۱۳۸۹ آذر ۶, شنبه

مشاور خامنه ای، سیدنا معاویه صحابی جلیل قدر پیامبر صلی الله علیه وسلم را تکفیر کرد

به گزارش اخبار جهان اسلام به نقل از المسلم: یحیی صفوی فرمانده ی سپاه پاسدارن سابق و مشاور کنونی خامنه ای در یک سخنرانی سیدنا معاویه رضی الله عنه را کافر و مشرک خواند و به گمان خود انقلاب خمینی را به انقلاب امام حسین رضی الله عنه تشبیه کرد و از اشتراکات این دو قیام سخن گفت و به دسیسه ها و نقشه های دشمنان برای سرکوب این قیامها اشاره کرد .
صفوی در مراسمی که در یزد برگزار شده بود ادعا کرد که قیام خمینی به قیام امام حسین شبیه است زیرا یزید و معاویه که کفر و شرک خود را اظهار می کردند با امام حسین به مقابله پرداختند و این دقیقا همان چیزی است که از کشورهای عربی مشرک در زمان جنگ ایران و عراق دیدیم.
صفوی همچنین در مقایسه کشورهای اسلامی با ایران ابراز داشت که اسلام واقعی فقط در ایران وجود دارد و هیچ یک از حکومتهای موجود در جهان اسلام، اسلامی نمی باشند .
اخیرا شاهد افزایش حملات شیعه به یاران و خاندان پیامبر اکرم صلی الله علیه و سلم می باشیم به طوریکه شاهد بودیم همسر پیامبر مادر مؤمنان سیده عائشه رضی الله عنه از طرف یاسر الحبیب مورد توهینهای بسیار وقیحی قرار گرفت .
یاسر الحبیب یک کانال ماهواره ای به نام فدک راه انداری کرده و بر توهین به یاران و اهل بیت( همسران) پیامبر صلی الله علیه وسلم تمرکز کرده است .

هیچ نظری موجود نیست: