۱۳۸۹ آذر ۵, جمعه

خامنه ای روی قاجار را در خیانت و روی چنگیز را در جنایت سفید کرده است!

خامنه‌ای، رهبر ایران گفته است که معترضان به انتخابات سال گذشته این کشور به دلیل قدرت طلبی، خلاف منافع ملی رفتار کردند.
آقای خامنه ای، تشت تو مدتها است که از بام افتاده است، هر بچه ای می داند که تو برای بر سر کار ماندن، برای اینکه بتوانی منابع ملی مردم ایران را به یغما ببری، نه تنها به منافع مردم ایران خیانت کرده ای، بلکه منافع ایران را به تاراج برده ای.
کدام پادشاه خیانت کاری در تاریخ ملت ایران، اینگونه دست به جنایت زده است؟!
کدام جنایتکاری ، مردمی را که به مسالمت آمیزترین روش تظاهرات می کنند، به زندان می اندازد و در زندان به آنها تجاوز می کند !؟ آن هم برای اینکه بتواند به غارت منافع ملی ایران ، ادامه دهد.
در اینجا، لیستی از غارت منافع ملی توسط تو جنایت کار ارایه می شد ، تاریخ و دادگاه صالحه زمان دستگیری تو ، قضاوت خواهد کرد که خیانت کار کیست.
- چون خامنه ای و احمدی نژاد دو دیکتاتور هستند و رژیم هیچ پشتوانه مردمی ندارد، ناچار شده اند که دست به دامان روسیه شوند و روسیه برای حمایت از رژیم ، سهم ایران در دریای خزر را از 50 درصد قانونی به کمتر از 12 درصد کاهش داده است.
با توجه به اینکه تاکنون بیش از پنجاه میلیارد بشکه نفت در میادین نفتی دریای خزر کشف شده است، این به معنی از دست رفتن بیست میلیارد بشکه نفت از ثروت مردم ایران است که به رقم افسانه ای دوهزار میلیارد دلار(دو تریلیون دلار) می رسد!
- در اثر تحریم ها و جفتک پرانی محمود و خامنه ای ، تحریم ها بر علیه ایران اعمال شده است. به دلیل نبود سرمایه گذاری خارجی در صنعت نفت و گاز و از طرفی چون شرکت های صاحب تکنولوژی به دلیل تحریم حاضر به انجام کار در ایران نیستند، بهره وری ما برای استخراج نفت بسیار پایین آمده است و میلیاردها بشکه نفت برای همیشه در اعماق چاه ها باقی می ماند. ضریب برداشت نفت در ایران 24 درصد است در حالی که در نروژ ای نرقم 65 % است ، یعنی ما دو برابر نفتی که صادر می کنیم، را نابود می کنیم.این به معنی از دست دادن نه هزار میلیارد دلار پول در طی روند صادرات نفت است.(عصر ایران – یک اسفند به نقل از رییس پژوهش نفت ایران)
حال اگر ضرر این عدم مدیریت را در عرصه نفت ، در این سی ساله حساب کنیم، باید دو برابر درآمد حاصل از نفت صادراتی را که حدود هشتصد میلیارد دلار است، در نظر بگیریم که می شود 1600 میلیارد دلار ضرر!
- سالیانه بیش از 180000نفر از متخصصین تحصیل کرده ایرانی به دلیل نبود امنیت و فرصت شغلی از ایران فرار می کنند که طبق امار صندوق بین المللی پول، به معنی از دست دادن پنجاه میلیارد دلار پول است.در حالی که اگر امنیت اقتصادی بود، ما به بیش از این افراد تحصیل کرده برای ساختن و توسعه ایران نیاز داشتیم. این رقم اگر در سی سال ضرب کنیم، به عدد عجیب 1500 میلیارد دلار می رسیم که به ازا هر ایرانی رقمی حدود نود هزار دلار خواهد بود.
گمنام

هیچ نظری موجود نیست: