۱۳۸۹ آبان ۱۵, شنبه

حمله ی افراطیون زابلی به آقای عطا الله مهاجرانی به خاطر تمجید از رهبر مذهبی اهل سنت ایران مولانا عبدالحمید

اهوران نیوزبه گزارش آژانس خبری تفتان : زابلی های افراطی و تندرو که از دشمنان قسم خورده ی ملت بلوچ و اهل سنت می باشند ، در هر جا و هر کجا کسی که از ملت بلوچ و اهل سنت تجمید کند به او حمله ور میشوند و برچسب صهیونیسم و فتنه گر میزنند.
عطا الله مهاجرانی وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اصلاحات و یکی از اعضای اصلی جنبش سبز می باشد چند روز پیش مطبی را در سایت جرس نشر کردند و از رهبر مذهبی اهل سنت مولانا عبدالحمید تمجید کردند ، افراط گرایان زابلی که طاقت تعریف از علمای اهل سنت را ندراند ، به آقای مهاجرانی حمله ور شده و ایشان را فتنه گر خواندند.
مطلب تندروهای زابلی را در زیر بخوانید تا یقین کنید که خیلی حاسد و منحوس هستند
-------------------------
عطا الله مهاجرانی وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اصلاحات و یکی از اعضای اصلی اتاق فکر فتنه گران در لندن و از گردانندگان سایت ضد انقلابی جرس ضمن تمجید بی سابقه از مولوی عبدالحمید وی را به صورت کامل تایید کرد!.
مهاجرانی طی مطلبی در سایت جرس نوشت :" عبدالحمید بدون شک شاخص ترین عالم دینی اهل سنت در کشور ماست. اسلام شناس و فقیهی دانشمند، اهل نظر و حکیم. سالهای طولانی است که با ایشان آشنا هستم. هر گاه توفیق سفر به زاهدان پیدا می کردم و یا ایشان به تهران می آمدند، دیداری صورت می گرفت."
مهاجرانی در ادامه در ادعای بامزه مدعی شده است که اگر اهل سنت در سنت ایران در تهران مسجدی داشته باشند، نماز جمعه و یا عید آنان بسیار پر جمعیت و با شکوه خواهد بود به عبارت دیگر نماز جمعه رسمی و حکومتی از رونقش کاسته می شود.
این فتنه گری فراری ضمن حمله به نظام مدعی شده است که وقتی از شرکت شخصیت های شاخص اهل سنت مثل مولوی عبدالحمید در کنفرانس های بین المللی ممانعت می شود، از کدام وحدت و تقریب سخن می گویند؟.
مهاجرانی حتی در ادامه به سوریه نیز حمله کرده و گفته است :تردیدی نیست اهل سنت که اکثریت مسلمانان جهان را تشکیل می دهند در دو کشور ایران و سوریه با مظلومیت به سر می برند.
گفتنی است که نزدیکی مولوی عبدالحمید به افراطیون اصلاح طلب به سالها قبل برمی گردد و وی همیشه در انتخابات های مختلف از کاندید های اصلاح طلب حمایت کرده است .

هیچ نظری موجود نیست: