۱۳۸۹ مهر ۳, شنبه

یک فرمانده ی آمریکایی : ایران منطقه ی خضرا در بغداد را بمباران می کند

به گزارش آهوران نیوزبه نقل از المختصر: فرمانده ی نیروهای آمریکایی در بغداد و مناطق غربی عراق گفت : حملات اخیر در منطقه ی خضرا پیامی به جهان و سرمایه گذاران در پایتخت عراق دارد و آن پیام این است که "بغداد نا امن است" .

سرگرد رالف بیکر در یک نشست خبری در منطقه ی خضرا به خبرنگاران گفت : حملات اخیر با دقت بیشتری نسبت به گذشته انجام می شوند و این نشان می دهد که این افراد مسلح در ایران آموزش دیده اند و واضح است که آنها سفارت آمریکا و منطقه ی خضرا را به این خاطر مورد حمله قرار می دهند که به جهانیان بگویند که بغداد منطقه ی امنی نیست و امکان سرمایه گذای در آن وجود ندارد.

بیکر گفت : هدف از این حملات ، منع عراق از پیشرفت و عقب ماندگی اقتصادی است ، زیرا برخی از کشورها به عراق جنس و مواد غذایی صادر می کنند و یکی از این کشورهای ایران می باشد که با قیمتهای پایین به این کشور جنس صادر می کند تا این کشور نتواند از نظر اقتصادی رشد کند و پیشرفت کشور را کُند گرداند.

وی افزود : در طول هفته ی گذشته منطقه ی خضرا مورد 7 حمله قرار گرفته است و در طول یک ماه گذشته 30 بار این منطقه مورد حمله با موشک قرار گرفته است که بیشتر این موشکها به منازل مردم و آپارتمانهای مسکونی در این مناطق برخورد کرده است .

حزب عصائب اهل حق که از طرف ایران حمایت مالی و تسلیحاتی می شود اعلام کرد که حملات اخیر به منطقه ی خضرا کار آنها بوده است .

العراقیه : اگر آمریکا و ایران بخواهند مالکی را بر ما تحمیل کنند ما از حکومت کناره گیری می کنیم

به گزارش آهوران نیوزبه نقل از المختصر
: لیست العراقیه ، کناره گیری از پست نخست وزیری به نفع نماینده ی لیست الوطنی و معاون ریاست جمهوری عادل عبدالمهدی را رد کرد و گفت اگر قرار باشد آمریکا و ایران نوری المالکی را بر ما تحمیل کنند ما از کار سیاسی در کشور عقب نشینی می کنیم .

حزب صدر بزرگترین حزب تشکیل دهنده ی ائتلاف وطنی از دادن پست نخست وزیری به العراقیه نرمش نشان داد  و تحالف کردستانی نیز گفته است امکان گفتگو بر سر پست ریاست جمهوری نیز وجود دارد .

یکی از رهبران العراقیه به نام اسامه النجیفی پشتیبانی و حمایت العراقیه از نخست وزیری عادل عبدالمهدی را تکذیب کرد . و به روزنامه ی الحیاة گفت که العراقیه بر حق مسلم خود به عنوان بزرگترین حزب در انتخابات در تشکیل حکومت جدید در عراق پافشاری می کند . و افزود العراقیه بر سر این پست جدال نمی کند بلکه این حق ملت است که هر کس را انتخاب کردند باید در آن منصب بنشیند و العراقیه نمی تواند در حق ملت کوتاهی کند .

After passing one year of Mohammad Saber Malikraisi's illigal detention, it is now 4 months that there is no news about his fate.

After passing one year of Mohammad Saber Malikraisi's illigal detention, it is now 4 months that there is no news about his fat.
According to the reporters of Harna, Mohammad Saber Malikraisi son of Molavi Dadrahman Sarbazi, who is 15 years old and a resident of Sarbaz district of Baluchistan, had no contact or meeting with his family since last 4 months with the charge that his older brother is communicating and cooperating with the Baluch armed opposition.
Mohhamad Saber Malikraisi was arrested on Thursday 24 September 2009 ( 2 Mehr 1388, Irani calendar), with his other two brothers in Chahbar, and after the intelligence and security agents raided the house of Mohammad saber's father, while searching the house they threatened the family if Mohammad Saber's older brother is not brought to them then they will execute (hang) all three of his sons who are in the custody.
After 4 months of his detention his older brothers were released, but 15 years old Mohammad Saber is held hostage in prison and during forced phone calls to his family they wanted him to tell his family that he will be executed soon.
During the last 4 months his family has referred to the Intelligence, prison and the court, but every time they were rejected to meet their son, and this has increased to their concerns whether Mohammad Saber is still alive or not.
It is worth mentioning that in his Television confessions he introduced himself and his brother as member of Jundullah (Baloch People Resistance Movement) and so he has been severely tortured.
Translated by Sarbaaz Baluch
Source: Harna

ولی فقیه یا پادشاه ما برهنه است!...

دکتر محسن نیکخو
آهوران نیوز به نقل ازسنی نیوز: داستان کریستین آندرسن شهرت جهانی یافته، مادر بزرگها آنرا پیش از خواب برای نوههایشان تعریف میکنند، ولی اگر اجازه دهید من به عنوان حکایت بعد از خواب، و جهت بیدار ساختن غافلان و تذکر به آگاهان این حکایت را بار دگر وارسی کنم: در زمانی که یکی بود یکی نبود، از زیر گنبد کبود سه خياط چيني وارد سرزميني شدند پس از گذشت مدتي از گوشه و كنار شهر شنيدند ، پادشاه براي روز جشن ملي لباسي از تار و پود طلا مي خواهد و براي تهيه ي اين لباس نياز به خياطاني زبردست دارد ؛ ضمنا همه جاي شهر پر شده بود از ميزان پاداشي كه پادشاه براي خياطان در نظر گرفته بود . سه خياط با شنيدن اين خبر شعله هاي طمع براي دست اندازي به خزانه پادشاه در وجودشان شعله كشيد . آنان نيز با وجود اطمينان از عدم تواناييشان براي انجام اين كار به نزد پادشاه رفتند و ادعا كردند كه قادر خواهند بود لباس مورد نظر پادشاه را برايش تهيه كنند . آنها مدتي در كارگاهي كه سلطان برايشان تهيه كرده بود به فكر چاره بودند تا اينكه راه حل جالبي به نظر يكي از سه خياط رسيد . خياط زيرك و حيله گر گفت به سلطان و اطرافيان خواهيم گفت لباس را تهيه خواهيم كرد ولي اين لباس ويژگي خاصي دارد و آن ويژگي اين است كه جز براي حلال زادگان قابل ديدن نيست .

فرار احمدي نژاد از خبرنگاران ايراني در نيويورك


حادثه انفجار شهر مهاباد ، هـــــزاران حــــــرف از دل یـــک عـکـــس فـــــــریــاد مـی کــشــد

اهوران نیوز از سایت دوربین:  در حالی که تمامی احزاب اسلامی و سکولار اپوزیسیون ایران حادثه انفجار شهر مهاباد را محکوم کرده اند ، اما در تشييع جنازه افراد کسته شده در این انفجار حجة الاسلام با اسلحه به میان مردم آمد . چــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرا ؟؟؟
هـــــزاران حــــــرف از دل یـــک عـکـــس فـــــــریــاد مـی کــشــد

کویت از اینترپل خواست زندیق "یاسر الحبیب(خبیث)" را دستگیر کند


آهوران نیوز: به گزارش اخبار جهان اسلام به نقل از شبکه ی دفاع از سنت، وزیر کویت روضان الروضان اعلام کرد که کشورش آخوند شیعه یاسر الحبیب  (خبیث)را مورد پیگرد قانونی قرار می دهد .
روزنامه ی کویتی الأنباء از الروضان نقل کرد: ما یاسر الحبیب (خبیث) را به علت توهین به مقدسات اسلام و عقیده ی مسلمانان جهان و ناموس پیامبر از طریق اینترپل تحت تعقیب قرار می دهیم، زیرا با این کار باعث خشم و نگرانی مسلمانان جهان به ویژه اهل سنت کویت شده است به طوریکه همه خواستار ابطال شناسنامه ی کویتی وی شدند که مجلس وزاری کویت روز دوشنبه با این درخواست موافقت کرد .
مجلس وزاری کویت مقرر کرد که شناسنامه ی "یاسر یحیی عبدالله حبیب غلام حبیب" و هر کس را که به تبعیت از وی دارای شناسنامه گردیده است، ابطال گردد .
یاسر الحبیب (خبیث) از سال 2004 بعد از فرار از حکم 10 سال حبس به علت توهین به خلیفه ی اول و دوم رسول الله صلی الله علیه و سلم در لندن زندگی می کند .
یاسر الحبیب حدود 20 روز پیش در مراسمی که به مناسبت وفات مادر مومنان عائشه ی صدیقه رضی الله عنها، همسر پیامبر در دنیا و قیامت، برپا کرده بود ، به وی توهینهای بسیاری کرد که باعث عکس العمل شدیدی از طرف اهل اسلام در کویت شد و همه خواستار ابطال شناسنامه ی کویتی وی شدند .

فرانسه خواستار تماس با القاعده براي آزادي گروگان‌هاي خود شد

وزير دفاع فرانسه دیروز اعلام كرد كه اميدوار است كشورش بتواند به منظور شنيدن تقاضاهاي القاعده پس از آنكه 5 شهروند فرانسوي را هفته گذشته در نيجريه ربودند، ارتباط برقرار كند.

به گزارش روز گذشته خبرگزاري فرانسه، "اروه مورن " امرو...ز پنجشنبه اعلام كرد كه فرانسه اميدوار است تا به منظور شنيدن تقاضاهاي شبكه القاعده پس از آنكه 5 شهروند فرانسوي را هفته گذشته در نيجريه ربودند، با اين شبكه ارتباط برقرار كنند.

وي تصريح كرد: ما هيچ‌گونه مدرك و سندي در خصوص زنده بودن اين شهروندان فرانسوي دريافت نكرديم اما هر دليلي وجود دارد كه فكر كنيم اين شهروندان زنده هستند.مورن ادامه داد كه 5 شهروند فرانسوي و دو تن از همكاران آفريقايي احتمالاً به شمال "مالي " منتقل شد‌ه‌اند.وزير دفاع فرانسه اعلام كرد: در حال حاضر، نگراني ما مسئله چگونگي برقراري تماس با القاعده است تا اينكه بتوانيم تقاضاهاي آنها را براي آزاد شدن گروگانها دريافت كنيم.

منظور وزیر دفاع فرانسه از شهروندان فرانسوی، همان 5 دانشمند هسته ای فرانسوی در معادن نیجریه است که روز گذشته القاعده مغرب اسلامی مسئولیت ربودن آنها را بر عهده گرفت.

بله این است عزت.. قتال فی سبیل الله .. اکنون فرانسه ی صلیبی در التماس برقرای تماس با مجاهدان است..

 منبع:تمکین

هرانا؛ سرنوشت نوجوان بلوچ در هاله ای از ابهام / گروگانگیری یکساله دستگاه اطلاعاتی در بلوچستان

 
به گزارش  خبرگزاری آهوران نیوز به نقل ازخبرگزاری هرانا – با گذشت یک سال از بازداشت موقت محمد صابر ملک رئیسی بیش از 4 ماه است که از سرنوشت وی خبر در دست نیست.
بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، محمد صابر ملك ريسي فرزند مولوي داد رحمان سربازی، 15 ساله و اهل شهرستان سرباز، به اتهام ارتباط و همکاری برادر نامبرده با اپوزیسیون مسلح بلوچ بیش از 4 ماه است که با خانواده خود تماس و یا ملاقاتی نداشته است.
محمد صابر ملک رئیسی به همراه دو برادرش پنج شنبه مورخ دوم مهر 88 در چابهار بازداشت شد و پس از یورش ماموران اطلاعاتی و امنیتی به منزل پدری ایشان ضمن تفتیش منزل خانواده وی را تهدید کردند که در صورت عدم تحویل برادر سوم وی هر سه فرزندتان را اعدام خواهیم کرد.
پس از گذشت 4 ماه از بازداشت ایشان دو برادر بزرگتر وی آزاد شدند اما محمد صابر ۱۵ ساله را در زندان گروگان نگه داشته  و طی تماس تلفنی اجباری از وی می خواهند که به خانواده اش بگوید بزودی اعدام خواهد شد.
خانواده در طی چهار ماه گذشته بارها به اداره اطلاعات، زندان و دادگاه انقلاب مراجعه نموده که هر بار از ملاقات آنها جلوگیری شده است و این موضوع به شدت نگرانی های را در خصوص زنده بودن وی بهمراه داشته است.
گفتنی است نامبرده برای اعتراف تلویزیونی جهت معرفی خود و برادرش به عنوان یکی از اعضای جندالله تحت فشار و شکنجه های جسمی قرار داشته است.

 خبرگزاری مجموعه فعلان خقوق بشر در ایران        


دولت اسلامی عراق مسئولیت حمله به وزارت امنیت ملی عراق را به عهده گرفت

به گزارش آهوران نیوز به نقل از سایت دووربـیـن ؛ دولت اسلامی عراق ، شاخه جماعت القاعده در عراق مسئولیت بمب گذاری روزهای گذشته را در بیانیه ای به عهده گرفت . در انفجارهای مرگبار القاعده درعڕاق دست کم 30 کشته و دها زخمی به جای گذاشته که نشان از تقویت بیشتر این جماعت دارد .
دولت اسلامی عراق ، روز جمعه در بیانیه ای اعلام کرد ،  وزارت امنیت ملی و یک فروشگاه تلفن های همراه، هدف های حملات روز یکشنه بوده اند. مجاهدان عراقی هر دو محل را لانــــه هـــای شــیـطــان توصیف کرده و می گوید وزارت امنیت ملی در جنگ علیه مسلمانان اهل سنت دست دارد، و فروشگاه تلفن های همراه یک شرکت شیطانی است که از آن برای جنگ و جاسوسی علیه مجاهدین استفاده می شود.

احمدک بہ سازمان ملل رفت




حاجی خدابخش شخصیتی است که نام مبارزین بلوچستان را زنده کرد و ندای آزادی و آزادیخواهی سر داد.

اراجیف احمدی نژاد در سازمان ملل متحد بر خلاف ملت بلوچ ، بوی نوشته های زابلی های افراطی و تندرو را میداد

احمدی نژاد درنشست سازمان ملل متحد که سخن میگفت ، تمام ملت های وسران کشورها از این بوزینه خوششان نیامده بود و سالن را ترک کرده بودند ، این جنایتکار در بخشی از اراجیف خود به ملت بلوچ حمله ور شد ، وادعا دروغین کرد که بیش ارز 400 تن از سپاهیان ، بسیجیان و مزدوران رژیم که در عملیاتهای مبارزین جنبش به هلاکت رسیده اند در مقابل جهانیان بیگناه توصیف کرد و دستگیری شهید اعظم را افتخاری بزرگ در تاریخ رژیم آخوندی دانست.
احمدی نژاد و جهانیان باید بدانند که کسانی که توسط جنبش مقاومت جندالله به هلاکت رسیده اند ، از مزدوران رژیم بوده اند و هیچ بیگناهی در لیست هلاک شدگان نیست ، و این لیست با اسناد و دلایل موجود میباشد و در وقت ضرورت به رسانه های داخلی و خارجی اعلام خواهد شد ، رژیم آخوندی روزانه که دهها جوان بلوچ و اهل سنت را بیگناه به شهادت میرساند به آنها برچسب اشرار ، تروریست ، ارازل و اوباش میزند ، ولی جنایتکارانی که به قول نمایشی شان سربازان امام زمان ، به دست مبارزین هلاک و برباد میشوند ، بیگناه و معصوم در رسانه های معرفی میشوند.
جلادان رژیم که در جنگ ایران و عراق هزاران نفر را کشته و اسیر کرده بودند ، این دفاع را دفاع مقدس میدانند و از آن تحلیل تقدیر میکنند ، باشد که برایتان مقدس است ، ولی ملت بلوچ که برای دفاع از ملت ، مذهب و دین خود قیام کرده ، علیه رژیم آخوندی بپا خواسته ، از خود دفاع میکند این دفاع را جمکرانی ها دفاع نامقدس میدانند ! هنگامیکه به آنها میگوییم دفاعتان در جنگ ایران و عراق مقدس بود ولی چرا دفاع ما را نامقدس میدانید ؟
شهید اعظم امیر عبدالمالک هنگامیکه این جور و استبداد ، تبعیض و اشغال بلوچستان توسط زابلی های تندرو را دید ، صدای حی علی الجهاد را سر داد و بسیاری از ملت بلوچ به این ندا لبیک گفتند و رهسپار کوهستانهای بلوچستان شدند.
شهید اعظم بارها در رسانه های اظهار داشتند که ما به کشور و شهر دیگری حمله نکرده ایم که رژیم ما را تروریست بداند ، ما در جهاد دفاعی به سر میبریم از سرزمین مان دفاع میکنیم ، و این دفاع برای ما فرض است.
آری ! احمدی نژاد در سازمان ملل متحد به ملت بلوچ توهین کرد و گفته های او بوی نوشته های زابلی های تندروی مذهبی را میدانند ، بنا به تحقیق تحلیلگران اکثر گفته هایی که احمدی نژاد بر خلاف ملت بلوچ به زبان می آورد نوشته های زابلی های تندرویی هستند که در دستگاه اطلاعاتی رژیم آخوندی به سر میبرند و از مشاوران لالایی این جنایتکار میباشند.
به امید پیروزی ملت بلوچ و سایر ملتهای تحت ظلم و استبداد ، خروج اشغالگران زابلی و آخوندی از سرزمین بلوچستان

ناکول وشدل

گرگ های وحشی (مزدوران رژیم آخوندی) به خوبی بدانند

 

گرگها خوب بدانند، در این ایل غریب
گر پدر مرد، تفنگ پدری هست هنوز
گرچه مردان قبیله همگی کشته شدند
توی گهواره چوبی پسری هست هنوز
آب اگر نیست نترسید، که در قافله مان
دل دریایی و چشمان تری هست هنوز

۱۳۸۹ مهر ۲, جمعه

باراک اوباما از سخنان احمدی‌نژاد برآشفته شد و گفته‌های وی را «منزجرکننده» و «توهين‌آميز» خواند

در پی سخنان محمود احمدی‌نژاد در شصت و پنجمين نشست سازمان ملل متحد، آمريکا و اروپا شديدأ به سخنان وی اعتراض کردند. خبرگزاری‌های ايران تنها به بازتاب اين سخنان در رسانه‌ها پرداختند.
بنا به گزارش خبرگزاری‌های جهان، سخنان شب گذشته محمود احمدی‌نژاد در نشست سازمان ملل واکنش‌های تندی در پی داشت.
خروج نمايندگان کشورها از سالن به‌هنگام سخنرانی محمود احمدی‌نژاد
خبرگزاری فرانسه به نقل از يک مقام آمريکايی گزارش می‌دهد که باراک اوباما از سخنان احمدی‌نژاد برآشفته شد و گفته‌های وی را «منزجرکننده» و «توهين‌آميز» خواند.
هيئت نمايندگی آمريکا در سازمان ملل اتهامات محمود احمدی‌نژاد را رد کرد. مارک کرنبلو، سخنگوی اين هيئت سخنان وی را «قابل پيش‌بينی» و «زننده» دانست.
باراک اوباما از سخنان احمدی‌نژاد برآشفته شد و گفته‌های وی را «منزجرکننده» و «توهين‌آميز» خواند

آهوران نیوز

به گزارش پایگاه بدر16 جنبش  درمنطقه ای سرباز  9نفر از سران ناموس فروش خاین ملت بلوچ که نقش اصلی در شهادت دلیر مرد بلوچستان حاجی خدابخش شه بخش شناسی شدند و  سرویس‌های اطلاعاتی جنبش در منطقه در حال تحقیق وبرسی  دیگر  مزدوران محلی و مخبران محلی و جاسوسان ناموس فروش که در این عملیات نقش داشتند هستند تا به سزای اعمالشان برسند .

نصر بلوچستان

تصاويري از سخنراني احمقی نژاد در اجلاس اهداف هزاره سازمان ملل

محمود احمقی‌نژاد،منتخب پادشاه ایران اخوند خامنه ای روز سه شنبه در نشست مجمع عمومي سازمان ملل متحد، خواستار جايگزين شدن اداره جمعي جهان به جاي مديريتِ به گفته او "غيردمكراتيك و ناعادلانه جهان" شد.

اصولگرايي که از فرهنگ اخوندای برخوردار هست حديث از ادب مي گويد و بي ادبي مي كند





40 مسجد در روستاي 250 خانواري .....خودتان قضاوت کنید درمورد ملیونها مسلمان اهل سنت ایرانی در تهران که یک مسجد ندارند در ایران وحدت به این میگن ......





گروهک تروریستی حزب الله لبنان هم به جمع تحريم كنندگان پيوست/ حسن نصرالله: تا اطلاع ثانوي، هيچ آدمكشي در اختيار جمهوري اسلامي قرار نخواهيم داد

  حسن نصرالله، رهبر حزب الله لبنان در مصاحبه با شبكه ي تلويزيوني المنار اعلام كرد در راستاي اجراي تحريم ها عليه رژيم جمهوري اسلامي و همكاري با جامعه ي جهاني، اين حزب تا اطلاع ثانوي هيچ آدمكشي به تهران اعزام نخواهد كرد.

گامرون

نامه ی تشکر به شیخ یاسر الحبیث

 آهوران نیوز به نقل ازسنی نیوز: شیخ یاسر الحبیث امیدورام با قلبی باز پذیرای نامه ام باشید.
نامه من آکنده از نکوهش و سرزنش و توبیخ نیست بلکه مالامال از تشکر و سپاس و قدردانی است ( البته نه از بابت توهین به مادرم که دلم خون است) بلکه از شهامت شما متشکرم، امری که ما سالیان سال آنرا از علمای شیعه انتظار داشتیم اما چه کنیم که آن خفاشان دیو صفت را تنها آسایش خاطر این بود که در خلعت تقریب مذاهب، ایمان مردم را به یغما ببرند.
شیخ یاسر الحبیث
از تو متشکریم که مشت محکمی بر دهن تسخیری ها و بی آزار شیرازی ها و علم الهدی ها  و همه ی کسانی زدی که تلاش می نمایند با تستر در واری عبای تقیه و نفاق، گوهر توحید مردم را به تاراج برده و آنرا به ثمنی بخس بستانند و بجایش عطای متعفن شرک و خرافه گرایی به ایشان هدیه نمایند. از تو متشکریم که پرده ی عصمت دروغین این دیوصفتان را دریدی و رازشان را فاش نموده و مشتشان را باز کردی.
از تو متشکریم که به ما فهماندی آن  مکرهای سرد و رندی های واژگونه و زیرکی های ابلهانه تله ای است برای مرغکانی که از فرط گرسنگی دام دشمن را کعبه ی آمال خویش می پندارند.
شیخ یاسر الحبیث
از تو متشکریم ، چرا که تو سبب شدی امروزه هزاران عائشه بدنیا بیایند، کسانی که امید است چون مادرشان ام المؤمنین ره علم و تقوا پیشه سازند و در آینده ای نه چندان دور هزاران ابوبکر و عمر و عثمان و علی و طلحه و زبیر و ابن تیمیه و ابن القیم و محمد بن عبدالوهاب و صلاح الدین ایوبی بزایند که هر کدام شمشیر از نیام برکشیده ای باشد بر فرق هر منافق کوردلی که اراده ی اسائه ی ادب به مادرشان ام المؤمنین عائشه نماید.
شیخ یاسر الحبیث
از تو متشکریم ، که به همگان فهماندی که پیغام قرآن جاوید است و (إِنَّ الَّذِينَ جَاءُوا بِالْإِفْكِ عُصْبَةٌ مِنْكُمْ لَا تَحْسَبُوهُ شَرًّا لَكُمْ بَلْ هُوَ خَيْرٌ لَكُمْ) متعلق به برهه ای خاص نیست بلکه پتکی است که در هرزمان بر سر مانفقان کوردل نازل می شود.
شیخ یاسر الحبیث
از تو متشکریم ، که ما را با مادرمان آشنا نمودی، مائی که از مادرمان تنها نامی شنیده بودیم ، امروز سیرتش را خواندیم ، از علم و دانشش و از تقوا و پرهیزکاری اش ، از عفتش، از صبرش ، از توکلش ، از یقینش، از حلمش، از حکمتش، از اخلاصش، از عبادتش، از ترسش از پروردگار، از محبتش نسبت به رسول خدا و نیز از محبت رسول خدا نسبت به ایشان آگه گشتیم و امروز با عزت و سربلندی می گوئیم : ما فرزند عائشه ایم.
شيخ ياسر الحبیث
از تو متشكريم ، که به همگان فهماندی افیون صحابه ستیزی جزو لا ینفک اعتقادات شما می باشد.
شیخ یاسر
از تو متشکریم که به همگان فهماندی تشیع یک مذهب نیست بلکه دینی است با موازین و معیارهایی متفاوت با دین حنیف اسلام، دینی است که تهمت زدن به ناموس پیامبر خدا را از افتخارات خود بر می شمرد، دینی است که ناسزا گفتن و لعن و بدزبانی را از مکارم اخلاق می داند، دینی است که پیامبر خدا را فالعیاذ بالله انسانی بی غیرت جلوه می دهد، و در نهایت دینی است که تمام شرارت ها را در خود جمع نموده است.
شیخ یاسر الحبیث
در پایان از تو متشکریم ، چرا که همه ی اینها هدیه ای بود که بر ما ارزانی داشتی.
نویسنده: یکی از فرزندان ام المؤمنین عائشه رضی الله عنها

نمایندگان کنگره خواستار اقدام سریع اوباما علیه ایران شدند

بیش از ۵۰ نماینده جمهوریخواه کنگره آمریکا طی نامه ای به باراک اوباما هشدار دادند که شاید تنها چند هفته و ماه برای جلوگیری از برنامه اتمی ایران وقت باشد.
بیش از ۵۰ نماینده جمهوریخواه کنگره آمریکا طی نامه ای به باراک اوباما هشدار دادند که شاید تنها چند هفته و ماه برای جلوگیری از برنامه اتمی ایران وقت باشد.
این سیاستمداران که از اعضای مجلس نمایندگان هستند در نامه خود از رئیس جمهوری آمریکا خواسته اند "هر چه آنچه در توان دارد برای جلوگیری از دستیابی ایران به توانایی هسته ای" بکار گیرد.
این نامه با اشاره به گزارش اخیر مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی می افزاید که ایران ذخایر اورانیوم غنی شده خود را طی سه ماه ۱۵ درصد افزایش داده و اکنون بطور بالقوه می تواند دو بمب اتمی تولید کند.
در گزارش یاد شده، مدیر کل آژانس از عدم همکاری ایران با بازرسان تسلیحاتی ابراز تاسف کرده است.
ایران انتقاد های این گزارش را رد کرده و آمریکا را متهم به اعمال نفوذ در گزارش های این سازمان کرده است.
نمایندگان کنگره گفته اند ایران چند بار اسرائیل را متهم به نابودی کرده و اکنون به پیشرفت های مهمی در برنامه موشک های بالستیک مجهز به کلاهک های اتمی دست یافته است.
تام رایس و بیش از ۵۰ نماینده دیگر از رئیس جمهوری آمریکا خواسته اند که "همه گزینه ها" را برای توقف برنامه اتمی ایران در نظر داشته باشد و همه کشورهای عضو سازمان ملل متحد را تشویق به اعمال تحریم های شدید علیه ایران کند.
ایران همواره گفته است تنها برای مقاصد صلح آمیز بدنبال انرژی اتمی است و با وجود تحریم های سازمان ملل متحد، اتحادیه اروپا و آمریکا همچنان به غنی سازی اورانیوم ادامه می دهد.
اما این نمایندگان جمهوریخواه کنگره می گویند دنیا وقت چندانی ندارد و نه چند سال بلکه شاید تنها چند ماه و یا حتی چند هفته برای پیشگیری از یک بحران وقت مانده است.
 www.bbc.co.uk/persian

تصاوير جديد از شيربلوچستان امير عبدالمالك بلوچ (رحمه الله عليه)

جوانان اهلسنت ایران عملیات اخیر مهاباد را تبریک گفتند

رژیم آخوندی صفوی در طول سی واندی سال که از انقلاب شومشان می گذرد بالاخص در این سال اخیر صدها تن از مردم شریف و خونگرم کردستان(اندیشمندان، نخبگان،جوانان،علما)راکشت عده ای را به جرم گروهک ،عده ای را به جرم ضد انقلاب وعده ای دیگر را به جرم ارازل واوباش به زندان انداخت با این عمل زشت خودمی خواست نشان دهد که ما جلوی رشداجتمایی ،فرهنگی واقتصادی مردم کردستان راگرفته اما آنها کور خوانده بودند .
مردم کردستان مردان کوه وکوهسار زیرک و شجاع آنچنان جوابی مناسب در وقت مناسب به رژیم اخوندی دادند، که توان تحمل برآنها بسیار سخت بود جوانان اهلسنت و جماعت ایران این عملیات راتبریک گفته واز برادران کرد خود در همه شرایط حمایت میکنند .
جوانان اهلسنت ایران به رژیم آخوندی صفوی هشدارمی دهند اگر چنانچه برادران آنها که در زندانها هستنند آزاد نکنند دست به عملیات دیگری با شدت بیشتری خواهند زد امروز خونهای مفتی زاده،ربیعی وجوانان جوانه زده ، تا انتقام از جلادان آخوندی گرفته شود.
جوانان اهل سنت ایران

تصاویرزیر اراجیف احمدی نژاد در سازمان ملل مبنی بر یورش نیروهای سرکوبگر رژیم به ملت بلوچ را که گفته بود به هیچ بیگناهی خساره ای وارد نشده ، تکذیب میکند












بخشی از دروغـهایی که تاکنون احمدی نژاد در نیویورک گفته است

سفر محمود احمدی‌نژاد به نیویورک، خبر تازه‌ای نیست؛ اتفاقی است که هر سال تکرار می‌شود. او هیچ تلاشی برای پنهان کردن ذوق‌زدگی از حضور در آمریکا و توجه رسانه‌ها به خود نمی‌کند، حتی اگر این توجه با نوعی طنز و تحقیر نام ایران آمیخته باشد. او خوشحال است که می‌تواند به نیویورک برود، در خاک آمریکا علیه رهبران این کشور به تندی سخن بگوید و حرفهای عجیب و دور از انتظار بزند تا بلکه به سرخط اخبار رسانه‌ها راه پیدا کند.

اما سفر این بار وی با سفرهای قبلی در حجم دروغهایی که از زبانش شنیده شد، تفاوت قابل ملاحظه‌ای داشت. احمدی‌نژاد این بار نه تنها ماجرای جنجالی حکم سنگسار سکینه محمدی را از اساس تکذیب کرد و مخالفان خود را به انتشار تصویر این حکم در اینترنت واداشت، بلکه ایران را همچنان آزادترین جای دنیا دانست و سرکوب مخالفان و محدود کردن رقیبان انتخاباتی خود را نیز به کلی انکار کرد.

اگرچه سخنرانی‌های تکراری احمدی‌نژاد دیگر مخاطب چندانی ندارد و شاید به همین خاطر بود که در زمان سخنرانی وی در نشست سران اهداف توسعه هزاره، بیشتر صندلی‌های سالن خالی بود. اما رسانه‌های زیادی خواستار مصاحبه با او هستند، چرا که برای مخاطبان آنها شنیدن سخنانی یکسره دروغ و در تناقض با واقعیت‌هایی که در یک سال گذشته در عکس‌ها و فیلم‌ها و رسانه‌های تحت سانسور ایران منتشر شده، جالب به نظر می‌رسد.

با این حال رسانه‌های وابسته به دولت در ایران، از حالا خود را برای منحرف کردن افکار عمومی از بازتاب‌های دروغ پردازی‌های احمدی‌نژاد آماده کرده‌اند. یکی از اولین بسترسازی‌های انحراف در افکار عمومی، طرح ادعای ترور احمدی‌نژاد با شبیه‌سازی ماجرای سفر اخیر او با فصل آخر سریال ۲۴ است که فعلا در سایت‌های حاشیه‌ای مطرح شده و هنوز به مطبوعات و سایت‌های اصلی نرسیده است. می‌توان حدس زد که در روزهای آینده، به جای پاسخ به واقعیت‌هایی که در سفر به نیویورک انکار شده‌اند، این خبر ساختگی ترور، تیتر یک تریبون‌های فضاساز برای رئیس دولت باشد.

عمرف دو تن از رهبران مقاومت را برکنار کرد

به گزارش خبرگزاری آهوران نیوزبه نقل از لجینیات : دوکو عمرف رهبر مقاومت اسلامی چچن دو تن از رهبران این مقاومت را در یک نوار ویدیوئی که در اینتر نت منتشر شد، برکنار کرد .نوار منتشر شده در یو تیوب و سایتهای نزدیک به مقاومت چچن با این عناون منتشر شد : دستوری از امیر قفقاز ، ابو عثمان ، در مورد برکناری فرماندهانی که قسم را شکسته اند . دکو عمرف با لباس نظامی و در یک جنگل به همراه سه تن از همرزمانش نشته و می گوید : من عمرف ، ابو عثمان امیر قفقاز ، امیر منطقه ی شرق و امیر منطقه ی غرب را از از امارت این مناطق عزل می کنم . ولی در مورد علت عزل این دو فرمانده توضیحات بشتری نداد .

سپس امیر در حالیکه نشسته بود و یک تیربار در دستش بود گفت : شما از خداوند و از دستورات ولی امر خود پیروی خواهید کرد .

عمرف در پایان گفت : لازم است که ما در مسیر قفقاز یکپارچه با رهبری واحد حرکت کنیم و خود را از دست اشغاگرانی که نمی گذارند در سرزمین خودمان مطابق شریعت خداوند زنگی کنیم، برهانیم .

امارت قفقاز اسلامی ، مقاومتی مردمی است که به رهبری دوکو عمرف 46 ساله از سال 2006 تشکیل شده است و با اشغالگران روس در شماری از جمهوری های قفقاز می جنگد .

ملت چچن دوکو عمرف را به عنوان رهبر قانونی چچن ، بعد از اینکه اعلام کرد مقاومت بر ضد اشغالگران روس ادامه خواهد داشت و مجاهدان از ادامه ی مسیر در راه آزادسازی چچن خسته نشد اند ، می شناسند .

عمرف قبلا گفته بود : ملت چچن هرگز در مقابل اشغالگران تسلیم نخواهد شد و از حق خود برای انتخاب دین و روش زندگی و آزادی خود دفاع می کند .

دلقک احمدی‌ نژاد انتحاری در خیابانهای نیویورک





حمله ی احمدی نژاد به جنبش مقاومت مردمی جندالله در سازمان ملل - به دروغ افکنی های این جنایتکار


۱۳۸۹ مهر ۱, پنجشنبه

آهوران نیوز

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله وانا الیه راجعون

قال الله تبارك وتعالي (من المؤمنين رجال صدقوا ماعاهدالله عليه فمنهم من قضي نحبه ومنهم من ينتظروما بدلواتبديلا)
شهادت حاجی خدابخش یکی از دلیرترین و شجاع ترین فرزندان سرزمین (بلوچستان) رابه مجاهدان جندالله و امیر حاجی محمد ظاهر بلوچ ,اعضای خانواده, ملت بلوچ وتمامی آزاديخواهان تسليت وتبریک عرض میکنم واميدوارم که خون اين عزيزکه قدم در راه رهائی ملت خويش گذاشت و دلیرانه جنگيد و جام شهادت را نوشيد به هدرنخواهد رفت انشالله به امید الله دير يا زود بساط جوروستم ازسرزمين پاک بلوچستان برچيده خواهد شد.

نصر بلوچستان

حاجی خدابخش شخصیتی است که نام مبارزین بلوچستان را زنده کرد و ندای آزادی و آزادیخواهی سر داد.

 

حاجی خدابخش یکی از جنگجویان مشهور و شهرت یافته ی سرزمین بلوچستان بود که با تاکتیک های عملیاتی خود خواب را بر چشمان مزدوران رژیم سپاهیان و بسیجیان حرام نموده بود و نام خود را در لیست شیران ملت بلوچ در تاریخ به ثبت رسانید.
آری ! او با توانایی عملیاتی و تاکتیکی خود سربازان بدنام امام زمان را دیوانه کرده بود ، و ثابت کرده بود که جمکرانی های جنایتکار در مقابل تاکتیکهای نظامی او همچون طفلان شیرخوار به بازی گرفته اند.
او انسانی پرهیزگار و نیوکار بود ، همیشه پایبند نماز تهجد ، اعمال روزانه تلاوت قرآن و اذکار بود ، لبانش با ذکر الله آراسته بود.
حاجی خدابخش بعد از بیعت با شهید اعظم امیر عبدالمالک بلوچ ، به مبارزین جنبش روح توانمندی و دلیری و استقامت داد ، در جنگ ها در هنگام درگیری با دشمنان ، شجاعت و ایثار او از دور نمایان بود.
او تمام ثروت و دارایی اش را برای جهاد و مبارزین وقف نمود و در این مورد از هیچ کوششی دریغ نورزید.
حاجی خدابخش شخصیتی است که نام مبارزین بلوچستان را زنده کرد و ندای آزادی و آزادیخواهی سر داد.
رژیم آخوندی بارها مخبران و مزدوران اجیر شده ی خود با پرادخت میلیون های تومان برای ترور حاجی خدابحش به کوهستانهای بلوچستان فرستاده بود اما چالاکی و زیرکی این شهید بود که چالهای مزدوران رژیم را واژگون ساخت.
در عملیات اخیر مبارزین جنبش در کوهستانهای سرباز در شب تاریک ، هنگامیکه دشمنان در کمین مبارزین نشسته بودند ، با خونسردی و اعتماد بنفس ساعتها با مزدوران جنگید و دهها مزدوران رژیم به درک واصل کرد ودر نهایت جان به جان آفرین داد و در راه عزت و آزادگی شهید شد.
روحش شاد و راهش پر رهرو باد
ناکو وشدل

مبارزان بلوچستان سرحال و آماده برای نبردهای سنت ونزدیک


ا عوذ بالله من الشیطن الرجیم بسم الله الرحمن الرحیم وَلَا تَهِنُوا وَلاتَحزَنُوا وَأَنتُم الأعَلَونَ إِن کُنتُم مُومِنِینَ سست نشوید وغمگین نگردید شما غالب هستید اگر شما مومن باشید .این آیه در مورد مبارزان ومجاهدان اسلام در جنگ احد نازل شد زمانی که مسلمانان یک شکست ظاهری خورده و پریشان شدند .چون بعد از هر شکست ظاهری . ...مصائبی بر لشکری که شکست خورده حمله آور می شوند ویکی از آن مصائب که بر مسلمانان حمله آور می شود و خطرناک است ( وَهنٌ ) است و دومین مصیبت که حمله می نماید ( حُزن ) است .بعد از شکستی بعضی از مسلمانان به این فکر می افتند که دیگر ما ضعیف شده ایم لذا از جنگ کناره گیری کرده به دنیای خود برسیم وبعضی غمگین می شوند وپریشانی از هر طرف مبارزان را محاصره می کنند لذا الله تعالی این آیه را نازل کرد وبه مسلمانان درس داد که شما شکست ندارید شما کامیاب هستید واین آیه زمانی نازل می شود که اجساد مسلمانان در میدان احد افتاده بودند
حضرت حمزه رضی الله عنه تکه تکه شده بود حضرت انس بن نضر آنقدر ضربه خورده بود که کسی او را نمی شناخت و دست حضرت طلحه فلج شده بود مصعب بن عمیر نوجوان در گوشه ای افتاده بود حضرت سعد بن ربیع در گوشه ای تکه تکه شده بود عبدالله بن جحش بدون گوش وبینی در گوشه ای شهید شده بود ودر گوشه ای دیگر عبدالله بن عمر بن الحرّام بدون گوش وبینی افتاده بود حضرت عمر بن جموح صحابی فلج در گوشه ای مثله شده بود و در گوشه ای دیگر جسد حضرت خیثمه مثله شده بود خلاصه هفتاد نفر از اصحاب پیامبر صلی الله علیه وسلم روی زمین افتاده اند ودر ظاهر شکست سنگینی بر مسلمانان وارد شده است در همین زمان الله تعالی جبرئیل را می فرستد ومی فرماید سست وغمگین نشوید شما پیروز هستید

مناظره 50 میلیونی! و حماقت شیعه

استاد محمد باقر سجودی
سنی نیوز: اینروزها میان خبرها، خبری بود که بموضوع این مقاله مربوط است، خبر این بود که یک سنی به شیعه ها گفت:
ای شیعه ها اگر از بین شما کسی توانست امامت شیعه را از قران ثابت کند 50 میلیون بهش میدهم!
 حرف پول و جایزه را پیش کشیدن، چالشی نبود که علمای شیعه بتوانند آنرا نادیده بگیرند و زیر سبیلی رد کنند! پس با وجود آنکه خیلی از علمای درجه اول شیعه ؛مثلآ سیستانی؛ اینروزها مناظره با سنی را تحریم و ممنوع کرده اند ، باز یکی از روحانیون شیعه گفت: بیا مناظره کنیم تا امامت شیعه را از قران ثابت نمایم!!
 این  حرکت شیعه ها و دعوت به مناظره، بی معنی و دلیل آشکاری بر باطل بودن مذهب شیعه است! زیرا فرض کنید من بگویم:
ای علمای شیعه هرکدام از شما  اگر توانستید ثابت کنید در گذشته نزدیک مردی بنام روح الله خمینی وجود داشته و رهبر ایران شده! پس بیایید از من 50 میلیون جایزه بگیرید!!
طبعا این یک ادعای احمقانه است و ثابت کردن وجود خمینی و رهبری او، از آب خوردن هم ساده تر است و مخالفین به هزار دلیل میتوانند مرا رسوا نموده و حق دار جایزه شوند! پس نیازی به مناظره نیست!
بهمین ترتیب اگر کسی بگوید: هرکس توانست توحید یا نبوت یا معاد را از قرآن ثابت کند به او 50 میلیون جایزه میدهم!! بازجواب این سخن احمقانه این است که ما  هزار آیه را با ذکر شماره آیه و شماره سوره نشان دهیم و نیازی به مناظره نیست!
 به همین ترتیب،امامت پیش شیعه از اصول دین است! یعنی مثل توحید و نبوت و معاد است  پس وقتی سنی میگوید: امامت را ثابت کن و 50 میلیون بگیر  این باید راحت ترین کار برای شیعه باشد ! و شیعه باید روی مبل لم بدهد و پوزخندی بزند و هزار آیه قران را نشان دهد.

شهادتت مبارک حاجی


شهادتت مبارک حاجی
ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا، بل احیاء عند ربهم یرزقون.
خوش به حالت که با مرگی که رسول الله صلی الله علیه و سلم سه بارآن را آرزو کرده است رفتی
خوش به حالت که در شکم پرندگان بهشتی هستی و تنها آرزویت این است که دوباره برگردی و شهید شوی.
خوشا به حالت که با ایمان به الله و رسولش و با پیروی از اهل بیت رشیدش حسین گونه به میان مشرکان و زالوصفتان یهودی مسلک رافضی شتافتی و الله مزد این کارت را داد.
خوشا به حالت که در ردیف انبیاء و صدیقین و صالحین قرار گرفتی.
خوشا به حالت که پروردگارت اجازه داد که ماه مبارک را روزه بگیری تا گناهان گذشته تو بخشیده شود و رحمت های اهلی شمال تو بشود.
خوشا به حالت ای دلیر مرد که با اقتدا به کتاب الله و سنت رسولش صلی الله علیه و سلم برای برپایی دین الله جنگیدی تا ظلم و کفر و شرک را نابود سازی.
خوشا به حالت که با خونت گناهانت را امرزیدی.
خوشا به حالت که تاج وقار از لولو را به سرکردی.
خوشا به حالت که حوریان بهشتی برای امدنت لحظه شماری میکنند.
خوشا به حالت که عذاب قبر نداری.
خوشا به حالت که سوال و جواب نداری

و خوشا به حالت...
خوشا به حالت...
خوشا به حالت...

ابومصعب

بایدکه جمله جان شویم تا لایق جانان شویم

حاجی خدابخش شه بخش یکی از مبارزان ، مجاهدان ،دلیرمردان وحامیان دین واسلام بود.

در نگاهش آزادی ملت مظلوم بلوچ و سرزمین بلوچستان بود.

او بی پروا ، بی باک، نترس وشجاع خود را برای هر عملیات آماده می کرد  وآرزو وآرمانش شهادت بود نام الله هر لحظه و هر دم بر زبانش موج می زد.

وی خون پاکش را به سرزمین وقومش هدیه کرد وبا این عمل خود رشادت ،دلیری ومردانگی را به ماآموخت وخود را به خداوند رسانید .

باید که جمله جان شویم        تا لایق جانان شویم

آری  او انچنان که آرزو  وتمنا داشت خود را به معشوقش رسانید

حاجی خدابخش هجرتش امیدی بود برای ملت بلوچ .

مبارزاتش وحشتی برای مشرکان بود

شهادتش درسی رشادت ومردانگی برای ملت بلوچ بود

حاجی جان شهادتت مبارک

بدریان ایران

شهادتت مبارک حاجی جان

مقایسه تعداد افراد حاضر هنگام سخنرانی ا.ن و اوباما

وبلاگ همچنان سبز ایستاده ایم

دو عکس برای مقایسه تعداد حاضران در سازمان ملل در هنگام سخنرانی ا.ن و اوباما