۱۳۸۹ شهریور ۲۷, شنبه

درگیری مبارزین با نیروهای جنایتکار رژیم در کوهستانهای بلوچستان

به گزارش خبرگزاری آهوران نیوز به نقل از آژانس خبری تفتان : دهها هلیکوپتر و جت جنگی همراه با چندین خودر شامل نیروهای انتظامی ، سپاه و بسیج به یکی از پایگاههای مبارزین در کوهستانهای بلوچستان حمله ور شده و در این عملیات تعدادی از نیروهای دشمن به هلاکت رسیدند و چندین خودرو رژیم منهدم شدند.
این درگیری از شب گذشته تا حالا ادامه دارد
اخبار تکمیلی متعاقبا اعلان خواهد شد

پتریس اعتراف کرد که پیشروی در جنگ افغانستان به کندی پیش می رود

به گزارش خبرگزاری اهوران نیوزبه نقل از المختصر : فرمانده ی نیروهای اشغالگر خارجی ، ژنرال دیوید پتریوس آمریکایی ، روز سه شنبه اعتراف کرد که پیشروی در جنگ افغانستان بسیار کند است و آنرا به رشد گیاه تشبیه کرد .

پتریوس در یک مصاحبه ی تلوزیونی به شبکه ی ای بی سی گفت : بعد از اینکه به افغانستان رفتم و وضعیت را از نزدیک دیدم فهمیدم که پیشروی در این جنگ خیلی به سختی امکان پذیر است .

وی افزود : بنده مطمئنم که مناطق شش گانه در استان هلمند ، امروز خیلی امنتر از 6 ماه پیش است .

پتریوس در پایان ماه اوت اعتراف کرده بود که طالبان دایره ی نفوذ خود را در افغانستان گسترده تر کرده است .

هم اکنون 141 هزار سرباز بیگانه در افغانستان حضور دارند که دو سوم آنها آمریکایی هستند و قرار است که واشنگتن با ارسال تعداد بیشتری ، این نیروها را تقویت کند ، واشنگتن چند ماه پیش تصویب کرد که شمار سربازان خارجی در افغانستان را به 150 هزار تن برساند .

حمله به گذر گاه العوجه بین مصر و اسرائیل

به گزارش خبرگزاری اهوران نیوز به نقل از مفکرة الاسلام : به گزارش خبرگزاری ها روز چهار شنبه افراد مسلح ناشناس با نیروهای مصری در گذرگاه العوجه بین اسرائیل و مصر در وسط شبه جزیره ی سیناء درگیر شدند .

روزنامه ی مصری روز هفتم نوشت : گذرگاه العوجه که مخصوص تبادلات تجاری بین مصر و اسرائیل است مورد هجوم شدید افراد مسلح قرار گرفت .

این روزنامه افزود : پلیس با افراد مسلح درگیر شد و در نهایتا آنان را با کمک زره پوش های خود از منطقه دور کرد .

روز هفتم گفت : این درگیری تلفات جانی نداشت ولی این در گیری باعث شد که برای 2 ساعت فعالیت این گذرگاه تعطیل شود .

منابعی در قبیله  الترابین القویه در وسط سینا گفتند : زره پوشهای حکومت مصر از صبح روز پنجشنبه ورودی روستاهای ان قبیله به ویژه روستاهای "ام شیحان" ، وادی عمر" ، "أم قطف" ، "تجمع الجهامات" و "الخوار" را محاصره کرده است و رفت آمد أهالی را از و به و روستاها را مختل کرده است

یکی از ایالتهای آلمان دین اسلام را به عنوان یکی از مواد ثابت درسی قرار می دهد

به گزارش خبرگزاری اهوران نیوز به نقل از مفکرة الاسلام : مقامات ایالت سکسونیای جنوبی در آلمان تصمیم گرفته اند که دین اسلام را به عنوان یکی از مواد درسی برای دانش آموزان ، که تعداد قابل ملاحظه ای از مسلمانان در این ایالت درس می خوانند ، بگذارد .

وزیر فرهنگ این ایالت ، "برند التهوسمان" در شهر هانوفر روز چهارشنبه ، گفت : از سال آینده ی تحصیلی این ماده در پایه ی ابتدایی تدریس می شود .

به گزارش خبرگزاری آلمان ، ایالت سکسونیای جنوبی در این طرح به عنوان پیش قراول نگریسته می شود زیرا در آلمان چنین چیزی تا کنون سابقه نداشته است .

هم اکنون تعلیم دین اسلامی در آلمان به صورت آزمایشی در 42 مدرسه ی ابتدایی که 2000 دانش آموز را تحت پوشش قرار داده است تدریس می شود .

با وجود اینکه در مدارس آلمان حدود 750 هزار دانش آموز درس می خوانند ولی دولت آلمان فدرال به بهانه ی اینکه گروههای اسلامی در این کشور رسمی نیستند از تدریس دروس اسلامی در مدارس این کشور منع می شوند .

سه سرباز ناتو در افغانستان بقتل رسيدند


به گزراش خبرگزاری فرانسه سه اشغالگر در افغانستان کشته شدند. اعلامیه نیروهای ناتو می گوید دو نفر از این ؤانسربا در حملات جداگانه در جنوب افغانستان کشته شدند و سربازسومی نیز در نتیجه انفجار یک مین در جنوب افغانستان کشته شده است.
  در باره هویت این سربازان و این که از کدام کشور ها بودند چیزی گفته نه شده است. طبق احصاییه آژانس خبر رسانی فرانسه از آغاز سال جاری تا کنون ١٥٠٧سرباز اشغالگر در افغانستان کشته شده اند. كه اين رقم درشت تلفات اشغالگران نسبت به سال های قبلی اشغال است.

شهادت ایاد اسعد شلبایه، مبارز برجسته قسامی به دست اشغالگران قدس

نیروهای اشغالگر قدس، "ایاد اسعد شلبایه 37 ساله" مبارز برجسته قسامی و از اهالی اردوگاه نور شمس واقع در استان طولکرم را بعد از حمله به منزلش به شهادت رساندند.

منابع وابسته به گردان‏های شهید عزالدین القسام، شاخه نظامی جنبش حماس در استان طولکرم بامداد دیروز جمعه 2010/9/17 تاکید کرد: «اشغالگران قدس، ایاد شلبایه را از فاصله بسیار نزدیک هدف قرار دادند و به شهادت رساندند تا برگ پایانی از کارنامه درخشان این مجاهد بزرگ قسامی که عمری را برای مقابله با دشمن و فداکاری در راه میهن صرف کرده است، رقم بخورد

 به گزارش خبرنگار مرکز اطلاع رسانی فلسطین، اشغالگران قدس به منازل فلسطینیان ساکن طولکرم یورش برده و شروع به بازرسی و بازداشت ساکنان آن کردند که در این جریان، قریب پانزده تن از رهبران و اعضای حماس و همچنین شماری از شهروندان فلسطینی به اسارت صهیونیست ها درآمدند.

خبرنگار مرکز اطلاع رسانی فلسطین در ادامه با اشاره به اینکه اشغالگران در حمله به نوار غزه از نیروهای پیاده خود استفاده نمودند و شروع به تیراندازی و پرتاب بمب‏های صوتی کردند، گفت: «از میان بازداشت شدگان می‏توان به افرادی همچون شیخ محمد الغول، محمد ابو دیه، تیسیر الجابر، اسید عارف، احمد العسس، نضال ابو ظریفه، کمال مشارقه، محمد مشارقه، نضال القلق، اشرف فوده و محمد ابوالخیر اشاره کرد

 حماس: ترور شلبایه ثمره مذاکرات است

جنبش مقاومت اسلامی "حماس" ترور شلبایه را یک تجاوز صهیونیستی خطرناک برشمرد و رژیم صهیونیستی را مسئول تمامی پیامدهای این جنایت وحشیانه خواند و تاکید کرد که عملیات مقاومت ادامه دارد و دشمن صهیونیستی با چنین جنایاتی هرگز نخواهد توانست شوکت و عظمت مقاومت را بشکند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، سخنگوی حماس بعد از ظهر دیروز جمعه2010/9/17 در جریان یک نشست خبری علاوه بر دشمن صهیونیستی، جنبش فتح را نیز مسئول ترور شلبایه خواند و تاکید کرد که شلبایه نزدیک به 7 بار در زندان‏های تشکیلات فتح بازداشت شد.

دکتر سامی ابوزهری یادآور شد که شبه نظامیان فتح شلبایه را تحت تعقیب قرار داده بودند و دست داشتن تشکیلات فتح و سرویس‏های امنیتی آن در این ترور یک سقوط امنیتی و اخلاقی به شمار می‏رود.

وی تصریح کرد که اظهارات دولت فتح و رهبران آن تلاشی در راستای عوام‏فریبی و فرار از مسئولیت به شمار می‏رود و این ترور ثمره مذاکراتی است که بر این جنایت سرپوش می‏گذارد.
اخبار جهان اسلام    

99 نفر در كشمير توسط پليس هند كشته شدند

با وجود مقررات حكومت نظامي شديد در منطقه كشمير هند، روز جمعه پليس هند 3 نفر ديگر را در اين منطقه كشت.



به گزارش  پايگاه خبري "كشمير عظمي "، در حالي كه براي ششمين روز متوالي مقررات شديد حكومت نظامي در منطقه كشمير هند حكمفرما است، روز جمعه پليس هند 3 نفر ديگر را در اين منطقه كشت و بيش از 20 نفر ديگر نيز زخمي شدند.

با در نظر گرفتن كشته شدن اين 3 نفر در كشمير، در مجموع 99 روز نا‌آرامي در كشمير، تا كنون 99 نفر كشته شده‌اند.

از سه ماه پيش جوانان كشميري با پرتاب سنگ و برگزاري تظاهرات، عليه دولت هند اعتراض مي‌كنند.

جامو و كشمير ايالت شمال غربي هند به شمار مي‌آيد كه شامل ايالت كشمير است كه اكثريت آن مسلمان بوده و شامل منطقه جامو بوده كه اكثريت آن هندو هستند و شامل منطقه "لاداخ " نيز مي‌شود كه اكثريت آن بودايي هستند.

كشمير به طور جداگانه توسط هند و پاكستان اداره مي‌شود اما بخش تحت نفوذ هند طي 20 سال گذشته همواره صحنه خشونت و درگيري‌هاي جدايي طلبانه بوده است كه در نتيجه اين درگيري‌ها 47هزار نفر كشته شده‌اند.

بر اساس نظرسنجي اخيري كه صورت گرفته، بيش از دو سوم مردم منطقه جدايي طلب كشمير كه بخش‌هايي از آن در نفوذ دو كشور پاكستان و هند است خواستار استقلال و تشكيل كشور مستقل هستند.
اخبار جهان اسلام    

اسراي فلسطيني در زندان‌هاي صهيونيست اعتصاب غذا كردند

يك موسسه حقوقي فلسطين از اعتصاب غذاي اسراي فلسطيني دربند رژيم صهيونيستي در زندان "ايشل " خبر داد.



به گزارش  روزنامه  "القدس العربي "، موسسه "مهجة القدس " اعلام كرد كه اسراي فلسطيني در بند زندان "ايشل " رژيم صهيونيستي از ديروز در اعتراض به رفتارهاي غيراخلاقي زندانبانان از جمله بازرسي بدني بدون پوشش اسرا دست به اعتصاب غذا زده‌اند.

بر اساس اين گزارش، اين زندان صهيونيستي رفتارهاي خشونت‌آميزي عليه اسراي حماس و جهاد اسلامي اعمال مي‌كند و از جمله اين رفتارها بازرسي بدني بدون داشتن پوشش بود كه يكشنبه گذشته رخ داد.

به گفته اسرا اين نوع بارزسي اهانت‌آميز است و اسراي حماس و جهاد اسلامي همچنين به مدت 2 ماه از ملاقات با خانواده‌هاي خود منع شده‌اند.

اين اسرا همچنين تاكيد كردند كه اعتصاب غذا يكي از راه‌هاي اعتراض به اين رفتارهاي زندانبانان است و در صورتي كه اين مشكل حل نشود، دست به اقدامات ديگري خواهند زد.

اعتصاب غذاي اين اسرا از ديروز آغاز شده است و قرار است امروز به پايان برسد.

حمله موشكي به مركز فرماندهي ناتو در مركز افغانستان

سخنگوي سازمان نظامي ناتو از وقوع انفجاري مهيب در نزديكي مركز فرماندهي آن در مركز افغانستان خبر داد.



به گزارش خبرگزاري فرانسه، در آستانه برگزاري انتخابات پارلماني افغانستان، انفجار بزرگي مركز فرماندهي نيروهاي ناتو در افغانستان را لرزاند.

ژنرال "كاتي كندريك " سخنگوي ناتو گفت: [اين انفجار] به دليل برخورد يك موشك با قطر نامشخص بوده است. اين راكت در نزديكي مركز فرماندهي نيروهاي ايساف منفجر شد.

هنوز هيچ گزارشي درباره آسيب‌ها و تلفات انفجار اين راكت گزارش نشده است.

انفجار مذكور 3 ساعت قبل از برگزاري انتخابات كه از ساعت 7 صبح به وقت محلي آغاز شد روي داد.

در انتخابات امروز افغانستان، بيش از 2 هزار و 500 نامزد انتخاباتي براي كسب 249 كرسي پارلمان اين كشور با يكديگر رقابت مي‌كنند.



طالبان هشدار داده بودند كه اين انتخابات را مختل خواهد كرد.


تاسيس دانشگاه اسلامي در كشور آلباني

رهبر جامعه مسلمانان آلباني از تصميم اين جامعه در راستاي تاسيس دانشگاه اسلامي در اين كشور خبر داد.

به گزارشز خبرگزاري آناتولي تركيه، حاجي سليم موچا رهبر جامعه مسلمانان آلباني طي يك نشست مطبوعاتي اعلام كرد كه تاسيس دانشگاه اسلامي بر اساس استانداردهاي بين المللي نه تنها براي آموزش مسلمانان آلبانيايي، بلكه در راستاي آموزش مسلمانان اين منطقه و حتي جوانان كشورهاي اروپايي خدمت خواهد كرد.

حاجي موچا تصريح كرد كه اين دانشگاه در آلباني و منطقه به ترويج ارزش‌هاي اسلامي و توسعه آن خواهد پرداخت.

همين آقايون ناراحتند چرا در تهران بسيجي ها با مردم اينجوري برخورد ميکنند اما از برخوردهاي نژادپرستانه بسيجي هاي رژيم در مقابل بلوچ ها هيچ حرفي نميزنند

بعد از عملیات انتقام جویانه ی مبارزین بلوچستان و دستگیری چند تن از مزدوران و جیره خوران رژیم آخوندی ، بسیاری از رسانه های دست به نقد و موضعگیری یکطرفه زده اند و آواز سربازان بیگناه سر داده اند ! و خواستار آزادی این مزدوران شده اند .

من به عنوان یک بلوچ زجر کشیده و ستمدیده ، کسی که برادر و پدرش را رژیم بیگناه اعدام کرده است ، از مبارزین جنبش مقاومت میخواهد به آواز این تماشاگران بیطرف گوش نکنید و شما راهی را انتخاب کردید کاملا صحیح و درست است اینان میخواهند ملت بلوچ را گول بزنند سالهاست ملت بلوچ را میکشند و اعدام میکنند ما ندیدیم که آوازای برای حقوق ملت بلوچ سر بدهند یا خیرخواه ملت بلوچ باشند ، حالا قاتلان را دستگیر شده میبنند برای آزادای قاتلات ملت بلوچ ندا سر میدهند که این جنایتکاران بیگناه و معصوم هستند.

در ردّ ادعاهای بی اساس استاندار تهران (توبه فـرمایان چـرا خود توبه کمتر میکنند؟)

 

دکتر عبدالستار دوشوکیدررژیم گذشته، مدرسه فرهنگی سفارت پاکستان محل برگزاری نماز جماعت سـُنـی ها بود و ساواک آن را تحمل می کرد. اما با رفتن ساواک و آمدن "اطلاعات"، وضع بدتر شد. در طی ۳۱ سال اخیر رژیم جمهوری اسلامی درخواست های متوالی اهل سنت برای صدور اجازه جهت ساخت یک مسجد با خرج خود سـُنـی های ایران را بطور مکرّر رد نموده است. جمهوری اسلامی خود را اُم القرای جهان اسلام می داند و تاکنون از پول نفت ملت ایران صدها میلیون دلار خرج ساختن مساجد سـُنـی و شیعه در کشورهای دیگر نموده است. این تظاهر در خارج؛ آن هم از جیب ملت ایران؛ و تبعیض و سرکوب در داخل شگرد شناخته شده جمهوری اسلامی می باشد. در محراب های برونمرزی رژیم ناچار است زاهدانه از طریق تزویر و تطمیع جلوه نمایی کند؛ اما در داخل با استفاده از سرکوب و تهدید و تبعیض، آن کار دیگر می کند. البته رژیم جمهوری اسلامی در پاکستان، یمن، عراق و افغانستان از شیعیان حمایت می کند ؛ و در مورد فلسطین نیز به اصطلاح خودشان نــه از حـُب علی (فلسطینیان) بلکه از بغض معاویه (الـفـتـح و حامیانش) و "استفاده ابــزاری"، از حماس حمایت می کند؛ یا و گرنه "سینه چاک کردن" رژیم جمهوری اسلامی یا بهتر بگویم فقدان آن در دفاع از حقوق مسلمانان اهل سنت آویـغـورها در چین و یا چـچـن ها در روسیه و یا سـُنی های کشمیری در هند و یا حتی بمباران شیعیان بیگناه و مظلوم سوریه توسط حافظ اسد در دهه هشتاد بر جهانیان آشکار است.
ادعا های مرتضی تمدن استاندار تهران به نقل از خبرپراکنی های جمهوری اسلامی ایران ازدر جمله خبرگزاری پارس در مورد رد شکوه های اهل سنت ایران و بخصوص اعتراضات مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی رئیس شورای هماهنگی حوزه های علمیه اهل سنت، و رهبر بالفعل سـُـنی های ایران در مورد ممانعت مقامات جمهوری اسلامی از اقامه نماز جماعت عید فطر اهل سنت در پایتخت، و بازتاب گسترده این اعتراضات در رسانه ها باعث شد تا یکبار دیگر عملکرد تبعیض آمیز و شیوه انحصارطلبی مذهبی رژیم جمهوری اسلامی در زیر ذره بین رسانه ها قرار گیرد.

دفتر مولانا عبدالحمید امام جمعه اهل سنت زاهدان گزارشهای منتشر شده در خبرگزاریهای فــارس و ایــرنـــا در مورد برگزاری نماز عید فطر اهل سنت تهران را تکذ یب کرد

به گزارش خبرگزاری اهوران نیوزبه نقل ازسنی آنلاین : دفتر مولانا عبدالحمید امام جمعه اهل سنت زاهدان گزارشهای منتشر شده در خبرگزاریهای فــارس و ایــرنـــا در مورد برگزاری نماز عید فطر اهل سنت تهران را تکذیب کردروز گذشته آقای تمدن، استاندار تهران، در گفتگوهایی جداگانه با خبرگزاریهای "فارس" و "ایرنا" به تکذیب عجولانه و غیر مستند اظهارات مولانا عبدالحمید، امام جمعه اهل سنت زاهدان، در خصوص جلوگیری از برگزاری نماز عید سعید فطر در مناطق مختلف تهران پرداخت.
همچنین خبرگزاری فارس با ارائه فهرستی مدعی شد که بیش از 12800 نفر از اهل سنت که به ادعای این خبرگزاری بیشتر آنها اتباع افغانی بودند، در تهران نماز عید را در 21 نقطه برگزار کرده‏اند.

اهانت آشکار به خلیفه دوم در زندان رجایی شهر کرج

به گزارش خبر گزاری آهوران نیوزبه نقل ازسایت دوربین: بر اساس گزارش ارسالی کاربر اهل سنت به سایت دووربین ؛ بر اساس گزارش دریافتی از یک منبع موثق در ماه مبارک رمضان در بند 4 زندان رجایی شهر کرج تعدادی از زندانیان شیعه عبارت توهین آمیز «لعنت بر عمر» را بر روی سیگار نوشته و آن را در میان زندانیان توزیع نموده اند که این امر با اعتراض زندانیان اهل سنت در بند زندان همراه بوده است ولی اعتراض این زندانیان راه به جایی نبرده و حفاظت زندان نیز به جای توبیخ هتاکان یکی از زندانیان اهل سنت را به بندی دیگر از زندان انتقال داده که این بند فاقد هرگونه امکانات برای یک زندگی انشانی می باشد و همچنین سایر زندانیان اهل سنت را تهدید کرده اند که حق اعتراض ندارند و مسئله را کاملا عادی توجیه نموده اند و گفته اند این کار طبیعی است و در صورت هرگونه اعتراض با گارد حفاظتی زندان روبرو خواهند شد.

ادعای مضحک آمیز جلال سیاح سرکرده ی معاون امنیتی انتظامی رژیم

به گزارش خبر گزاری اهوران نیوز به نقل از آژانس خبری تفتان : رژیم آخوندی از عملیات غافلگیرانه مبارزین جنبش به هیبت آمده ، دست به دروغ افکنی انداخته و به هر نحوی میخواهد این عملیات را پوشیده نگه دارد تا بتوانند در رسانه های ادعای امنیت در بلوچستان را بکنند.
رژیم در این فکر است که چگونه به مبارزین اطلاع رسانی شده است که اتوبوس حامل افسران بلند پایه نیروی هوایی شکاری کنارک هستند .
رژیم باید بداند دستگاه اطلاعاتی و تجسسی مبارزین قوی بوده است که الحمدلله مبارزین توانسته اند در داخل اطلاعات رژیم نفوذ کنند و اطلاعاتی را کسب کنند .
در گذشته همچنین رژیم بعد از عملیات تاریخی تاسوکی بسیاری از سرکرده های خود را به اتهام همکاری با مبارزین جنبش اخراج کرده بود و به آنها تهمت زده بود که شما به مبارزین وقت و خروج سران را اطلاع دادید تا به خوبی و سر وقت عملیات کنند .
حالا رژیم در تعجب است چطور مبارزین دانسته اند که اتوبوس حامل افسران بلند پایه رژیم است و مبارزین به آسانی توانسته افراد دستگیر شده را به کوهستانهای بلوچستان انتقال دهند.
جلال سیاح سرکرده ی امنیتی استانداری رژیم گفته است که اگر این عملیات را مبارزین انجام داده اند ، چرا سر وقت اطلاع رسانی نکرده اند و همچنین به دروغ هایش کفایت نکرده و ادعا کرده که مبارزین به قصد اخاذی چنین عملیاتی را انجام داده اند
کاربری در آژانس خبری تفتان درجواب معاون امنیتی استانداری رژیم که گفته است مبارزین به قصد اخاذی چنین عملیاتی را انجام داده اند این چنین نوشته است :
اين جنایتکار !! ( برادران سانديس خور ) به اون مخ نداشته اش فشاري مي آورد تا کمي اين دروغ هاش , طبيعي برسه بد نبود
اگر اينها راهزن بودند چرا به بقيه مسافران کاري نداشته اند ؟ مگر ادعا نميکند که اينها براي راهزني جلوي اتوبوس را گرفته اند ؟ پس چرا خبري از اخاذي از مسافران نشده ؟
در ضمن مگر اين رژيم اعلام نکرد با گرفتن امیر عبدالمالک , همه ی جنبش از بين رفته ؟ مگر اينها ادعاي امنيت در بلوچستان نميکنند ؟
در واقعيت تا زماني که امور داخلي استان دست خود بلوچ ها نباشد بلوچستان جاي امني براي عوامل رژيم نخواهد بود حالا هي بعضي ها رجز بخوانند.

شهیدان همیشه زنده اند

قیام بلوچها  درطول تاریخ ثابت شده که بلوچ و بلوچستان در برابر ظلم می ایستد و خفت و خواری را تحمل نمی کند  زنده هست امروز رهبرانقلابي عزيز بلوچستان عبدالمالك بلوچ چون اهدافش  جاريست خوش باش وراحت باش همفكران تو عهد نمودند تا اخرين قطره خون اين اهداف زيباي تو را كه هدف هر مومن اهلسنت است ادامه خواهند  داد .

ماموران هنگ مرزی نگور و جکیگور در حین گشت زنی دو نفر شتر را به همراه دو نفر بلوج که وارد خاک بلوجستان در نزديك مرز از روستاي مي آمدند به ركبار بستند

خبرگزاری دانشجویان ایران - زاهدان معاون هماهنگ کننده فرماندهی مرزبانی سیستان و بلوچستان، از هلاکت دو نفر از اشرار مسلح و کشف 150 کیلو گرم مواد مخدر خبر داد.
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه سیستان و بلوچستان، سرهنگ پاسدار احمد شهرکی افزود: ماموران هنگ مرزی نگور و جکیگور در حین گشت زنی و مراقبت از نوار مرزی، دو نفر شتر را به همراه دو نفر اشرار که یکی از آنها مسلح بوده و وارد خاک جمهوری اسلامی ایران شده بودند، رویت کردند.


وی ادامه داد: اشرار مسلح به محض مشاهده ماموران به سمت آنان تیراندازی کرده و متعاقب آن مرزبانان نیز برای متوقف کردن و دستگیری آنان اقدام به تیراندازی می‌کنند.
معاون هماهنگ کننده فرماندهی مرزبانی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این درگیری که با برتری حجم آتش مرزبانان خاتمه یافت، هر دو نفر از اشرار به هلاکت رسیدند.
وی بیان کرد: پس از پایان درگیری و پاکسازی منطقه مقدار تقریبی 150 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و یک قبضه اسلحه کلاش و سه تیغه خشاب به همراه 70 تیر جنگی کشف و ضبط شد.             
                            (   اين جرم هربلوچ هست امروز داخل ايران)

۱۳۸۹ شهریور ۲۶, جمعه

کشف و ضبط یک انبار اسلحه و مهمات ایرانی در استان بابل در عراق

به  گزارش خبرگزاری اهوران نیوزبه نقل از المختصر : روز سه شنبه نیروهای حکومتی یک انبار اسلحه را در شهر حله در استان بابل کشف کردند که در آن موشک و اسلحه های ساخت ایران نگه داری می شد .

منابع حکومتی گفتند : حکومت توانسته است یک انبار اسلحه و مهمات را کشف کند که تمام اسلحه و موشکهای موجود در آن ساخت ایران بوده اند .

این منابع افزودند : عملیات کشف و ضبط اسلحه و موشکهای ساخت ایران در 65 کیلو متری شمال شهر حله در منطقه ی جبله انجام گرفت .

خنثی کردن عملیات تخریبی در بحرین در زورهای تعطیلات عید فطر

به گزارش خبرگزاری اهوران نیوزبه نقل از المسلم : دستگاهها ی امنیتی بخرین هفته ی گذشته توانستند چندین عملیات خرابکارانه را در مناطق مختلف بحرین خنثی کنند ، این حملات اماکن و دارایی عمومی مردم را مورد هدف قرار داده بود .

گفتنی است که روز سه شنبه ی گذشته انفجار یک بمب دست ساز محلی باعث رساندن زیان مادی به 4 ماشین از ماشینهای اداره ی امنیت ملی بحرین شد .

دستگاههای امنیتی گفتند سامی میرزا احمد مشیمع و احمد عبدالله شعبان ، از منطقه ی سنابس را دستگیر کردند این دو فرد متهم به طرح برنامه های تخریبی و ساخت بمب و انفجار آن در اماکن عمومی هستند .

این منبع افزود : این دو فرد همه ی مواد منفجره ی خود را در منطقه ای کشاورزی در روستای جد حفص منفجر کردند ، همچنین چندین دستگاه خودرو را به منظور بمب گذاری کردن از راه دور و کارگذاشتن بمبهای ساعتی در آن ، ربوده اند .

رئیس نیروی انتظامی بحرین سرهنگ طارق مبارک بن دینه گفت : انفجار بمبی در میان ماشینهای پارک شده ی متعلق به کارمندان باعث آسیب رساندن به 4 دستگاه از خودروهای شخصی این افراد شد .

گفتنی است بحرین اخیرا گروههای شیعه ی زیادی را به خاطر برنامه ریزی و انجام عملیات تروریستی در کشور دستگیر کرده است که این افراد می خواستند در بحرین انقلاب کنند. همچنین حکومت سایتهای اینترنتی این گروههای شیعه را نیز فیلتر کرد .

بریتانیا می خواهد به صورت مخفیانه سربازانش را افغانستان بیرون بیاورد

به گزار ش خبرگزاری آهوران نیوزبه نقل از المسلم : منابع خبری فاش ساختند که در چهار چوب کاهش هزینه های جنگ ، بریتانیا می خواهد به صورت مخفیانه سربازان خود را که در خط مقدم جبهه قرار دارند از افغانستان بیرون بیاورد .

روزنامه ی سان نوشت : ارتش می خواهد به سربازانی که به بریتانیا بر می گردند ابلاغ کند که آنها از خدمت در افغانستان معاف شده اند ، و در چهارچوب برنامه ی موازی با کاهش هزینه ها به سربازان ارتش خود حقوق بازنشستگی و جبران خسارت به آنها نخواهد داد .

این روزنامه افزود : هزاران تن از سربازان بریتانیا به علاوه سربازان زخمی ای که در عملیاتهای افغانستان زخمی شده اند ، از اینکه مبادا به خاطر طرح کاهش 20 در صدی بودجه ی ارتش توسط نخست وزیر این کشور ، از کار بیکار شوند دچار نگرانی و دلهره شده اند .

بریتانیا حدود 10 هزار سرباز خود را در افغانستان منتشر کرد است که بیشتر آنها در اقلیم هلمند می باشند .

از جانب دیگر ، مسؤلان اعلام کرده اند که هزارن برگه ی تقلبی از برگه های انتخابات شنبه ی آینده ی افغانستان را در این کشور کشف و ضبط کرده اند . ناظران از حکومت خواسته اند که با تمام قوا با تقلب در انتخابات مبارزه کند و نگذارد در این انتخابات تقلب صورت گیرد .

انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته شاهد تقلب وسیعی بود به طوریکه کمسیون سازمان ملل برای نظارت بر انتخابات ، حدود یک سوم آرای حامد کرزای را تقلب خواند .

ترور سياستمدار پاکستانی، شهر کراچی را نا آرام کرد


به گزارش خبرگزاری آهوران نیوز به نقل ازخبرگزاری رویتر: در پی انتشار خبر ترور عمران فاروق، سیاستمدار پاکستانی در لندن، بخش گسترده ای از بازار کراچی تعطیل شد و رفت و آمد در این شهر متوقف شده است. عمران فاروق از اعضای برجسته جنبش متحد قومی که از گروههای مشهور در کراچی است، هر چند دو سال قبل از فعالیت های سیاسی کنار کشید، اما انتظار می رود مرگ وی سبب شود تا در روزهای آینده شهر ناآرام کراچی خشونت بیشتری را تجربه کند.
امروز جمعه، پس از انتشار خبر کشته شدن عمران فاروق، جنبش متحد قومی ده روز عزای عمومی اعلام کرد و بلافاصله بسیاری از مراکز تجاری و مدارس کراچی تعطیل شدند و بخش حمل ونقل عمومی در شهر نیز متوقف شده است ضمن اینکه منابع وابسته به پلیس گزارش دادند چند خودرو نیز در این شهر به آتش کشیده شدند.
ماه گذشته و پس از اعلام کشته شدن رضا حیدر، عضو جنبش متحد قومی و نماینده پارلمان، و محافظ شخصی اش، شهر کراچی شاهد خشونتهای نژادی گسترده ای بود که بیش از صد کشته برجای گذاشت.
مسئولان امنیتی مرگ رضا حیدر را به تندروهای طالبان و گروههای سنی نسبت داده بودند.

از ادعای بهترین وضعیت امنیت در بلوچستان توسط رژیم تا دستگیری افسران بلند پایه نیروی هوایی شکاری کنارک

از ادعای بهترین وضعیت امنیت در بلوچستان توسط رژیم تا دستگیری افسران بلند پایه نیروی هوایی شکاری کنارک
به گزارش خبرگزاری آهوران نیوز به نقل از آژانس خبری تفتان : یک سایت رژیم آخوندی از عملیات غافلگیرانه مبارزین جنبش مقاومت مردمی ایران به تنگ آمده و دست به اعتراض بسوی نیروی های سرکوبگر انداخته و به آنها گوشزد کرده است که شما برای مقابله با مبارزین ناکام مانده اید و نکته ی جالبی را نوشته است که هنگامیکه یک سرکرده ی امنیتی رژیم در سرزمین بلوچستان ادعای امنیت میکند مبارزین ملت بلوچ بعدا از 72 ساعت به رژیم آخوندی پاسخی آتشین میدهند و عملیات انجام میدهند. ایشان در آخر چنین نوشته اند :
" اما نکته‌ی قابل تامل آن است که دستگیری افسران نیروی هوایی کنارک مانند عملیات استشهادی برمسجد جامع زاهدان، در حدود ۷۲ ساعت بعد از سخنان یک مقام امنیتی (جانشین مرزبانی نیروی انتظامی) توسط جنبش مقاومت جندالله انجام شده است (۲۵ شهریور ۱۳۸۹) و گویی این مبارزین ملت بلوچ منتظر سخنان مقامات امنیتی ایران نشسته است تا بعد از ۷۲ ساعت به آن پاسخ بدهند!
"

بلوچستان جای سربازان بدنام امام زمان نیست

**(فیلم جنایت هولناک سربازان بدنام امام زمان در روستای نصیرآباد سرباز جوانی را بنام درا شهدوست زهی را در ماه گذشته در جلوی خانواده اش بیگناه به رگبار بستند)
هنگامیکه رژیم آخوندی جوانان بیگناه بلوچ را در جلوی پدر و مادرشان به رگبار میبند و روزانه خیابانهای شهرهای سرزمین بلوچستان شاهد اعدام جوانان بلوچ هست ، رژیم آخوندی بعد از این جنایت بیشرمانه اعلان میکند که چند شرور توسط سربازان امام زمان دستگیر یا کشته شده اند.
بله رژیم با استفاده یا بوسیله سربازان بدنام امام زمان جوانان ما را بیگناه میکشد و یا اعدام میکند و خودشان اعتراف میکند که سربازان بدنام امام زمان به چنین جنایتی مرتکب شده اند.
نتیجه : سربازان ، پاسداران ، افسران یا اطلاعاتی ها دشمنان قسم خورده ی ملت بلوچ هستند و این جلادان چه جنایتهای علیه ملت بلوچ که مرتکب نشده اند ، پس این جانیان بیگناه نیستند ، اینها ظالم و فاشیست و قاتل هستند.
مبارزین جنبش مقاومت مردمی جندالله بامداد دیروز در یک عملیات غافلگیرانه چند تن افسران بلندپایه ی رژیم آخوندی را دستگیر کرد و بعد از دستگیری در کوهستانهای بلوچستان منتقل کرد.
من به عنوان یک شهروند بلوچ در سرزمین بلوچستان از مبارزین ملت بلوچ که امید مردم بلوچستان هستنند خواهش میکنم که این جنایتکاران را آزاد نکنید و در دادگاه صحرایی تان محاکمه کنید تا به سزای اعمال ننگین شان برسند ، تا رژیم آخوندی بداند انتقام خون ، خون است و سرزمین بلوچستان جای سربازان بدنام امام زمان نیست.
برادران مجاهد و جان برکفن جنبش مقاومت مردمی فراموش نکنید که در چند ماه پیش در منطقه ای که مزدوران رژیم را دستگیر کرده بودید ، سربازان بدنام امام زمان یک جوان بلوچ به نام درا شهدوست زهی را در جلوی خانوده اش به رگبار بستند و به شهادتش رسانیدند .
شما را خدای انتقام خون این جوان بیگناه که تا هنوز خشک نشده است را از این مزدوران فاشیست خامنه ای بگیرید تا مرحمی برای خانواده ای این شهید باشد.
ناکو وشدل

نقدی بر مصاحبه ی شاهزاده رضا پهلوي در بيلوكس

آقای رضا پهلوی مصاحبه ی شما را بیلوکس شنیدم و خیلی برایم تاسف آور بود .
سوالی از شما در مورد کاریکاتور اهانت آمیز هموطنان ترک و جواب شما محکوم کردن جنبش مقاومت جندالله بود.
سوال ما اینست آقای پهلوی با گذشت سی سال از حکومت ظالمانه و ستمگرانه ی بر مردم و حتی حقوق تضییع شده ملی و شهروندی از هموطنانی چون بلوچ و کرد و فارس و عرب و ترکمن ،تا چه حد شما از حقوق این ملتها حمایت کردید در سازمانهای بین المللی اگر قاضی هستید باید سخنان طرفین دعوای را بشنویید و بعد قضاوت کنید و به این اکتفا نکنید که شنیدن همانند دیدن است خیراکنون خود را به جای ملت بلوچ قرار داده و بگویید اگر شناسنامه ات را از شما بگیرند و از خانه و کاشانه ات و از سرزمین آبایی و اجادیت بیرونت کنند و بگویند به شما افغانی هستید عکس العملتان چیست ؟
آیا این اتفاق برایتان افتاده که در مقابل افراد خانوده ات شما را تحقیر و به ناموس تان ناسزا بگویند ؟
آیا این را دیده اید که در جلوی چشمانت برادرت را با ضرب گلوله میکشند و خونش را بر زمین میریزند ؟
آِیا این را دیده اید که برادر کوچکت را زنده زنده با 4 لیتر بنزین آتش بزنند ؟
آیا این را مشاهده کرده اید که در حالیکه دست و پایت بسته است و در مقابل دیگانت به ناموست تجاوز میشود ؟
آیا دیده اید که در جلوی چشمانت خانه ات را با لودر با خاک یکسان بکنند ؟
و در شبهای سرد زمستان جایی برای گرم کردن نداشته باشی ؟
آیا تا کنون از خیابان رد شده اید و صحنه ی اعدام جوانان نخبگان و اندیشمندان و علمای را دیده اید ؟
از همه ی اینها که بگذرید هر انسان مهمترین چیز عقیده و مکتب اوست در حالیکه مذهب ما را مورد تمسخر در رسانه های گروهی قرار داده اند؟
همه ی این اعمال ناشایست بر ملت و قوم بلوچ اتفاق افتاده که دست به سلاح زده تا حقوق تضییع شده ی خود را بازیابد؟
اکنون به من بگویید شما به عنوان یک شاهزاده و یک فرد ایرانی چقدر از این ملت و این قوم دفاع کرده اید و اعمال حکومت را محکوم کرده اید ؟
آِیا باز هم جنبش مقاومت جندالله جای محکوم شدن را دارد تا شما آن را محکوم کنید ؟
امیدوارم که در سخنتان تجدید نظر کنید .
هموطن ایرانی از بلوچستان
عکاشه بلوچ

دیگر بس است

دیگر بس است
این چتر ذلت است که سالها بر سرمان افراشته اند
این طوق خفت است که بر گردنمان آویخته اند
دیگر بس است بیهوده بودن
دیگر بس است بودن اما نبودن
دیگر بس است بی تفاوت نگریستن
دیگر بس است ظلم این طاغوطیان
دیگر بس است
مرگ ، خفقان و خفت دیگر بس است
تا کی حریم پاک سرزمینمان در سیطره نا محرمان باشد
تا کی سرنوشتمان به دست متجاوزان رقم خورد ؟
دیگر بس است تجاوز
دیگر بس است چپاول دیگر بس است
غارت ،ظلم ، خفقان دیگر بس است
دیگر بس است بی مهابا وگستاخ جولانتان
که اینبار آتش جولان خواهد کرد جمع متجاوزانی که به حریم پاک سرزمینمان پای نهادند
که گلوله خواهد درید قلب پر از کینه و چشم پر از تعصبی که مغرورانه می هراساند مردم مظلومم را
دیگر بس است که اینبار آتش انفجار عاشقان راه حق وجود پلیدتان را نیست خواهد کرد
دیگر بس است ظلمت که طلوع خورشید حق از مشرق زمین ظلمت بلوچستان را در هم خواهد شکست
دیگر بس است بندگی و بردگی
دیگر بس است بند سادگی در تار و پود تفکر
اینباراجباری است به بیداری خفتگان را ، پس برخیزید و پنجه در پنجه اهریمن نهید که عزت بی شبهه نبردی می طلبد
دیگر بس است آسوده بر بالین خفتن در تاخت و تاز دژخیمان
دیگر بس است

به تمسخر گرفتن رافت اسلامی گروگانگیران

به گزارش خبر گزاری آهوران نیوز به نقل ازصدای آمریکا:بدين جهت او يک هفته پيش از آنکه راهی مجمع عمومی سازمان ملل متحد شود با مداخله در آزاد سازی سارا شورد، يکی از سه کوهنورد آمريکایی که سيزده ماه پيش در تهران زندانی شدند، در صدد برآمد اذهان را از کارنامه ملال انگيز حقوق بشری ايران منحرف کند.او مدعی است اين مداخله، معرف رافت اسلامی در واکنش به نگرانی های راجع به سلامتی خانم شورد بوده است. اما اين ژستی توخالی است. دو همراه خانم شورد، يکی نامزدش، شين بائر، و ديگری دوستشان، جاش فتال، در زندان اوين باقی مانده اند. اين ژست احمدی نژاد همچنين نمی تواند عواقب ناشی از ارتکاب اقداماتی ترسناک را پنهان کند که پس از انتخابات تقلبی سال گذشته عليه صدها ايرانی به زندان افتاده انجام گرفته است.
تا هفته گذشته اتهامی عليه اين سه عنوان نمی شد و بازجویی از آنها، ماه ها قبل متوقف شده بود. گری سيک، کارشناس امور ايران، می گويد آنها را به عنوان گروگان نگاه داشته اند تا رژيم در ازای آزادی شان چيزی بگيرد.
هنگامی که احمدی نژاد سرانجام در مورد خانم شورد مداخله کرد، دشمنان سياسی اش در قوه قضایيه ايران ابتدا آزادی خانم شورد را لغو کردند، و سپس خواستار وثيقه ای پانصد هزار دلاری شدند، که معنايش باج است.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا برای رابطه با آخوند های جنایتکار اعلام آمادگی کرد

يلنا: «پی جی کراولی»، سخنگوی وزارت خارجه آمريکا چهارشنبه گفت: «آماده هستيم تا با جمهوری اسلامی به طور سازنده وارد رابطه شويم و اين کار به نفع ما هست.»
به گزارش ايلنا به نقل از خبرگزاري فرانسه، سخنگوی وزارت خارجه اين مطلب را در پاسخ به پرسشي درباره آزادی «سارا شورد»، يکی از زنداني آمريکايی در ايران بيان کرد که اخيرا به قيد وثيقه 500 ميليون تومانی آزاد شد و خاک ايران را ترک کرد.
سخنگوی وزارت خارجه آمريکا اضافه کرد اگر «محمود احمدی نژاد» تلاش کرد که با اين حرکت پيامی به مردم آمريکا بدهد، قدم بعدی اين است که دو گردشگر ديگر هم آزاد شوند و اطلاعاتی راجع به «رابرت لوينسون»، شهروند آمريکايی که در ايران ناپديد شده است، به دست ما برسد.

انتخابات؛ چالشی دیگر فراروی مردم افغانستان


نگارش: سید جمال الدین «هروی»
به گزارش خبر گزاری آهوران نیوز به نقل ازسنی نیوز: «هرگز یهود و نصاری از تو راضی نخواهند شد، تا (به طور کامل، تسلیم خواسته‌های آنها شوی، و) از آیین (تحریف یافته) آنان، پیروی کنی. بگو: «هدایت، تنها هدایت الهی است!» و اگر از هوی و هوسهای آنان پیروی کنی، بعد از آنکه آگاه شده‌ای، هیچ سرپرست و یاوری از سوی خدا برای تو نخواهد بود.» (بقره: 120)
مبارزه و کشمکش بین حق و باطل از ازل جاری بوده و تا ابد ادامه دارد. با یک نگاه گذرا به تاریخ بشری مشاهده مینمائیم باطل‌گرایان، منفی‌نگران و زورمندان همیشه کوشیده اند حق‌پرستان، مثبت‌اندیشان و نیروهای حافظ منافع بشری را به نوعی از صحنه بیرون نمایند. گاهی تلاش نموده اند با تبلیغات زهرآگین آنان را – به زعم خود- در بین جوامع بدنام نموده، و زمانی دیگر از زور کار گرفته و سعی ورزیده اند اهل حق را مقهور خویش سازند.

انجمن فعالان حقوق بشر بلوچستان :سه جوان بلوچ با خطر اعدام مواجه هستند

 بنا بر گزارش" انجمن فعالان حقوق بشر بلوچستان" سه جوان بلوچ به اسامي
 
ناصر شه بخش فرزند زمان خان لعل محمد شه بخش فرزند کریم خالد شه بخش فرزند یوسف

 صرفا به خاطر داشتن نسبت فامیلی با "حاج خدابخش شه بخش" رهبر یک سازمان مسلح مخالف رژيم حدود شش ماه قبل دستگير و اکنون با خطر اعدام مواجه هستند.
خانواده ناصر بعد از تلاشهاي فراوان اخيرا موفق به ملاقات وي شده اند. آنها وضغیت فرزند خود را بسیار وخیم اعلام کرده اند.هنگام  ملاقات مشاهده شده که ناصر بدليل شکنجه و نگهداري در مکان نامناسب دچار اختلالات شديد تنفسی  شده است.
مادر ناصربهمراه خانواده هاي دو دستگير شده ديگر نگران  آن هستند که فرزندانشان به سرنوشت يکي از بستگانشان (شیرمحمد شه بخش) که همزمان با اين سه نفردستگير شده بود و در زير شکنجه در بازداشتگاه اطلاعات زاهدان جان داد دچار نشوند
گفتنيست چندی پیش تلویزیون حکومتی هامون تصاویری از ناصر شه بخش را پخش  کرده  و از او بعنوان یکی از افراد دستگیر شده جنبش مقاومت مردمی ایران یاد کرده است 

 انجمن فعالان حقوق بشر بلوچستان

پیام جدید طبیب امت اسلام شیخ ایمن ظواهری در سالگرد غزوه 11 سپتامبر

به گزارش خبرگزاری آهوران نیوزبه
نقل ازسـایـت دووربـیـن به نقل از آسوشیتدپرس، 

 شیخ ایمن الظواهری طبیب امت

اسلام و یکی از رهبران القاعده در یک

نوار ویدیویی كه از طریق ویب سایت

جماعت بین المللی القاعده در

سالگرد غزوه 11 سپتامبر منتشر شد ،

 نقاطی را به گوش امت اسلام و مخصوصا مجاهدان اسلام در تمام نقاط جهان

 رساند .

طبیب امت شیخ ظواهری فرمودند ،  9 سال جهاد و مبارزه با صليبي‌ها ، گرو‌هاي

غربي را تضعيف ساخت و جماعت های  جهادي در تمام مبارزات خود پيروز شدند

و خسارت‌هاي مالي و تلفات زيادي را در ميان نيروهاي غربي به جا گذاشت.

كشورهاي غربي امروز در عراق و افغانستان به دنبال راهي براي خروج از بحران

هستند.

شیخ ظواهري درخصوص سيل پاكستان افزودند ، نگراني اصلي طبقه حاكم و

حكومت و ارتش پاكستان پركردن حساب‌هاي بانكي داخلي و خارجي خود است و

آنقدر نگران اين مسئله هستند كه پاكستان و مردم سیل زدی آن رها كردند.شیخ

ایمن با بيان اين كه دولت‌هاي پاكستان و تركيه در امور افغانستان مداخله مي‌كنند،

گفت: مردم مسلمان تركيه بايد مقابل اين رفتار دولت خود بايستند و مانع

مشاركتش در كشتار مردم افغانستان شوند.شیخ از مردم پاكستان و تركيه خواست

كه عليه دولت‌هاي خود قیام کنند .

اطلاعیه جدید جنبش مقاومت جندالله / دستگیری 6 تن از افسران بلند پایه نظامی و اطلاعاتی رژیم آخوندی

بدینوسیله جنبش مقاومت جندالله به اطلاع عموم ملت ایران و بلوچستان میرساند فرزندان ایمان و حماسه در یک عملیات موفقیت آمیز در مسیر ایرانشهر- چابهار با حمله به نیروهای متجاوز و جنایتکار ولایت فقیه تعدادی از نیروها را به هلاکت رسانیده و 6 تن از افسران بلند پایه نظامی و اطلاعاتی نیروی هوایی پایگاه شکاری کنارک را دستگیر کردند.
مبارزان پس از این عملیات موفقیت آمیز افراد دستگیر شده را به پایگاههای خود در کوهستانهای بلوچستان منتقل کردند.
در این عملیات هیچ گونه تلفات جانی به مبارزین وارد نشده است و
فیلم افراد دستگیر شده فردا شب از شبکه های بین المللی پخش خواهد شد.مطالبات جنبش مقاومت مردمی جندالله از رژیم آخوندیجنبش مقاومت جندالله به رژیم ولایت فقیه هشدار میدهد که اعضای جنبش مقاومت جندلله که در اسارت رژیم به سر میبرند ، آزاد نمایند ، در غیر اینصورت افراد دستگیر شده در دادگاه صحرایی جنبش مقاومت محاکمه و تیرباران خواهند شد.
خانواده های دستگیر شدگان و رژیم آخوندی باید منتظر مشاهده ی فیلم اعدام آنها از شبکه های بین المللی باشند.
رژیم ولایت فقیه دهها تن از اعضای جنبش مقاومت را بازداشت غیر قانونی خود نگه داشته است و هیچ دادگاهی عادلانه برای آنها برگزار نکرده است و اعضای اسیر جنبش مقاومت تحت شدیدترین شکنجه های رژیم جهل و جور و ظلم و استبداد قرار دارند تا جائیکه بسیاری از جوانان مظلوم تحت شکنجه ها جان خود را از دست داده اند و به شهادت رسیده اند.
جنبش مقاومت با صراحت اعلان میدارد که تنها راه آزادی افراد دستگیر شده ، آزادی بدون قید و شرط ، اعضای جنبش مقاومت است.
اگر رژیم خواهان آزادی افراد جنایتکارش است باید اعضای اسیر جنبش مقاومت را آزاد نماید .
جنبش مقاومت جندالله به تمامی نیروهای نظامی ، امنیتی و سیاسی رژیم تهران هشدار میدهد که سرزمین بلوچستان را ترک کنند ورنه دستان مقتدر و مقاوم سلحشوران دلیر بلوچستان حلقوم یکایک متجاوزان را خواهند فشرد.
همانگونه که امروز این مزدوران به چنگال مقاومت وعدالت افتاده اند و سایر مزدوران و متجاوزان به چنین سرنوشتی دچار خواهند شد ، لذا بهتر است قبل از آن به هوش آیند و عبرت گیرند و به ظلم و جنایت پایان داده و سرزمین بلوچستان را ترک کنند.
جنبش مقاومت جندالله ایران

بر سوزاندن فرزندان مردم، هیچ مرجع تقلیدی عمامه از سر نگرفت

ترانه موسوی، زن جوانی که سال گذشته در جریان اعتراضات مردمی توسط مزدوران رژیم ربوده شد و پس از اعمال شکنجه های وحشیانه و تجاوز بدست یک آخوند جنایتکار بنام حسین طائب، جسدش را سوزاندند و در بیابان های اطراف تهران رها کردند
سایت خبرنگاران سبز: در واكنش به وا اسلاماى جمعى در پى خبر بزرگنمايى شده آتش زدن قران، محمد نوري زاد از اوين پيام كوتاهى مى‌دهد.
متن یادداشت محمد نوری زاد که از طریق یاران گمنام جنبش سبز در اختیار سایت کلمه قرار گرفته است به شرح زیر است:
به من که زندانی‌ام حق بدهید که قرآن‌دوستیِ شما بزرگان را باور نکنم. گرچه به همه‌ی مسلمانان ایران و جهان حق می‌دهم که اعتراض کنند و فریاد برآورند.
سخن من در این است که خدای راست‌گو همه‌ی ما را به راست‌گویی فراخوانده‌است. چه مردم باشیم چه رهبر چه رئیس‌جمهور و چه مرجع تقلید؛ چه جسمانی و چه روحانی، همه باید راستی پیشه‌کنیم. و در این میان، ما را که مسلمانیم، جز از راستی، چاره‌ای نیست. به‌همین دلیل است که می‌گویم من این هیاهوی بزرگان را نسبت به ورق‌سوزی آن کشیش امریکایی باور ندارم. چرا که ایرانیان به چشم خود سوختن قرآن‌های زنده را دیدند و دم‌برنیاوردند.
اگر در آمریکا قرار است ورق‌های قرآن را بسوزانند، در سرزمین ما فرزندان مردم را که آیه‌های محکم و تردیدناپذیر خدای متعال بودند، به خون کشیدند و سوزاندند، جلوی چشم همه و جلوی چشم عقل. و هیچ مرجع تقلیدی عمامه از سر نگرفت و پای‌برهنه و گریبان‌چاک به جانب‌داری برنخاست. هیچ قاضی و هیچ نماینده‌مجلس و هیچ روحانی‌ای دراعتراض به این زنده‌سوزی قرآن‌های جاریِ مردم، به صورت خود سیلی نزد و به سوگ ننشست و حنجره ندرید. پس، به من که زندانیِ همین خصلت‌های دروغین‌م، حق می‌دهید که قرآن‌دوستیِ بزرگانِ خویش را باور نکنم؟
محمد نوری‌زاد- ناکجاآبادی در زندان اوین

عملیات جدید مبارزین ملت بلوچ / بامداد امروز 6 تن از افسران بلند پایه نیروی هوایی پایگاه شکاری کنارک و یکی از مزدوران وزارت اطلاعات دستگیر شدند

 به گزارش خبرگزاری آهوران نیوزبه نقل ازآژانس خبری تفتان (از هیت توابع سرباز بلوچستان) : مبارزین ملت بلوچ بامداد امروز حوالی شهرستان سرباز بلوچستان ، یک دستگاه اتوبوس حامل نیروهای سرکوبگر رژیم را متوقف کردند و 6 تن از افسران بلند پایه نیروی هوایی پایگاه شکاری کنارک و یکی از مزدوران وزارت اطلاعات را ازاین اتوبوس مسافربری دستگیر کردند.
به گزارش خبرنگار تفتان در سرباز بلوچستان ، این عملیات ساعت ۵ صبح امروز رخ داده است .
بر اساس این گزارش گفته می‌شود ۵ نفراز دستگیر شدگان از افسران بلند پایه ی نیروی هوایی پایگاه شکاری کنارک هستند و احتمالا یک نفر دیگراز مزدوران وزارت اطلاعت رژیم میباشد.
بالگرد های رژیم آخوندی به صورت گسترده در حال گشت زنی در حد فاصل کوهستانهای بلوچستان می باشند .
تاکنون هیچ منبع رسمی در این خصوص این مسئله اظهار نظر کرده است و به احتمال قوی این عملیات را مبارزین ملت بلوچ انجام داده اند .

۱۳۸۹ شهریور ۲۵, پنجشنبه

امام جمعه کامیاران بازداشت شد

 طی روزهای گذشته ملا محسن حسینی امام جمعه اهل سنت شهر کامیاران توسط نیروهای امنیتی بازداشت شد.
به گزارش خبر گزاری آهوران نیوز به نقل از هرانا: ملا محسن حسینی امام جمعه اهل سنت شهر کامیاران و قاضی دادگاه خانواده این شهر طی روزهای گذشته توسط نیروهای امنیتی در کامیاران بازداشت شده و به مکان نامعلومی منتقل شده است.
نامبرده در خطبه های نماز جمعه دو هفته پیش به نمازگرارن اهل سنت این شهر اعلام کرده بود که توسط نیروهای تندروی مذهبی وابسته به دولت مورد تهدید جانی قرار گرفته است و اعلام کرده بود که علی رغم تمام تلاشها جهت وحدت مسلمانان اما طیف افراطی مذهبی وابسته به دولت با کارشکنی های خویش تمام این تلاشها را خنثی می کند.
این روحانی اهل سنت پیشتر نیز به دلایل انتقادات از وضعیت اسفبار مناطق کردنشین و محرومیتها و تبعیضات موجود در این مناطق در خطبه های نماز جمعه بازداشت شده بود.

گاف بزرگ روزنامه زاهدان به نقل از تئوریسین گاف‏های مذهبی "شیعه آنلاین"

 روزنامه زاهدان در شمارۀ 1800مورخه 89/5/31 مطلبی را تحت عنوان: «براساس فتوای وهابیون: ازدواج با نه زن جایز است!» ر ا به چاپ رسانده که در نوع خود خیلی جالب و خواندنی است و حقیقتی را از دروغ‏پردازی و افترا به مذاهب فقهی اهل سنت و جماعت، آشکار می‏نماید.

متأسفانه برخی از روزنامه نگاران و به اصطلاح، اهل قلم جامعه ما، به دلیل عدم آگاهی از مسایل اعتقادی و مذهبی هر از چندگاهی از سایت‏ها، وبلاگ‏ها و نشریات مطالبی را نقل می‏کنند که از اساس هیچ گونه صحتی ندارند، غافل از آنکه برخی عامدانه و مغرضانه می‏خواهند مطالب کذبی را سوژه نمایند تا بدین روش خود را اهل حق و دیگران را اهل باطل جلوه دهند.
مطلبی را که روزنامه زاهدان آگاهانه یا ناآگاهانه از سایت "شیعه آنلاین" نقل کرده است مصداق کامل تحریف، دستبرد و کذب و افترا است که توهین به مذهب فقهی احناف به حساب می‏آید؛ نویسندۀ مطلب در سایت مزبور با شگردی خاص و با روشی به ظاهر زیرکانه چند مطلب را درهم آمیخته و با نقل قول‏های افراد مختلف، اصل عبارت را حذف نموده و با سرهم کردن عبارتی کاملا جعلی فتوای بی‏اساسی را به مذهب احناف نسبت داده است.


ازدواج با نه زن جايز است