۱۳۸۹ آبان ۱۵, شنبه

قتل در میدان کاج چاقوكشی در ورزشگاه آبادان

پیک نت : در 48 ساعت گذشته تصاویری از یک صحنه چاقو کشی در یک مسابقه فوتبال توسط خبرگزاری "فارس" وابسته به سپاه منتشر شده و همچنین فیلمی از یک صحنه قتل با چاقو به بهانه ناموسی در شبکه یوتیوب انتشار یافته که دست های پشت انتشار این فیلم نیز با محافل دولتی و حکومتی در ارتباط است. قتل در میدان کاج سعادت آباد تهران روی داده است و فیلمبرداری طولانی از صحنه با تار کردن صورت ضارب و مضروب خود آشکار ترین دلیل بر دست داشتن حکومت در این ماجراست. چرا که اگر مردم از چنین صحنه ای می خواستند فیلم بگیرند، با توجه به محدودیت های امنیتی حاکم بر کشور، اولا به این آسانی و طولانی مدت نمی توانستند فیلم تهیه کنند و ضمنا دلیلی وجود نداشت که چهره ها را تار کنند، درعین حال که چنین امکان فنی نیز در اختیار سیما و فیلمبرداران امنیتی است!
عکس های متعدد و لحظه به لحظه ای که از چاقو کشی در جریان یک مسابقه فوتبال در ورزشگاه آبادان خبرگزاری فارس منتشر کرده نیز دارای همان نشانه هائی است که فیلمبرداری از صحنه قتل در سعادت آباد تهران را حکومتی می کند.
بنابراین، سئوال مهم اینست:
در پشت این اخبار و عکس ها و فیلم ها، چه آشی را می خواهند بار بگذارند. این که خشونت در جامعه نهادینه شده و حکومت نقش نخست را در این نهادینه شدن برعهده دارد شک نیست، هر روز در گوشه و کنار تهران و شهرهای دیگر نظیر این جنایات روی میدهد. بنابراین چرا این دو ماجرا در 48 ساعت گذشته اینگونه صدا و سیمائی شده و آن آقایانی که برای فیلمبرداری و عکاسی در صحنه حاضر بوده اند چه کسانی جز وابستگاه به خود حاکمیت اند؟
فیلم را از
اینجا ببینید!

هیچ نظری موجود نیست: