامون حملات گسترده اینترنتی به سایت "سنی آنلاین"

سنی آنلاین : پایگاه اطلاع رسانی سنی آنلاین که چندین سال است در مسیر اعتدال و میانه‏روی و به دور از هر گونه افراط و تندروى، به فعالیت فرهنگی مشغول است، بارها با فیلتر مواجه شده و اقدامات خرابکارانه‏ای علیه این سایت اهل سنت صورت گرفته است، اما خوشبختانه این اعمال خرابکارانه و به دور از منطق به هیچ وجه مانع فعالیت آن نشده است.
در پی گسترش فعالیت سایت مذکور به چهار زبان زنده دنیا (فارسی، عربی، انگلیسی و اردو) هجوم هکرها و خرابکاران اینترنتی به این سایت افزایش یافت؛ روز پنجشنبه گذشته (15 مهر 89) نامه ای از سوی مرکز RSA AFCC دریافت شد که گزارشی مبنی بر دریافت تعداد بسیار زیادی نامه و درخواست برای اعلام سایت تحت نام فریبکاری مالی (!!) با آدرسهای نامشخص و نامعتبر را اعلام کردند. و متاسفانه برای ساعاتی دسترسی به سایت را مختل نمود که به نظر می‏رسد فیلتر کردن آن کافی نبوده و روشهای اختلال از طریق فریبکاری پیشگرفته شده است تا به هر صورت مانع از فعالیت قانونی این سایت شوند. با تلاش موسسه RSA و نامعتبر بودن درخواستها، خوشبختانه سایت به حالت عادی بازگشت.
گزارش پایانی موسسه بین المللی و معتبر RSA و شرکت HIC به این مسئله اشاره دارد که مرکز حملات و درخواستها از داخل کشور بوده است.
سایت سنی آنلاین در مراجع ذیربط ایران (وزارت ارشاد و...) به ثبت رسیده است با این وجود سالها است بصورت غیر قانونی و صرفا از سوی دولت در داخل کشور فیلتر شده است.
در حال حاضر کاربران محترم می‏توانند بدون هیچ گونه دغدغه‏ای از سایت سنی آنلاین بازدید نمایند.

۱۳۸۹ مهر ۱۶, جمعه

گزارش کامل از حمله مسلحانه شهر سنندج / کــردســتـان ایــران


خبرگزاری آهوران نیوز به نقل از سایت دوربین: در حالی که تنها دو هفته از انفجار بمبی قوی در ۵۰ متری جايگاه رژه نيروهای مسلح در مهاباد می گذرد، ساعت ۱۷ و ۱۰ دقیقه عصر روز پنج شنبه 15 مهر " 07. 10. 2010 " دو مرد مسلح با پوشش محلی کردی به خودروی نیروی انتظامی در میدان اقــــــبـــال " آزادی" مرکز شهر سنندج حمله کرده و تعدادی از نیروهای نظامی و عابران پیاده را کشته و مجروح کردند .
آخرين آمار حمله مسلحانه میدان اقبال سنندج را ۱۴ نفر اعلام کرده‌اند كه از اين تعداد ۵ نفر کشته و ۹ نفر دیگر هم مجروح هستند ، كه حال يكي از مجروحان وخيم گزارش شده است و یکی از کشته شدگان ،  یک دانشجوی غیر بومی در شهر سنندج است .
بعد از این حمله از رفت و آمد وسایل نقلیه در مسیرهای منتهی به میدان اقبال شهر سنندج جلوگیری شده و


جو شهر سنندج کاملا ملتهب است.

اسامي برخي از کشته و مجروحان حمله مسلحانه
1 ؛ احمد جعفري هاشمي
2 ؛  مصطفي كرامتي
3 ؛  رامين اميرقلي
4 ؛ شهرام نصرالهي
5 ؛ علي محمدي
6 ؛ رسول سلگي
7 ؛ سهراب نجفي
8 ؛ علي حيدري
9 ؛ علي خسروي
تـــــا آمـــاده کـــــــردن ایــن خــبـر هــیـچ فـــرد یــا گــروهـی مـسـوولـیـت ایـن حـمـلــه را بـرعـهـده نـگــرفـتــه اســت.
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ایران ، عراق و ترکیه یک اقلیت بزرگ کرد دارد که در بخش های شمالی غربی و غرب کشور زندگی می کنند.
قابل یاد آوریست که مناطق کردستان و آذربايجان غربی ايران در سال های اخير محل درگيری های خونين ميان نيروهای نظامی با اپوزیسیون کرد بوده است که دارای پايگاه های نظامی در شمال عراق هستند.



اخـتـصـاصی سـایـت دووربـیـن

جند الله یک کارشناس اتمی را دستگیر کرد

دکتر رضا حسین بر
جنبش مقاومت مردمی ایران ا علام کرد که یکی از کارشناسان اتمی جمهوری اسلامی را در اصفهان دستگیر کرده است و تا چند روز دیگر ا عترافات وی را منتشر خواهد کرد." در اين عمليات موفق كه چند روز پيش در شهر اصفهان انجام گرفت آقاي امير حسين شيراني فرزند محمد شيراني متولد24 /6 / 1350 با شماره شناسنامه 2428 كارمند كارگاه انرژي اتمي در جنوب شرقي اصفهان با سرپرستي آقازاده توسط مبارزان جنبش مقاومت جندالله دستگير شد و اكنون در بازداشت مبارزان و در كوههاي بلوچستان مي باشد.
جنبش مقاومت اطلاعات بيشتر همراه با فيلم اعترافات اين شخص را به زودي منتشر خواهد كرد. "
بنظر میرسد که جندالله تاکتیک های مبارزاتی خود را تغییر داده است. در گذشته، فقط نیروهای اطلاعاتی و امنیتی را دستگیر میکرد ولی جمهوری اسلامی اهمیتی به انها نمیداد.اکنون امیدوار است که با دستگیری کارشناسان حساس و مهم، بتواند در یک معامله، آزادی تعداد زیادی از بلوچ های زندانی را، بدست اورد.
در دو هفته اخیر، جمهوری اسلامی ۸ نفر بلوچ را در کرمان و مشهد اعدام کرده است.
کمال نارویی، سخنگوی جندالله، در یک مصاحبه اعلام کرده بود که مدتهاست تلاش میکنند که فعالیت های خود را بمرکز ایران منتقل کنند.چندی پیش رژیم اعلام کرد که یک انبار مهمات بزرگ انها را در کرج کشف کرده است. هدف انبار کرج ایجاد چندین عملیات بزرگ برای آزادی عبد المالک ریگی بود که رژیم ادعا کرده که وی را ا عدام نموده است.
عملیات اصفهان نشان میدهد که اکنون گروه عبد المالک ریگی، نه تنها از بین نرفته است بلکه توانایی های جدیدی برای گسترش عملیات خود، در دل ایران، کسب کرده است

امیر ما یک تن نبود یک ملت بود

مردها همواره در اوج به پایان میرسند تا ماندگار شوند امیر عبدالمالک مردی از جنس کوههای بلوچستان مردی همرنگ آفتاب در سرزمین آفتاب او هم به هزاران سردار شهید ودلاور بلوچ پیوست واما ننگ ماند بر آن ملتی که خود را به حکومت ننگین خامنه ای فروختند تا برادرشان را تحویل سفاکان دهند ننگ بر شما بی غیرتان.
دادشاه امروز شاد است که فرزندش را در آغوش خواهد کشید . امیر ما یک تن نبود یک ملت بود . و خود فروشان امید یک ملت را از آنان گرفتند . امیر جان سلام ما را به بهشتیان برسان / گرگها خوب بدانند/ در این ایل غریب گر پدر مرد / تفنگ پدری هست هنوز/گرچه مردان قبیله همگی کشته شدند/توی گهواره چوبی پسری هست هنوز.


نظر یکی از کاربران آزانس خبری تفتان

نظر از کاربران اهوران نیوز

پیامی از جوانان باغیرت بلوچستان زاهدان


 سلام و درود بر شما دوست گرامي و با آرزوي موفقيت بيشتر شما در عرصه خبر رساني .  مي خواستم از وبلاگ شما براي رساندن يك پيغام استفاده كنم ، پيغامي به هفته نامه توسن ، هفته نامه اي كه صاحب امتيازش نوري ملعون فرماندار زاهدان است ، هفته نامه اي كه يك شماره اش منتشر نمي شود مگر اينكه در آن مطلب يا مطالبي بر ضد اهل سنت به چاپ مي رسد . من مي خواهم به عوامل اين هفته نامه ملعون اين اخطار را بكنم كه ديگر كاسه ي صبرمان لبريز شده ، ما هنوز اينقدر بي غيرت نشده ايم كه به شما اجازه بدهيم كه در زاهدان مركز بلوچستان به عقايدما توهين كنيد .
من و دوستانم ده ها نفرازجوان  بلوچ هستيم  و نمي توانم بگويم كه به دفتر شما حمله مي كنيم يا دفترتان را منفجر مي كنيم ولي اين را به شما قول مي دهم كه مي توانيم كاري بكنيم تا یک ضربه ای برای شماها وکارکنان این اداره ضد مسلمان باشد.
 شماها که ماهها براي آزادي يكي از اعضاي خانواده تان يا يكي از بستگانتان از اين كوه به آن كوه و از پيش اين سردار به پيش آن سردارمیرويد و در آخر با پرداخت پول جنازه اش را تحويل بگيريد .  به فکر خودتان هم باشید که شاید خودتون هم مثل بستگانتان دچار نشید خلاصه شما مي توانيد اين را فقط يك تهديد به حساب بياوريد و مي توانيد به آن بخنديد اما اگر باز هم به اين توهين ها ادامه دهيد بزودي انشاالله ما را در خانه تان ملاقات خواهيد كرد پس با كارتان جان عزيزانتان را به خطر نياندازيد. به اميد نصرت خدا.
 از وبلاگ اهوران نیوز تقاضا دارم تا این اخطار  وپیام ما را به این دشمنان اهل سنت برسانید
 جزاكم الله خيرا .
التماس دعا ،جوانانی از ‎زاهدان.‏‎

اطلاعيه جديد جنبش مقاومت جندالله (دستگيري يكي از كارمندان اتمي ايران)



بسم الله الرحمن الرحيم

بدينوسيله جنبش مقاومت مردمي ايران به اطلاع عموم مردم بلوچستان و ايران مي رساند كه فرزندان سلحشور و مومن بلوچستان در يك عمليات اطلاعاتي در شهر اصفهان يكي از كارمندان اتمي رژيم ايران را دستگير كردند.
در اين عمليات موفق كه چند روز پيش در شهر اصفهان انجام گرفت آقاي امير حسين شيراني فرزند محمد شيراني متولد24 /6 / 1350 با شماره شناسنامه 2428 كارمند كارگاه انرژي اتمي در جنوب شرقي اصفهان با سرپرستي آقازاده توسط مبارزان جنبش مقاومت جندالله دستگير شد و اكنون در بازداشت مبارزان و در كوههاي بلوچستان مي باشد.
جنبش مقاومت اطلاعات بيشتر همراه با فيلم اعترافات اين شخص را به زودي منتشر خواهد كرد.
جنبش مقاومت جندالله

فتوای تقیه گرانه ی خامنه ای جنایتکار ، مردود است

خامنه ای در جدیدترین فتوای خود ناگهانی موضع جدیدی را اتخاد کرده و به دفاع از ام المومنین حضرت عایشه رض پرداخت ، و فتوای این جنایتکار مورد استقبال رسانه های ساده لوح داخلی و خارجی گرفت .
خامنه ای در دادن فتوا از امر مهمی که در عقیده شیعه رایج است به تقیه روی آورده است ، در مذهب جمکرانی ها هر کس تقیه نکند ، مسلمان نیست و خامنه ای هم در دادن فتوای جدیدش به ظاهرتقیه کرده است .
اگر خامنه ای از فتوای خود مخلص میبود ، باید درسهای کتب دینی که از دبستان گرفته تا دانشگاهها مملو از تهمت به ازواج رسول صلی الله علیه و سلم است ، حذف میکرد.
اگر خامنه ای از فتوای خود مخلص میبود ، شبکه های ماهواره ای که توسط رژیم تغذیه میشوند ، و 24 ساعته بر خلاف اصحاب و ازواج رسول ، می پردازند ، کمک مالی خود را به این کانال های ماهواره ای بند میکرد.
اگر خامنه ای از فتوای خود مخلص میبود ، هزاران کتب توهین آمیز به امهات المومنین که توسط رژیم نشر گرده اید می سوخت و از بین میبرد.
اگر خامنه ای از فتوای خود مخلص میبود ، به مردم مظلوم اهل سنت ایران اجازه میداد که اسمهای دخترانشان را عایشه بگذارند.
اگر خامنه ای از فتوای خود مخلص میبود ، و ..
پس فتوای خامنه ای جنایتکار ، تقیه ای بیش نیست ، که میخواست با فتوای دروغین خود امت اسلام را بفریباند ، که ما وحدت طلب هستیم .
لذا علمای الازهر مصر در رد فتوای خامنه ای ، از خامنه ای و ایادیش خواستند که اگر در فتوای خود مخلص است ، قبر قاتل خلیفه دوم مسلمانان جهان را که رژیم آخوندی مزاری درست کرده است و سالانه در این متعه خانه جشن عمرسوزی بر پا میشود ، قبر این جنایتکار ابولولو مجوسی را تخریب کند و تهدید کردند تا زمانی که ایران مقربه "ابو لولو" قاتل عمر بن خطاب خلیفه دوم مسلمانان را ویران نکند، مسئولان الازهر با مقام های رژیم دیدار نخواهند کرد.

ناکو وشدل

رژیم آخوندی نظام دروغ و تکذیب

به نظر نمی رسد هیچ نظام و حکومتی در ایران تا این اندازه دست به دروغ و تکذیب زده باشد به ویژه اگر در نظر بگیریم که اتفاقا در عصر تکنولوژی ارتباطات و فراوانی روزافزون رسانه ها، آنچه اتفاقا بیش از دوره های دیگر افشا و برملا خواهد شد، دروغ است. شاید به همین دلیل پدیده تکذیب نیز در جمهوری اسلامی پا به پای دروغ پیش می رود.
فقط در قوه قضاییه و دستگاه دادگستری که می بایست جایگاه راستی و درستی و عدل و عدالت بوده و راه هرگونه دروغ بر آن و مسولانش بسته باشد، روزی دست کم یک دروغ تولید و منتشر می شود تا پس از آن تکذیب شود و آن هم نه با یک خبر راست و درست، بلکه یا با یک دروغ دیگر و یا با سخنانی که جز ابهام چیزی نمی آفرینند.
پیش از این در خبرها خواندید که احمدی نژاد رییس جمهوری اسلامی در هفتمین سفرش به نیویورک (خودش اصرار دارد بگوید هفت سفر بوده و نه شش سفر!) در چشم خبرنگاران نگاه کرد و راست حسینی به دروغ گفت حکم سنگسار برای خانم سکینه محمدی آشتیانی صادر نشده است. بعد تکذیب آن، کاملا شفاف و روشن آن هم نه از سوی هر کسی، بلکه توسط سخنگوی قوه قضاییه اعلام شد. ولی این سخنگو، حجت الاسلام محسنی اژه ای در همان کنفرانس مطبوعاتی که نخستین گفتگوی او با خبرنگاران در مقام سخنگویی قوه قضاییه بود، اعلام کرد که حزب مشارکت و جبهه مجاهدین انقلاب اسلامی منحل شده ا ند. انتظار می رفت اگر رییس جمهوری اسلامی دروغ نگفته، و واقعا نمی دانست در «جمهور»ی که وی رییس آن است چه می گذرد، دست کم سخنگوی قوه قضاییه بداند آیا حزب و گروهی از سوی نهادی که وی سخنگوی آن است، منحل شده است یا نه! حزب مشارکت که ظاهرا از انحلال خود خبر نداشت، به این خبر اعتراض و آن را تکذیب نمود. حزب مشارکت مدعی شد که حکم انحلال لغو شده است. آیا ممکن است حزبی که همواره یکی از ستون های فعال نظام و هم چنین سریال «انتخابات» جهت گردش قدرت در دست خود جمهوری اسلامی بوده است، دروغ بگوید و از انحلال خود و یا از لغو آن خبر نداشته باشد؟

اعلانیه نمایندگی اروپای پارت آزادی کوردستان

 

جهت اطلاع عموم
نمایندگی اروپای پارت آزادی کوردستان به‌ اطلاع میرساند ‌ سایت این تشکیلات که فعالیتهای آن برای مدتی و‌ به‌ دلیل مشکلات فنی و تکنیکی به‌ حال تعلیق در آمده‌ بود در حال از سرگیری فعالیتها و راه اندازی مجدد سایت به شیوه‌ ‌ای متفاوت میباشد.
به همین منظور از تمامی کسانی که‌ دستی در کار خبر رسانی و نویسندگی دارند تقاضا دارد که‌ با ارسال اخبار و مقالات خود ما را در جهت رونق بخشیدن هر چه بیشتر به‌ این سایت یاری نمایند.
شما میتوانید از طریق ایمیل و شماره‌های زیر با ما تماس گرفته‌ و‌ اخبار و مقالات خود را برای انتشار در سایت برای ما ارسال نمایید
لازم به‌ ذکر است که‌ سایت به‌ زبانهای انگلیسی ،فارسی،کوردی سورانی و کرمانجی در معرض دید شما عزیزان قرار خواهد گرفت
با سپاس فراوان
مدیریت سایت نمایندگی اروپای پارت آزادی کوردستان
پنج شنبه 07 اکتبر 2010
http://www.pak-eu.com/
ایمیل و شماره‌ تلفنهای تماس
Kurdistan Freedom Party Representation in Europe
info.pak_europa@yahoo.com - info.pak.europa@gmail.com - info.pak_europa@betuwe.net
tel:0031263252693 - mobil:0031641693364 -

جبهه علمای الازهر خواستار تخریب مزار "ابو لولو" در کاشان شد

به گزارش آژانس خبری تفتان به نقل از العربیه : جبهه علمای الازهر از لغو دیدار شیخ احمد محمد الطیب شیخ الازهر با حمید بقایی معاون محمود احمدی نژاد رئیس جمهوری اسلامی ایران استقبال کرد. همچنین محمد البری رئیس این جبهه خواستار آن شد تا زمانی که ایران مقربه "ابو لولو" قاتل عمر بن خطاب خلیفه دوم مسلمانان را ویران نکند، مسئولان الازهر با مقام های این کشور دیدار نکنند.
این در حالی است که الازهر اعلام کرده بود لغو دیدار شیخ الازهر با مقام ایرانی به دلیل پر بودن جدول برنامه های او و همچنین تاخیر هیات در ارائه درخواست دیدار عنوان کرده بود.
البری تاکید کرد که طرف ایرانی هیچ چیزی که باعث نزدیکی میان مذاهب اسلامی شود را ارائه نداده است. او همچنین با ایجاد پل های گفت و گو با ایرانی ها پیش از این که علمایشان اهانت به اهل تسنن و صحابه پیامبر را متوقف نکنند، مخالفت کرد.
رفاعه الطهطاویی سخنگوی شیخ الازهر دلیل لغو دیدار را پایبندی او به سخنرانی هفتگی اتحادیه الازهر و همچنین تاخیر هیات ایرانی در ارائه درخواست دیدار به رغم حضور چهار روزه اش در قاهره عنوان کرده بود. هیات ایرانی به ریاست حمید بقایی معاون رئیس جمهوری اسلامی در امور گردشگری به منظور گفت و گو بر سر پروتوکل های مربوط به از سرگیری پرواز مستقیم میان تهران و قاهره به مصر سفر کرده بود.
هیات ایرانی در سفر خود به مصر که به دور از دید رسانه ها صورت گرفت همچنین از شماری از مساجد آل البیت از جمله مسجد سیده زینب، مسجد نفیسه و مسجد امام حسین، بازدید کرد.
مزار "ابو لولو" که در ایران به "بابا شجاع الدین ابو لو لو فیروز" شهرت دارد در کاشان است و زیارتگاهی برای شماری اندک از ایرانی ها است. لازم به ذکر است که ابو لولو پس از اجرای حد در مکه دفن شد و مزار کاشان تنها یک نماد است.
پیام اخوان المسلمین اردن به خامنه ای
از سویی جبهه عمل اسلامی در اردن شاخه سیاسی اخوان المسلمین در پیامی از آیت الله علی خامنه ای رهبر جمهوری اسلامی ایران خواست تا این مزار از میان برداشته شود تا نمادی به عنوان احترام به قاتلین صحابه پیامبر اسلام باقی نماند.

ايران آخوندهاي صيغه اي درجهان براي تبليغ صيغه ميفرستد از مركز فساد قم

صدور۲۵۰۰ مبلغ اسلامی غیرایرانی از حوزه قم!

خبرگزاری حکومتی فارس: به گزارش مرکز خبر حوزه قم، طی یک سال اخیر بیش از ۲۵۰۰ مبلغ اسلامی غیرایرانی از حوزه قم به کشورهای خودشان اعزام شده ‌اند.
حجت‌الاسلام رضا خراسانی‌نژاد مدیر ارتباطات و بین‌الملل مجتمع آموزش عالی فقه گفت، در زمینه برنامه ‌های تبلیغی، فعالیتهای خوبی در مجتمع آموزش عالی فقه شکل گرفته است. در ایام تبلیغی ماه مبارک رمضان و محرم سال گذشته و رمضان امسال بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ مبلغ غیرایرانی به کشورهای خود فرستاده شده ‌اند. این طلاب بعد از بازگشت از مراکز تبلیغی نیازهای مردم و همچنین نیازهای خود را بیان می ‌کنند که بر آن اساس کارگاههای علمی برگزار می‌ شود.

آهوران نيوز بنقل از بي بي سي

حمله مرگبار طالبان به زیارتگاه صوفیان در کراچی

طالبان مسوولیت این حمله را برعهده گرفته است
مقام های پاکستانی اعلام کرده اند که در حمله انتحاری به یک زیارتگاه مهم صوفیان در شهر کراچی حداقل نه نفر کشته شده اند.
به گفته آنها، دو بمبگذار انتحاری روز پنجشنبه (۷ اکتبر) در آرامگاه عبدالله شاه قاضی هشت نفر را کشتند.
این انفجارها دست کم ۵۵ زخمی برجای گذاشته است.
یک مقام دولتی به بی بی سی گفته است که دو کودک نیز در بین کشته ها هستند.
آرامگاه عبدالله شاه قاضی یکی از مهم ترین زیارتگاه های صوفیان در کراچی است.
بندر کراچی، واقع در ایالت سند، قلب اقتصادی پاکستان به حساب می آید.
شاهدان می گویند که حمله عصر پنجشنبه در کنار در ورودی زیارتگاه و در شلوغ ترین ساعت که بین مردم فقیر مواد غذایی توزیع می شد، اتفاق افتاد.
یکی از شاهدان می گوید: "پسر بچه ای را دیدم که موی بلندی داشت. او به داخل زیارتگاه می آمد که خودش را منفجر کرد."
آصف علی زرداری، رئیس جمهوری پاکستان، این بمبگذاری را "قویا" محکوم و بر برخورد با عوامل آن تاکید کرده است.
یک سخنگوی طالبان در گفتگو با بی بی سی مسوولیت این حمله را بر عهده گرفته است.
بلندپایه ترین مقام پلیس سند می گوید که دو بمب با فاصله زمانی ده ثانیه و در نزدیکی دستگاه فلزیاب مستقر در کنار در ورودی، منفجر شد.
جامعه صوفیان کراچی سه روز عزای عمومی اعلام کرده است. طی این سه روز تمام زیارتگاه های صوفیان تعطیل خواهد بود.
هم اکنون تدابیر امنیتی در بخش های حساس شهر کراچی افزایش یافته است.
کراچی یکی از شهرهای ناآرام پاکستان است که تنش قومی - مذهبی در آن بالاست.
در ماه اوت امسال درگیری های قومی در این شهر ۴۳ کشته و بیش از ۱۰۰ مجروح برجای گذاشت.
پیش از این، در شهر لاهور نیز حمله مرگباری علیه یک زیارتگاه صوفیان انجام شده بود.
در ماه ژوئیه، دو بمبگذاری انتحاری در زیارت آرامگاه ابوالحسن علی حاج وری، یکی از پیشوایان صوفی ها بیش از ۴۰ کشته و ۱۷۰ مجروح برجای گذاشت
مسائل امنیتی ایران
یک مقام نیروی انتظامی استان کردستان اعلام کرده که حمله مسلحانه در شهر سنندج در مجموع ۱۴ کشته و زخمی برجای گذاشته اس

كشف مينهاي دوكيلوي ومتفجرات ساخته ايران

سفیر ایران در افغانستان می‌گوید مواد منفجره‌ کشف شده در ولایت نیمروز، مواد محترقه و ابزار شادی است. رئیس ‌پلیس ولایت نیمروز می‌گوید، مواد منفجره و انواع و اقسام مین‌های دوکیلویی و نیم کیلویی ساخت ایران کشف کرده‌ایم.
روز چهارشنبه (۶ اکتبر/۱۳ مهر) رئیس پلیس ولایت نیمروز افغانستان در گفت و گو با خبرنگار افغان دویچه وله از کشف یک کانتینر مواد منفجره ایرانی در ولایت نیمروز افغانستان خبر داد. در واکنش به این خبر، خبرگزاری دولتی «مهر» روز پنجشنبه ۷ اکتبر از قول فدا حسین مالکی، سفیر ایران در افغانستان نوشت: «بعد از بررسی محموله مشخص شد، محتویات آن مواد محترقه بوده و نه مواد منفجره. این مواد از چین به عنوان ابزار شادی وارد افغانستان شده است.»

در تماس دوباره با محمد موسی رسولی، رئیس پلیس ولایت نیمروز افغانستان، او ضمن تاکید بر کشف مواد منفجره، این‌بار به دویچه وله فارسی گفت: «وقتی توسط کارشناسان و ارگان‌های مختلف درب کانتینر باز شد، دیدیم محتویات این کانتینر مواد منفجره و انواع و اقسام مین است. مین‌های دو کیلویی و نیم ‌کیلویی پیدا کردیم.»

دویچه وله: آقای رسولی می‌توانید بگویید، این مواد منفجره ایرانی که شما پیدا کرده‌اید، دقیقا کجا و به چه شکل کشف شده است؟حتماً شما در جریان هستید که شرکت‌های تجاری از بندر چاه بهار یا بندرعباس وسائلی را بارمی‌زنند و به افغانستان می‌آورند. ولی ما داخل گمرک افغانستان یک کانتینر تقریباً چهل فوت به وزن ۱۹ تن کشف کردیم که از بندر چابهار بارگیری شده و آماده ترانزیت به داخل افغانستان از طریق جاده ابریشم بود. خوشبختانه این کانتینر داخل گمرگ افغانستان توسط پلیس امنیتی ولایت نیمروز شناسایی شد. وقتی کارشناسان و ارگان‌های مختلف درب کانتینر را باز کردند، دیدیم محتویات این کانتینر مواد منفجره و انواع و اقسام مین است. مین‌های دو کیلویی و نیم ‌کیلویی پیدا کردیم.

محمد موسی رسولی، رئیس پلیس ولایت نیمروز:



در همین مورد فعلا یک نفر دستگیر شده ولی مقصد این کانتیر را فعلا نمی‌دانیم که می‌خواسته تا کجای افغانستان برود اما اگر این مواد منفجره در داخل افغانستان توزیع می‌شد، مطمئنا همه شهرهای افغانستان را ناآرام می‌ساخت.


اسم من محمد موسی رسولی است. فرمانده امنیت ولایت نیمروز هستم. یعنی مسئولیت امنیت کل ولایت نیمروز با من است.



در همین زمینه، از روح‌الله یاسر، خبرنگار بخش افغان دویچه وله درباره سوابق کشف اسلحه و مهمات ایرانی در افغانستان پرسیدیم.




روح الله یاسر:
این اولین خبر و اولین رویدادی نیست که در این ارتباط اتفاق می‌افتد. البته دولت افغانستان بنابر سیاستی که دارد، نمی‌خواهد مستقیم با کشورهای همسایه درگیر شود و به شکلی طفره می‌رود از این که اظهارنظر صریحی کند. اما منابع و رسانه‌های مستقلی که در افغانستان هستند، بارها از این موضوع گزارش داده‌اند. ناتو و رسانه‌های داخلی و خارجی گزارش داده‌اند که چندین بار کاروان و ماشین‌های ایرانی که مواد منفجره به افغانستان انتقال می‌داده‌اند در مناطق مرزی گیر افتاده‌اند و سلاح‌هایی که نشان ایرانی داشته‌اند در برخی از ولایات کشف شده‌اند.





ما گزارش‌های زیادی داشتیم که سلاح‌های ایرانی را کشف کرده‌اند. حتی افراد مسلح ایرانی که برای تربیت شورشیان افغانستان، داخل خاک افغانستان شده‌اند و پلیس آن‌ها را تعقیب کرده، از این مسائل و گزارش‌ها داشته‌ایم. مثلا در قندهار، نیمروز و هرات گزارش‌های زیادی داشته‌ایم. افراد زیادی بازداشت شدند یا سلاح‌هایی که از ایران و دقیقاً در مرز افغانستان کشف شد یا افرادی با مواد انفجاری و با سلاح‌های ایرانی دستگیر شدند.



مدت زیادی است که دولت افغانستان تلاش دارد که بطور مستقیم با سران طالبان تماس برقرار کند، گفت‌وگو کند و آن‌ها را ودار سازد که از جنگ دست بکشند، کنار بیایند و با یکدیگر آشتی کنند. در بسیاری از محافل سیاسی افغانستان و در رسانه‌ها، تحلیلگران معتقدند که دو کشور ایران و پاکستان در این فکر هستند که این جریان سازش را به صورتی بر‌هم بزنند و ناتو یا کشورهای دیگر را به چالش بکشانند. مشکلات جنگ را بیش‌تر بسازند تا دامنه‌ی جنگ طولانی‌تر شود. تحلیل این است که این‌ها می‌خواهند مانع این جریان صلحشوند و به شکلی آن رابه چالش بکشند.

حسین کرمانی
تحریریه: مصطفی ملکان

فکر می‌کنید خبر کشف مواد منفجره چه ارتباطی با تحولات افغانستان می‌تواند داشته باشد؟ چرا از ایران مواد منفجره به افغانستان منتقل شده، تحلیل شما چیست؟

شما از طریق منابع خبری خودتان در داخل افغانستان، می‌توانید نمونه‌های دیگری از انتقال مواد منفجره و اسلحه به داخل افغانستان بگویید؟

آقای یاسر می‌توانید بگویید که، آخرین خبرها و نظرها در افغانستان درباره‌ی خبر کشف مواد منفجره‌ی ایرانی چیست؟ خبر تازه‌ای از اظهارنظر مقامات دولتی افغانستان یا نیروهای ناتو مستقر در افغانستان در این باره دارید؟

گفت‌وگو با یک خبرنگار افغان

آقای رسولی می‌توانید مسئولیت دقیق خودتان را هم در پلیس ولایت نیمروز بفرمایید؟


آقای رسولی مبدا کانتینری که شما پیدا کرده‌اید، کجا بوده و به کجا می رفته؟

۱۳۸۹ مهر ۱۵, پنجشنبه

دو روز قبل نیز رئیس پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان رودبار در جنوب استان كرمان در درگيری مسلحانه کشته شده بود

.

به گزارش خبرگزاری فارس بنقل از فرماندهی نیروی انتظامی استان کرمان، صبح پنج شنبه، 3 مامور انتظامی در درگیری مسلحانه در قلعه گنج کرمان کشته شدند. برپایه این گزارش، ماموران در حال انتقال فردی که متهم آدم ربایی توصیف شده ، از قلعه گنج به استان هرمزگان بودند که اقوام و بستگان متهم به سوی ماموران تیراندازی کردند و سه مامور و شخص متهم کشته شدند.
این گزارش می افزاید که دو روز قبل نیز رئیس پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان رودبار در جنوب استان كرمان در درگيری مسلحانه کشته شده بود

۱۳۸۹ مهر ۱۴, چهارشنبه

نعره های قهرمانانه شیر مردان بلوچستان در مقابل روبا ه های امام زمان

با حذف مکرراین ویدئو که نمایشی از قهرمانی های شیرمردان بلوچستان است توسطحجۀ الاسلام یوتیوب این فیلم را در گوگل برای دوستان آپلود نمودیم تا دوستان بهتر بتوانند نمایش قهرمانانه مجاهدان اسلام را ببینند وبدانند که شیرمردان بلوچستان همانقدر با شهادت محبت دارند که کفار با مال دنیا محبت دارند




لینک فیلم به شهادت رسیدن سرمچاران توسط جلادان فاشیست رژیم آخوندی در سایت مگا آپلود ، یوتیوب و فیس بک




سایت یوتیوب به سفارش رژیم آخوندی و به بهانه ی نقض حقوقی فیلم به شهادت رسیدن سرمچاران بلوچستان را حذف کرد ، الحمدلله دوستان با تلاشهای مضاعف در آدرس جدید در یوتیوب و سایتهای دیگر فیلم مبارزین را گذاشتند ، تا مشت محکمی بر گونه های رژیم آخوندی بزنند.
اگر سایت یوتیوب و دیگران ، بهانه ی ویولیشن (نقض حقوقی ) بیاورند ، اما ندای آزادیخواهی و آزادگی توسط هیچ قدرتی خفه نخواهد شد.
زنده باد مقاومت
زنده باد آزادی
مرگ بر رژیم فاشیست ولایت فقیه
مبارک باد شهادت سرمچاران غیور و مومن بلوچستان عزیز

لینک فیلم در مگا آپلودhttp://www.megaupload.com/?d=W80DYZQY

با مشاهده ی فیلم جنایت مزدوران رژیم ، شهرستانی هایی که زابلی های تندرو و افراطی ، را بیگناه می دانستند الان جنایتکار و فاشیست خواهند دانست

 

با مشاهده فیلم جنایت زابلی های افراطی و استقامت و بهادری شیرمردان بلوچ ، برهمگان ثابت شد که زابلی های افراطی از نجس ترین افراد روی زمینند ، حتی بدتر از یهود و هنود .
این فیلم ثابت میکند که جنایتکار کیست و مظلوم کیست ؟
بر جهانیان و ملت غیور ایران ، آشکار شد که جنایتکاران زابلی ، از روش فاشیستی خامنه ای تقلید میکنند و برای کشتن جوانان بلوچ بیقرارند.
جوانانی که مزدوران زابلی رژیم مظلومانه دستگیر شده بودند و در ظرف 24 ساعت ، بدون هیچ مدرک و سندی اعدام میشوند ، مجمعی از زابلی های جمکرانی را جمع میکنند ، که بیایند تماشاگر کشتار چند جوان بیگناه بلوچ باشند ، بیایند از جنایت زابلی ها خوشی کنند ، بیایند جنایت را ببینند تا بعد از جنایتشان نقل و شیرینی تقسیم کنند.
با مشاهدی این فیلم شهرستانی ها دیگر زابلی ها هموطن خود نمیخوانند ، بلکه جنایتکاران از نسل هیلتر ، جنایتکارانی از نسل چنگیزخان مغول.
رژیم آخوندی و زابلی های افراطی تمام سعی و کوشش خود را کردند ، که این فیلم در دست رسانه های بین المللی و داخلی نیفتد ، تا جنایتشان پوشیده دفن شود ، به همین خاطر رژیم مکررا به دست اندرکاران سایت یوتیوب سفارش میکرد که این فیلم جنایتشان را حذف کنند ، اما فضل خدای متعال و اخلاص این مبارزین بود ، که این فیلم جنایت رژیم در سراسر دنیا نشر گردید و با استقبال بینظیر رسانه ها مواجه گردید ، خبرنگاران و مدیران سایت ساکت ننشستند و به جنگ رسانه ای خود ادامه دادند ، هی آپلود میکردند
و نوکران رژیم حذف میکردند ، تا حالا این جنگ ادامه دارد ...
در حقیقت رژیم در دنیا بدنام شد .
زابلی های افراطی در دنیا بدنام شدند .
شهرستانی هایی که زابلی های افراطی و تندرو ، را بیگناه می دانستند الان جنایتکار خواهند دانست
زابلی را مشاهده میکنیم که از مرگ جوانان ما خوشحالی مکینند و طبل میزنند و صدای وهابی را برای پوشیده کردن صدای الله اکبر مبارزین ، سرمیدهد .
با دیدن این فیلم غیرت و مردانگی مردم بلوچستان به پا خواهند خواست .
با مشاهده ی فیلم جنایت زابلی های افراطی ، یقینا دهها جوان بلوچ و اهلسنت قیام خواهند کرد و در فداییان جندالله نام خود را ثبت خواهند کرد و بمب بر بدن خواهند بست و انتقام شهید ذبیح ها و همرزمانش را از مزدوران خامنه ای خواهند گرفت .
بیایید با انتشار فیلم جنایت زابلی های تندور و بهادری دلاورمردان سرزمین بلوچستان ، با مبارزین همکاری و همیاری نماییم و این فیلم را در سرتاسر بلوچستان تقسیم کنیم ، تا ملت بلوچ از ظلمی که بر فرزندانشان میشود ؛ آگاه و بیدار گردند.
ابوعبدالمالک امیری

پلیس ایران: مظنون به بمبگذاری در بیمارستان الغدیر دستگیر شد

بیمارستان الغدیر تهران
انقجار امروز صبح در بیمارستان الغدیر، صدمات جانی نداشته است
نیروی انتظامی ایران می گوید که فردی را به اتهام بمبگذاری در بیمارستان الغدیر تهران بازداشت کرده است.
امروز صبح (سه شنبه ۱۳ مهر - ۵ اکتبر) خبرگزاری های ایران از انفجار یک بمب صوتی در بیمارستان الغدیر تهران خبر دادند که "خساراتی جزیی" برجای گذاشته اما تلفات جانی در بر نداشته است.
بیمارستان الغدیر در ضلع جنوبی میدانی به همین نام واقع شده که از شرق با دانشگاه علم و صنعت تهران، از شمال با محله شمیران نو، از غرب با مرکز آتش نشانی و سازمان اتوبسرانی و از جنوب با میدان رسالت تهران همجوار است.
بنابر گزارش پلیس ایران، مظنون دستگیر شده به خاطر "اختلافات شخصی با مالک داروخانه" این بیمارستان، اقدام به ساخت یک بمب صوتی دست ساز کرده و آنرا در محل داروخانه بیمارستان الغدیر کار گذاشته بود.
در همین رابطه، غلامرضا معصومی، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی وزارت بهداشت، به خبرگزاری ایرنا گفته است که این انفجار هیچ صدمه جانی برجای نگذاشته است.
بیمارستان الغدیر، که در اوایل دهه ۶۰ تحت عنوان درمانگاه الغدیر آغاز به کار کرد، هم اکنون دارای ۱۸۰ تخت بیمارستانی است و به صورت خیریه مدیریت می شود
سنی آنلاین : وجود تاکید مکرر مقامات کشوری و استانی به اصحاب رسانه مبنی بر پرهیز از تفرقه‏افکنی و شایعه‏پراکنی و لزوم اطلاع رسانی شفاف، متاسفانه نشر اخبار بی‏پایه و اساس با تیترهای جهت‏دار علیه جامعه اهل‏سنت ایران و شخصیت‏های مذهبی و مردمی آن با قوت تمام همچنان ادامه دارد.
در تازه‏ترین اقدام از این قبیل، گردانندگان سایت "جهان نیوز" مورخ یکشنبه 89/7/11، خبری تحت عنوان "تاسیس استدیو شبکه ماهواره‏ای وهابیت در زاهدان!" را در سایت مزبور درج نمودند و در این خبر با انتخاب واژه هایی زننده و به دور از اخلاق رسانه‏ای به امام جمعه اهل سنت زاهدان مولانا عبدالحمید تاخته و ایشان را یکی از همراهان و حامیان شبکه جهانی ماهواره‏ای "نور" معرفی کردند. گردانندگان جهان نیوز به تبعیت از دیگر رسانه‏های پریشان‏فکر وتفرقه‏افکن از اتهام "وهابیت" و "سلفی گری" هم غافل نماندند.
در مورد این گزارش که به دور از هر گونه تحقیق است باید گفت که مولانا عبدالحمید هیچ گونه ارتباطی با شبکه جهانی "نور" ندارد و نه هم از مؤسسان یا سیاست گزاران و یا طرف مشورت شبکه ماهواره‏ای مذکور هستند، بلکه ایشان همواره در مسیر اعتدال و میانه‏روی قرار داشته و اطرافیان خود و کسانی که با ایشان در هر موضوعی مشورت می‏کنند را نیز توصیه به اعتدال و میانه‏روی در امور و احترام به طرف مقابل می‏نماید، و معتقد است که طرف مقابل نیز باید همین روش را سرلوحه برنامه‏های خود قرار دهند.
شبکه نور، یک شبکه ماهواره‏ای است که به مسایل فرهنگی و دینی فارسی زبانان تمام دنیا می‏پردازد و فعالیت آن منحصر به اهل سنت ایران نیست، تا جائی که بسیاری از مشکلات اجتماعی اهل سنت ایران را بازتاب نمی‏دهد، و اگر گاهاً شبکه مزبور از سی‏دی‏های سخنرانی مولانا عبدالحمید- حفظه الله- استفاده نموده یا مصاحبه‏هایی با ایشان داشته است، این مصاحبه‏ها به هیچ وجه دلیلی بر همراهی مستقیم ایشان با این شبکه نمی‏شود، زیرا مولانا عبدالحمید پیش از این با شبکه‏ها و خبرگزاری‏های داخلی و خارجی مصاحبه داشته‏اند. آیا مصاحبه با یک شبکه، رادیو و یا رسانه دلیل حمایت و پشتیبانی از آن محسوب می‏شود؟!!
آیا از سفرهای مکرر مقامات عالی‏رتبه کشور به برخی از کشورهای اروپائی و حتی ایالات متحده آمریکا و مصاحبه‏های اختصاصی این افراد با شبکه‏های خبری آن کشورها همین نتیجه اخذ می‏شود؟؟
معلوم نیست چرا حضور چندین شبکه ماهواره‏ای بازتاب دهنده عقاید اهل تشیع مثل "اهل بیت"، "ولایت" وغیره برای این دسته از تنگ نظران مایه خوشی و سرور است، اما وجود یک شبکه محدود که منسوب به اهل‏سنت است برای این دوستان قابل تحمل نیست، تا جائی که مجبور شدند جهت تقابل با این شبکه ماهواره‏ای به دروغ‏پردازی و تخریب شخصیت پیشوایان اهل سنت ایران روی آورند؟!
لازم به ذکر است که اهل‏سنت ایران همواره در تلاش بوده‏اند که یک شبکه ماهواره‏ای کاملا مستقل راه‏اندازی کنند که به انتشار و پخش دیدگاههای آنان بپردازد، ولی به دلیل مشکلات مالی تاکنون موفق به چنیین کاری نشده‏اند.
در مجموع باید به خاطر داشت که هر انسان در مقابل هر حرف و کلمه‏ای که بر زبان آورده و یا به رشته تحریر در می‏آورد و در قبال هر عملی که انجام می‏دهد در روز قیامت باید در بارگاه الهی پاسخگو باشد، لذا مسئولیت اصحاب رسانه‏ها و مطبوعات در عصر حاضر بسیار حساس و مهم می‏باشد؛ اینگونه افراد باید متوجه باشند که بدون دلیل ادعا ردیف نکنند و در کنار اخلاق اسلامی و دینی، اخلاق مطبوعاتی و رسانه‏ای را رعایت نمایند.

۱۳۸۹ مهر ۱۳, سه‌شنبه

آهوران نيوز بنقل برس نيوز

حکم اعدام یک زندانی سیاسی کرد تایید شد

خبرگزاری هرانا - در روزهای گذشته حکم اعدام حبیب‌الله گلپری پور، جوان بیست و هفت ساله‌ی سنندجی از سوی دیوان عالی کشور تایید شد.
گلپری پور در تاریخ دوم اردیبهشت ماه ۱۳۸۹ به اتهام محاربه از طریق فعالیت تبلیغی و عضویت در یک حزب مخالف نظام به استناد ماده‌ی ۱۸۶ و ۱۹۰ قانون مجازات اسلامی از سوی دادگاه انقلاب مهاباد به اعدام محکوم و در شهریورماه این حکم توسط دیوان عالی کشور تایید شد.
او از یک سال قبل در بازداشت است و هم اکنون در زندان مهاباد به سر می‌برد. خانواده‌ی او به نجات فرزندشان امیدوار هستند و از انتشار اخبار نادرست درباره‌ی او گلایه می‌کنند.
به گزارش رادیو زمانه، بهرامیان ضمن تائید حکم قطعی اعدام برای موکلش گفت: «اتهام حبیب‌الله گلپریپور عضویت در گروه پژاک بوده و دادگاه بر این اساس وی را محکوم به اعدام کرده است.»
او افزود «اتهام محاربه و عضویت در گروه پژاک با گفته‌های موکلم به هیچ وجه همخوانی ندارند.»
این وکیل هم‌چنین اضافه کرد که صدور چنین حکمی در حالی است که به گفته وی هیچ‌گونه سلاحی از موکلش کشف نشده است. ظاهراً حبیب‌الله گلپریپور در زمان دستگیری تنها چند کتاب در دست داشته است.
بهرامیان درباره‌ی اتهام محاربه گفت: «به اعتقاد من اساساً ماده ۱۸۳ و ۱۸۶ قانون مجازات اسلامی با یکدیگر در تضاد هستند و بر اساس موازین فقهی اصولاً صدور حکم اعدام در چنین مواردی مبنای فقهی و قانونی ندارد.»
وی با تاکید بر اینکه تمام تلاشش را با استفاده از اختیارات قانونی دیگر مانند ماده‌ی ۱۸ در جهت لغو حکم اعدام برای موکلش حبیب‌الله گلپریپور به کار خواهد گرفت، از احتمال قریب‌الوقوع اجرای حکم اعدام موکلش خبر داد و افزود: «در تمام موارد احکام قطعی شده توسط دادگاه، احتمال اجرای حکم در هر زمان وجود دارد و در رابطه با موکلم حبیب‌الله گلپریپور هم باید بگویم که احتمال اعدام قریب‌الوقوع وی نیز با توجه به قطعی شدن حکم دادگاه وجود دارد.»
محمد مصطفایی وکیل و حقوقدان نیز در این زمینه گفت: «رویه و روال دستگاه قضایی و دستگاه‌های امنیتی در جمهوری اسلامی ایران از گذشته تا حال در خصوص زندانیان سیاسی و امنیتی چنین بوده است که اگر در یک مرحله‌ی زمانی ناتوان از مقابله با آزادی بیان و عقیده بوده‌اند، سلاح و ابزار اعدام را به بهانه‌ی محارب بودن متهمین پیش کشیده و در راستای اهداف حفظ قدرت از سرکوب به شیوه‌ی اعدام استفاده می‌کردند.»
وی افرادی چون حبیب‌الله گلپری پور را قربانی تفکر خشونت‌طلبانه‌ی دستگاه‌های امنیتی و قضایی دانست و گفت: «والا صدور چنین دادنامه و حکمی وجاهت قانونی ندارد و برخلاف عدالت و انصاف کیفری است.»
این وکیل توضیح می‌دهد: «اگر مبنای حقوقی چنین پرونده‌هایی را تبیین و تحلیل کنیم به این نتیجه خواهیم رسید که افرادی همچون گلپریپور صرفا قربانی خشونت‌طلبی عده‌ای برای حفظ جایگاه قدرت خود شده‌اند. چرا که هرچند قانونگذار چهار مجازات را برای محاربه تعیین کرده و قاضی می‌تواند محکوم علیه را تبعید کند، ولی دستگاه‌های امنیتی و قضایی با استفاده از مجازات اعدام می‌خواهند پشتوانه‌ی قدرت خود را تقویت کنند.»
وی ادامه می‌دهد: «مهم‌تر اینکه در حدود شرایط بسیار خاص و دلایل بسیار قوی و مبرهنی می‌بایست ارائه شود تا جرم به اثبات برسد. این حکم و دیگر حکم‌های این چنینی به هیچ وجه استوار نیستند و پشتوانه‌ی محکمی ندارند و از نظر افکار عمومی مردود هستند. حتی دیده و شنیده‌ایم که محکومین چنین احکامی محبوبیت و مشهوریت بسیار بالایی در جامعه کسب می‌کنند که ناشی از این تحلیل حقوقی است.»
دکتر محمود امیری مقدم، سخنگوی سازمان حقوق بشر ایران در مورد فعالیت‌هایی که این سازمان برای کمک به حبیب‌الله گلپریپور انجام داده، می‌گوید: «مخالفت با اعدام موضوع اصلی فعالیت سازمان حقوق بشر ایران است و ما عضو جنبش جهانی مخالفت با اعدام هستیم. در کشور ما هر روز بیش از یک اعدام صورت می‌گیرد.»
او با اشاره به اینکه بیش از هزار زندانی در نوبت اعدام قرار دارند و اعدام زندانیان در سال‌های اخیر شدت گرفته است، می‌گوید: «سازمان حقوق بشر ایران در حال سازماندهی یک راهپیمایی در مخالفت با اعدام است. ما امیدواریم بسیاری از ایرانیان ساکن نروژ و فعالان حقوق بشر نروژی ما را حمایت کنند. این سازمان قصد دارد تا روی زندانیان محکوم به اعدام تمرکز کند و با اطلاع‌رسانی در جهت نجات آنها از اعدام تلاش کند. یکی از افرادی که در مورد آنها اطلاع‌رسانی خواهیم کرد حبیب‌الله گلپریپور است که با اتهام محاربه به اعدام محکوم شده است.»
حبیب‌الله و بسیاری از زندانیانی که در ایران با خطر اعدام روبه‌رو هستند از یک محاکمه‌ی عادلانه برخوردار نبوده‌اند و دادگاه احکام وحشیانه‌ای چون اعدام را برای آنها صادر می‌کند.
در سال گذشته اعدام احسان فتاحیان و سپس فرزاد کمانگر، شیرین علم‌هولی و سه زندانی دیگر موجی از خشم ایرانیان را برانگیخت. بازاری‌های کرد دست به یک اعتراض سراسری زدند و بازارها و مغازه‌ها در شهرهای کردستان به تعطیلی کشیده شد. همزمان ایرانیان ساکن اروپا با تظاهرات در برابر سفارتخانه‌های جمهوری اسلامی اعتراض خود را نشان دادند.
فرزاد کمانگر و شیرین علم هولی موفق شدند تا رنج‌نامه‌های خود را به دست مطبوعات برسانند و در این نامه‌ها به شرح شکنجه‌های وحشیانه برای اعتراف‌گیری بپردازند.
به عقیده‌ی وکیل فرزاد کمانگر و شیرین علم هولی، هر دوی این زندانیان بی‌گناه بودند و به ناحق اعدام شدند.

کاربران العربیه فارسی حمله نظامی علیه ایران را جدی می دانند


 
دبی – العربیه. نت
اغلب کاربران سایت " العربیه فارسی " در نظرسنجی این سایت در مورد احتمال حمله نظامی علیه ایران تاکید کردند برخورد نظامی با ایران جدی است.

در این نظرسنجی 2106 نفر شرکت کردند و 46% آنان اعلام کردند حمله نظامی علیه ایران جدی است اما 39% در این زمینه تاکید کردند که هجوم علیه ایران تهدیدی بیش نیست.

درهمین حال 14% شرکت کنندگان درنظرسنجی حمله نظامی علیه ایران را ناشدنی تلقی کردند.

آمریکا واسرائیل بارها ایران را به حمله نظامی به هدف توقف برنامه اتمی تهدید کرده اند و مقامات این کشور در مقابل ضمن مسالمت آمیزخواندن برنامه اتمی خود می گویند توانایی لازم برای مقابله با حمله احتمالی را دارند.

کشورهای غربی ایران را به تلاش برای ساخت بمب اتمی متهم می کنند وبراساس سیاست " تشویق و تحریم " گفتگوهای گسترده ای را با مسئولان پرونده اتمی ایران انجام داده اند.

آنها در هر دور از مذاکرات ابتدا امتیازهایی را به ایران ارائه می کنند تا غنی سازی اورانیوم را متوقف کند و هربار که با مخالفت ایران مواجه شدند تحریم هایی علیه آن اعمال کرده اند.

با این حال آمریکا می گوید برای توقف برنامه این کشورممکن است دست به عملیات نظامی بزند.

۱۳۸۹ مهر ۱۲, دوشنبه

خانه خدا در خطر است!

آهوران نیوز به نقل ازسنی نیوز:مسجد صدیق قدیمی‫ترین مسجد روستای لطیفی در حومه شهر شیراز می‫باشد. اهل سنت 30 درصد جمیعت 6000 نفری این روستا را تشکیل می‫دهند.
بسیاری از مردم این روستا چون بیشتر مناطق کشور عزیزمان در زیر شمشیر خون آشام صفویت به تشیع گرویدند.
هرگاه مردم روستا از فتنه‫افروزیهای آخوندهای صفوی در امان بوده‫اند، در کمال آرامش برادروار بدور از تشنجهای ساختگی مذهبی در کنار هم می‫زیسته‫اند. ولی هرگاه هیلمان صفویت و تنگ‫نظریها و رعب و وحشتشان بر روستا سایه افکنده زندگی به کام مردم تلخ شده است.
مسجد صدیق در قلب روستا، و روی جاده اصلی واقع است. مسافرانی که از جنوب کشور به طرف شیراز آمده‫اند ( چه سنی و چه شیعه) سر سجده در مقابل خداوند متعال در این خانه پاک پروردگارشان به زمین نهاده‫اند.
با قدرت گرفتن جناحهای صفوی در حکومتهای پیشین برخی از فتنه افروزان صفوی در 15 متری طرف مقابل مسجد صدیق مسجدی بسیار بزرگ برای تشیع برپا کردند. گویا وسعت دنیا به تنگ آمده بود و جایی برای بنای مسجد نبود مگر جلوی درب مسجد اهل سنت! ای دوصد لعنت بر مکر قلبهای تنگ کینه‫توز...
هدف از این مسجد ضرار فتنه‫افروزی و بهم ریختن وحدت ملی این روستا بود. تا در سایه آتش فتنه و آب گل آلود شده برخی آخوندهای موذی قم که پشت سر این برنامه قرار داشتند چیزی به کف آورند.
با روی کار آمدن حکومت دوآتشه احمدی نژاد، شایعه‫هایی بسیار خطرناک که نشانه‫گر اهداف بسیار پلید صفویان آتش‫افروز است بر سر زبانها جاری شده است. ظاهرا آخوندهای صفوی در نظر دارند به بهانه وسعت جاده، "مسجد صدیق" را شهید کنند!!
اگر واقعا جاده چون قلبهای صفویان به تنگ آمده و نیاز به گسترش دارد، شایسته است "مسجد صدیق" که نمادی از روستا و شناسنامه تاریخی آن است حفظ شده، مسجد ضراری که در مقابل آن جهت فتنه افروزی بنا شده برچیده شود. تا وحدت و برادری ملی منطقه حفظ گردد.

مــتـن کـامـل مـصـاحـبـه اخـتـصـاصی سـایـت دووربـیـن بـا مـولـوی عـبـدالـرئـوف ریگی سـخـنـگـوی جـنـبـش جـنـدالله


اخـتـصـاصی سـایـت دووربـیــن ، مـصـاحـبـه‌ای با مولوی عبدالرئوف ریگی سخنگوی جنبش مقاومت مردمی اهل سنت ایران ، جندالله . در این مصاحبه جناب مولوی عبدالرئوف ریگی به سوالات سایت دووربین به طور کامل و واضح جواب داد است .
مــتـن کـامـل مـصـاحـبـه
1 ، سـایـت دووربـیــن ؛ بعد از اینکه حاج محمد ظاهر بلوچ رهبر جنبش شـما را به عنوان سخنگوی جندالله انتصاب کرد تغییرات در سازماندهی سیاسی ، نظامی و اطلاعاتی هم ایجاد شد ، آیا به علت حساسیت امنیتی بود یا علت دیگری داشت ؟ لطفا توضیح دهید ؟
با سلام و درود محضر شما برادران گرامی در شبکه دوربین و خدمت بینندگان محترم شبکه
راجع به سوال شما باید بگویم که پس از دستگیری رهبر شهید امیر عبدالمالک ره جنبش نیاز به یک سری تغییرات اساسی و بنیادین در تمامی عرصه ها داشت تا از خطرات و ضررهای احتمالی جلوگیری شود و در همین راستا شورای مجاهدین تصمیم به تغییرات و سازماندهی جدید گرفتند و این تغییرات در تمامی عرصه ها به اجرا در آمد و الحمدلله که ما موفق شدیم به رژیم اجازه ندهیم که با دستگیری رهبر مقاومت ضربه ای دیگر به جنبش وارد نماید.
2 ، سـایـت دووربـیــن ؛ زمزمه‌های در مورد شهادت عبدالمالک ریگی به دست جلادان زندان اوین به گوش می رسد . آیا شما معتقد به اعدام یا شهادت بر اثر شکنجه آقای ریگی هستید ؟
هنوز هیچ تصویر و یا فیلمی از شهادت رهبر مقاومت منتشر نشده است و رژیم مدعی اعدام رهبر شهید شده است اما ادعاهای رژیم هیچ ارزشی ندارد و این رژیم رافضی در دروغ و تقیه شهره عالم است و هیچ چیزش قابل اعتماد نیست اما طبق گزارش های رسیده رهبر جنبش در اثر شکنجه به شهادت رسیده است
3 ، سـایـت دووربـیــن ؛ در نوار تصویری که عبدالمالک ریگی در زندان برای جندالله فرستاد ، از اعضای جنبش درخواست آتش بس و گفتگو با نیروهای ایرانی کرد . اما با اعدام ایشان رهبری جندالله اعلام کرد درهای مذاکره بسته شد. آیا امکان بازگشت به میز مذاکره و یا آتش بس وجود دارد ؟ این روند به چه صورت است ؟
دیگر امکان هیچ گونه گفتگو و مذاکره ای وجود ندارد و شهادت رهبر تمامی درهای مذاکره را برای همیشه مسدود نمود و الان فقط جنگ و نبرد است که تکلیف را روشن خواهد کرد.
4 ، سـایـت دووربـیــن ؛ در میان جوانان و دانشجویان اهل سنت دو نظریه در مورد جنبش جندالله وجود دارد. نظریه اول ، جندالله وابسته به آمریکا ، عربستان و دیگر حکومت‌هاست . نظریه دوم ، جندالله حاصل تجارب و شرايط رعب و وحشت مردم اهل سنت و بلوچ در ايران است . جواب شما به این جوانان چیست ؟
جندالله ندای اهلسنت ایران است و بس و نه به غرب متعلق است و نه به شرق و به قول رهبر شهید امیر عبدالمالک ره جندالله در سه مورد خلاصه می شود
1 : ایمان به الله
2 : جهاد با کافران و مشرکان
3 : دفاع از مظلومان و ستمدیدگان
و هیچ کشوری و هیچ سازمان و گروهی هیچ گونه نقشی درترغیب جوانان بلوچستان برای جهاد ندارند بلکه قدرتهای طاغوت ی پدید آمدن نظریه جهادی را خطری برای خود می دانند زیرا ملتی که امروز بردگی روافض را نپذیرد فردا بردگی دیگر مستکبران را هم نخواهد پذیرفت و تاریخچه کوتاه مدت جندالله گواه است که این حرکت موجی از فرهنگ جهادی و شهادت طلبی را در منطقه ایجاد کرده است .
5 ، سـایـت دووربـیــن ؛ مسئولان رهبر جندالله در زندان ، علت شتاب در اعدام ایشان را سبب مقابله به مثل جندالله ، یعنی گروگان گیری مسئولان بلندپاییه و دیپلوماتهای ایرانی می دانند . دیدگاه شما در این مورد چگونه است ؟ آیا جندالله برای ربودن مسئولان ایران افراد خاصی را آموزش داده بود؟
پس از دستگیری رهبر شهید جنبش در مرحله اول دو اقدام را در فوریت عملی قرار داد اولا تغییرات و تجدید سازماندهی تا از ضررهای احتمالی جلوگیری شود و دومین عمل فوری تلاش برای رهائی رهبر شهید بود که جنبش طی مدتی کوتاهی15 عملیات در نقاط مختلف کشور را تدارک دید اما قضای الهی چنین بود که در این عملیاتها توفیقی نصیب نشود که بزرگترین این عملیاتها عملیات ربودن برخی مقامات کشوری در تهران بود که دوستان تمامی مقدمات آن را فراهم نمودند و مهمات مورد نیاز را به شهر کرج رساندند اما بنابر قضای الهی در آخرین لحظات یکی از اعضای جنبش با نام احمد شیرانی در تهران دستگیر شد و این عملیات که قرار بود با چند استشهادی در تهران همراه باشد انجام نگرفت.
6 ، سـایـت دووربـیــن ؛ عملیات جندالله در شهر زاهدان توسط دو جوان به نامهای عبدالباسط و محمد ریگی بودند . چه موقع به جندالله پیوستند و چرا عملیات استشهادی را انتخاب کردند ؟ و آیا کسان دیگری برای عملیات استشهادی آماده هستند ؟
این دو جوان پس از دستگیری رهبر شهید به جنبش پیوستند و از همان روز اول نام خود را برای استشهادی نوشتند و اگر چه دهها تن قبل از آن برای استشهادی نام نویسی نموده بودند اما چون این دو جوان از شهر زاهدان بودند و آشنائی بیشتر با شهر داشتند برای این عملیات انتخاب شدند و الحمد لله با موفقیت عملیات را به اجرا در آوردند.
7، سـایـت دووربـیــن ؛ فاطمه بداغی معاون محمود احمدی نژاد درامور حقوقی از دستور شخصی آقای احمدی نژاد به مسئولان امنیتی و اطلاعاتی منطقه برای مراقبت از مرزهای سیستان و بلوچستان و‌ اقدامات ضربتی جهت دستگیری افراد جندالله خبر داد . آیا امکان حملاتی از سوی ایران به مرزهای پاکستان و مقرهای جندالله وجود دارد ؟ جندالله چگونه خود را برای چنین حملاتی آماده می کند ؟
ایران ضعیف تر و ناتوان تر از آن است که حملاتی را به پایگاههای جنبش انجام دهد و امروز جندالله تبدیل به نیرو و قدرتی شده است که برای رژیم تهران ممکن نیست که در برابر آن بایستد و امروز تمامی مردم بلوچستان سربازان جندالله هستند و حتی زنان روزه می گیرند و برای فرزندان مجاهد خود در کوهستانها دعا می کنند و چگونه ممکن است این نظریه و اندیشه که تا این اندازه به پیش رفته است از بین برده شود.
این رژیم ایران است که باید هر لحظه منتظر حملات جندالله به پایگاههای خود باشد و ان شاء الله باید متجاوزان ظالم و کافر رافضی سرزمینهای اسلامی را تخلیه کنند ورنه از بین خواهند رفت. و حقیقتا که سربازان متجاوز در بلوچستان روانی شده اند و برای تغییر مکان شغل خود در تلاش هستند و ملیونها هزینه می کنند تا به بلوچستان فرستاده نشوند و این بزدلان دنیا پرست چگونه می توانند در برابر سربازان شهادت طلب جندالله بایستند.
8 ، سـایـت دووربـیــن ؛ آیت الله علی معلمی امام جمعه و نماینده خبرگان رهبر قائمشهر انفجارهای زاهدان را به آمريكا نسبت داد و گفت : آمریکا برای اينكه بتواند خبر بازگشت شهرام اميری را تحت‌الشعاع قرار دهد، اقدام به بمب‌گذاری در زاهدان كرد ! آیا عملیات شما ارتباطی به آزادی شهرام امیری " دانشمندان اتمی کرمانشاهی " داشت ؟ جواب شما به دولت مردان ایران در این مورد چیست ؟
این یک مسخره است و حتی مقامات خود نظام این نظریه را به استهزاء گرفتند و گفتند که این دو موضع هیچ ارتباطی با هم ندارند و حقیقتا امریکا شریک جرم ایران است و برای هم همه بیگانگان حکم واحدی دارند و فرق نمی کنند.و امریکا مستقیما و همراه با دولت افغانستان در دستگیری رهبر شهید نقش داشتند و چگونه جوانان مسلمان خود را فدای اهداف کفار می کنند این ممکن نیست و این حرف را به جز نادانان و جاهلان کسی دیگر باور نخواهد کرد.
9 ، سـایـت دووربـیــن ؛ آیت‌الله خامنه‌‌ای‌ در پیامی به مناسبت هفتمین روز انفجارهای زاهدان با منحرف،متعصّب و وهابی خواندن جندالله ، شما را به دست پروردی غرب و دخالت دستگاهای جاسوسی آمریکا، رژیم صهیونیستی و انگلیس در این حادثه دانستند. آیا حادثه زاهدان به دستور کسانی غیر از جنبش یا با همکاری دستگاهای دیگری بوده است ؟
جندالله سازمانی از مسلمانان ایران است و در نگاه خامنه ای و ایادی اش همه مسلمانان وهابی هستند و به همین دلیل مسجد شیخ فیض در مشهد بهدستور مستقیم خامنه ای تخریب شد چون پایگاه وهابیت بود و مدرسه دینی لوتک به دستور خامنه ای با خاک یکسان شد زیرا که مرکز وهابیت بود و علمای اهلسنت به دستور خامنه ای اعدام و ترور می شدند زیرا وهابی بودند و امروز نام دیگر اهلسنت در ایران وهابیت است و نسبت دادن وهابیت به جندالله توسط خامنه ای برچسب جدیدی نیست زیرا در نظر خامنه ای جانی همه اهلسنت وهابی هستند و باید از بین برده شوند.
و اما نسبت دادن جندالله به غرب دروغ و اتهامی است که هیچ استنادی ندارد و این نظریه خامنه ای از آغاز این انقلاب شوم بوده است که هر کس در برابر نظام ایستاده است غربی خوانده شده است و سرکوب شده است و حتی امروز اراکین و بانیان انقلاب عوامل غرب خوانده می شوند و زمانیکه افرادی مانند رفسنجانی عوامل غرب خوانده می شود حساب جندالله را خود شما بکنید.
10 ، سـایـت دووربـیــن ؛ در اولین جمعه بعد از انفجارهای زاهدان مولانا عبدالحمید به طور شدید اللحن در این مورد موضع گیری کرد . این عملیات ها را حملات تروریستی خواند و گفت انفجارها به شدت ما را مبهوت و متاثر کرد . کدام اندیشه و فتوای شرعی اجازه انتحاری در مسجد و محل عبادت داده است ؟ جواب شما به مولانا و کسانی که چنین می‌اندیشند چیـسـت ؟
موضع گیری مولوی عبدالحمید بر اساس فشار بوده است و هیچ پایه شرعی ندارد و علمای جندالله در این باره تقاضای مناظره کرده اند که هنوز از سوی مسجد مکی به این تقاضا پاسخی داده نشده است و بهتر است علمای اهلسنت هوشیار باشند و فریب دشمن را نخورند و ما مولوی عبدالحمید را معذور می دانیم زیرا فشارها علیه وی بسیار بیشتر از آن است که مردم تصور می کنند و اگر واقعا مولوی عبدالحمید و دیگر علماء نظریه ای دیگر دارند جندالله حاضر به بحث و گفتگو است/
11 ، سـایـت دووربـیــن ؛ دبیرکل جماعت دعوت و اصلاح ایران آقای عبدالرحمن پیرانی در جواب سوال روزنامه‌نگار الشرق الاوسط " آیا با گروه جندالله موافق اید؟موضع شما در قبال این گروه چیست؟ " در میانه مصاحبه‌ای که با ایشان داشت جواب داد ! پرهیز از خشونت یکی از مبانی فکری و عملی ما است. ما بر اساس فهم خود از قرآن و سنت، پرهیز از خشونت را به عنوان اصلی ثابت و غیر قابل تغییر و روش تعامل با دیگران می‌دانیم و بر این باوریم که خشونت نمی‌تواند منشأ ایجاد تغییرات سیاسی و اجتماعی مثبت در جامعه باشد. بنابراین خشونت را در هر شکل و از سوی هر شخص و گروهی که باشد رد می‌کنیم و آن را وسیله‌ای برای احقاق حقوق نمی‌دانیم . جواب شما به عنوان سخنگوی جندالله به آقای پیرانی چیست ؟
استغفرالله ! چگونه اخوان از اسلام دور شده است و کجا اندیشه های جهادی امام بنا و سید و کجا نظریه های آقای پیرانی؟! و بهتر است که آقای پیرانی نگاهی به تفسیر فی ظلال القران بیاندازند تا از فهم قران بهره مند شوند و بدانند که جهاد چه جایگاهی در اسلام دارد و شاید پیرانی و امثال وی توان دیدن 400 آیه در باب جهاد را ندارند و در فکر بیرون کردن آن آیات از قرآن هستند.
چنین جماعتی چگونه خود را یک جماعت اسلامی می داند که پرهیز از جهاد و قتال اصلی ثابت و غیر قابل تغییر از اصولشان و یکی از مبانی فکری و عملی آن باشد و من فقط می توانم بگویم انا لله و انا الیه راجعون
12 ، سـایـت دووربـیــن ؛ در رسانه ‌ها بارها از همکاری جنبش سبز ایران با جندالله شنیده ایم ، آیا جندالله با جنبش سبز یا احزاب دیگری در خارج ایران ، از جمله مجاهدین خلق ، حزب دموکرات یا احزاب کمونيستی در ارتباط است ؟
جندالله هیچ ارتباطی با جنبش سبز ندارد البته جنبش سبز را سبب پاره پاره شدن نظامی داند و در راستای اهداف خود از این سوژه استفاده خواهد کرد و جنبش هیچ ارتباطی با مجاهدین خلق و یا حزب دموکرات و یا دیگر احزاب ندارد البته این به این معنا نیست که در راستای پیشبرد اهداف خود از امکانات دیگران بهره برداری نمی کنیم بلکه ما با استقلال فکری و نظری خود از امکانات دیگران استفاده خواهیم کرد.
13 ، سـایـت دووربـیــن ؛ ارتباط جندالله با احزاب اسلامی ایران ، دعوت و اصلاح " اخوان المسلمین " ، مکتب قرآن کردستان ، جماعت تبلیغ و سلفی های جهادی چگونه است ؟
جنبش جندالله هیچ ارتباطی با سازمانهای فوق ندارد
14 ، سـایـت دووربـیــن ؛ در حالی که مراسم فارغ التحصیلی زاهدان پیشینه 19 ساله دارد،اما امسال با سالهای گذشته متفاوت بود. چون از صفر برادران اهل سنت مخصوصا اهل سنت کرد نشین به مراسم جلو گیری شد ! از جمله اهل سنت شهرهای سنندج،سقز، بانه، مريوان، كامياران و كرمانشاه علت و دلیل این امر را در چه جیزی می بینید ؟
جهاد چهره واقعی دشمن را نمایان می کند اگرچه دشمنان اسلام و کفار همیشه در حال برنامه ریزی و از بین برده اسلام هستند اما رفتارهایشان متفاوت است ولی جهاد چهره واقعی دشمن را آشکار می کند و دشمن کافر را مجبور می کند تا پرده از چهره خود بردارد و با شکل واقعی خود که همان بغض و عداوت و دشمنی است آشکار شود و دشمن ما در ایران از ابتدا با نرمی وارد شده است و مردم را با یک لبخند فریب داده است و امروز بعد از سی سال ما می بینیم که مرکز بلوچستان شهر زاهدان تبدیل به یک شهر شیعه نشین شده است و ما اصلا متوجه این امر نشده ایم و دشمن همچنان در حال رشد و برنامه ریزی است و به نام برادری و وحدت سرزمینهای اسلامی را دارد به سرزمین های شیعی تبدیل می کند و همه این تلاشها با نرمی انجام گرفته است اما امروز که مجاهدین برخاسته اند کم کم چهره واقعی دشمن آشکار می شود.
15 ، سـایـت دووربـیــن ؛ جندالله خود را به عنوان جنبش مقاومت مردمی اهل سنت ایران معرفی کرده است ، آما شاهد هیچ نوع فعالیت در مناطق دیگری اهل سنت از جمله ترکمن صحرا و کردستان نیستیم . آیا بهتر نیست جندالله را جنبش مقاومت بلوچ یاد کنیم ؟
تلاشها برای جذب جوانان از سایر ایران ادامه دارد و امروز الحمدلله که ما جوانانی از تمام مناطق اهلسنت داریم اما برای فعالیت نظامی در دیگر نقاط باید بیشتر تلاش کنیم و الحمدلله که رهبری جدید با جدیت کامل به این موضوع توجه نموده است
16، سـایـت دووربـیــن ، پـیام جندالله به ملت اهل سنت ، خواسته شما از اهل سنت و آرمان شما به اهل سنت چیست ؟
ما راه عزت مسلمانان ایران را در جهاد می دانیم و باید همه بپاخیزند تا به عزت و آزادی در سایه قران و سنت دست یابند و این حدیث پیامبر اسلام صلی الله علیه و سلم را می گویم :
اذا تبایعتم بالعینة و اخذتم اذناب البقر و رضیتم بالزرع و ترکتم الجهاد سلط الله علیکم ذلا لا ینزعه عنکم حتی ترجعوا الی دینکم
در این حدیث جهاد به دین تعبیر شده است و تنها راه حفظ دین جهاد است و بس و تاریخ بهترین گواه است که هرگاه مسلمانان از جذبه جهاد و شهادت تهی شدند با اینکه هزاران عالم و دانشمند داشتند و کمبود مدارس و مساجد نبود ذلیل و خوار شدند و اندلس سابق و اسپانیای فعلی بهترین مثال این گفته است.
سـایـت دووربـیــن ، در پایان تقدیر و تشـکـر از اینکه برای این مصاحبه آمده و به سوالات ما جواب داده اید.
بنده از شما عذر می خواهم که با تاخیر به سوالات شما پاسخ دادم و امیدوارم عذر من را بپذیرید زیرا برای ما دسترسی به انترنت خیلی مشکل است
با تشکر / عبدالرئوف ریگی
abdulrauf.rigi@gmail.com